SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
[ Bericht 23% gewijzigd door Gibson88 op 30-01-2020 13:35:15 ]Ook in moeilijke tijden.
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
TT verzamel spoiler in t klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog een paarJe bent het bokje bij Motorblokje @engineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Je bent het bokje bij Motorblokje @:engine
Veilig vrijen: Motorblokje gebruikt een sokje!quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Je bent het bokje bij Motorblokje @:engine
HOLD THE LINEquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Veilig vrijen: Motorblokje gebruikt een sokje!
Niet veilig vrijen: Motorblokje waagt een gokje
Met als gevolg: Motorblokje heeft jeuk aan zijn stokje
Motorblokje gluurt onder een rokje.
In de gaybar: Motorblokje kruipt in een donker hokje
Proest!quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zou zo een gedichtenbundel kunnen maken!quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zou zo een gedichtenbundel kunnen maken!
KOM GODVERDOMME DAN JONGUHquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
Ik bepaal zelf wel of ik RUSTIG blijf!![]()
![]()
16:00 uur bij sportpark! Dan klap ik je helemaal de moeder!quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
KOM GODVERDOMME DAN JONGUH!!!
Mag ik mijn moeder ook slaanquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
16:00 uur bij sportpark! Dan klap ik je helemaal de moeder!
Daar komt het ook vandaanquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik moest aan Pittige Tijden denken van Carlo en Irene toentertijd
quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:12 schreef ToT het volgende:
Suckje en Wipje: DerRabbit is het haasje!![]()
Haagsjequote:Op donderdag 30 januari 2020 14:12 schreef ToT het volgende:
Vast wel, ze is de moeilijkste niet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mag ik mijn moeder ook slaan?
Kinky!quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:12 schreef ToT het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vast wel, ze is de moeilijkste niet.
Samen elkaars moeders klappenquote:
En dan weekend?quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hier wel. Nog een kwartiertje raamstaren![]()
Omdat ik helemaal niets van dat spel snap, en er toch ook wel een hoop gezeik zie of heb gezien over een paar puntjes die de een of de ander wel of niet gegund zijn oid .quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom doe jij niet mee met DTS?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat ik helemaal niets van dat spel snap, en er toch ook wel een hoop gezeik zie of heb gezien over een paar puntjes die de een of de ander wel of niet gegund zijn oid .
Plus dat ik een tijdje geleden toch ook wel zag hoe ver het ging.. of hoever mensen daar in gingen.(slaap tekorten ,anderen vragen om je te helpen ..ik heb het soms met verbazing zitten lezen. Ik ben al verslavingsgevoelig lijkt me niet slim voor mij om ook dat spel dan te gaan doen.
Buk je even dan.quote:
Het kan inderdaad wat verslavend werken voor sommige. Maar dan is dat niet verstandig nee.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat ik helemaal niets van dat spel snap, en er toch ook wel een hoop gezeik zie of heb gezien over een paar puntjes die de een of de ander wel of niet gegund zijn oid .
Plus dat ik een tijdje geleden toch ook wel zag hoe ver het ging.. of hoever mensen daar in gingen.(slaap tekorten ,anderen vragen om je te helpen ..ik heb het soms met verbazing zitten lezen. Ik ben al verslavingsgevoelig lijkt me niet slim voor mij om ook dat spel dan te gaan doen.
Is goed.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Buk je even dan.
[..]
Het kan inderdaad wat verslavend werken voor sommige. Maar dan is dat niet verstandig nee.
Kinkyquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:24 schreef dud0r het volgende:
Oke. komt die he!
Ik ben morgen trouwens in den haag
we lopen elkaar meestal mis. Gaat hij mijn kant op en ik die van hemquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
KinkyKan haags morgen irl voor je bukken
quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
we lopen elkaar meestal mis. Gaat hij mijn kant op en ik die van hem
Terwijl je de conducteur laat bukken?quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:35 schreef dud0r het volgende:
we proberen wel te zwaaien op utrecht cs naar elkaar
Ben ik niet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:35 schreef dud0r het volgende:
we proberen wel te zwaaien op utrecht cs naar elkaar
wat ben je nietquote:
Ah en daar komt @Geerd in het verhaalquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Terwijl je de conducteur laat bukken?
ik heb het toch ook niet over nu of morgen. gewoon in z'n algemeenheidquote:
Moet jij wetenquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb het toch ook niet over nu of morgen. gewoon in z'n algemeenheid
Zonder gezeurquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah en daar komt @:Geerd in het verhaal
quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Zonder gezeur
neuk je een conducteur!
Die weet wel raad met zaad in zijn naadquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah en daar komt @:Geerd in het verhaal
ik zal je eens fisten tot de elleboogquote:
Lekker.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zal je eens fisten tot de elleboog
quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet tot aan je schouder?quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee hij mag er niet van genietenquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Zonder gezeur
neuk je een conducteur!
Godverrquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die weet wel raad met zaad in zijn naad
Rockbitchquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]Dat is weer eens wat anders dan Rock Bitch - She wants to fuck with the fist until the wrist!
![]()
Daar zou een mod eens iets aan moeten doen!quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan toch niet die praatjes hier.
Er zijn iig weer een hoop pracht TT's voor de komende tijdquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan toch niet die praatjes hier.
Eigenlijk wel. Roep jij ze evenquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zou een mod eens iets aan moeten doen!
Echt hoorquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zou een mod eens iets aan moeten doen!
Neuquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zijn iig weer een hoop pracht TT's voor de komende tijd
Ik ben optimistischquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vind ik ookJammer van die pessimisme
Echt hoorquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vind ik ookJammer van die pessimisme
Eensquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maareh, morgen nog een dagje en dan wel lekker het weekend in.
Nice.quote:
Puzzzz gaat losquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik krijg hier een oldskool Teknival gevoel bij![]()
"Suckje en Wipje, met een mooie topictietel"quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zijn iig weer een hoop pracht TT's voor de komende tijd
Joah.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Broccoli is wel lekker
Wehequote:Op donderdag 30 januari 2020 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
"Suckje en Wipje, met een mooie topictietel"
Uhuquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Joah.
Die broccoli-rijst van de stronken is ook wel redelijk door de strot te drukken.
Mmm dit vraagt om picsquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:39 schreef ToT het volgende:
Suckje en Wipje: Puzzie is fuzzy. (Tenzij bewijs van een kale kano!)
gaat kut he?quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
H
[..]
Mmm dit vraagt om pics
quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:39 schreef ToT het volgende:
Suckje en Wipje: Puzzie is fuzzy. (Tenzij bewijs van een kale kano!)
Wahahaquote:
Zeg puzzzzzquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wahaha![]()
Ik heb op Youtube een map met foute liedjes , deze komt er bij
Ik word vrijwel altijd uitgenodigd voor feestjes omdat ik vaak als eerste op de dansvloer staquote:
Lokdoosquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word vrijwel altijd uitgenodigd voor feestjes omdat ik vaak als eerste op de dansvloer sta![]()
![]()
Een soort van lokdoos
quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word vrijwel altijd uitgenodigd voor feestjes omdat ik vaak als eerste op de dansvloer sta![]()
![]()
Een soort van lokdoos
Daar komt het wel op neerquote:
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Lokdoos......verveel me de kachel.....waar ben ik terecht gekomen??![]()
Mjaquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Lokdoos......verveel me de kachel.....waar ben ik terecht gekomen??![]()
Je bent zelf dagbaggerquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:57 schreef dud0r het volgende:
zo gaat het toch al tijden in de dagbagger
jij bent echt uit op klappen volgens mijquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zelf dagbagger
Uhuquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij bent echt uit op klappen volgens mij
Hoe?quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:57 schreef dud0r het volgende:
zo gaat het toch al tijden in de dagbagger
met al die vieze praatquote:
ben je toch bij de verkeerde. Maar ik weet wel iemand die een fietsketting in je nek wil leggen hoor.quote:
Is zij zo kinky?quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
met al die vieze praat
[..]
ben je toch bij de verkeerde. Maar ik weet wel iemand die een fietsketting in je nek wil leggen hoor.
@:madam-april
Ah!! Dan zou dit een heel fitte dagbagger moeten zijnquote:
keiharde hooligan jongen. Bunniksidequote:
oh dus daarom ben ik zo dik, ik neuk niet genoegquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah!! Dan zou dit een heel fitte dagbagger moeten zijn
Lolquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
keiharde hooligan jongen. Bunnikside
Zo fit ben ik niet meer na een werkdag.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah!! Dan zou dit een heel fitte dagbagger moeten zijn
jij denkt dat dit een grapje is?quote:
Geen keiharde p0rno voor dud0rquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dus daarom ben ik zo dik, ik neuk niet genoeg
ja ik dacht ook dat kpd daarvoor stond maar helaas. Geen gewillige vrouwen in m'n dmboxquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen keiharde p0rno voor dud0r
Sterkte
Dan ga jequote:Op donderdag 30 januari 2020 17:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb ook niet echt zin om de stad in te gaan. En thuis zitten is ook saai. Hoewel ik zo wel een lekker maaltje kan koken. Maar goed als dat op is zit ik als nog terug bij af
Misschien wat leuke pics posten daar?quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ik dacht ook dat kpd daarvoor stond maar helaas. Geen gewillige vrouwen in m'n dmbox
Kook-zequote:Op donderdag 30 januari 2020 17:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar goed, ff roerbakken en lekker koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |