Nou, dat ben ik al zeker nietquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:06 schreef Arch-Indar het volgende: [..] Mensen haten vaak mensen die altijd precies op tijd overal zijn bv… Alles pietje precies en punctueel!
Was maar een voorbeeld he, kan bij Molo natuurlijk iets heel anders zijn.quote:
Kánquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was maar een voorbeeld he, kan bij Molo natuurlijk iets heel anders zijn.
Ik heb nu het idee dat ze HEEL streng is.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was maar een voorbeeld he, kan bij Molo natuurlijk iets heel anders zijn.
Pehehehehe.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nu het idee dat ze HEEL streng is.
Luisteren of eruit!!!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehehe.
Superstipt, die Molo.
Moet je keer met haar meeten, dan kom je er vanzelf achter.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nu het idee dat ze HEEL streng is.
Nee maar wel een inhoudelijke zeikerd op werk, en daarin heel strengquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehehe.
Superstipt, die Molo.
Wanneer zullen we meeten?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee maar wel een inhoudelijke zeikerd op werk, en daarin heel streng
En ja, ik weet dat dat ongeloofwaardig klinkt
Over twee uur in de Witte de Withstraat?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer zullen we meeten?
Haha nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Over twee uur in de Witte de Withstraat?
Valt wel mee hoor, met ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee maar wel een inhoudelijke zeikerd op werk, en daarin heel streng
En ja, ik weet dat dat ongeloofwaardig klinkt
Toch geloven heel veel mensen die mij privé kennen me daar niet inquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, met ongeloofwaardig.
Daar is ze heel strikt inquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Het enige wat me verwondert is hoe je met je chaoshoofd de meetings bijhoudt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Het enige wat me verwondert is hoe je met je chaoshoofd de meetings bijhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |