quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:57 schreef monkyyy het volgende: [..] https://www.instagram.com/p/By3TGx5o14e/
KFC dan?quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:59 schreef RamboDirk het volgende:
Als je teveel naar de Mc Donalds gaat denken ze dat je een Yank bent.
Je lievelingsdier is zeker de struisvogel?quote:
Dan hadden ze behalve automatische incasso's ook een behoorlijke bankrekening.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:58 schreef superniger het volgende:
Sommige mensen liggen 10 jaar lang dood in hun huis.
SAD
Of een goed pensioen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
Dan hadden ze behalve automatische incasso's ook een behoorlijke bankrekening.
Nou, nou.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:59 schreef Oscar. het volgende:
"mooi he, we kunnen alles"
BEHALVE DEZE CASE OPLOSSEN DOMME KUT
quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dit is een vrouw.
Nee, de uil.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je lievelingsdier is zeker de struisvogel?
ieuwquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dit is een vrouw.
Valt mijn breezer ook onder harddrugs?quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:03 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Valt mijn breezer ook onder harddrugs?
Bestaat dat nog?quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:03 schreef BlackNero het volgende:
Valt mijn breezer ook onder harddrugs?
Niemand wil alcohol verbieden dramaqueen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:03 schreef PzKpfw het volgende:
Vuurwerk en Zwarte Piet zijn straks verboden, nu moet alcohol volgen. Wat een verschrikkelijk zeikland is dit toch, bah.
Zogenaamd er dan al beter uit gaan zien.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Nou nou een maand niet drinken wat een prestatie.
Huurvrij.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:58 schreef superniger het volgende:
Sommige mensen liggen 10 jaar lang dood in hun huis.
SAD
Dat komt er langzaam wel aan. Dit soort gezeik is daar een voorbode van.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niemand wil alcohol verbieden dramaqueen.
Pedofilie is ook al verboden, zo flauw allemaal.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:03 schreef PzKpfw het volgende:
Vuurwerk en Zwarte Piet zijn straks verboden, nu moet alcohol volgen. Wat een verschrikkelijk zeikland is dit toch, bah.
Is eigenlijk alleen in Nederland geflopt door de beeldvorming.quote:
Totaal vergelijkbaar inderdaad.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Pedofilie is ook al verboden, zo flauw allemaal.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
bessenjeneverquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:06 schreef Bocaj het volgende:
Ik lus druivensap en lus alcohol maar wijn is niet te zuipen...
Kan niet wennen aan die bepaalde bittere smaak.....
Kijktip: Prohibition op Netflix.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat komt er langzaam wel aan. Dit soort gezeik is daar een voorbode van.
incest toch ook?quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n hekel aan wijn.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:06 schreef Bocaj het volgende:
Disaronno is iets voor jou denk ik, lekker zoet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:06 schreef Bocaj het volgende:
Misschien maar eens proberen!quote:
HUURVRIJ in je hoofd. @Oscar.twitter:AT5 twitterde op donderdag 30-01-2020 om 23:01:45Zeven gewonden bij uitslaande brand Roomtuintjeshttps://t.co/JaYXpVqzqP https://t.co/zdoMtxkNcl reageer retweet
Ik doe niet aan Netflix, besteed mijn vrije tijd liever nuttig.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kijktip: Prohibition op Netflix.
Check!quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Disaronno is iets voor jou denk ik, lekker zoet.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Netflix, besteed mijn vrije tijd liever nuttig.
ja die grap was al in het vorige topic niet meer leukquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:08 schreef Zipportal het volgende:
HUURVRIJ in je hoofd. @:oscar.twitter:AT5 twitterde op donderdag 30-01-2020 om 23:01:45Zeven gewonden bij uitslaande brand Roomtuintjeshttps://t.co/JaYXpVqzqP https://t.co/zdoMtxkNcl reageer retweet
Ik zal het aan superniger doorgeven.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:09 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja die grap was al in het vorige topic niet meer leuk
Cool cool, verstandige teksten.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Netflix, besteed mijn vrije tijd liever nuttig.
Artikel 249 Wetboek van Strafrechtquote:
Ach, jouw schaap kan geen aangifte doen, dus jij bent nog wel even veilig.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen idee, maar zolang jij niks zegt tegen de wijkagent dan heeft je vader nergens last van.
meid tochquote:
koud met ijs!quote:
Hier in de parochietuin hebben we geen schapen, wel jonge jongens uit Afrika.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:10 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ach, jouw schaap kan geen aangifte doen, dus jij bent nog wel even veilig.
wie is er niet groot door gewordenquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hier in de parochietuin hebben we geen schapen, wel jonge jongens uit Afrika.
Ik las dat het van dromedarissen kwam!quote:
Allemaal opgerookt aan bud, cheeba, chronic, dagga, dak, dank, dope, doobage, draw, dro, electric puha, frodis, ganja, grass, green, hash, hay, herb, indo, instaga, IZM, KB (kind bud/killer bud), kind, leaf, Mary Jane, Maui Maui, nugget, nug, pot, reefer, schwag (low quality), sensi, skunk, sticky-icky-icky, tea, tree, wacky tobacky, weed.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Nu moeten de pensioenen omhoog want ze hebben niet genoeg geld gespaard
en aids bestond nietquote:
Leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:23 schreef Slobeend het volgende:
Ik noem Paul wel eens gekscherend de Popprofessor.
Gaat Sander happen?twitter:NathNijs twitterde op donderdag 30-01-2020 om 23:21:48Zei @SanderQuote dat nou echt? ‘Vond ik die slavin toch leuker’. #op1 reageer retweet
Zo steil is de CU nou ook weer niet hoor, het is geen SGP.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Beetje ongemakkelijk voor hem als CU-broertje van
Was ook een beetje voor haar tijd.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:32 schreef BlackNero het volgende:
Marieke wist niet wie Joop den Uyl was.
Millennialsquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:32 schreef BlackNero het volgende:
Marieke wist niet wie Joop den Uyl was.
Nee sorry, dat is echt geen excuus. Ze heeft dit op school en de universiteit geleerd.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:33 schreef svann het volgende:
[..]
Was ook een beetje voor haar tijd.
Nee, Thea Teenkaas wel.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Is Gerrit Schimmelpenninck een voorouder van Sander?
Ik vond een goede uitzending👍quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:11 schreef Eightyone het volgende:
Nogal veel onderwerpen. Wel góede, maar een paar ervan hadden naar een 'mindere' dag gekund (zodat ze iets meer tijd hebben om door te praten).
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:20 schreef dvdfreak het volgende:
flopgasten wanneer komen er leuke gasten op1
Er is progressie gemaakt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kun je ook nog wat anders posten dan dit?
Dit wordt een uitgebreide sauna-vrijdag, ik hoef me niet te haasten.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:39 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Deze aids slaan we over.
Huurvrij in je hoofd. @:superniger
met maskertje?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit wordt een uitgebreide sauna-vrijdag, ik hoef me niet te haasten.
Wilfred zit bij Jinek. Dus ik ookquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:39 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Deze aids slaan we over.
Huurvrij in je hoofd. @:superniger
Nahquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:54 schreef Bocaj het volgende:
Nederland moet het corrupte zooitje ook verlaten!
Brussel zal meer en meer macht krijgen!quote:
Senioneren-tv, op de vrijdagavond.quote:
Misschien dat ze de vrijdag een beetje hebben opgegeven?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:59 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Senioneren-tv, op de vrijdagavond.
Op1 heeft iets met eigen ruiten ingooien.
Ik kan geen andere conclusie trekkenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:00 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Misschien dat ze de vrijdag een beetje hebben opgegeven?
Kunnen ze beter Tijs en Giovanca laten presenteren.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:09 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik kan geen andere conclusie trekken
Vrijdag npo-stagedag, goed planquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:10 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Kunnen ze beter Tijs en Giovanca laten presenteren.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:11 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Vrijdag npo-stagedag, goed plan
Wij zitten nog in de sauna.quote:
quote:
quote:Donderdag begint weer een nieuw seizoen van Undercover in Nederland (SBS6), waarin Alberto Stegeman er met de verborgen camera op uit trekt om plegers van strafbare feiten te ontmaskeren. In de eerste uitzending duikt hij in de schimmige wereld van de bruiningsmiddelen. Het is illegaal, maar makkelijk verkrijgbaar en zeer gevaarlijk. Zo ondervond ook Edwin van Katwijk. Hij verloor zijn 25-jarige zoon Jelle aan illegale middelen, waaronder het bruiningsmiddel Melanotan II, dat hij kreeg in zijn eigen sportschool. Alberto ging Undercover in de sportschool en vertelt daar vanavond over bij Op1.
Bruce Lee was een Kungfu-God die wereldwijd miljoenen fans en bewonderaars kreeg, omdat ze wilden leren vechten en leven zoals zij. Schrijver Alex Booges heeft de vechtkunstenaar in zijn jeugd, zonder dat hij zich daar bewust van was, geadopteerd als geestelijk vader. Als opgroeiende puber in een onveilige omgeving klampte hij zich vast aan Bruce Lee. In het boek 'De zonen van Bruce Lee', reist Boogers met zijn 17-jarige zoon langs de westkust van de VS, op zoek naar sporen van de straatvechter die een wereldberoemd acteur en entertainer werd.
Sylvana Simons wil met Bij1 de Tweede Kamer in. Opnieuw doet ze een gooi naar een Kamerzetel, nadat de vorige poging mislukte. Deze keer wil ze net zo luid en schaamteloos zijn als Thierry Baudet. Wat stelt de politica zich daar precies bij voor? Simons is te gast bij Op1.
Aanstaande zaterdag neemt dartlegende Raymond van Barneveld afscheid in AFAS Live: Barney Dome als darter. Na onder andere vijf wereldtitels is het klaar. De wereldtitels van 'Barney' zijn overigens vanaf volgende week te koop! Hij maakte dit weekend bekend al zijn gewonnen trofeeën te laten veilen. "Die bekers staan hier ook al eeuwen, ik ben er wel en beetje klaar mee." Vanaf volgende week worden in fases de prijzen online gezet. Met het geld wil hij zijn droom realiseren: een eigen profteam oprichten. Bij Op1 schuift hij vanavond aan, samen met vier jonge dartende megafans!
twitter:op1npo twitterde op maandag 03-02-2020 om 16:08:01Vanavond bij #Op1: @SylvanaSimons wil met @PolitiekBIJ1 de Tweede Kamer in. Deze keer wil ze schaamteloos en net zo luid zijn als @thierrybaudet. Wat stelt de politica zich daar precies bij voor? Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/3agKeFuVKS reageer retweet
Goed zo😄😀.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:21 schreef RensAjacied het volgende:
Dit gaat 100% op1 worden vanavond en geen Jinek.
quote:Op maandag 3 februari 2020 17:33 schreef Regilio_ het volgende:
Sylvana over Baudet zijn tweet, RELLEN!!1!1@!!!
Nou de toon is weer gezet! Baudet is een racist en een fascist!twitter:PolitiekBIJ1 twitterde op maandag 03-02-2020 om 15:20:59Sylvana: "Jammer dat alle journalisten in hun reportages uitlichten dat we de strijd met Baudet aangaan. Wij willen racisten of fascisten niet overtuigen van het feit dat ze racisten en fascisten zijn. We verenigen mensen die zich willen verzetten tegen het normaliseren daarvan." reageer retweet
Dat is Baudet misschien ook wel.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]Nou de toon is weer gezet! Baudet is een racist en een fascist!twitter:PolitiekBIJ1 twitterde op maandag 03-02-2020 om 15:20:59Sylvana: "Jammer dat alle journalisten in hun reportages uitlichten dat we de strijd met Baudet aangaan. Wij willen racisten of fascisten niet overtuigen van het feit dat ze racisten en fascisten zijn. We verenigen mensen die zich willen verzetten tegen het normaliseren daarvan." reageer retweet
![]()
Ik vind hem wel al langer een bepaalde grens overschrijden. Dat hij dat bewust doet en daar niet mee zit, zegt ook wel iets.quote:
Voorbeelden?quote:Op maandag 3 februari 2020 18:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik vind hem wel al langer een bepaalde grens overschrijden. Dat hij dat bewust doet en daar niet mee zit, zegt ook wel iets.
Oh voldoende, hoe hij goochelt met klimaatcijfers is het eerste wat in me opkomt momenteel.quote:
Wat dacht je van de tweet van zaterdag? Veel meer bewijs voor racisme kun je niet vinden, en nee, nu niet op z'n lafhartige 'excuses' wijzen.quote:
Maar dan ben je nog geen racist of fascist!quote:Op maandag 3 februari 2020 18:16 schreef Regilio_ het volgende:
Oh voldoende, hoe hij goochelt met klimaatcijfers is het eerste wat in me opkomt momenteel.
Dit was ook engquote:Op maandag 3 februari 2020 18:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat dacht je van de tweet van zaterdag? Veel meer bewijs voor racisme kun je niet vinden, en nee, nu niet op z'n lafhartige 'excuses' wijzen.
twitter:thierrybaudet twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 01:23:05Een “Amsterdammer” die dreigt te worden uitgezet....my god de propaganda / framing van NOS kán bijna niet hilarischer. https://t.co/XhFjeNsWAd reageer retweet
quote:Op maandag 3 februari 2020 18:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat dacht je van de tweet van zaterdag? Veel meer bewijs voor racisme kun je niet vinden, en nee, nu niet op z'n lafhartige 'excuses' wijzen.
Zijn tweet van zaterdag is daar een beter voorbeeld van idd, zoals Slobeend al aangaf.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar dan ben je nog geen racist of fascist!
Baudet en Sylvana! Edit: Kan iemand dit bevestigen?quote:
Ik ben geen terrorist.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:10 schreef Zipportal het volgende:
Waarom post je hier tijdens de uitzending nooit? #dtv
Of ben je een Lone Wolf?
Zipportal humorquote:
nou nou humorquote:
[ Bericht 100% gewijzigd door Haaibaaike op 03-02-2020 22:21 (Belachelijke opmerkingen ) ]quote:Op maandag 3 februari 2020 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Haaibaaike op 03-02-2020 22:21 (Belachelijke opmerkingen ) ]
Oei. Kan dit zonder consequenties?quote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 22:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Tv programma, boekje, partijtje en show pluggen
Gewoon Stone Island toch?quote:Op maandag 3 februari 2020 22:27 schreef Zipportal het volgende:
Barney loopt altijd in van die lelijke truien rond.
Diekstra is een toppertje idd.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
Hopelijk is die vrouw wat minder irritant vanavond. Erik doet het heel goed tot nu toe.
Stone Island en een Polo petquote:
Jammer dat de Nickelson jassen uit zijn.quote:
Ga jij weer lekker Twin Life dragenquote:Op maandag 3 februari 2020 22:29 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Jammer dat de Nichelson jassen uit zijn.
Weekend Overtrederquote:
die met die resting bitch face?quote:
quote:
die spreid alleen maar als je doekoes hebtquote:
Zo hoort het, spreekbeurt houden en dan klep dichtquote:Op maandag 3 februari 2020 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Na dit item houdt Joost zijn mond. Zo rolt hij.
Ik zie hem niet zitten. Valse lokpost.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:01 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Baudet en Sylvana! Edit: Kan iemand dit bevestigen?
Edit:CLICKBAITED
Het is eigenlijk je eigen schuld, ik ga niet mijn excuses aanbieden.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:32 schreef Asjemenou_ het volgende:
[..]
Ik zie hem niet zitten. Valse lokpost.
Oke Thierry.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:32 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Het is eigenlijk je eigen schuld, ik ga niet mijn excuses aanbieden.
quote:
Boomers op de e-bikequote:
helemaal kapot rijdenquote:
Zak in elkaar.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Zullen we Barneys twitter account ook even doorspitten?
en dan?quote:Op maandag 3 februari 2020 22:35 schreef Oostblokkert het volgende:
"Zak in elkaar joh kk gek". Dat was echt een classic van Barney.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:35 schreef Oostblokkert het volgende:
zit ie met zijn paupervriedin over de haarlemmerdijk te chanterpanterenquote:Op maandag 3 februari 2020 22:35 schreef BlackNero het volgende:
Thierry's vrijdagavond tweets zijn sowieso wazig. Dan heeft hij drie flessen
1934 Chateau Lafite Rothschild in zijn mik.
twitter:Raybar180 twitterde op donderdag 14-06-2012 om 21:44:29Zo lekker pizzaatje bij het voetbal kijken lol
http://t.co/LtxB8T9z reageer retweet
Zij is nog enger dan Gretaquote:Op maandag 3 februari 2020 22:36 schreef dvdfreak het volgende:
https://twitter.com/ELS_PVV/status/1224403825462824960
![]()
Ik heb dit grietje ontmoet bij de apb 2019, adhd-figuurtje.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:36 schreef dvdfreak het volgende:
![]()
en toch zou je haar doenquote:
En als zij iets zegt wat hem niet zint, flikkert hij haar uit de auto op de snelweg.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:36 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zit ie met zijn paupervriedin over de haarlemmerdijk te chanterpanteren
ik betreur deze gang van zaken.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:32 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Het is eigenlijk je eigen schuld, ik ga niet mijn excuses aanbieden.
en hier sta ik nou wel weer achterquote:Op maandag 3 februari 2020 22:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En als zij iets zegt wat hem niet zint, flikkert hij haar uit de auto op de snelweg.
quote:Op maandag 3 februari 2020 22:36 schreef dvdfreak het volgende:
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2020 22:36 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zit ie met zijn paupervriedin over de haarlemmerdijk te chanterpanteren
zou Thierry swingen?quote:
Hier ook. Ik ben een grote fan van $1,000. Altijd al geweest.quote:
Is hij nou gestopt of toch weer niet?quote:Op maandag 3 februari 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Barney zit weer aan de zware medicatie.
Hij melkt zijn afscheid al jaren uitquote:Op maandag 3 februari 2020 22:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Is hij nou gestopt of toch weer niet?
SAD.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
SLEEPY Joe, niet sloppy.
Het was Sloppy Steve
Low IQ Barney zegt het verkeerd voor.quote:
End his misery alreadyquote:Op maandag 3 februari 2020 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij melkt zijn afscheid al jaren uit
Ja, en die Vos schoonzoon van.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:41 schreef Asjemenou_ het volgende:
Die PVV kneus van een Graus zit bij Jinek
mallerdquote:
jellyquote:Op maandag 3 februari 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Low IQ Barney zegt het verkeerd voor.
quote:Op maandag 3 februari 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Graus deelt zijn vrouw met zijn vrienden en vindt het mooi om daar naar te kijken.
quote:Op maandag 3 februari 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Graus deelt zijn vrouw met zijn vrienden en vindt het mooi om daar naar te kijken.
Zal haar achternaam wel zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij is deze mevrouw niet neutraal
Wie zei dat ook alweer een aantal weken geleden tegen Angela de Jong tijdens die talkshow op RTL 4?quote:
lekker hoorquote:Op maandag 3 februari 2020 22:45 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik kijk ook op een bepaalde manier naar vrouwen hehehehe
Geen ideequote:Op maandag 3 februari 2020 22:45 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wie zei dat ook alweer een aantal weken geleden tegen Angela de Jong tijdens die talkshow op RTL 4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |