Wat is mis met jouquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze lijkt me dan helemaal niks Dino.
Ja, ik had er maar 1 blik kokosmelk in gedaan.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Belachelijke hoeveelheden geelwortel en kokosmelk.
Zal morgen eens kijken wat er nog in de kast ligt om te maken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ik had er maar 1 blik kokosmelk in gedaan.
Ik heb al flink ingeslagen mocht het corona-virus in Nederland aankomen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal morgen eens kijken wat er nog in de kast ligt om te maken.
Geloof niet veel, naast bonen, linzen en maismeel.
Dat worden een partij zeer stevige drollen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal morgen eens kijken wat er nog in de kast ligt om te maken.
Geloof niet veel, naast bonen, linzen en maismeel.
Ik heb genoeg vet hiervoor.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb al flink ingeslagen mocht het corona-virus in Nederland aankomen.
Dan moet ik er maar wat vezels doorheen gooien.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat worden een partij zeer stevige drollen.
Het is wel gewoon kut als je op de bus zit te wachten in het bushokje, en een of andere aso gaat naast je staan te roken. Ga dan ergens staan roken waar niet al iemand zit.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het maar aanstellerij wanneer mensen vinden dat anderen niet mogen roken, buiten, in de open lucht, op plekken waar ze ook gewoon 5 meter verderop kunnen gaan staan waar ze er geen last meer van hebben.
Ja en daar zit nou juist het probleem waar altijd het probleem in zit. De slechte verpesten het voor de goede. Ik ga altijd ergens anders staan als er iemand vlakbij is, maar een ander misschien niet en dan krijg je dus gelijk een negatief beeld.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:57 schreef Halimede het volgende:
[..]
Het is wel gewoon kut als je op de bus zit te wachten in het bushokje, en een of andere aso gaat naast je staan te roken. Ga dan ergens staan roken waar niet al iemand zit.
Nu valt het in NL wel mee want er roken niet meer zo heel veel mensen, maar in Duitsland was het zo erg dat ik dan maar ergens anders ging staan en er vaak binnen een paar minuten een andere roker naast me stondquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja en daar zit nou juist het probleem waar altijd het probleem in zit. De slechte verpesten het voor de goede. Ik ga altijd ergens anders staan als er iemand vlakbij is, maar een ander misschien niet en dan krijg je dus gelijk een negatief beeld.
Dat kunnen die rokers ook.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het maar aanstellerij wanneer mensen vinden dat anderen niet mogen roken, buiten, in de open lucht, op plekken waar ze ook gewoon 5 meter verderop kunnen gaan staan waar ze er geen last meer van hebben.
Aantal jaar geleden werkte ik vrij veel in Oost-Europa. Daar hadden ze nog nooit van een rookverbod gehoord.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:04 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nu valt het in NL wel mee want er roken niet meer zo heel veel mensen, maar in Duitsland was het zo erg dat ik dan maar ergens anders ging staan en er vaak binnen een paar minuten een andere roker naast me stond
Dat kan niet echt op een gemiddeld station in de spits in een stad.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
Daar bestaat vrijheid nog.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal jaar geleden werkte ik vrij veel in Oost-Europa. Daar hadden ze nog nooit van een rookverbod gehoord.
Van de zomer in Griekenland. Die mensen roken gewoon nog binnen. Dat was wel weer even wennen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal jaar geleden werkte ik vrij veel in Oost-Europa. Daar hadden ze nog nooit van een rookverbod gehoord.
Ja in een restaurant was ik dat ook niet meer gewend.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Van de zomer in Griekenland. Die mensen roken gewoon nog binnen. Dat was wel weer even wennen.
Gelukkig bevinden die rookpalen zich ook niet bijna altijd aan het uiteinde van een perron.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat kan niet echt op een gemiddeld station in de spits in een stad.
Dat neem ik me ook altijd voor.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet vaker opruimen. Het is zo fijn als je eenmaal klaar bent
Zal wel meevallen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig bevinden die rookpalen zich ook niet bijna altijd aan het uiteinde van een perron.
Maar de perfecte oplossing is inderdaad het probleem verplaatsen naar de ingang van een station waar je in de toekomst eerst door een muur van rook moet.
GA jij dan lekker 50 meter verderop staan.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
Tja precies hetzelfde antwoord wat gegeven kan worden op de klachten die ProRail krijgt.quote:
Best wel triest dit.quote:Nu het coronavirus wereldwijd de voorpagina's beheerst en er mondiaal maatregelen worden genomen, maken steeds meer mensen met een Aziatisch uiterlijk melding van racisme.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:23 schreef KLF het volgende:
Nog een dagje werken en dan is het alweer weekend
quote:
Beetje rust is wel fijn af en toe.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:56 schreef Barbusse het volgende:
Weekend. Niks doen zou wel fijn zijn.
Ja. ik had deze week ook dinsdag/woensdag weekend, dus ik mag niet klagen, ben pas net weer begonnenquote:
Idd. Alleen niet echt veel tijd voor gehad de afgelopen tijdquote:
Ik ook niet, daarom ga ik er dit weekend voorquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Idd. Alleen niet echt veel tijd voor gehad de afgelopen tijd
Oh, maar dan heb je wel een soort van echt weekend gehad. Slechts 1 dag vrij, dan weer 2 dagen werk en dan weer 1 dagje vrij, dat zuigt pas echt harder dan m'n ex.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja. ik had deze week ook dinsdag/woensdag weekend, dus ik mag niet klagen, ben pas net weer begonnen
Virtuele teddybeer voor extra lui comfort voor jou!quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:00 schreef KLF het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom ga ik er dit weekend voor
Meestal valt het dan wel weer vies tegen, maar ik ga mijn best doen om niks te doenquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Virtuele teddybeer voor extra lui comfort voor jou!
Gewoon een weekendje Kalsarikännit doen johquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:05 schreef KLF het volgende:
[..]
Meestal valt het dan wel weer vies tegen, maar ik ga mijn best doen om niks te doen
Vooral als het kutweer is, is dat wel zooo lekkerquote:
Dat kun je wel zeggen maar hoe weten wij dat zij zachter zuigt? Doe maar even langs sturen, praten we daarna wel verder of je gelijk had of niet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, maar dan heb je wel een soort van echt weekend gehad. Slechts 1 dag vrij, dan weer 2 dagen werk en dan weer 1 dagje vrij, dat zuigt pas echt harder dan m'n ex.
Ja dag, ben ik thuisbezorgd.nl of zo? Kom haar maar halen!quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen maar hoe weten wij dat zij zachter zuigt? Doe maar even langs sturen, praten we daarna wel verder of je gelijk had of niet.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja dag, ben ik thuisbezorgd.nl of zo? Kom haar maar halen!
T schijnt beter weer te zijn daar...does that helps?quote:
Waar is daar?quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
T schijnt beter weer te zijn daar...does that helps?
Volgens mij zit ze nog steeds op Malta.quote:
Ik doe even een faxie deluxe.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze nog steeds op Malta.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik doe even een faxie deluxe.
Te ver en te warm.
Hoe jij ze het liefst hebt?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 02:19 schreef Faxie het volgende:
Tegen de tijd dat je er bent is dat kutje wel koud hoor
jouw UI is echt te vrolijk/actief voor mijn ogen op dit momentquote:
Slechte nacht gehad?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jouw UI is echt te vrolijk/actief voor mijn ogen op dit moment
nee, op zich was die goed, alleen wat kort.quote:
Ik zat weer op 7 magische uurtjesquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, op zich was die goed, alleen wat kort.
Hier ook ja. Uurtje of 6.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, op zich was die goed, alleen wat kort.
5,25 zoietsquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zat weer op 7 magische uurtjes
wilde plannen?quote:
we gaan allemaal doodquote:
Zit je dan in je bunker terwijl de hele wereld dood is. Gezellig hoor. Dan maar dood. Het moet wel leuk blijven.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we gaan allemaal dood
alle preppers lachen nu in hun vuistje. Laat de zombie apocalyps maar komen
Hoe is dit anders dan andere dagen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:42 schreef Q. het volgende:
Ik ga vandaag niet meer doen dan strikt noodzakelijk.
Perfecte vraagquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is dit anders dan andere dagen?
Normaal doe ik nog wel alsof ik iets doe.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is dit anders dan andere dagen?
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we gaan allemaal dood
alle preppers lachen nu in hun vuistje. Laat de zombie apocalyps maar komen
Mijn hoest was weg, maar komt nu weer terugquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nog steeds keelpijn.
Geen zin en moe
Geen leidinggevende op kantoor.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn hoest was weg, maar komt nu weer terug. Ook zo fijn.
RIP aan je nabestaanden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn hoest was weg, maar komt nu weer terug. Ook zo fijn.
Ja, misschien moet ik mij dat ook voornemen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Mijn stem begint ook steeds slechter te worden, dus ga proberen zo min mogelijk te spreken. Hopelijk ook geen telefoontjes vandaag.
Ik was okayquote:
Ben al vanaf 7 uur aan het knallenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen al 17 minuten op kantoor, maar nog niks gedaan.
Ik heb één boeking gemaakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn fout van gisteren opgelost.quote:
Oh, dat is wel zo handig ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb mijn fout van gisteren opgelost.
Ik kreeg gisteren bij het inlezen een foutmelding. Die heb ik opgelost, eigenlijk is dat het.quote:
Ow. Nou. Gelukkig viel het mee dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren bij het inlezen een foutmelding. Die heb ik opgelost, eigenlijk is dat het.
Ik al een uur en heel veel gedaan juistquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb Thea weggegooidquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet verder want programma is nog niet klaar
Het was het begin van het einde.quote:
De maand is ook nog niet voorbij.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:22 schreef Ang3l het volgende:
We kunnen de financiele maand niet afsluiten
De mensen in Suzhou mogen niet naar kantoor komen, en lang niet iedereen heeft een laptop en kan vanuit thuis werken.
![]()
Dat mensen niet naar kantoor mogen snap ik, maar in deze eeuw geen computer of laptop hebben?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:22 schreef Ang3l het volgende:
We kunnen de financiele maand niet afsluiten
De mensen in Suzhou mogen niet naar kantoor komen, en lang niet iedereen heeft een laptop en kan vanuit thuis werken.
![]()
Ligt eraan, de Network is wel een taaie. Geen bruine plekken, geen ongedierte, niks.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was het begin van het einde.
Mijn andere Thea heeft geen spint, maar krijgt wel overal droge plekken in de bladeren. Ondanks dat ik dagelijks sproei.
Volgens mij zijn thea's niet aan mij besteed.
Het leven in China kan heel duur zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mensen niet naar kantoor mogen snap ik, maar in deze eeuw geen computer of laptop hebben?
Ik heb nu toevallig weer een pc staan maar zeker 2 jaar zonder gedaan. Hij staat er nu eigenlijk ook voor niks.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mensen niet naar kantoor mogen snap ik, maar in deze eeuw geen computer of laptop hebben?
Of eentje met Vista.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga googlen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan, de Network is wel een taaie. Geen bruine plekken, geen ongedierte, niks.
Oh okay, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het leven in China kan heel duur zijn
En ze zijn nooit thuis normaal gezien.
Januari. 31e. Voorbij. Hartstikke voorbij!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De maand is ook nog niet voorbij.
Die zijn er hier ook genoeg hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die leven bij mij ook nooit echt lang om de een of andere reden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was het begin van het einde.
Mijn andere Thea heeft geen spint, maar krijgt wel overal droge plekken in de bladeren. Ondanks dat ik dagelijks sproei.
Volgens mij zijn thea's niet aan mij besteed.
Hier zijn de bedrijfs- en kalendermaanden gelijk. Net als dat een boekjaar en kalenderjaar gelijk zijn aan elkaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Januari. 31e. Voorbij. Hartstikke voorbij!
En meestal lopen bedrijfsmaanden niet gelijk aan kalenermaanden he
Zijn periodes van 4-5-4 weken. Dus voor ons is Januari al eenw eek voorbij.
Bij grote bedrijven is dat meestal/vaak niet het geval. Dan maken ze periodes aan elkaar gelijk qua weken, voor financiele doeleinden. Omdat je dan nl altijd een afsluiting hebt op een maandag, ipv soms in t weekend, of ineens een donderdag etc etc.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier zijn de bedrijfs- en kalendermaanden gelijk. Net als dat een boekjaar en kalenderjaar gelijk zijn aan elkaar.
Geef je ze wel voldoende liefde?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die leven bij mij ook nooit echt lang om de een of andere reden.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij grote bedrijven is dat meestal/vaak niet het geval. Dan maken ze periodes aan elkaar gelijk qua weken, voor financiele doeleinden. Omdat je dan nl altijd een afsluiting hebt op een maandag, ipv soms in t weekend, of ineens een donderdag etc etc.
Ons boekjara is ook niet gelijk aan het kalenderjaar, maar dat is wel uitzonderlijker. Die van ons loopt can Oct tot Sep. Wat ik wel fijn vind, want dan is de jaarafsluiting in Sep/Oct ipv met de feestdagen.
Ja, is ook zo. Is ook wel een rare omstandigheid zo. Gaat t grote gevolgen hebben?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zijn er hier ook genoeg hoor.
Ze zullen vast wel een prive desktop thuis hebben, maar daar kun je niet mee op t ERP systeem hoorKun je hooguit je excelletjes bijwerken, maar daar stopt t.
En de facturen en zo komen ook echt niet spontaan op je deurmat thuis.
En bovendien: het is China. Niet Nederland.
Het is geen kwartaalmaand, dus we hoeven niet naar de beurs. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Is ook wel een rare omstandigheid zo. Gaat t grote gevolgen hebben?
Hopelijk is het tegen die tijd wel voorbij dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is geen kwartaalmaand, dus we hoeven niet naar de beurs. Dat scheelt.
Even een paar weken dicht totdat het overgewaaid is.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:46 schreef Ang3l het volgende:
De auditor mag ook al niet op bezoek komen in Singapore (hoofdkantoor) hoor ik net
Gaat lekker dit, jongens!![]()
Hele bedrijf ligt straks op z'n gat.....
Het begint wel serieus een probleem te worden nu.
Dat krijg je als meer dan de helft van je kantoren (en je omzet) in Azie ligt
Voorlopig mogen ze 10 feb pas terugkomen. Die van Suzhou China dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hopelijk is het tegen die tijd wel voorbij dan.
Ja hallo, vind je t dan gek.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Praat er ook niet echt tegen.
"Even een paar weken dicht"quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even een paar weken dicht totdat het overgewaaid is.
OMG! Dit is wel echt het einde.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:53 schreef Samzz het volgende:
Whaaa, mijn tv en internet abonnement is zojuist opgezegd per 1 maart. Het wordt echt.
Ja dat zal wel idd. Al die gekke virussen daar.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voorlopig mogen ze 10 feb pas terugkomen. Die van Suzhou China dan.
Maar of dat ook zo gaat zijn, weet natuurlijk (nog) niemand.
Die van Singapore zitten gewoon nog op kantoor.
Al zijn daar de maskers niet aan te slepen, en zijn er wel veel restricties mbt bezoeken.
Hij heeft geen FBquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG! Dit is wel echt het einde.
Is t al FB official?
Ja, je vraagt je af of al die paniek noodzakelijk is. Maar goed. We shall see.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat zal wel idd. Al die gekke virussen daar.
Hopelijk gaat t meevallen.
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dus uiterlijk per 1 maart over.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:53 schreef Samzz het volgende:
Whaaa, mijn tv en internet abonnement is zojuist opgezegd per 1 maart. Het wordt echt.
Ja, dat is zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, je vraagt je af of al die paniek noodzakelijk is. Maar goed. We shall see.
Dat t economische gevolgen gaat hebben, is wel zeker.
Alleen t toerisme al, de komende maanden.
Beetje te laat voorquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SAMZZ!
RUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is nooit te laat Samzz!quote:
Wil ik nietquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is nooit te laat Samzz!
Geef niet op!
BREAK THE CHAINS!
quote:
We moeten haar loslaten Luc.... ze is verloren.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet meer te redden, jammer.
Ja, helaas. Niets aan te doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We moeten haar loslaten Luc.... ze is verloren.
Ja, bepaalde dingen wel. De zee, de rust in de winter. Andere dingen weer niet, de Duitsers, het feit dat hier niks is, bijvoorbeeld.quote:
Ik ga de eerste week van maart verhuizen en samenwonen met m'n vriend.quote:
Ben er 3 keer geweest. 3 keer te veel.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat ze dat missen.
Hier is ook niks.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, bepaalde dingen wel. De zee, de rust in de winter. Andere dingen weer niet, de Duitsers, het feit dat hier niks is, bijvoorbeeld.
Ik wel dusquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
O nee, wacht. Dierentuinen. Als je daarvan houdt.
Lekker veel oorlogsellende ook, als dat je ding isquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel dus.
Maar hier is de sportschool om de hoek, de supermarkt om de hoek. Het bos om de hoek. Een tankstation om de hoek.
In Zeeland moet ik overal minstens 10 minuten voor in de auto zitten.
Veluwequote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Nou, niet zo bedoeld. Maar als je jaar in jaar uit meer Duits spreekt dan Nederlands dan word je dat wel zat. Ik dan toch.quote:
Samzz die onderdanig is, die zag ik even niet aankomen.quote:
Ik vind dat wel interessant.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker veel oorlogsellende ook, als dat je ding is
Was een grapje natuurlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Even een paar weken dicht"
Weet je hoeveel miljoenen dat kost voor fabrieken?
Iemand niet kwijt willen is niet hetzelfde als onderdanig zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Samzz die onderdanig is, die zag ik even niet aankomen.
Deed je toch ook al in Enschede?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, niet zo bedoeld. Maar als je jaar in jaar uit meer Duits spreekt dan Nederlands dan word je dat wel zat. Ik dan toch.
Ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie is de mod van dienst hier trouwens?
Ga ze nu niet naar deze SC lokken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, nauwelijks. Niets vergeleken met hier.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deed je toch ook al in Enschede?
Komt voor elkaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je even stoppen met me notes te geven dan?
Weet je toch wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Duits is geen RAS!quote:
Dank je. Ik had er 69 (nice).quote:
Trek je bij hem in? Wat spannendquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga de eerste week van maart verhuizen en samenwonen met m'n vriend.
Net zoiets als ASML.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was een grapje natuurlijk![]()
Weet niet wat jullie precies doen; maar hebben hier ook wel eens wat issues gehad met leveranciers daar en dat is prijzig.
Dat zijn dus ineens 3 kantoren (waarvan 1 repairshop en 1 fabriek) die al 3 weken dicht zijn.quote:In view of the ongoing outbreak of the coronavirus in Wuhan and other cities in China, the
Shanghai, Suzhou and Guangdong authorities have announced additional precautionary
measures to extend the Chinese New Year shutdown of all offices as well as manufacturing
activities till February 9, 2020.
K&S Shanghai, Suzhou and Shenzhen sites will adhere to this directive. All sites have also
executed audits, travel declaration of employees and protective measures in preparation of
resuming work and production on February 10, 2020.
Was toch alleen een grapje gebaseerd op het 'break the chains' johquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand niet kwijt willen is niet hetzelfde als onderdanig zijn.
Ik krijg ze als ik het over privacygate heb.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er ook een bijgekregen omdat ik iets zei over een user die niet meer in deze SC komt.
O ja, waar kon je dat ook alweer zien?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er ook een bijgekregen omdat ik iets zei over een user die niet meer in deze SC komt.
Dat jullie dat checken verbaast me al.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms moet ik even kijken omdat ik een boze pm krijg van een admin.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dat jullie dat checken verbaast me al.
Ik ging even kijken omdat Kaneel het erover had.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dat jullie dat checken verbaast me al.
https://www.fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, waar kon je dat ook alweer zien?
Dit was ook een "als ik dat hoor over user x dan had ik haar vast leuk gevonden".quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg ze als ik het over privacygate heb.
Of als ik een onschuldige vraag stel als in 'over wie gaat het?'
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er voor homo's ook een BLACKED meme?
CoolGuy en Ifrane, toch.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie nooit mods meeposten, dus geen idee.
Hier in Nederland was dat nooit gelukt om iets dicht te gooien.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zoiets als ASML.
Dus wel veel leveranciers uit China, maar vooral ook veel klanten in China. En niet alleen China, maar heel Azie (Taiwan, Hong Kong, India). En t hoofdkantoor in Singapore.
Kregen net al dit bericht:
[..]
Dat zijn dus ineens 3 kantoren (waarvan 1 repairshop en 1 fabriek) die al 3 weken dicht zijn.
Da's echt dikke knaken
Letterlijk wie?quote:
Dacht dat Ifrane van ONZ of KLB was.quote:
Geen flauw idee.quote:
Don't shoot the messengerquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Letterlijk wie?
[..]
Dacht dat Ifrane van ONZ of KLB was.
Faxie ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
R&P heeft een vrouw nodig.
Ik heb t laatst nog met Ifrane een beetje aan de stok gehad. Dus ik neem aan dat ie ook R&P doet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Letterlijk wie?
[..]
Dacht dat Ifrane van ONZ of KLB was.
In Zeeland hebben we inderdaad geen dierentuinen. Of überhaupt eentje en pretparken hebben we ook niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Hij is best begripvol zolang je het met hem eens bent.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb t laatst nog met Ifrane een beetje aan de stok gehad. Dus ik neem aan dat ie ook R&P doet.
Duitsers zijn geen ras, dus dit klopt niet.quote:
Maar rassen bestaan toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Duitsers zijn geen ras, dus dit klopt niet.
Ik woon precies tussen Burger's, Apenheul, Ouwehand en Dierenpark Amersfoort in.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Zeeland hebben we inderdaad geen dierentuinen. Of überhaupt eentje en pretparken hebben we ook niet.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er voor homo's ook een BLACKED meme?
Oooo, maar 6!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php
[..]
Ik weet t nogs teeds nietquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet nog dat iedereen het woord "meme" zag staan, maar nog niet iedereen wist wat de uitspraak was.
"Mie-mie", "memmeh", "meemee".
Goede tijden.
Ok, noted!quote:
Ik slechts drie, allemaal uit 2009.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo, maar 6!
En 12 Sep 2018 was m'n laatste.
Ik ben heul kei braaf.
Een engeltje, zou je kunnen zeggen.
haha, sukkels.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:35 schreef CherryLips het volgende:
En dan net op de valreep voor de brexit, twee gevallen van corona in Engeland.
Net te laat. Allemaal de schuld van Faragequote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Ja, los maar lekker zelf op!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
Nee, echt nee.
De G staat voor GRAPHIC.
Het is niet jraphic.....
"TwiTteR aLs BrOn GeBrUikEnquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
twitter als bron gebruiken.
Ja zo ga je discussies wel winnen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
"TwiTteR aLs BrOn GeBrUikEn"
[ afbeelding ]
Gaat wel ver tegenwoordig dat vechten om het laatste frikandelbroodje.quote:ZAANDAM - Update - De politie heeft een 15-jarige jongen uit Zaandam aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij een steekincident donderdagavond in Zaandam. Door het incident raakte een een 14-jarige jongen uit Assendelft zwaargewond.
Cheddarquote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, de Lidl heeft Brexitdeals.
Jammer dat ik dit nu pas zie.
Gelijk wat cheddar en koekjes gekocht
Ik heb Engelse drop gehamsterd!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb scones met clotted cream in huis vanwege de brexit.
Voor vanavond over de ovenschotel.quote:
Zoiets extreem Brits.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat vind ik net plasticquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor vanavond over de ovenschotel.
[..]
Zoiets extreem Brits.
Ik vind t wel echt lekker stiekemquote:
Geef.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
je bedoelt toch niet die plakjes he?quote:
O ruk, is t dat?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zit nog een folietje omheen hè.
Ik heb eens een of ander gerecht met salami gemaakt en kwam er tijdens het eten pas achter dat er twee laagjes plastic omheen zaten.quote:
Jawel, die stomme plakjes op je Big macquote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bedoelt toch niet die plakjes he?
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eens een of ander gerecht met salami gemaakt en kwam er tijdens het eten pas achter dat er twee laagjes plastic omheen zaten.
Dus de hele familie plastic kakken, want niemand durfde me te vertellen dat de salami toch wel erg lastig te kauwen was. Want ik kookte al nooit en daarna al helemaal niet meer.
eet ik ook wel eens. best lekker .quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, die stomme plakjes op je Big mac
I know, dat is poeder en zo
Ik had alleen het eerste laagje eraf gehaaldquote:
Echte cheddar is wel veel lekkerder inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eet ik ook wel eens. best lekker .
maar de vergelijking met "echte" cheddar is wel ver te zoeken
ripquote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:41 schreef Ang3l het volgende:
Crosspost:
Ik kan nu roepen "Het komt nu wel heel dichtbij", maar voor mezelf geldt dat nu wel heel ff
Vanwege extra aangescherpte wordt zojuist hoofd Engineering naar huis gestuurd door HR, omdat ie vorige week in China was. Uh... ik heb maandag 2u met hem in een klein kantoor zitten brainstormen. En hij loopt al de hele week met me mee te ouwehoeren en zo.
Nou, vaarwel wrede wereld!
Dit was 't.
Dus jullie zijn de eerste gevallen van de kung flu in Nederland?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:41 schreef Ang3l het volgende:
Crosspost:
Ik kan nu roepen "Het komt nu wel heel dichtbij", maar voor mezelf geldt dat nu wel heel ff
Vanwege extra aangescherpte wordt zojuist hoofd Engineering naar huis gestuurd door HR, omdat ie vorige week in China was. Uh... ik heb maandag 2u met hem in een klein kantoor zitten brainstormen. En hij loopt al de hele week met me mee te ouwehoeren en zo.
Dit was 't.
Je was okequote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:41 schreef Ang3l het volgende:
Crosspost:
Dit was 't.
RIPquote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:41 schreef Ang3l het volgende:
Crosspost:
Dit was 't.
Ja, ik zou ff t nieuws in de gaten houden!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus jullie zijn de eerste gevallen van de kung flu in Nederland?
Kreeg dit net. Oké.quote:Je verbinding is niet privé
Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van irc.fok.nl te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens).
Ik ben er maar even met lezen gestoptquote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:47 schreef CherryLips het volgende:
NWS begint steeds meer op BNW te lijken.
Eerste case van Corona-virus in Eindhoven.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:41 schreef Ang3l het volgende:
Crosspost:
Dit was 't.
Debster was oké.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste case van Corona-virus in Eindhoven.
Straks maar wat extra eten inslaan bij de AH zodat ik niet naar buiten hoef.
Dat noem ik gewoon mijn leven.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet voor maandag nog 3 klassen toets nakijken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
planning van deze en volgende week is af. Enkel nog een rapport maken, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in om vandaag aan te beginnen.
Ik denk dat hier eerder binnenkort t Bavaria virus uitbreekt: Carnaval!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen een 10.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet voor maandag nog 3 klassen toets nakijken.
Fixed.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat hier eerder binnenkort t Bavaria virus uitbreekt: Carnaval!
Da's natuurlijk de perfecte haard voor een virusje. Duizenden ensen opeen, weinig slapen, veel alcohol, dunne kleding, kou, weinig weerstand, liters lichaamssap wat uitgewisseld wordt. BAM!
Gewoon bestellen en laten bezorgen toch.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
bezorgen? Dan komt er iemand die het virus met zich meedraagt bij je aan huis.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon bestellen en laten bezorgen toch.
Dan zetten ze het maar voor de deur.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bezorgen? Dan komt er iemand die het virus met zich meedraagt bij je aan huis.
Luchtsluis maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja zet maar voor de deurquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon je eten al meteen koken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inclusief ontsmettingsmechanisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |