Machtsmisbruik!quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit ik weer door het slotje heen te posten
Net geluisterd maar nog nooit iets in die richting gehoord. Vernieuwend wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Wat voor soort baan had jij ook alweer?quote:
HA!quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit ik weer door het slotje heen te posten
Hahaha jaquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn weleens een paar pagina’s doorgegaan na het slotje, toch Haags?
Zou ik ook niet willenquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar meer macht hebben we niet
Ik ben slechts een eenvoudige project manager die bij een aantal media/telecombedrijven wat dingen roept over hoe tv zou moeten werken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor soort baan had jij ook alweer?
Nog even snel vragen voor de Chinese dood toeslaat
Neuh.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ik ook niet willen
Leukquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben slechts een eenvoudige project manager die bij een aantal media/telecombedrijven wat dingen roept over hoe tv zou moeten werken.
Miep?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:15 schreef Molo het volgende:
Kind is geloof ik eindelijk klaar met krijsen
Heeft maar 1,5 uur geduurd![]()
![]()
![]()
Ja joh, vreselijk dramawijf af en toequote:
Op technisch vlak gelukkigquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk![]()
Inhoudelijk projectmanager ook, niet alleen vorm toch?
Van die vormfiguren vind ik altijd zo vermoeiend. Net makelaars
Wordt vanzelf minder :quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:15 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
Na 2 minuten zou je er al ducttape op moeten plakken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:15 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
Ze wilde gewoon een espressootjequote:Op donderdag 30 januari 2020 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja joh, vreselijk dramawijf af en toe
quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op technisch vlak gelukkig
Ja? Denk je?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt vanzelf minder :
Nou, echt, pffffquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na 2 minuten zou je er al ducttape op moeten plakken.
Ze wilde idd mijn koffie. En tv kijken, en 'net zo laat naar bed als papa en mama'squote:Op donderdag 30 januari 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon een espressootje
Hahaha hoort erbijquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja? Denk je?![]()
Mijn hemel, heb er hoofdpijn van
[..]
Nou, echt, pffff
quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze wilde idd mijn koffie. En tv kijken, en 'net zo laat naar bed als papa en mama's
Tuurlijk kind, je bent fucking 3 jaar oud. Topidee
quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags mag best laat opblijven tegenwoordig.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags mag best laat opblijven tegenwoordig.
In de bus naar huis net was er een hele roedel jonge moeders met van die krijsende kutjong ingestapt, ik ben maar een paar haltes eerder uitgestapt om mijn innerlijke rust te bewaren.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze wilde idd mijn koffie. En tv kijken, en 'net zo laat naar bed als papa en mama's
Tuurlijk kind, je bent fucking 3 jaar oud. Topidee
Oh dit klinkt wel hoopvolquote:
Snap ik!quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de bus naar huis net was er een hele roedel jonge moeders met van die krijsende kutjong ingestapt, ik ben maar een paar haltes eerder uitgestapt om mijn innerlijke rust te bewaren.
Lekkere snackboxquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Lunchbox tot de nok toe vol gestouwd voor morgen. Heb gewoon niet veel gegeten de laatste dagen. Maar ik heb nu gewoon zin om weer naar werk te gaanHet is een vrij compleet mobiel ontbijtbuffet geworden
![]()
3 boterhammen met gebakken ei en kaas en zout en peper
7 mini gehaktballetjes
4 Mars mini's
4 portie kaasblokjes (2 Edammer en 2 Goudse)
2 Bifiworstjes
2 porties yoghurt
Voor in de yoghurt:
Granola havervlokken
Cashewnoten
Blauwe bessen
En een halve liter water natuurlijk.
Koffie haal ik op het station wel. En dingen met vezels erin krijgen we op kantoor (worteltjes, snoeptomaatjes etc). Ik reken het goed
Nja, mijn verantwoodelijkheidsbesef zit me weleens in de weg jaquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:28 schreef Molo het volgende:
Lekkere snackbox![]()
En beterschap, goed uitzieken jij. Jij lijkt me iemand die veel te snel weer aan het werk gaat
Nee @bitterbal mot geen kinders.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap ik!
Dus jij gaat binnenkort mevrouw LTVDK bezwangeren omdat je er eentje van jezelf wilt?
Ja zie je welquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, mijn verantwoodelijkheidsbesef zit me weleens in de weg ja
Dan gewoon veel zaad pompen én haar de pil laten slikken, yooooquote:
Meh. Voelde me vandaag al schuldig om NOG STEEDS ziek te zijnquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zie je wel
Morgen lekker nog even thuis blijven dan? Maandag weer aan de bak?
Kun je morgen even een frisse wandeling doen
Jonguhquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh. Voelde me vandaag al schuldig om NOG STEEDS ziek te zijn
Vergelijkbaar met je huidige werk of iets heel anders?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Lijkt me tof hoor!
Ik ga dus binnenkort aan nieuwe baan beginnen, maar heb al bedacht dat (doemdenker ik) als het niks wordt, ik lekker de consultancy in ga. Heb nu wat contacten en zou niet weten waarom ik dat niet zou kunnen.
Misschien iets meer bluffen en zekerdere insteek af en toe.
Alles zal goed kommen iig![]()
Technisch op welk vlak trouwens? Meer details graag, meeeeeeeeerrrrrr
IT en zorg, procesoptimalisatie en zorg, informatiemanagement en zorg, kan allemaal wel eigenlijkquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met je huidige werk of iets heel anders?
Qua techniek is het enorm divers, vaak integratietrajecten met meerdere partijen. Varieert van telecomaanbieders die graag een HBO/Disney+ willen integeren in hun dienstverlening; of partijen die over willen stappen van een oud platform om videodiensten te leveren naar een nieuwe platform en dan zo'n beetje alles wat daarbij komt kijken. Ik weet van alles een beetje; en van sommige dingen heel veel.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dit klinkt wel hoopvol![]()
99% van de tijd is ze geweldig maar somsssssss, argggg
Leuk, kinderen met een eigen mening
Kan mevrouw Haags even lekker peuren?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een onderhuidse pukkel op mijn achterhoofd. De tyfus wat een pijn.
Met logisch na kunnen denken en de juiste vragen stellen kom je al een heel eind. Vind dat veel mensen niet kritisch kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
IT en zorg, procesoptimalisatie en zorg, informatiemanagement en zorg, kan allemaal wel eigenlijk
En buiten de zorg ook wel, want logisch nadenken
Oh dat klinkt tof, en helemaal van nu![]()
Wat een klus om dat netjes te krijgen zeg
Haha je ziet niks je voelt alleen een bobbeltjequote:Op donderdag 30 januari 2020 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan mevrouw Haags even lekker peuren?
Dieper snijdenquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha je ziet niks je voelt alleen een bobbeltje
Niet kunnen, of niet durven. Ik ben een zeikstraal op werk maar wil kwaliteit leveren, anders ga ik wel in een fabriek werken ofzo, als inpakkerquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met logisch na kunnen denken en de juiste vragen stellen kom je al een heel eind. Vind dat veel mensen niet kritisch kunnen zijn.
Heel eerlijk heb ik voornamelijk veel geluk gehad dat ik op de juiste momenten op de juiste plekken rondliep om wat "gaten" op te vullen. Daardoor heb ik op het begin veel kennis op kunnen doen in mijn vakgebied. Ondanks dat ik een hekel heb aan "sales" ben ik wel een aantal keren tegen een groot project aangelopen, dat vind mijn baas dan weer fijn.
Ik zou ook veel beter tot mijn recht komen in een project management achtige rol dan nu. Maar goed, er wordt aan gewerkt. Eindelijkquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met logisch na kunnen denken en de juiste vragen stellen kom je al een heel eind. Vind dat veel mensen niet kritisch kunnen zijn.
Heel eerlijk heb ik voornamelijk veel geluk gehad dat ik op de juiste momenten op de juiste plekken rondliep om wat "gaten" op te vullen. Daardoor heb ik op het begin veel kennis op kunnen doen in mijn vakgebied. Ondanks dat ik een hekel heb aan "sales" ben ik wel een aantal keren tegen een groot project aangelopen, dat vind mijn baas dan weer fijn.
Sneetje erin en dan duwenquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha je ziet niks je voelt alleen een bobbeltje
Heerlijkquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens mooi schoon opgemaakt bedje, dus ik ga zo slapen. Moet lukken morgen. Daarna is het weer weekend dussss.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Sneetje erin en dan duwen![]()
![]()
Ik had chirurg moeten worden
Nee joh. Emoties, politiek, jankmensen, incompetentenquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou ook veel beter tot mijn recht komen in een project management achtige rol dan nu. Maar goed, er wordt aan gewerkt. EindelijkIk ben nogal gehecht aan mijn comfort zone, vandaar
Waar dan?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar het zit precies op een spier of zo echt moker kut
Ja, dat is wat er nu in die rol zitquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee joh. Emoties, politiek, jankmensen, incompetenten
Niks voor jou
Ik heb nu bepaalde vrijheden die ik bij grotere bedrijven (waarmee ik dan wel vaak mee samenwerk) niet zou hebben. Plus, ik hoef me niet al teveel bezig te houden over budgetten; hoef me niet al teveel te mengen in "politiek" en heb best wel wat creatieve vrijheid om bepaalde oplossingen te mogen kiezen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou ook veel beter tot mijn recht komen in een project management achtige rol dan nu. Maar goed, er wordt aan gewerkt. EindelijkIk ben nogal gehecht aan mijn comfort zone, vandaar
Knijpen manquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja weet ik het, in mijn nek
quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is wat er nu in die rol zitEn daar heb ik last van. Het is beter voor alles en iedereen als ik dat ga doen.
Kuch Mexicaans kuch?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:29 schreef Molo het volgende:
Ik hoor het deksel van de slowcooker zachtjes op en neer gaan. Stoofvlees in wording![]()
![]()
quote:
Ik kreeg op fb steeds gesponsorde berichten van de Margriet te zien. Allemaal waarschuwingen voor kwaaltjes en vage symptomen van dodelijke ziektes en tips en bangmakerij. Amerikaanse toestanden. Donder op zeg.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:09 schreef Molo het volgende:
https://www.margriet.nl/fitengezond/kokosolie-in-koffie-reden/
Wieeeeee bedenkt en schrijft deze nonsens op![]()
![]()
Lekkerquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer Limburgs zuurvlees gaan maken
Oh fuck, kwartje valt nu pasquote:
Klopt niets van, zou strafbaar moeten zijnquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg op fb steeds gesponsorde berichten van de Margriet te zien. Allemaal waarschuwingen voor kwaaltjes en vage symptomen van dodelijke ziektes en tips en bangmakerij. Amerikaanse toestanden. Donder op zeg.
Klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh fuck, kwartje valt nu pas![]()
![]()
![]()
Het was echt goddelijk
Heb jij een slowcooker?
Maistaco's (La Morena van de AH) kopen
rundvlees (sucadelappen of hacheevlees ofzo) in slowcooker met zooi uienringen, pot salsa (voor nachochips ja) en een zooi chipotlesaus (ook La Morena van de AH). Tot gaar.
En dan droogbakken volgende dag ofxo, in koekenpan.
Refried beans (La Morena van de AH) en jalapenos smeren in een even opgebakken taco, dan drooggebakken stoofvlees erin en kaas erop. In de oven en huilend van geluk opeten![]()
![]()
Is makkelijk, en echt de stappen waard. Zorgen dat het rundvlees echt drooggebakken is, dat geeft een heel andere smaakquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk!Ik heb geen slowcooker maar heb wel een goede pan waarin stoofvlees altijd heel lekker wordt, dus ga het een keer proberen en zal je laten weten wat ik er van vond! Vookmark deze pagina. Thanks!
Vroegah had de AH ook van die taco bakjes in plaats van schelpen, vond ik zoveel handiger eten, dus even kijken of ik die dan ook ergens kan vinden.
Met je vrouw? beetje corrigerende tik geven dan, je bent manquote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:07 schreef Koen66 het volgende:
2 uur ruzie verder ga ik ook maar eens slapen
Truste![]()
Ja jij bent wel vroeg ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 06:50 schreef Karzai het volgende:
Moin, had nog wel een uurtje langer willen liggen
Lekker man.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 06:55 schreef Karzai het volgende:
Vergeten brood te halen gister, dat wordt in de kantine wat halen vandaag
Paellaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:03 schreef FranticDJ het volgende:
Straks de pruttel starten en op naar Spanje
Als je die allemaal aan boord hebt en ze hoesten nog steeds als ze dood zijn zit je wel in een horrorfilmquote:
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je die allemaal aan boord hebt en ze hoesten nog steeds als ze dood zijn zit hè wel in een horrorfilm![]()
Nouquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:13 schreef Koen66 het volgende:
zou alleen dynamisch moeten zijn, dat ie nu goedemorgen zou zeggen
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
NouU vraagt wij draaien
mooi tegenwicht tegen gisterenavond, wat een kloteavond was dat. Kan alleen maar beterquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een start van de dag
Hoezo was dat een klotenavond?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mooi tegenwicht tegen gisterenavond, wat een kloteavond was dat. Kan alleen maar beter
Ik heb op de app ingevuld dat ik dat ook wilde, maar nooit die code ontvangen om me ook echt aan te melden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Die post nl app is wel kut zeg. Jeej er is post naar je onderweg. Okee laat zien
Sorry het is nu erg druk, probeer het later opnieuw
Druk? Nu?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Die post nl app is wel kut zeg. Jeej er is post naar je onderweg. Okee laat zien
puberende zoon, ruzie, etc etcquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo was dat een klotenavond?
Altijd. Die neukers zijn gewoon te kneerterig om voldoende servercapaciteit in te zetten.quote:
BESTUUR TEGEN DE MUURquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Altijd. Die neukers zijn gewoon te kneerterig om voldoende servercapaciteit in te zetten.
Yellow Walkersquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je die allemaal aan boord hebt en ze hoesten nog steeds als ze dood zijn zit je wel in een horrorfilm![]()
Nope alles is clean.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Paella![]()
Nog hoestende Aziaten aan boord?
Ja idd :’) heb ik ook slag voor keer..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuh. Deze ploeg is hier al 2+ maanden.. vertrouw t welquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedereen zit in de 2 weken incubatietijd
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Neuh. Deze ploeg is hier al 2+ maanden.. vertrouw t wel
Beterquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wakker en aanwezig. Verder wel goed. Hectiek is voorlopig even klaar
Smeer er vaseline opquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:38 schreef FranticDJ het volgende:
Maar de tering. Die uitgedroogde pruim op m’n arm jeukt als de touw tyfus.
u wot mate?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:38 schreef FranticDJ het volgende:
Maar de tering. Die uitgedroogde pruim op m’n arm jeukt als de touw tyfus.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb brandwonden crème
Vriendjesvet wordt voor andere dingen gebruikt.
Goorlapquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:44 schreef FranticDJ het volgende:
Vriendjesvet wordt voor andere dingen gebruikt.
2e graads brandwond omdat ik de lichtknop achter de waterkoker zo nodig in moest drukken.quote:
ben al lang in Almerequote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je niet on the road?
Ouchquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2e graads brandwond omdat ik de lichtknop achter de waterkoker zo nodig in moest drukken.
En de stoom toch warmer was dan ik dacht
die fetisj ben ik nog niet tegen gekomen op internetquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er zijn wat varianten op ‘paardenbeffer’ gevallen ja.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er zijn wat varianten op ‘paardenbeffer’ gevallen ja.
elke niche die je kan bedenken bestaatquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die fetisj ben ik nog niet tegen gekomen op internet
het is waarschijnlijk ook een zoekterm die niet snel in mij op zou komen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
elke niche die je kan bedenken bestaat
Even googelen op seks met een mierquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
elke niche die je kan bedenken bestaat
kerels die hun lul met stroop insmeren en er mieren opzettenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even googelen op seks met een mier
Ik wil dit niet wetenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerels die hun lul met stroop insmeren en er mieren opzetten
het feit dat ik het al eerder hoorde baart me zorgenquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het feit dat ik het al eerder hoorde baart me zorgen
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerels die hun lul met stroop insmeren en er mieren opzetten
Ik had er beter niet over kunnen beginnen...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dit gaat mijn expertise weer te boven
Je hebt alleen maar een mondkapje nodig. Die overigens niet werkt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:59 schreef bitterbal het volgende:
Had een stresvolle droom. Dat k met 2 kleine rugzakjes naar thailand ging maar niet alles paste.
Ja d0h
wat ging je daar doen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:59 schreef bitterbal het volgende:
Had een stresvolle droom. Dat k met 2 kleine rugzakjes naar thailand ging maar niet alles paste.
Ja d0h
Moet toch wat aan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar een mondkapje nodig. Die overigens niet werkt.
Vakantie natuurlijk. Maar goed ben er volgens mij niet aangekomen omdat ik zo dom was geen koffer te nemenquote:
Thailand is wel tofquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vakantie natuurlijk. Maar goed ben er volgens mij niet aangekomen omdat ik zo dom was geen koffer te nemen
zo'n gevaarlijk onontgonnen land is Thailand nu ook weer nietquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben niet zo'n avonturier
Jij bent van t kaarsvet?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dit gaat mijn expertise weer te boven
Ohquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo'n gevaarlijk onontgonnen land is Thailand nu ook weer niet
damnquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu moet ik werken omdat ik mijn vlucht heb gemist
Idemquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Thailand trekt me gewoon niet zo. Net als Amerika. Ik hou het voorlopig nog even op Europa. Meer dan genoeg te beleven
Genoeg in Europa, genoeg buiten Europa. Al zijn er zat landen waar ik niet eens dood gevonden wil wordenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Thailand trekt me gewoon niet zo. Net als Amerika. Ik hou het voorlopig nog even op Europa. Meer dan genoeg te beleven
wow nu alquote:
2 is genoegquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow nu al
Ik ga op gegeven moment wel minderen, blijf niet de hele dag door tanken
ik heb net een verse lading gehaaldquote:
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wordt nog erger als we zomertijd afschaffen
Hoe bedoel je raars?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat heb jij voor raars @:bitterbal?
Ff serieus. Waar werk jij?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:16 schreef Karzai het volgende:
Vanmiddag is er kibbeling en broodjes pulled pork zie ik op de menukaart
ik snap serieus niet wat er mis is met de huidige zomer/wintertijd regeling. Best of both worlds, zomer lekker lang licht en niet zo achterlijk zinloos vroeg licht. in de winter niet zo achterlijk laat lichtquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar ben ik ook geen voorstander van.
Oh ja das toch zoquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In VWJW zeg je dat iedereen wel iets raars heeft
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kibbeling bij ons ook in het bedrijfsrestaurant op vrijdag.
wij moeten gewoon zelf onze lunch meenemenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kibbeling bij ons ook in het bedrijfsrestaurant op vrijdag.
Bij jou?quote:
Loop je ook graag in vrouwenkleren?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja das toch zo![]()
Weet zo snel niet wat voor raars ik heb. Zit hier op fok dus dat s al genoeg toch :p
Ja maar soms toch ook wel mannnenklerenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Loop je ook graag in vrouwenkleren?
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja das toch zo![]()
Weet zo snel niet wat voor raars ik heb. Zit hier op fok dus dat s al genoeg toch :p
Doe ik ook. Je betaalt inmiddels horecaprijzen en dat werd me toch iets te gortig.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij moeten gewoon zelf onze lunch meenemen
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar soms toch ook wel mannnenkleren
ohw, ja dan wordt het al minder interessant.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe ik ook. Je betaalt inmiddels horecaprijzen en dat werd me toch iets te gortig.
als vrouw valt dat toch minder op dan wanneer je als man met een rokje rondlooptquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar soms toch ook wel mannnenkleren
Ja ik ga er ook gewoon mee naar buitenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als vrouw valt dat toch minder op dan wanneer je als man met een rokje rondloopt
Sinds wij een nieuwe uitbater hebben, zijn de prijzen geëxplodeerd. Alles is ineens biologisch en een hoop vegan-meuk ook.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds wij een nieuwe uitbater hebben, zijn de prijzen geëxplodeerd. Alles is ineens biologisch en een hoop vegan-meuk ook.
ik heb niks tegen biologisch en vegan, maar dat hoeft niet per definitie duurder te zijn dan "normaal"quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds wij een nieuwe uitbater hebben, zijn de prijzen geëxplodeerd. Alles is ineens biologisch en een hoop vegan-meuk ook.
Waar het ‘m ook in zit, het is duurder. Te duur, naar mijn smaak. Dus ik neem zelf bammetjes mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niks tegen biologisch en vegan, maar dat hoeft niet per definitie duurder te zijn dan "normaal"
Ik proef helemaal geen verschilquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had laatst biologische komkommer. Proefde nauwelijks verschil.
dat komt omdat komkommers nauwelijks smaak hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had laatst biologische komkommer. Proefde nauwelijks verschil.
en het is nog steeds druk?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lolquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:09 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/278676/(...)d-is.html?redirect=1
Jij moet je eigen wc papier meenemen naar werk?quote:
nee, maar ik dacht te lezen dat ze moesten betalen voor schijtpapier, tampons en lunchesquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij moet je eigen wc papier meenemen naar werk?
Neequote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar ik dacht te lezen dat ze moesten betalen voor schijtpapier, tampons en lunches
dus ze krijgen daar ook "gratis" lunch?quote:
Wat onvolwassen om te eisen dat de werkgever voor tampons betaaldquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:31 schreef Molo het volgende:
Bij vriend op werk hebben ze nu ook betaalde tampons voor medewerkers want de vrouwen voelden zich achtergesteld
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze vonden het net zoiets als betaald wc papier en betaalde lunches
Owkeeeee
En voor iedere vlees, vis en vega optie moet er ook een vegan optie zijn, betaald
Ik wil net zeggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uiteraard zou ik het mezelf meer gunnen
en wat nou als ik inlegkruisjes wil in plaats van tampons?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat onvolwassen om te eisen dat de werkgever voor tampons betaald
Ja die moeten ze eigenlijk ook gewoon betalen danquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat nou als ik inlegkruisjes wil in plaats van tampons?
Yep, maar is daar in de sector en regio heel normaal (Zwitserse techbranch).quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus ze krijgen daar ook "gratis" lunch?
Whut.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:31 schreef Molo het volgende:
Bij vriend op werk hebben ze nu ook betaalde tampons voor medewerkers want de vrouwen voelden zich achtergesteld
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze vonden het net zoiets als betaald wc papier en betaalde lunches
Owkeeeee
En voor iedere vlees, vis en vega optie moet er ook een vegan optie zijn, betaald
Dan komen die er ookquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat nou als ik inlegkruisjes wil in plaats van tampons?
Yessssquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whut.
Ik bedoel, ik ben helemaal voor tampons/maandverband gratis beschikbaar stellen op dingen als scholen enzo, maar da's toch geen taak van je werkgever.
Doenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan komen die er ook
Vriend wilde al Tena Men gaan vragen want anders genderdiscriminatie
waarom een school wel, maar het werk dan niet?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whut.
Ik bedoel, ik ben helemaal voor tampons/maandverband gratis beschikbaar stellen op dingen als scholen enzo, maar da's toch geen taak van je werkgever.
In alle opzichten jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Zwitsers.
Ik ben er nooit geweest, maar het klinkt echt als een intrigerend land.
ik wil er eigenlijk deze zomer heen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:50 schreef Molo het volgende:
[..]
In alle opzichten ja![]()
Ik vermaak me er altijd wel phehehe
Val toch altijd op daar
Ja, doen!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil er eigenlijk deze zomer heen.
al is het best duur
Overheidsinstelling en compleet andere doelgroep? Ik bedoel vooral op gebruik door de schoolgaande jeugd he.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom een school wel, maar het werk dan niet?
Jij hebt lang liggen tukkenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, doen!
En yep, teringduur, maar wel mooi
Als je een goedkoper alternatief wilt qua vergelijkbare natuur, en gezelliger, Slovenië
Nee joh, allang paar meetings erop zittenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt lang liggen tukken
Met mij ook niet gisterenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee joh, allang paar meetings erop zitten
Zijn weer een paar mensen blij met me![]()
![]()
Er komt geen hond meerquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en het is nog steeds druk?
Ik zou serieus niet meer gaan
Wieso?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee joh, allang paar meetings erop zitten
Zijn weer een paar mensen blij met me![]()
![]()
Sommige mensen moeten gewoon gehaat worden, het zij zoquote:
Hun plan dat mijn afdeling allemaal systemen ging kopen voor ze, integreren én implementeren ging ik even weerspreken. Is geen noodzaak toe en geen geld voor.quote:
Hoe kunnen ze jou nou haten?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon gehaat worden, het zij zo
Dit is een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze jou nou haten?
Mensen haten vaak mensen die altijd precies op tijd overal zijn bv… Alles pietje precies en punctueel!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze jou nou haten?
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mensen haten vaak mensen die altijd precies op tijd overal zijn bv… Alles pietje precies en punctueel!
Ze haten me niet. Maar ik heb ze wel een spiegel voorgehouden. Developers zijn nogal navelstaarderig. Die vergeten soms dat het niet om het coderen gaat, maar dat je de dienstverlening aan je klanten wil verbeteren (en geld wil verdienen). Ik wil dat meer terugzien in de doelen die we onszelf stellen. En dat betekent dat we soms ook andere keuzes moeten maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon gehaat worden, het zij zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |