Liever wordt het heel erg want bij een negatief reisadvies kan je je geld terugkrijgenquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:46 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Heb je je biohazard suite al ingepakt?
[ afbeelding ]
twitter:badiucao twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 09:08:36Likely a video from #Wuhan railway station.Someone please helps me to verify.China’s army is locking down the city with assault weapons due to #WuhanPneumonia outbreak.Is it necessary?People just want to survive. No individual life is respected when its odd with CCP interest https://t.co/DGUHFSjLgR reageer retweet
Komt door hun rampzalige winst van nog geen 17 miljard dollar vorig jaar, wat vandaag bekend is gemaakt. Drama!quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:49 schreef Restyler het volgende:
Shell aandelen doen het ook niet goed met de coronavirus. Vandaag -3,5%.
Ja, leuk. Treinen liggen al tijden plat, maar het treinstation wordt beveiligd zodat mensen die de niet-rijdende treinen willen nemen dat niet kunnen doen of wat?quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:51 schreef slashdotter3 het volgende:
Militairen bij het treinstation die mensen tegenhouden om de stad te ontvluchten. Doet me denken aan al die films waarin het leger een bom gooit op de zombie apocalypse overlevenden om het virus uit te roeien.twitter:badiucao twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 09:08:36Likely a video from #Wuhan railway station.Someone please helps me to verify.China’s army is locking down the city with assault weapons due to #WuhanPneumonia outbreak.Is it necessary?People just want to survive. No individual life is respected when its odd with CCP interest https://t.co/DGUHFSjLgR reageer retweet
En dat was vorige week ....quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:51 schreef slashdotter3 het volgende:
Militairen bij het treinstation die mensen tegenhouden om de stad te ontvluchten. Doet me denken aan al die films waarin het leger een bom gooit op de zombie apocalypse overlevenden om het virus uit te roeien.twitter:badiucao twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 09:08:36Likely a video from #Wuhan railway station.Someone please helps me to verify.China’s army is locking down the city with assault weapons due to #WuhanPneumonia outbreak.Is it necessary?People just want to survive. No individual life is respected when its odd with CCP interest https://t.co/DGUHFSjLgR reageer retweet
Mooi moment om in te stappenquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:49 schreef Restyler het volgende:
Shell aandelen doen het ook niet goed met de coronavirus. Vandaag -3,5%.
Niet in het geval van natuurrampen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Liever wordt het heel erg want bij een negatief reisadvies kan je je geld terugkrijgen
Maar wat als toch bewezen wordt dat het gemaakt is in een lab?quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Niet in het geval van natuurrampen.
Of dat ene eiland wat al honderden jaren niet in contact is geweest met de buitenwereld en waar als je daar naartoe gaat je meteen met speren wordt bekogeld vanaf het strand.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:50 schreef Rijst het volgende:
Veiligste land op dit moment is Noord Korea. Die hebben gelijk de grens afgesloten.
Is een epidemie ook een natuurramp?quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Niet in het geval van natuurrampen.
Zonder vaccinquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:12 schreef KingRadler het volgende:
China heeft een eigen Biowapen gemaakt.
Niet zo slim om het testen op eigen bevolking.
De vertaling klopt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:03 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Iemand die Mandarijn kan en de vertaling kan bevestigen?
Gezellig naar North Sentinel Islandquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Of dat ene eiland wat al honderden jaren niet in contact is geweest met de buitenwereld en waar als je daar naartoe gaat je meteen met speren wordt bekogeld vanaf het strand.
Valt me nog mee dat Trump niet de schuld heeft gekregen omdat hij persoonlijk dit virus los gelaten heeft op de Chinese bevolkingquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:12 schreef KingRadler het volgende:
China heeft een eigen Biowapen gemaakt.
Niet zo slim om het testen op eigen bevolking.
https://www.iihf.com/en/n(...)hina-to-be-relocatedquote:Tournament in China to be relocated
The IIHF Council approved to change the venue for the 2020 IIHF Ice Hockey U18 World Championship Division II Group B that was originally scheduled to take place in March in Tianjin, China, in agreement with the Chinese Ice Hockey Association.
The change of venues is due to the coronavirus outbreak in China. The IIHF has been in touch with the Chinese Ice Hockey Association and the other participating IIHF Member National Associations about the situation. With the recent notification of the Sport Ministry of China on the postponement of all international sporting events planned to be held in China in February and March 2020, it was decided that the tournament shall be hosted in another country.
The other participating IIHF members from Australia, Bulgaria, Croatia, the Netherlands and Spain are now given the opportunity to apply for hosting the tournament in spring with some interest already expressed. A decision about the new venue and dates will be made in due time to give all involved parties enough time to adapt to the change.
Ik vind het anders nog verdacht stil in veel media.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:51 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Heeft de media ook weer iets om te smullen. Duurde al een poosje na de "allesverwoestende" mexicaanse griep.
Verdomme, niet groep B van divisie II van het WK O18quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
https://www.iihf.com/en/n(...)hina-to-be-relocated
het is nu pas echt serieus jongons!
Stil?quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:19 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik vind het anders nog verdacht stil in veel media.
Je word er bijna mee doodgegooid manquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:19 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik vind het anders nog verdacht stil in veel media.
Gelukkig voor Rusland dat Mongoliė een onafhankelijk land is geworden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:19 schreef raptorix het volgende:
Rusland heeft grens met China gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |