Machtsmisbruik!quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit ik weer door het slotje heen te posten
Net geluisterd maar nog nooit iets in die richting gehoord. Vernieuwend wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Wat voor soort baan had jij ook alweer?quote:
HA!quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit ik weer door het slotje heen te posten
Hahaha jaquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn weleens een paar pagina’s doorgegaan na het slotje, toch Haags?
Zou ik ook niet willenquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar meer macht hebben we niet
Ik ben slechts een eenvoudige project manager die bij een aantal media/telecombedrijven wat dingen roept over hoe tv zou moeten werken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor soort baan had jij ook alweer?
Nog even snel vragen voor de Chinese dood toeslaat
Neuh.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ik ook niet willen
Leukquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben slechts een eenvoudige project manager die bij een aantal media/telecombedrijven wat dingen roept over hoe tv zou moeten werken.
Miep?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:15 schreef Molo het volgende:
Kind is geloof ik eindelijk klaar met krijsen
Heeft maar 1,5 uur geduurd![]()
![]()
![]()
Ja joh, vreselijk dramawijf af en toequote:
Op technisch vlak gelukkigquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk![]()
Inhoudelijk projectmanager ook, niet alleen vorm toch?
Van die vormfiguren vind ik altijd zo vermoeiend. Net makelaars
Wordt vanzelf minder :quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:15 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
Na 2 minuten zou je er al ducttape op moeten plakken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:15 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
Ze wilde gewoon een espressootjequote:Op donderdag 30 januari 2020 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja joh, vreselijk dramawijf af en toe
quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op technisch vlak gelukkig
Ja? Denk je?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt vanzelf minder :
Nou, echt, pffffquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na 2 minuten zou je er al ducttape op moeten plakken.
Ze wilde idd mijn koffie. En tv kijken, en 'net zo laat naar bed als papa en mama'squote:Op donderdag 30 januari 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon een espressootje
Hahaha hoort erbijquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja? Denk je?![]()
Mijn hemel, heb er hoofdpijn van
[..]
Nou, echt, pffff
quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze wilde idd mijn koffie. En tv kijken, en 'net zo laat naar bed als papa en mama's
Tuurlijk kind, je bent fucking 3 jaar oud. Topidee
quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags mag best laat opblijven tegenwoordig.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags mag best laat opblijven tegenwoordig.
In de bus naar huis net was er een hele roedel jonge moeders met van die krijsende kutjong ingestapt, ik ben maar een paar haltes eerder uitgestapt om mijn innerlijke rust te bewaren.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze wilde idd mijn koffie. En tv kijken, en 'net zo laat naar bed als papa en mama's
Tuurlijk kind, je bent fucking 3 jaar oud. Topidee
Oh dit klinkt wel hoopvolquote:
Snap ik!quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de bus naar huis net was er een hele roedel jonge moeders met van die krijsende kutjong ingestapt, ik ben maar een paar haltes eerder uitgestapt om mijn innerlijke rust te bewaren.
Lekkere snackboxquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Lunchbox tot de nok toe vol gestouwd voor morgen. Heb gewoon niet veel gegeten de laatste dagen. Maar ik heb nu gewoon zin om weer naar werk te gaanHet is een vrij compleet mobiel ontbijtbuffet geworden
![]()
3 boterhammen met gebakken ei en kaas en zout en peper
7 mini gehaktballetjes
4 Mars mini's
4 portie kaasblokjes (2 Edammer en 2 Goudse)
2 Bifiworstjes
2 porties yoghurt
Voor in de yoghurt:
Granola havervlokken
Cashewnoten
Blauwe bessen
En een halve liter water natuurlijk.
Koffie haal ik op het station wel. En dingen met vezels erin krijgen we op kantoor (worteltjes, snoeptomaatjes etc). Ik reken het goed
Nja, mijn verantwoodelijkheidsbesef zit me weleens in de weg jaquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:28 schreef Molo het volgende:
Lekkere snackbox![]()
En beterschap, goed uitzieken jij. Jij lijkt me iemand die veel te snel weer aan het werk gaat
Nee @bitterbal mot geen kinders.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap ik!
Dus jij gaat binnenkort mevrouw LTVDK bezwangeren omdat je er eentje van jezelf wilt?
Ja zie je welquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, mijn verantwoodelijkheidsbesef zit me weleens in de weg ja
Dan gewoon veel zaad pompen én haar de pil laten slikken, yooooquote:
Meh. Voelde me vandaag al schuldig om NOG STEEDS ziek te zijnquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zie je wel
Morgen lekker nog even thuis blijven dan? Maandag weer aan de bak?
Kun je morgen even een frisse wandeling doen
Jonguhquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh. Voelde me vandaag al schuldig om NOG STEEDS ziek te zijn
Vergelijkbaar met je huidige werk of iets heel anders?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Lijkt me tof hoor!
Ik ga dus binnenkort aan nieuwe baan beginnen, maar heb al bedacht dat (doemdenker ik) als het niks wordt, ik lekker de consultancy in ga. Heb nu wat contacten en zou niet weten waarom ik dat niet zou kunnen.
Misschien iets meer bluffen en zekerdere insteek af en toe.
Alles zal goed kommen iig![]()
Technisch op welk vlak trouwens? Meer details graag, meeeeeeeeerrrrrr
IT en zorg, procesoptimalisatie en zorg, informatiemanagement en zorg, kan allemaal wel eigenlijkquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met je huidige werk of iets heel anders?
Qua techniek is het enorm divers, vaak integratietrajecten met meerdere partijen. Varieert van telecomaanbieders die graag een HBO/Disney+ willen integeren in hun dienstverlening; of partijen die over willen stappen van een oud platform om videodiensten te leveren naar een nieuwe platform en dan zo'n beetje alles wat daarbij komt kijken. Ik weet van alles een beetje; en van sommige dingen heel veel.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dit klinkt wel hoopvol![]()
99% van de tijd is ze geweldig maar somsssssss, argggg
Leuk, kinderen met een eigen mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |