ik zou graag koninklijke hoogheid genoemd willen worden, maar daar pist ook geen hond tegenaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:38 schreef n__n het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand op zo'n wijze willen kwetsen? Je hoeft niet te snappen wat een transgender ervaart, maar je kunt toch gewoon respecteren dat iemand een hij of zij wilt worden genoemd? Is niet moeilijk hoor.
Klagen over Ellen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoe was hij bij DWDD?
Helaas heb ik dat gemist!
Ik wil door jou Koninklijke Hoogheid de Majesteit genoemd worden en als je dat niet doet kwets je mij.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:38 schreef n__n het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand op zo'n wijze willen kwetsen? Je hoeft niet te snappen wat een transgender ervaart, maar je kunt toch gewoon respecteren dat iemand een hij of zij wilt worden genoemd? Is niet moeilijk hoor.
Typisch. Achteraf lopen klagen, net als haar vriend moest toen hij achter haar geheimpje kwam.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Klagen over Ellen.
https://www.ad.nl/show/ni(...)eens-hallo~a84bb9d9/
gewoon eerstvolgende keer een nickchange aanschaffenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil door jou Koninklijke Hoogheid de Majesteit genoemd worden en als je dat niet doet kwets je mij.
Je gekwetst voelen is een keuze.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:38 schreef n__n het volgende:
[..]
Dat geeft niet gays zijn vaak juist hele leuke mensen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:57 schreef Hathor het volgende:
Dat songfestival begint echt een soort van gayparade te worden.
Maar ze hoeven niet door je strot geduwd te worden zoals tegenwoordig normaal isquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat geeft niet gays zijn vaak juist hele leuke mensen.
Doe je bekkie maar open hoor!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:56 schreef 2004 het volgende:
[..]
Maar ze hoeven niet door je strot geduwd te worden zoals tegenwoordig normaal is
ja kunst, Mike Tyson is vrouwelijker dan Ellenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind Nikkie anders wel vrouwelijker dan Ellen.
Wat een onzin, gays stonden altijd al op de planken midden in de belangstelling.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:56 schreef 2004 het volgende:
[..]
Maar ze hoeven niet door je strot geduwd te worden zoals tegenwoordig normaal is
Ga wegquote:
Dat klopt maar dit is nog een slag verder gayquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat een onzin, gays stonden altijd al op de planken midden in de belangstelling.
Ik heb zelf nog nooit een YT video van Nikki tutorials gekeken.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:59 schreef sp3c het volgende:
krijg niet de indruk dat ze me door de strot geduwd worden
ik had er voor dit transgender verhaal uberhaupt nog nooit van gehoord en dan nog is het alleen omdat er een topic is hierquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit een YT video van Nikki tutorials gekeken.
niet gelijk oordelen, sommige mensen vinden dat fijnquote:
Ellen is het mannetje in haar lesbische relaties.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind Nikkie anders wel vrouwelijker dan Ellen.
Ik zeik nietquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis toch normaal? Niet zo zeiken dan
Je weet dondersgoed dat het provocerend en respectloos is als je ervoor kiest om een transgender bewust aan te spreken met zijn/haar oorspronkelijke geslacht. Ik ben zelf dolblij dat ik zo'n hel niet hoef te ondergaan omdat ik me wel in mijn lichaam thuis voel. Ik bedoel, je zou het maar ervaren en dan alsmaar tegen de weerstand van types als jou aanlopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil door jou Koninklijke Hoogheid de Majesteit genoemd worden en als je dat niet doet kwets je mij.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja kunst, Mike Tyson is vrouwelijker dan Ellen
Laat Scropie nou maar in haar sop gaarkoken. Ze is gewoon zo'n zeikwijf.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:26 schreef n__n het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat het provocerend en respectloos is als je ervoor kiest om een transgender bewust aan te spreken met zijn/haar oorspronkelijke geslacht. Ik ben zelf dolblij dat ik zo'n hel niet hoef te ondergaan omdat ik me wel in mijn lichaam thuis voel. Ik bedoel, je zou het maar ervaren en dan alsmaar tegen de weerstand van types als jou aanlopen.
Ik snap dat mensen daar niet blij van worden, wees er vooral blij mee dat je het zélf niet ervaart.
196 cm 120kg puur vet 0cm?quote:Op woensdag 12 februari 2020 03:31 schreef Watisverschil het volgende:
Mijn eerste post was in deze topic. Toen vroeg ik naar het verschil tussen een transgender en shemale. Maand later en vele honderden posts later ben ik bezig met
Mijn evolutie naar het andere geslacht 💓 💁🏻♂
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |