We leven toch op een plek waar dat wel kan. Waar je niet alles goed/mooi/leuk/grappig hoeft te vinden. Waarom die drang om anderen de maat te nemen?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:40 schreef _I het volgende:
[..]
Omdat niet alle facetten van jezelf zijn even positief zijn. Vooral niet die zaken die zich richten op anderen.
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit zijn echt kansloze reacties.
Iemand die durft. Iemand die zichzelf wil zijn
.
Hoe DURVEN mensen daar toch een mening over te hebben. Echt, schandalig gewoon! Deze arme zielige minderheidsgroepering MOET door iedereen op handen gedragen worden, enige vorm van kritiek is VERBODEN!
Dit dus.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ik lees hier verdomd weinig kritiek. Merendeels onbeschofte en bekrompen opmerkingen.
Het zijn zielige mensen zonder leven. Dat is echt zo. Zou er niet teveel aandacht aan besteden eigenlijk.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:42 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
Waarom die felle alpha male reacties hier op? Klinkt als alsof je je wel heel erg bedreigd voelt door mensen zoals Nikki. Heb jij er last van dat iemand op bepaalde manier zich zo kleed etc. die duidelijk in een verkeerd lichaam is geboren?
Je geeft nu het antwoord op je eigen vraag!quote:Op maandag 10 februari 2020 18:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We leven toch op een plek waar dat wel kan. Waar je niet alles goed/mooi/leuk/grappig hoeft te vinden. Waarom die drang om anderen de maat te nemen?
Waarom dan die hele publieke coming out?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus paspoorten zijn ook al bullshit.
Buiten dat, ze leeft al jaren als vrouw, voelt zich vrouw, heeft de operaties ondergaan. Wat is er voor jou dan zo bevredigend aan om toch hem te blijven zeggen.
Afgezien van het gebrek aan empathie en fatsoen.
En direct weer "je voelt je vast bedreigd"quote:Op maandag 10 februari 2020 18:42 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
Waarom die felle alpha male reacties hier op? Klinkt als alsof je je wel heel erg bedreigd voelt door mensen zoals Nikki. Heb jij er last van dat iemand op bepaalde manier zich zo kleed etc. die duidelijk in een verkeerd lichaam is geboren?
Heeft denk ik vooral met het verdraaien van de waarheid te maken. In Nederland zijn er al zoveel bekende transvrouwen en transmannen die veel sneller zonder bedreiging zichzelf waren. Het is vooral de show die stoort. En dat gedweep met "jezelf" zijn. Veel meer respect voor de anderen dan voor Niels.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:42 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
Waarom de drang om anderen te schofferen?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We leven toch op een plek waar dat wel kan. Waar je niet alles goed/mooi/leuk/grappig hoeft te vinden. Waarom die drang om anderen de maat te nemen?
Chantage?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:46 schreef 2004 het volgende:
[..]
Waarom dan die hele publieke coming out?
Sommige mensen menen van wel. Als je transgenders als verbouwde mannen en vrouwen ziet dat kan het zijn dat je een transvrouw als hij aanspreekt. Is niet leuk voor de ander maar dat is het leven.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:44 schreef _I het volgende:
[..]
Je geeft nu het antwoord op je eigen vraag!
Je hoeft het niet eens te zijn met transgenderism om Nikkie als vrouw aan te spreken. Fatsoen en meningen kunnen gewoon naast elkaar bestaan.. En dan kun je ook nog steeds jezelf zijn in optima forma!
Je hoeft het helemaal van niemand normaal te vinden. Maar het is wel zo volwassen en fatsoenlijk om er normaal mee om te gaan.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En direct weer "je voelt je vast bedreigd".
Nee, dat voel ik me niet. Ik geef een mening over een situatie die dankzij haarzelf achterlijk (en veel te veel) aandacht heeft gekregen, net als in elk ander willekeurig topic.
Ik heb er wel last van dat mensen dat men dat hele transgender/genderneutrale bullshit verhaal aan anderen op meent te moeten dringen en iedereen het normaal *MOET* vinden, want anders ben je een 'alpha male die zich bedreigd voelt'. Donder gewoon op met het genderneturaal maken van alles en nog wat, geen dames en heren meer te mogen zeggen, etc, etc, etc. Het gaat om een achterlijk kleine minderheidsgroepering waar voor al die flauwekul aangepast moet worden. Gewoon kappen met die shit.
Ze had het ook allang zelf kunnen vertellen. Nu was de coming out dus alleen omdat iemand haar chanteerde.quote:
Klopt. Er lopen er meer los dan dat er vastzitten. Is niet leuk voor de normale mensen, maar zo is het leven ook.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Sommige mensen menen van wel. Als je transgenders als verbouwde mannen en vrouwen ziet dat kan het zijn dat je een transvrouw als hij aanspreekt. Is niet leuk voor de ander maar dat is het leven.
Daarom is het ook belangrijk om niet te veel te bezuinigen op ggz en ziekenhuizen niet als ‘money makers’ te zien. Het moet nog altijd in belang van de client gaan. Niet zorgverleners die geld willen verdienen.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, in Nederland is het op dat gebied goed geregeld. Veel betere controle, monitoring en niet zomaar even een operatie om snel te cashen of direct aan de hormonen.
In de VS lijkt het een stuk ongecontroleerder te gaan en worden er zelfs puberty blockers aan jonge kinderen gegeven, zoals die Jazz Jennings van dat programma op TLC.
Ken zelf ook ene transgender, komt uit een rijke familie uit Brazilië dus heeft de ingreep in Thailand laten doen op eigen kosten. Merkte daar wel dat hij als jongen heel gesloten en stil was en als vrouw helemaal opbloeide. Toen zag ik dat iemand dus echt psychisch het gevoel kan hebben in het verkeerde lichaam te zitten.
Totaal niet. Omdat een compleet vreemd iemand aan zichzelf wat laat doen, moet mij dat persoonlijk als man gaan raken?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou.... het voelt meer alsof je je aangetast voelt in je manzijn.
Deze mensen willen gewoon geaccepteerd worden. Lijkt mij een vrij normale gedachte.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En direct weer "je voelt je vast bedreigd".
Nee, dat voel ik me niet. Ik geef een mening over een situatie die dankzij haarzelf achterlijk (en veel te veel) aandacht heeft gekregen, net als in elk ander willekeurig topic.
Ik heb er wel last van dat mensen dat men dat hele transgender/genderneutrale bullshit verhaal aan anderen op meent te moeten dringen en iedereen het normaal *MOET* vinden, want anders ben je een 'alpha male die zich bedreigd voelt'. Donder gewoon op met het genderneturaal maken van alles en nog wat, geen dames en heren meer te mogen zeggen, etc, etc, etc. Het gaat om een achterlijk kleine minderheidsgroepering waar voor al die flauwekul aangepast moet worden. Gewoon kappen met die shit.
Verre van nuchter! Als je nuchter was geweest had je mensen genomen zoals ze ervaren willen worden zonder er een seconde bij stil te staan.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Totaal niet. Omdat een compleet vreemd iemand aan zichzelf wat laat doen, moet mij dat persoonlijk als man gaan raken?
Zo ver denk ik er niet eens over na. Ik constateer iets, en ga niet in diepere lagen denken of een bepaalde sekse verdedigingen. Daar ben ik veel te nuchter voor.
Blijkbaar vond je het wel nodig om hierover een topic te openen, dus iets heeft je getriggerd.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Totaal niet. Omdat een compleet vreemd iemand aan zichzelf wat laat doen, moet mij dat persoonlijk als man gaan raken?
Zo ver denk ik er niet eens over na. Ik constateer iets, en ga niet in diepere lagen denken of een bepaalde sekse verdedigingen. Daar ben ik veel te nuchter voor.
Nee? Waar zeg ik dat dan? Waaruit blijkt dat ze niet geaccepteerd worden? (en dan niet met de ietwat flauwe reacties in dit topic komen)quote:Op maandag 10 februari 2020 19:01 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Deze mensen willen gewoon geaccepteerd worden. Lijkt mij een vrij normale gedachte.
Dat wil jij toch ook? Of lijkt het jou erg tof om gediscrimineerd te worden vanwege je gender of geaardheid.
Klopt, dat er helemaal geen chanteur is. Maar die TT werd maar weggehaald. Een andere mening mag blijkbaar niet? Zelf is hij/zij er ook niet open over.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:03 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Blijkbaar vond je het wel nodig om hierover een topic te openen, dus iets heeft je getriggerd.
Waarom dist ze/hij dan toch dat verhaal op over chantage enzovoort?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Klopt, dat er helemaal geen chanteur is. Maar die TT werd maar weggehaald. Een andere mening mag blijkbaar niet? Zelf is hij/zij er ook niet open over.
Dan gaan er vragen gesteld worden.
En ik zie dat mijn andere post ook al weg is.
Heeft ze aangifte gedaan dan??quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:32 schreef Leandra het volgende:
Dat er geen chanteur zou zijn is ook alleen maar een verzinsel van mensen die haar niet moeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |