SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
[ Bericht 23% gewijzigd door Gibson88 op 30-01-2020 13:35:15 ]Ook in moeilijke tijden.
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
TT verzamel spoiler in t klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog een paarJe bent het bokje bij Motorblokje @engineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Je bent het bokje bij Motorblokje @:engine
Veilig vrijen: Motorblokje gebruikt een sokje!quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Je bent het bokje bij Motorblokje @:engine
HOLD THE LINEquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Veilig vrijen: Motorblokje gebruikt een sokje!
Niet veilig vrijen: Motorblokje waagt een gokje
Met als gevolg: Motorblokje heeft jeuk aan zijn stokje
Motorblokje gluurt onder een rokje.
In de gaybar: Motorblokje kruipt in een donker hokje
Proest!quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zou zo een gedichtenbundel kunnen maken!quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zou zo een gedichtenbundel kunnen maken!
KOM GODVERDOMME DAN JONGUHquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
Ik bepaal zelf wel of ik RUSTIG blijf!![]()
![]()
16:00 uur bij sportpark! Dan klap ik je helemaal de moeder!quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
KOM GODVERDOMME DAN JONGUH!!!
Mag ik mijn moeder ook slaanquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
16:00 uur bij sportpark! Dan klap ik je helemaal de moeder!
Daar komt het ook vandaanquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik moest aan Pittige Tijden denken van Carlo en Irene toentertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |