Lijkt me sterk want sinds oktober 2017 zijn ze niet meer bruikbaar/te verkrijgen:quote:Op zondag 24 april 2022 22:17 schreef Meridiaan het volgende:
Volgens mij heb ik die vorige week nog gekregen ja
Oh shoot, dan moet ik nog even zien wat ik dan in mijn handen gedrukt kreegquote:Op zondag 24 april 2022 23:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want sinds oktober 2017 zijn ze niet meer bruikbaar/te verkrijgen:
https://www.bbc.com/news/uk-wales-49111748
Ze lijken alleen wel op elkaar.
Die ronde zijn niet meer geldig. Zonde, beste munt ooit.quote:Op zondag 24 april 2022 23:17 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh shoot, dan moet ik nog even zien wat ik dan in mijn handen gedrukt kreeg
Dank voor de correctie
Veel plezier!quote:
Mijn KLM vlucht naar Heathrow is gepland op dinsdag 26 juli om 13:20 uur en moet per trein vanuit Groningen naar Schiphol reizen. Ik heb nu al weinig voorpret met deze stedentrip.quote:Op maandag 25 april 2022 08:13 schreef Nielsch het volgende:
Nu in de rij voor de security. Nog nooit zo druk gezien.
In bijna 3 maanden tijd kan er veel veranderen qua wachttijden, waarom je er nu al druk over maken?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:00 schreef Nia het volgende:
[..]
Mijn KLM vlucht naar Heathrow is gepland op dinsdag 26 juli om 13:20 uur en moet per trein vanuit Groningen naar Schiphol reizen. Ik heb nu al weinig voorpret met deze stedentrip.
Dat laatste ben ik al aan het overwegen.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
In bijna 3 maanden tijd kan er veel veranderen qua wachttijden, waarom je er nu al druk over maken?
Check gewoon hoe het is een paar dagen vantevoren en/of boek evt een hotel nabij Schiphol als je "rust" wil.
Boek iets wat je gratis kan annuleren, kan je altijd nog zien wat je uiteindelijk doet.quote:
Dat zou ik sowieso doen als ik zo'n eind moest reizen. Ik vertrouw de NS niet zo wat dat betreftquote:
Kan het Citizen M aanraden. Wij verblijven daar altijd als we 's ochtends of vroeg in de middag vliegen. Geeft echt een hoop rust in het hoofd en je kan enorm vroeg op de luchthaven zijn.quote:
Helemaal mee eens. Ik zit ook vaak in citizenM voorafgaand aan een vroege Schipholvlucht.quote:Op zondag 1 mei 2022 @ 12:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kan het Citizen M aanraden. Wij verblijven daar altijd als we 's ochtends of vroeg in de middag vliegen. Geeft echt een hoop rust in het hoofd en je kan enorm vroeg op de luchthaven zijn.
Ik zou lekker ergens anders naartoe gaan, zoveel lekkerdere opties. Ik ben fan van Cocomayaquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is iemand hier al eens voor afternoon tea bij The Ritz geweest? Vriendin en ik zijn dat van plan en was wel benieuwd.
Heb al gereserveerd. Maar ga die onthouden. Ik wil vooral daar gewoon eens binnen kijken haha.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:56 schreef June. het volgende:
[..]
Ik zou lekker ergens anders naartoe gaan, zoveel lekkerdere opties. Ik ben fan van Cocomaya
Bestaat niet meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:56 schreef June. het volgende:
[..]
Ik zou lekker ergens anders naartoe gaan, zoveel lekkerdere opties. Ik ben fan van Cocomaya
Nee? Oh das echt jammer. Ik kwam er best vaak toen ik er nog woonde.quote:
Hoe heet die?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken wel een lekkere Japanner achter Leicester Square?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:55 schreef Mandéra het volgende:
Volgens mij moet je met een Euro-6 auto wel congestion zone betalen maar geen ULEZ. Een dag loopt van middernacht tot middernacht dus als je om 23:00 de zone binnen rijdt moet je voor die gehele dag betalen. Als je daarna parkeert in een garage en de daaropvolgende dagen niet rijdt hoef je niet te betalen. Maar voor in en uitrijden van de zone ben je sowieso 30 pond kwijt bovenop je parkeertarief (zone is 15 pond per dag)
Ik heb zelf vorige maand via JustPark mijn auto voor 6 pond p/d buiten de stad geparkeerd op iemand zijn oprit en de underground naar de stad gepakt. Was prima te doen.
Moet ik als ik ulez niet hoef te betalen me wel daarvoor registreren?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee hoor.
7:00-18:00 Monday-Friday and 12:00-18:00 Sat-Sun and bank holidays is het alweer tijdje. 23:00 was tijdens covid.
In 2014 ook zo gedaan, zag ik in mijn justpark profiel. Nu sta ik met just park direct aan hyde park waar ik verblijf. Is wel 50 euro duurder, maar ik heb teveel bagage/last bijquote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:55 schreef Mandéra het volgende:
Volgens mij moet je met een Euro-6 auto wel congestion zone betalen maar geen ULEZ. Een dag loopt van middernacht tot middernacht dus als je om 23:00 de zone binnen rijdt moet je voor die gehele dag betalen. Als je daarna parkeert in een garage en de daaropvolgende dagen niet rijdt hoef je niet te betalen. Maar voor in en uitrijden van de zone ben je sowieso 30 pond kwijt bovenop je parkeertarief (zone is 15 pond per dag)
Ik heb zelf vorige maand via JustPark mijn auto voor 6 pond p/d buiten de stad geparkeerd op iemand zijn oprit en de underground naar de stad gepakt. Was prima te doen.
kan je hier checken: https://tfl.gov.uk/modes/driving/ultra-low-emission-zonequote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:59 schreef XL het volgende:
[..]
Moet ik als ik ulez niet hoef te betalen me wel daarvoor registreren?
Ah! Dan had ik het verkeerd inderdaad.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee hoor.
7:00-18:00 Monday-Friday and 12:00-18:00 Sat-Sun and bank holidays is het alweer tijdje. 23:00 was tijdens covid.
Was Stratford ook jullie vaste metrostation? Dat is zone 2/3 dus dat klinkt niet verkeerd. Ik ga me er eens in verdiepen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:17 schreef Cathmar het volgende:
Wij zaten laatst naast Westfield mall. Met de Elisabeth line een goede verbinding en heerlijk lopen door Hackney en de Olympische buurt. We zaten in the Stratford maar zijn daar veel hotels. Was een bezoek aan vrienden dus wel andere insteek dan perse toeristische dingen doen
Ja. En vrienden van ons zaten in the Adagio. Ook ideaal want met keukentje. Maar zij zaten er een paar weken dus dan heb je daar wel echt profijt van.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Was Stratford ook jullie vaste metrostation? Dat is zone 2/3 dus dat klinkt niet verkeerd. Ik ga me er eens in verdiepen.
Ik was in mei nabij Hammersmith station (waar ook genoeg winkels zijn voor de kleinere boodschap).quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:59 schreef beantherio het volgende:
Ik ben aan het nadenken over eindelijk weer eens een trip naar Londen (de laatste keer was 5,5 jaar geleden) en wat ik me afvroeg: wat vinden jullie momenteel de "sweet spot" qua hotellocatie als je de stad bezoekt? Daarmee bedoel ik eigenlijk de optimale plek in relatie tot prijs + afstand tot centraal Londen + bereikbaarheid van de metro.
Plekken waar ik eerder zat waren Bayswater, Bloomsbury en omgeving Liverpool Street. Dat waren allen lekker centrale plekken, dichtbij metrostations en ook lange tijd nog wel redelijk betaalbaar. Maar inmiddels is me wel duidelijk dat de prijzen aan het stijgen zijn en ben ik dus op zoek naar nieuwe delen van de stad waar de bereikbaarheid nog steeds in orde is maar de prijzen wat lager zijn. Iemand een idee?
Earl's Court ook primaquote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:47 schreef beantherio het volgende:
Een paar goeie nieuwe ideeën opgedaan. Dank allen voor de reactie op mijn posting.
Ik wilde zeggen Sunday roast at Number 90 (in Hackney), maar dat is niet echt een ochtend activiteit.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb heel veel in Londen al gezien en gedaan dus ben eigenlijk op zoek naar wat minder voor de hand gelegen dingen die leuk zijn voor een vriendengroep.
Zaterdagmiddag en -avond doen we twee escape rooms in een oud metrostation (South Kentish Town). Daarna eten en bier drinken in Camden Town. Zondagmiddag gaan we naar een rugbywedstrijd in Tottenham Hotspur Stadium. Zondagavond Pekingeend eten in Chinatown en nog wat biertjes drinken in Soho. We zoeken nog iets voor de zondag- en maandagochtend.
Iemand nog suggesties? Anders wordt het gewoon vrije tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |