Nou, dat ben ik al zeker nietquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:06 schreef Arch-Indar het volgende: [..] Mensen haten vaak mensen die altijd precies op tijd overal zijn bv… Alles pietje precies en punctueel!
Was maar een voorbeeld he, kan bij Molo natuurlijk iets heel anders zijn.quote:
Kánquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was maar een voorbeeld he, kan bij Molo natuurlijk iets heel anders zijn.
Ik heb nu het idee dat ze HEEL streng is.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was maar een voorbeeld he, kan bij Molo natuurlijk iets heel anders zijn.
Pehehehehe.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nu het idee dat ze HEEL streng is.
Luisteren of eruit!!!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehehe.
Superstipt, die Molo.
Moet je keer met haar meeten, dan kom je er vanzelf achter.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nu het idee dat ze HEEL streng is.
Nee maar wel een inhoudelijke zeikerd op werk, en daarin heel strengquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehehe.
Superstipt, die Molo.
Wanneer zullen we meeten?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee maar wel een inhoudelijke zeikerd op werk, en daarin heel streng
En ja, ik weet dat dat ongeloofwaardig klinkt
Over twee uur in de Witte de Withstraat?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer zullen we meeten?
Haha nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Over twee uur in de Witte de Withstraat?
Valt wel mee hoor, met ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee maar wel een inhoudelijke zeikerd op werk, en daarin heel streng
En ja, ik weet dat dat ongeloofwaardig klinkt
Toch geloven heel veel mensen die mij privé kennen me daar niet inquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, met ongeloofwaardig.
Daar is ze heel strikt inquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Het enige wat me verwondert is hoe je met je chaoshoofd de meetings bijhoudt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Het enige wat me verwondert is hoe je met je chaoshoofd de meetings bijhoudt.
Kunnen die ook al met vlooien thuiskomen ja?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jouw kinderen zitten toch niet meer op basisschool??
Dus als je zelf iets plant, red je het wel om op tijd te zijn?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:18 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik leid ze doorgaans, dan werkt het wel, ofzo
Dit is toch goud ditquote:
Oh wacht, dat zijn luizen…..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kunnen die ook al met vlooien thuiskomen ja?
* IJsdraakje schrijft op als argument tegen koters
Goeie!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dus als je zelf iets plant, red je het wel om op tijd te zijn?
Goed om te weten dit IJs! Molo alles laten regelen de volgende keer.
Nee dat dan weer nietquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dus als je zelf iets plant, red je het wel om op tijd te zijn?
Goed om te weten dit IJs! Molo alles laten regelen de volgende keer.
Lex, de opa die iedereen wilde als kindquote:
Jeukparasieten, check.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oh wacht, dat zijn luizen…..
Bijna zelfde toch?
quote:
Volgens mij is een goeie nog best prijzig.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet
Ik moet gewoon een PA hebben ofzo
In de thuiszorg gewerkt, daar kennisgemaakt met vlooienquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jeukparasieten, check.
Alleen vlooien wonen wat minder makkelijk op mensen geloof ik. Beiden kutbeesten om vanaf te moeten komen in ieder geval.
Niet zo erg als mijten.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jeukparasieten, check.
Alleen vlooien wonen wat minder makkelijk op mensen geloof ik. Beiden kutbeesten om vanaf te moeten komen in ieder geval.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:22 schreef Molo het volgende:
[..]
In de thuiszorg gewerkt, daar kennisgemaakt met vlooien
Bejaarden die te lang op zichzelf wonen zijn het smerigste volk ter wereld joh
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Lex, de opa die iedereen wilde als kind![]()
En nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |