Van het AD:quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:40 schreef Za het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze in China Chinezen afkomstig uit Australië of Pakistan als buitenlanders zien.
Ghenghis Khan had 10% van de wereldbevolking omgebracht.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:22 schreef LXIV het volgende:
Als het totaal uit de klauw loopt en 50% van de wereld raakt de komende 6 maanden besmet en daarvan sterft 2%, dan is daarmee de bevolkingsgroei voor 2020 gecompenseerd. Als het echt uit de klauw loopt dan, he!
Huijgen rapporteert vanuit Peking, in China zelf zijn 3 besmette buitenlandse toeristen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:41 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Van het AD:
Australië en Maleisië
Ook in Australië is het coronavirus voor het eerst vastgesteld. Een Chinese man van in de vijftig die vorige week van Wuhan naar Melbourne is gereisd, draagt het virus bij zich. Hij is opgenomen in het ziekenhuis.
Australie wel dus
Hier ook benieuwd.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:58 schreef polderturk het volgende:
[..]
Uit welke film is deze scene?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:58 schreef polderturk het volgende:
[..]
Uit welke film is deze scene?
Maar dat kunnen dan toch net zo goed buitenlandse toeristen zijn die wel een Aziatische achtergrond hebben qua genetica?quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:43 schreef Za het volgende:
[..]
Huijgen rapporteert vanuit Peking, in China zelf zijn 3 besmette buitenlandse toeristen.
Mooi man, al die totaal losstaande ontploffingenquote:
Mja ook al prefereert het virus mensen van Aziatische afkomst wil niet zeggen dat hij niet ook een paar roomblanke blonde boys mee snoept natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:48 schreef cemeteryslut het volgende:
Het is nog niet uitgesloten noch bevestigd dat alle besmette gevallen genetisch een Aziatische achtergrond hebben.
(Maar het zou zomaar kunnen)
Hoewel dit ook wel een flink aantal is!quote:95 mogelijke coronapatiënten in ziekenhuizen Hongkong
In de laatste 24 uur zijn er in ziekenhuizen in Hongkong 95 patiënten binnengekomen met symptomen die op het coronavirus lijken te wijzen, zoals zware problemen aan de luchtwegen.
Omdat mondkapjes niet of nauwelijks meer te krijgen zijn, gaan mensen zelf knutselen. Zoals deze mensen op het vliegveld van Hongkong, die gezichtsmaskers maakten van grote waterflessen.
Wel opletten met 'mogelijke gevallen', want zeker in die contreien wordt iedereen met symptomen (die ook veel voorkomen bij allerlei andere, 'gewone' ziektes) zo'n beetje als 'mogelijk besmet met coronavirus' genoteerd..quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:53 schreef syroto het volgende:
[..]
Hoewel dit ook wel een flink aantal is!
Ja uiteraard.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:46 schreef Logician2.0 het volgende:
Maar dat kunnen dan toch net zo goed buitenlandse toeristen zijn die wel een Aziatische achtergrond hebben qua genetica?
Dit is geen feit.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:51 schreef Draak31 het volgende:
Mja ook al prefereert het virus mensen van Aziatische afkomst
Living on the edge!quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben koud en rillerig.
@:Ang3l - Daar gaan we.
Je bent gerapporteerd, verwacht zo mannen in witte pakken voor je deurquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben koud en rillerig.
EOD?quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:05 schreef syroto het volgende:
[..]
Je bent gerapporteerd, verwacht zo mannen in witte pakken voor je deur
Ik ben al heel de week niet zo lekker. Wel een stuk beter dan het weekend.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben koud en rillerig.
De echtgenoot van de 54-jarige vrouw uit Hongkong is al getest en hij bleek het virus niet bij zich te dragen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:08 schreef maily het volgende:
Coronavirus: 6000 cruisetoeristen vast op schip
[ afbeelding ]
Ja. Maar er zit iemand op de foto zijn neus te snuiten .... die moesten ze ook maar even testen ....quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
De echtgenoot van de 54-jarige vrouw uit Hongkong is al getest en hij bleek het virus niet bij zich te dragen.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. Maar er zit iemand op de foto zijn neus te snuiten .... die moesten ze ook maar even testen ....
En een grote rode sticker ....quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:05 schreef syroto het volgende:
[..]
Je bent gerapporteerd, verwacht zo mannen in witte pakken voor je deur
Oowwww vandaar. Vroeg me al af wat je bedoelde met dat rode cirkeltje.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. Maar er zit iemand op de foto zijn neus te snuiten .... die moesten ze ook maar even testen ....
quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:10 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig is het te koud om te zwemmen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:08 schreef maily het volgende:
Coronavirus: 6000 cruisetoeristen vast op schip
[ afbeelding ]
twitter:czhuijgen twitterde op donderdag 30-01-2020 om 14:38:06Mij is een paar keer gevraagd wat de economische gevolgen van de coronaviruscrisis zijn. De maatregelen treffen vooral hotels, reisbureaus en restaurants. Ik sprak een paar Nederlandse ondernemers in Hongkong, Macau en Nanjing ⬇️ https://t.co/T4g0jJCVpE reageer retweet
Jezus!! Waarom nemen die spleetogen het niet serieus?quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
De echtgenoot van de 54-jarige vrouw uit Hongkong is al getest en hij bleek het virus niet bij zich te dragen.
Je hoeft niet racistisch te worden vanwege het virusquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:29 schreef hoechst het volgende:
[..]
Jezus!! Waarom nemen die spleetogen het niet serieus?
Beter blijf je in je eigen land
Nee zeker niet maar ik word er ook boos om. Blijf gewoon daarquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:31 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Je hoeft niet racistisch te worden vanwege het virus
Dit zijn mensen die buiten de regio Wuhan komen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:29 schreef hoechst het volgende:
[..]
Jezus!! Waarom nemen die spleetogen het niet serieus?
Beter blijf je in je eigen land
Die in Lapland of all places niet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit zijn mensen die buiten de regio Wuhan komen.
Joh, die zijn al lang en breed op die boot gestapt voordat het wereldnieuws werd.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee zeker niet maar ik word er ook boos om. Blijf gewoon daar
Dat ben ik zeker met je eens. Ik snap het ook niet, Je kan toch zelf bedenken (stel dat je het heb) van : Ohw, Ik blijf lekker thuis even voor 3 weken of in eigen land . Nederland zou ook maar eens chinezen voor 1 maandje moeten weren, Het is even niet anders.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee zeker niet maar ik word er ook boos om. Blijf gewoon daar
Dit is toch gewoon té toevallig? Achterlijk volk die chineesjes.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die in Lapland of all places niet.
https://newsnowfinland.fi(...)han-visiting-lapland
Nou de gemeenschap in Nederland/overijssel neemt het erg serieus anders. Alle activiteiten rondom nieuwjaar zijn afgelast, alle lessen afgelast en mensen die naar China zijn geweest wordt gevraagd na 2wk zich te melden om te laten weten hoe het gaat.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:36 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens. Ik snap het ook niet, Je kan toch zelf bedenken (stel dat je het heb) van : Ohw, Ik blijf lekker thuis even voor 3 weken of in eigen land . Nederland zou ook maar eens chinezen voor 1 maandje moeten weren, Het is even niet anders.
Dat was van gister al. Is daar nieuws over verderquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:43 schreef asco het volgende:
https://twitter.com/FOX5Vegas/status/1222562623041851393?s=19
Ja bizar inderdaad.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die in Lapland of all places niet.
https://newsnowfinland.fi(...)han-visiting-lapland
Gelijk afschieten die hap....quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja bizar inderdaad.
Net als die vrouw die in Wuhan vlak voor de lockdown koortsverschijnselen kreeg en toch naar Parijs was gevlogen. Ze had medicijnen geslikt om haar lichaamstemperatuur lager te houden waardoor ze door de medische check kwam van het vliegveld. Hier liep ze mee te pronken op haar social media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |