Ik had chinese buren maar die zijn 4 jaar geleden verhuisd 😀😀quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, met die 0.000000000000001 kans die er is, zou ik idd alleen nog maar stamppot gaan eten de komende maand! Uit je supermarkt. Waar Chinezen boodschappen doen.
We kregen wel te maken met een Belgen plaag, dus helemaal neutraal waren we niet helaasquote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als tijdens WO1, hopelijk blijven we er nu ook buiten.
Nou, er is vast nog residu.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had chinese buren maar die zijn 4 jaar geleden verhuisd 😀😀
Owh jah. daar had ik nog niet eens aan gedacht. Nu wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, met die 0.000000000000001 kans die er is, zou ik idd alleen nog maar stamppot gaan eten de komende maand! Uit je supermarkt. Waar Chinezen boodschappen doen.
Ik hoop dat je gehamsterd hebt!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Owh jah. daar had ik nog niet eens aan gedacht. Nu wel.
Ik woon praktisch in een hutje op de Veluwe. En ben gisteren tijdens werk al 4 Chinezen tegen gekomen. Dus je bent nergens veilig.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, er is vast nog residu.
Ik zou naar een hutje op de veluwe gaan hoor!
Kun je lachen, maar chineze restaurant bij mij in de buurt wist me te vertellen dat ze het heel rustig hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand een bommenkelder met een plekje over?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik woon praktisch in een hutje op de Veluwe. En ben gisteren tijdens werk al 4 Chinezen tegen gekomen. Dus je bent nergens veilig.
Ja, en dat vind ik een hele slechte zaak.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:32 schreef funnywell het volgende:
[..]
Kun je lachen, maar chineze restaurant bij mij in de buurt wist me te vertellen dat ze het heel rustig hebben.
10 dagen terug hadden een paar tientallen het pas. dus ja maak je eigen som.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
Kijk als je bedenkt er zijn wat, bijna 1.5 miljard Chinezen wereldwijd? En een kleine 10.000 heeft dat virus. Wat is dan de kans dat je besmet raakt. Maarja in Duitsland stak een willekeurige Chinees 3 collega's aan. Dus wat is het.
Dit speelt al ruim een maand, toch.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:34 schreef funnywell het volgende:
[..]
10 dagen terug hadden een paar tientallen het pas. dus ja maak je eigen som.
Dacht ik ook ja. Begin december waren de eerste berichten had ik gelezen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit speelt al ruim een maand, toch.
Wat voor gesprekken voer jij in restaurants?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:32 schreef funnywell het volgende:
[..]
Kun je lachen, maar chineze restaurant bij mij in de buurt wist me te vertellen dat ze het heel rustig hebben.
Maar volgens die man bij RTLZ duurde het een maand voordat het bij China doordrong.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja. Begin december waren de eerste berichten.
Heel december was het ook maar 1 persoon volgens mij.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar volgens die man bij RTLZ duurde het een maand voordat het bij China doordrong.
Ja dat was dus ook bijna onmogelijk om al maatregelen te nemen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heel december was het ook maar 1 persoon volgens mij.
Geloof je dat zelf?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heel december was het ook maar 1 persoon volgens mij.
Wanneer zou volgens jou dan de 1e persoon zijn geweest?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geloof je dat zelf?
Toen hebben ze gewoon geen melding gemaakt van die andere gevallen.
Ik zat daar alleen op zondagavond, nog nooit meegemaakt. Zodoende vroeg ik er na.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor gesprekken voer jij in restaurants?
Volgens mij is het ook al langer rustiger bij de Chinees omdat er nu zoveel andere restaurants zijn, maar het zal toch wel helemaal door corona komen.
Je klinkt als mijn opa, die stelde ook altijd van die ongepaste vragen.Maar die was oud.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:40 schreef funnywell het volgende:
[..]
Ik zat daar alleen op zondagavond, nog nooit meegemaakt. Zodoende vroeg ik er na.
EN in CHina hebben ze er gebrek aan en zodoende de lage cijfers. Hoevel liggen er niet thuis te creperen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Indonesie heeft trouwens niet eens testing kits voor dit virus. Dus als het virus daar al is zou er niet eens getest op kunnen worden
Mooiquote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Indonesie heeft trouwens niet eens testing kits voor dit virus. Dus als het virus daar al is zou er niet eens getest op kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |