Volgens mij is daar nog niet veel duidelijkheid over qua bewijs/feiten. Maar het ligt voor de hand dat babies, kinderen, bejaarden en mensen met een zwakke gezondheid kwetsbaarder zijn om er aan dood te gaan.quote:
Voor zes maanden, beetje overreactie dit.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:52 schreef Ali_boo het volgende:
Apart..twitter:spectatorindex twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 11:40:24BREAKING: Italy declares state of emergency over coronavirus reageer retweet
https://www.google.com/se(...)imgrc=NXdKQF23gdCiUM:quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:18 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
we zijn al aardig ingesloten.![]()
Stelletje Galliers hier!
Zoals met alle ziektes.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Volgens mij is daar nog niet veel duidelijkheid over qua bewijs/feiten. Maar het ligt voor de hand dat babies, kinderen, bejaarden en mensen met een zwakke gezondheid kwetsbaarder zijn om er aan dood te gaan.
State of emergency betekent niet zoveel... behalve dat de overheid dan tijdelijk meer recht heeft om maatregelen te nemen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:52 schreef Ali_boo het volgende:
Apart..twitter:spectatorindex twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 11:40:24BREAKING: Italy declares state of emergency over coronavirus reageer retweet
O?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:47 schreef funnywell het volgende:
[..]
Maar dat is t niet, het grijpt iedereen aan. LEeftijd, afkomst, gezondheid maakt niks uit.
Ik vraag me echt af wat jouw bronnen zijnquote:
Wat ik heb meegekregen is dat er een Aziaat besmet was maar dat het om een gewone griep leek te gaanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze die twee van de boot gehaald?
" Indonesie heeft trouwens niet eens testing kits voor dit virus. Dus als het virus daar al is zou er niet eens getest op kunnen worden "quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
MooiDan blijven ze daar op 0 staan.
Die ene rare vinger, aan de zijkant van z'n hand.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat jouw bronnen zijn
Waarschijnlijk waren er wel meerdere mensen, maar was er nog geen media aandacht en schaarde men de symptomen onder een gewoon verkoudheidje.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja dat was dus ook bijna onmogelijk om al maatregelen te nemen.
Iedereen kan besmet raken, maar 3 procent gaat dood.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je brein?
Hangt van de wetgeving af, maar de coordinatiewetten in Nederland bijvoorbeeld gaan erg ver. Noodtoestand afkondigen voor een virus is wel erg extreem, zolang dat virus de openbare orde niet in gevaar brengt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
State of emergency betekent niet zoveel... behalve dat de overheid dan tijdelijk meer recht heeft om maatregelen te nemen.
We hadden het over de leeftijdsgroepen. Alle doden zijn erg oud, behalve voor een aantal jongere mensen maar die hadden HIV of andere onderliggende ziektes al.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Iedereen kan besmet raken, maar 3 procent gaat dood.
Volgens mij zijn het gewoon de risicogroepen. "Bejaarden, zwangeren, hele jonge kinderen, chronisch zieken"quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
We hadden het over de leeftijdsgroepen. Alle doden zijn erg oud, behalve voor een aantal jongere mensen maar die hadden HIV of andere onderliggende ziektes al.
Ik verwacht zondag een extra tv journaal ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Je zou toch wel 1 dezer dagen op z'n minst 1 geval in Nederland verwachten.
Die dokter, gezonde man. Ja stress van het werk, maar dat is niet meteen een reden om dood te gaan. En nee in een ziekenhuis werken waar deze patienten liggen wil niet zeggen dat je het virus extra hard krijgt. Aids krijg je ook niet 2x. Je hebt t of je hebt t niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je brein?
Werkte die dokter in China in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:08 schreef funnywell het volgende:
[..]
Die dokter, gezonde man. Ja stress van het werk, maar dat is niet meteen een reden om dood te gaan. En nee in een ziekenhuis werken waar deze patienten liggen wil niet zeggen dat je het virus extra hard krijgt. Aids krijg je ook niet 2x. Je hebt t of je hebt t niet.
ja, is niet die ene die al met pensioen was. zal m eens opzoekenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Werkte die dokter in China in het ziekenhuis?
Deze?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:13 schreef funnywell het volgende:
[..]
ja, is niet die ene die al met pensioen was. zal m eens opzoeken
RIP Nederlandquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:18 schreef raptorix het volgende:
Er is vandaag een KLM toestel uit China geland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |