abonnement Unibet Coolblue
pi_191272125
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:00 schreef vencodark het volgende:
Ok, dus je zou bij wijze van spreken mijn man kunnen zijn die dit stiekem doet. :P

Maar even serieus: ik begrijp dat de stap dit aan je vrouw te vertellen echt gigantisch is. En zolang het geen kwaad kan, mag je dat best een tijdje geheim houden, denk ik. Maar ik begrijp dat een handje vol mensen dit wel weten? Wat adviseren zij dan?
Ben je nooit bang dat het op die manier ineens uitkomt?
Er zijn nu 3 mensen (inclusief bosbeetle, dus 2 in het echte leven) die het weten, 1 ken ik via een ander forum en wij delen dezelfde ideeën, de ander is een jeugdvriend die dit al vele jaren weet en ik volledig vertrouw.

Ik wil voorlopig niet dat het uit komt, wie weet verander ik daar later in, maar voorlopig heb ik dit standpunt.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191272148
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Effectief denk je dus dat ze niet van je houdt als je bent wie je bent.

Je voert een soort van permanente show op...

Hier ga ik niet verder op in, dit voelt niet OK voor mij.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191272163
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:40 schreef Bracha020 het volgende:
Je zegt dat je je vrijer voelt wanneer je vrouwenkleding draagt.
In veruit de meeste gevallen lijdt een man die vrouwenkleding draagt aan een parafiele stoornis.
Dit zijn dan wel mannen die een bepaalde opwinding ervaren door dit te doen.
Hoe zou jij dit 'vrijer' voelen precies omschrijven?
Ik vind dit woord wat je gebruikt namelijk erg interessant.

En wat is voor jou de reden om dit alles niet met je vrouw (waarvan je zegt te houden) te willen/kunnen delen?
En ook deze sla ik over, ik heb geen behoefte om een of ander test onderwerp te zijn waar ik op score in het DSM5 handboek.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191272188
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:06 schreef Postbus100 het volgende:
Wat vind je fijn aan vrouwelijke kleding? (wat mannelijke kleding dus blijkbaar niet biedt)
Bij strakke kleding:
de zachtheid, het huid contact. Mannelijke kleding is veelal los (buiten mijn hardloopkleding om),

Bij losse jurkjes juist de vrijheid die je om je lichaam voelt.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191272197
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:07 schreef Postbus100 het volgende:
En gaat het trouwens om vrouwenkleding of specifiek de kleding van je partner? (zeg maar: zit daar nog verschil voor je in in gevoelswaarde /waarom je het fijn vindt?)

Edit : oh deze vraag dus :
[..]

Hier heb ik al antwoord op gegeven.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 31 januari 2020 @ 00:11:07 #81
269689 crew  Viv
pi_191272205
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 00:08 schreef VraagWatJeWil het volgende:
En ook deze sla ik over, ik heb geen behoefte om een of ander test onderwerp te zijn waar ik op score in het DSM5 handboek.
_O_ Bovendien is stap 1 in de DSM altijd dat er pas een stoornis is als iemand (of de omgeving) er daadwerkelijk last van heeft. Volgens mij vermaak jij je juist prima. ;) Het komt op mij over als een guilty pleasure, niks mis mee!
pi_191272234
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 00:04 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Er zijn nu 3 mensen (inclusief bosbeetle, dus 2 in het echte leven) die het weten, 1 ken ik via een ander forum en wij delen dezelfde ideeën, de ander is een jeugdvriend die dit al vele jaren weet en ik volledig vertrouw.

Ik wil voorlopig niet dat het uit komt, wie weet verander ik daar later in, maar voorlopig heb ik dit standpunt.
Fijn dat je een goede vriend hebt die je hiermee kunt vertrouwen. :)
Ik wilde ook zeker niet aan je standpunt rammelen hoor. Was gewoon nieuwsgierig of je hen ook je angst weleens voorlegt. :)
pi_191272258
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:35 schreef Hiddendoe het volgende:
Stel dat het verboden zou worden op straffe van weet ik veel.
Dus je mag nooit meer dameskleding dragen. Wat zou dat met je doen?

Ik vind het overigens wel opmerkelijk dat sommige mannen in het geheim deze fetisj hebben, en vrouwen kunnen gewoon afwisselen tussen jurk en lange broek zonder dat iemand daar iets van denkt te moeten vinden.
Hoe sta je daar tegenover?
Mannen en vrouwen zijn verschillend, dat zullen we moeten accepteren. Dat er vrijheden of restricties op worden gelegd aan beide kanten is in sommige situatie begrijpelijk.

Ik draag de vrouwenkleding voor mijzelf en voor niemand anders, ik val er niemand mee lastig, en toon het niet expliciet (gaypride) aan iemand, dus ik zie niet in waarom ik mij anders zou gedragen als dit ineens strafbaar zou zijn.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191272336
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:39 schreef bloempjuh het volgende:
Ben je sinds je begonnen bent met deze hobby (?, is het eigenlijk iets waar je plezier aan beleeft, of is het eerder een dwanghandeling?) anders gaan denken over drag queens? Zie je jezelf als een (voorloper van) drag queen?

Sowee, dat is een gecompliceerde vraagstelling!
Nee, ik zie mijzelf niet als dragqueen, steker nog, ik vind het verschrikkelijk om naar dingen als de gaypride te kijken.

In mijn ogen mag iedereen zijn wat hij/zij wil zijn, zich kleden zoals iedereen zich wel en doen en laten wat hij wil. Of je nu homo, hetreo, lesbi of whatever bent, het maakt mij niet uit. Als je gelukkig bent is dat wat telt.

Belangrijkste stelregel is: Val er een ander niet mee lastig en bewaar je mening voor jezelf en de groep die dit wel wil/mag weten. (vrij vertaald: niemand heeft een hekel aan vegetariërs of veganisten, prima dat je die keuze neemt, maar ga niet op elk feestje lopen verkondigen hoe slecht vlees is, dat is een keuze die iemand zelf moet maken.)
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191272372
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 00:11 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

_O_ Bovendien is stap 1 in de DSM altijd dat er pas een stoornis is als iemand (of de omgeving) er daadwerkelijk last van heeft. Volgens mij vermaak jij je juist prima. ;) Het komt op mij over als een guilty pleasure, niks mis mee!
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 00:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Fijn dat je een goede vriend hebt die je hiermee kunt vertrouwen. :)
Ik wilde ook zeker niet aan je standpunt rammelen hoor. Was gewoon nieuwsgierig of je hen ook je angst weleens voorlegt. :)
Dank jullie wel voor deze reactie! een hele opsteker.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191272385
Ik haak af voor de nacht en ben er morgen vroeg weer.

Laar vooral jullie vragen achter en ik zal ze dan beantwoorden!
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191273501
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 00:04 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Er zijn nu 3 mensen (inclusief bosbeetle, dus 2 in het echte leven) die het weten, 1 ken ik via een ander forum en wij delen dezelfde ideeën, de ander is een jeugdvriend die dit al vele jaren weet en ik volledig vertrouw.

Ah, ik vroeg me al af waarom sommige mensen het wel weten en je partner niet, en hoe dat zo gekomen is. Maar als je zo het lijstje voorlegt, dan snap ik het wel (bosbeetle is een machtig man op fok!, met alle geheimen :+ ). Maar toch : waarom heb je het die goede vriend verteld? Had je niet hoeven doen...
Somebody that I used to know
  vrijdag 31 januari 2020 @ 04:04:49 #88
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_191273502
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 13:02 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Ik heb mijn voorkeuren, soms kies ik wat strakkers zoals een strak zittende legging en topje, maar ik kan juist ook van een zomers fladderend jurkje genieten.
voel je dan ook een vrouw ??

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 13:05 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Heb ik wel eens geprobeerd, maar ik vindt het er niet uit zien, niet mijn dingetje.
[/quote]
Als je niet in de spiegel kijkt dan hoeft dat niet uiteraard, het gaat je om het gevoel. vrouwelijk te zijn
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  vrijdag 31 januari 2020 @ 04:09:11 #89
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_191273504
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 00:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Fijn dat je een goede vriend hebt die je hiermee kunt vertrouwen. :)
Ik wilde ook zeker niet aan je standpunt rammelen hoor. Was gewoon nieuwsgierig of je hen ook je angst weleens voorlegt. :)
ik zou er niet stiekem over kunnen doen en ook niet willen, je doet niets strafbaars toch ??
ik vind je moet je thuis gedragen zoals je wilt, anders moet je scheiden , als dat kan

Ik geef je op een briefje dat e vrouw ervan af weet , maar wacht tot je er zelf mee komt, vrouwen zijn niet gek hoor
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  vrijdag 31 januari 2020 @ 05:57:57 #90
2651 svann
night-hawk
pi_191273593
Zo'n kaftan of djellaba is een stuk minder riskant, maar niet spannend natuurlijk.
Het moet iets 'verbodens' zijn waarschijnlijk.

Je neemt wel steeds meer risico's als je zo zelfs een stukje gaat rijden (en bij thuiskomst je vriendin op de stoep kan staan).
Of als je er van uitgaat dat de hond altijd zal blaffen als je vriendin onverwacht thuiskomt.
Blijft niet goed gaan, vrees ik.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Spellchecker vrijdag 31 januari 2020 @ 06:28:59 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191273660
Droom je weleens dat je ineens in vrouwenkleding op een feestje bent?
pi_191274212
Ik heb dit wel eens vaker op tv gezien geloof ik. Gewoon de behoefte om vrouwenkleding te dragen zonder verdere plannen er mee. Misschien wat vreemde hobby zo maar goed we hebben allemaal wel iets raars :P

Ik vind het wel leuk eigenlijk dat je dit doet en hoop voor je in de toekomst dat je het toch aan je vrouw kan vertellen en dat zij er geen problemen mee zou hebben.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 08:21:42 #93
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191274368
Ben je wel blij met man zijn? Of zit er niet een wens tot geslachtsverandering achter?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 08:37:40 #94
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191274514
Vrouwenkleding heeft over het algemeen een andere structuur van stof en vormgeving. Mijn vriendin heeft allerlei in mijn optiek flodderige kleding die in mijn optiek bijna niet netjes is te vouwen of te dragen. Vind je dat de stoffen van kleding voor mannen anders van structuur moeten zijn om je er lekker in te voelen?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191274517
wordt de lust tot het dragen van vrouwen kleding erger?
of de lust tot het kopen van kleding voor je vrouw erger, zodat je het eigenlijk voor jezelf koopt
  vrijdag 31 januari 2020 @ 09:11:45 #96
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_191274859
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:21 schreef Hexagon het volgende:
Ben je wel blij met man zijn? Of zit er niet een wens tot geslachtsverandering achter?
Dat dus
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_191275212
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 04:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ik zou er niet stiekem over kunnen doen en ook niet willen, je doet niets strafbaars toch ??
ik vind je moet je thuis gedragen zoals je wilt, anders moet je scheiden , als dat kan

Ik geef je op een briefje dat e vrouw ervan af weet , maar wacht tot je er zelf mee komt, vrouwen zijn niet gek hoor
Ja, daar hoor je mij toch ook niet over? :)
  Moderator vrijdag 31 januari 2020 @ 10:22:37 #98
5428 crew  miss_sly
pi_191275618
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 15:40 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Nee, zo zie ik het niet, maar ik kan me wel voorstellen dat mijn vrouw dit raar zal vinden, want wees eerlijk, ken jij mensen die dit doen?
Ik ken inderdaad, voor zover ik weet, geen mensen die dit doen.
Ik heb er intussen over nagedacht hoe ik het zou vinden, en ik zou er niet echt iets van vinden, Ik denk dat als mijn man dit zou doen en het mij zou vertellen, ik natuurlijk wel even zou opkijken, schrikken misschien, maar dat het me verder niet zoveel uit zou maken. We zijn 15 jaar samen, dat is niet ineens anders omdat hij ook weleens graag vrouwenkleren zou dragen. Misschien kun je er zelfs samen nog iets leuks van maken ofzo, En dat bedoel ik dan niet per se seksueel, maar met kleding passen enzo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191275646
Als je mijn man was en ik kwam hier achter, dan had je inderdaad je koffers kunnen pakken. Stiekem slipjes dragen :r
pi_191275738
Is er een reden waarom je dit geheim met ons deelt, naast ons informeren? Zoja wat is dat dan?

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 10:24 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Als je mijn man was en ik kwam hier achter, dan had je inderdaad je koffers kunnen pakken. Stiekem slipjes dragen :r
Hij wast alle kleding van zijn vrouw nadat die ze heeft gebruikt, zei hij eerder.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')