213 doden atm, komt zo nog een bericht voor de andere provincies.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:40 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Lekker paniekzaaien mang.
180 doden oh noes mehn.
Gaat supersnel yo.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:41 schreef syroto het volgende:
[..]
213 doden atm, komt zo nog een bericht voor de andere provincies.
Wčl voor het eerst in decennia relatief schone lucht daar. Je kunt zowaar verder kijken dan 500 meterquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:41 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, want daar heeft niemand in dit topic zelf aan gedacht.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:43 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Gaat supersnel yo.
Zijn er al statistieken bekend hoe oud deze mensen zijn en hoeveel weerstand ze hebben?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:43 schreef Maver24 het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe china dit wil stoppen. Ik zou gewoon iedereen opsluiten in huis en diegene die buitenkomt wordt neergemaaid
Kijk, sommige mensen snappen het principe van exponentiële groei wčl. Dat kan lang niet elk fokkertje zeggen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Over 40 dagen op 8 miljard besmettingen als ik goed reken. Dat schiet lekker op.
Nou. Dan moeten ze niet zo hysterisch doen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, want daar heeft niemand in dit topic zelf aan gedacht.
Van 20 delen.
We staren ons blind op cijfers maar ik vind belangrijker om te weten wie die mensen zijn ; leeftijd, man of vrouw, welke lichaamlijke klachten had dit persoon al etcquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, want daar heeft niemand in dit topic zelf aan gedacht.
Worden veels te veel factoren noet meegerekensd.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Kijk, sommige mensen snappen het principe van exponentiële groei wčl. Dat kan lang niet elk fokkertje zeggen.
Amen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
We staren ons blind op cijfers maar ik vind belangrijker om te weten wie die mensen zijn ; leeftijd, man of vrouw, welke lichaamlijke klachten had dit persoon al etc
Ik weet niks beter, ik weet net zo min als jij. Maar als ik iedereen in dit topic moet geloven, zijn we het einde nabij. Doe eens rustig en kijk het even aan, want deze paniek is nergens goed voor en gaat wellicht tot onnodige economische consequenties leiden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Viroloog net bij Nieuwsuur: "Tot nu verdubbelt het aantal besmettingen elke twee dagen".
En met een groter aantal besmettingen kun je mensen niet meer in quarantaine plaatsen.
Maar goed, als jij het beter weet moet je je misschien bij het RIVM of de WHO melden
Trolletjequote:Op donderdag 30 januari 2020 23:42 schreef Za het volgende:
Wat een drukte om een griepje.
De Chinezen liegen over de aantallen besmettingen.
Mondkapjes werken niet.
Nederland is goed voorbereid.
Virus is ontsnapt uit militair lab.
Mensen vallen dood neer op straat.
Mondkapjes zijn nutteloos.
Het virus heeft een voorkeur voor Aziaten.
Gewoon de handen wassen is afdoende.
Dit is het echte verhaal.
Volgens bronnen uit China.
Mondkapjes hebben geen zin.
Of ze dit expres doen of dat het komt door een bereikt limiet aan mogelijke metingen per dag durf ik niet te zeggen. Maar het onderrapporteren lijkt bijna zeker. Voorspellingen van Imperial College London en Hong Kong University laten ook zien dat de nummers veel hoger zouden moeten zijn ondertussen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Trolletje
Maar goed, dat ze liegen over het aantal besmetting is idd erg aannemelijk. Echter waarschijnlijk ONDERrapporteren ze. Niet over.
Iemand moet dan toch de laatste deur op slot doen? Die persoon is dan per definitie niet opgesloten, dus niet iedereen is opgesloten in je voorbeeld.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:43 schreef Maver24 het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe china dit wil stoppen. Ik zou gewoon iedereen opsluiten in huis en diegene die buitenkomt wordt neergemaaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |