According to NSW Health advice, people are now at risk of catching the virus if they spend a quarter of an hour in close contact, such as a face-to-face conversation, or two hours in the same confined space with an infected person.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo? Je dacht dat iemand eerst minstens twee uur in je oog moest hoesten?
Jij kijkt liever naar een paar bomen ipv het bos als je overzicht wilt hebben!?quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
We staren ons blind op cijfers maar ik vind belangrijker om te weten wie die mensen zijn ; leeftijd, man of vrouw, welke lichaamlijke klachten had dit persoon al etc
Hij mag zijn mankementen hebben maar .......quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alle concentratiekampen ook op lockdown.
Tot nu toe lopen we achter.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:56 schreef Themeparktommy het volgende:
tijd om te vergelijken
[ afbeelding ]
There are currently 9,171 confirmed cases worldwide, including 213 fatalities.
Als ik 10min in een tram zit en iemand heeft de griep kan ik na 10min zijn uitgestapt het zooitje ook hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo? Je dacht dat iemand eerst minstens twee uur in je oog moest hoesten?
Dat zou zomaar eens kunnen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had een roze regenjasje voor mijn hont besteld via Ali.
Gaan wij nu dood?
Dat is toch echt een sensatiebericht, 15 minuten van wat?quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:54 schreef syroto het volgende:
https://www.news.com.au/l(...)77964b74ac215ff07ff1
Oei dit is zwaar nieuws
Nee hoor, das alleen bij auto-onderdelenquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Gaan wij nu dood?
maakt niet uit, al zijn het miljoenen, die zeggen alles is hier gezond en oke.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:54 schreef Zipportal het volgende:
Benieuwd of Noord-Korea besmet wordt.
Nog niet de gehele update van China is compleet, daar zal over circa een uur meer over bekend zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:56 schreef Themeparktommy het volgende:
tijd om te vergelijken
[ afbeelding ]
Australische onderzoekers hebben het virus nagemaakt in een lab, dus ja, die weten wel iets over het virus.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Gaan wij nu dood?
Heftig!quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:57 schreef syroto het volgende:
[..]
According to NSW Health advice, people are now at risk of catching the virus if they spend a quarter of an hour in close contact, such as a face-to-face conversation, or two hours in the same confined space with an infected person.
Dit soort korte gesprekken of 2 uur met dezelfde persoon in een ruimte zitten zoals een klaslokaal.. dat komt heel vaak voor. Dat is wat anders dan uit hetzelfde glas drinken, een vieze deurhendel beetpakken of niezen op iemand imo.
Inhoudelijke postquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:28 schreef Benger het volgende:
Het probleem met deze ziekte is dat het gewoon niet te stoppen is door mensen te screenen in tegenstelling tot SARS. Mensen worden besmet en als ze relatief gezond zijn, krijgen ze geen symptomen, maar kunnen het virus wel verder verspreiden. Zo is niet te bepalen hoe veel mensen inmiddels al besmet zijn en bezig zijn het virus verder te verspreiden. En ook niet waar het virus zich inmiddels bevindt. Dat blijkt pas als die mensen andere mensen aansteken die minder weerstand tegen de ziekte hebben en wel symptomen vertonen.
Eerder werd beweerd dat de ziekte weinig besmettelijk was, omdat familieleden van patienten niet besmet werden. Nu blijkt dat die wel besmet kunnen zijn, alleen geen symptonen vertonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |