We moeten toegang tot het internet wereldwijd beperken , alleen zo kunnen we de rust bewaren en de mensen beschermen tegen fake newsquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik weet niks beter, ik weet net zo min als jij. Maar als ik iedereen in dit topic moet geloven, zijn we het einde nabij. Doe eens rustig en kijk het even aan, want deze paniek is nergens goed voor en gaat wellicht tot onnodige economische consequenties leiden.
Maar goed, als jij lekker alle noodsituaties van het WHO en RIVM wilt volgen en lekker in paniek raken, ga je gang.
Wie zegt er precies dan dat de wereld vergaat, or het einde nabij is? Wie is er in paniek?quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik weet niks beter, ik weet net zo min als jij. Maar als ik iedereen in dit topic moet geloven, zijn we het einde nabij. Doe eens rustig en kijk het even aan, want deze paniek is nergens goed voor en gaat wellicht tot onnodige economische consequenties leiden.
Maar goed, als jij lekker alle noodsituaties van het WHO en RIVM wilt volgen en lekker in paniek raken, ga je gang.
...en de economie redden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We moeten toegang tot het internet wereldwijd beperken , alleen zo kunnen we de rust bewaren en de mensen beschermen tegen fake news
Of het o zo gevaarlijke Corona virus laten opkomen en de domme schapen laten stervenquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We moeten toegang tot het internet wereldwijd beperken , alleen zo kunnen we de rust bewaren en de mensen beschermen tegen fake news
Net zoals de miljoenen die zijn uitgegeven voor de vaccins van de Mexicaanse griep waar je na drie weken niks meer over hoorde.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
quote:
Lees het topic eens, we hebben het over een griepje en er zijn al bijna 20 topics volgeluld met bangmakerij. Er zijn nog niet eens 20 gevallen in Europa.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wie zegt er precies dan dat de wereld vergaat, or het einde nabij is? Wie is er in paniek?
Nee, het einde is niet nabij. Dat was het zelfs in 1918 niet. Alleen probeer je eens voor te stellen 1% van de inwoners van Nederland doodgaat. Lijkt niet ZO veel. Alleen zijn het wel bijna 200.000 dooien. Niet het einde der tijden, maar toch enigszins maatschappijontwrichtendquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
Exact.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:52 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Net zoals de miljoenen die zijn uitgegeven voor de vaccins van de Mexicaanse griep waar je na drie weken niks meer over hoorde.
The number of people in serious and critical condition in Hubei province alone has risen to 1,094, up from 988 yesterday. Nationwide, at least 1,476 people in serious/critical conditionquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe staat het schema er nu voor ?
Dat moet geen probleem zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:36 schreef syroto het volgende:
http://wjw.hubei.gov.cn/fbjd/tzgg/202001/t20200131_2016681.shtml
1220 cases added.
[..]
Bericht van iemand op reddit, veel upvotes. Ik schaar me achter deze theory.
Het is geen griepje.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:54 schreef Durmada het volgende:
[..]
Lees het topic eens, we hebben het over een griepje en er zijn al bijna 20 topics volgeluld met bangmakerij. Er zijn nog niet eens 20 gevallen in Europa.
Het virus heeft Nederland nog niet eens bereikt dus waar heb je het in hemelsnaam over??quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, het einde is niet nabij. Dat was het zelfs in 1918 niet. Alleen probeer je eens voor te stellen 1% van de inwoners van Nederland doodgaat. Lijkt niet ZO veel. Alleen zijn het wel bijna 200.000 dooien. Niet het einde der tijden, maar toch enigszins maatschappijontwrichtend
En ja miljoenen doden is beslist niet onmogelijk als de zaak niet gestopt kan worden en het virus niet muteert toch een minder dodelijke variant.
Nadat ze gehoord hebben dat er een virusuitbraak is hebben ze meteen alle grenzen geslotenquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:54 schreef Zipportal het volgende:
Benieuwd of Noord-Korea besmet wordt.
Veel nieuwsberichten laatste paar uur, veel onzekerheden, veel vrije tijd van zolderkamer autisten ookwel FOK!kersquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:54 schreef Maver24 het volgende:
Topic gaat voor mijn gevoel veels te hard.
Dat zijn 104 mensen meer in een kritische toestand.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:50 schreef Djnormandy het volgende:
https://twitter.com/BNODesk/status/1223014926916210688
Hoezo? Je dacht dat iemand eerst minstens twee uur in je oog moest hoesten?quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:54 schreef syroto het volgende:
https://www.news.com.au/l(...)77964b74ac215ff07ff1
Oei dit is zwaar nieuws
Alle concentratiekampen ook op lockdown.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nadat ze gehoord hebben dat er een virusuitbraak is hebben ze meteen alle grenzen gesloten
Kim in een betere leider dan sommige westerse bobos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |