quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Behalve boetes voor te hard rijdenquote:
Hm ja oke bijna allemaal danquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Behalve boetes voor te hard rijden
Dit zijn natuurlijk gouden manenquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Om wat voor haar gaat het in dierentuin-begrippen?
Net als in de USA, gewoon 200 jaar gevangenis geven!quote:
Dat maakte het wel heel ongemakkelijk inderdaadquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:45 schreef Oostblokkert het volgende:
Even eerlijk, dit concept is toch vrij ongepast om een debat met die vrouw te doen tegenover iemand die tegen hogere straffen is?
Volledig eens, ook voor iemand die tegen verhoging isquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:45 schreef Oostblokkert het volgende:
Even eerlijk, dit concept is toch vrij ongepast om een debat met die vrouw te doen tegenover iemand die tegen hogere straffen is?
heb je weer mongolen boeren die gaan stakenquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:48 schreef Bocaj het volgende:
Volgende week is het wel weer goed raak!
[ afbeelding ]
Die zorgen wel voor jouw stukje vlees en glas melk!quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:49 schreef Oscar. het volgende:
[..]
heb je weer mongolen boeren die gaan staken
En daarna weer sluiten!quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:50 schreef superniger het volgende:
Gewoon meer moslim scholen bouwen.
gadver melk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die zorgen wel voor jouw stukje vlees en glas melk!
Als ze maar niet tussen 8:00 en 22:30 op de weg zijn dan vind ik het goedquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:48 schreef Bocaj het volgende:
Volgende week is het wel weer goed raak!
[ afbeelding ]
Nou, ik zou dan toch maar voorzorgsmaatregelen nemen!quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ze maar niet tussen 8:00 en 22:30 op de weg zijn dan vind ik het goed
Maar ook voor de stukjes vlees in nogal wat buitenlanden.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:50 schreef Bocaj het volgende:
Die zorgen wel voor jouw stukje vlees en glas melk!
geef je die ook een klapquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Je moet ook wel sterk in je schoenen staan om die kut-kinderen les te geven!
Je mag ze niet eens een klap geven want voor dat je het weet staat pappa voor je neus!
Ja, de oude garde trekt dat gemiddelde behoorlijk scheef.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Starten met 3300 euro en gemiddeld verdienen leraren 4400 euro.
Is echt niet verkeerd hoor.
Je werkt niet in het onderwijs, je geeft les in het onderwijs.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
''Onderwijs geven is wel een vak.''
Het woordje wel
Het dedain is groot bij Slob.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:57 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Je werkt niet in het onderwijs, je geeft les in het onderwijs.
Ik ken erg veel mensen in het onderwijs en heb nog nooit iemand horen klagen over hun salaris.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Starten met 3300 euro en gemiddeld verdienen leraren 4400 euro.
Is echt niet verkeerd hoor.
En voor systeembeheerders?quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:57 schreef NoCigar het volgende:
Waarom mogen we geen lesgeven zonder diploma? En autorijden, en vliegen, en als advocaat werken. We zijn hastikke enthousiast.
Heb je ook wel gelijk in, maarja centjes verdienen!quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:55 schreef svann het volgende:
[..]
Maar ook voor de stukjes vlees in nogal wat buitenlanden.
Gewoon alleen voor eigen gebruik fokken.
Is dat je excuus voor de extra pondjes?quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Mijn basisschool had niet een aparte gymleraar
Sowquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat je excuus voor de extra pondjes?
hohoquote:
In de jaren 80 heel gewoon!quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:00 schreef Oostblokkert het volgende:
Laat die docenten weer roken voor de klas en ze met de handen werken, als in corrigerende tikken uitdelen daar waar nodig. Los je heel doeltreffend het werkdruk probleem op.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:01 schreef Oscar. het volgende:
[..]
hoho
Je werkt niet in als systeembeheerder, je leeft als systeembeheerder
we hadden zo leraar die rookte voor de klas.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:00 schreef Oostblokkert het volgende:
Laat die docenten weer roken voor de klas en ze met de handen werken, als in corrigerende tikken uitdelen daar waar nodig. Los je heel doeltreffend het werkdruk probleem op.
Maar geen werkdruk gehad!quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:02 schreef Oscar. het volgende:
2 jaar later dood gegaan aan longkanker.
nee, ze gaf ook geen lesquote:
echt niet, domme kutfilmpjesquote:
loop jij weleens mank nadat je een peert hebt bereden?quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:05 schreef dvdfreak het volgende:
gebruik jij weleens glijmiddel
~monkyyy
ziekte van Coronaquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:05 schreef BlackNero het volgende:
Waarom drinken al die Nos vrouwen altijd bier in talkshows?
Komt wel dichtbij zo.quote:
Nooit begrepen, is extreem goor.quote:
Ergens anders de boel verstieren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Wat gaat Farage nu doen? terug het bankwezen in?
Regels zijn regels. ORDNUNG MUß SEINquote:
Echt hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Regels zijn regels. ORDNUNG MUß SEIN
Als het erop aankomt zijn die huiskatten maar laffe beestjes!quote:
Nou... zijn soms dappere beestjes als ik met mijn hond wandel die gaan niet altijd uit de weg voor onsquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als het erop aankomt zijn die huiskatten maar laffe beestjes!
Zijn dan ook buiten katten!quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou... zijn soms dappere beestjes als ik met mijn hond wandel die gaan niet altijd uit de weg voor ons
Oh shit gevaarlijk hierquote:
maar dat had ze ook.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:18 schreef BlackNero het volgende:
Als Nederlander zeggen dat Tacther een accent had.
Ja, dat is niet wat ik bedoelde.quote:
Moet je het niet opschrijvenquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:20 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja, dat is niet wat ik bedoelde.
quote:
Nee, strak naar achter gekamt met veel lak!quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:21 schreef svann het volgende:
Heeft de dame achter de jongste correspondente een badmuts met knotje op?
Nee, dat is zo'n Afrikaans wikkelding.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:21 schreef svann het volgende:
Heeft de dame achter de jongste correspondente een badmuts met knotje op?
Het is volgens mij een heel degelijk iemand! (Tikkeltje zaai!)quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:23 schreef Bocaj het volgende:
Nee, strak naar achter gekamt met veel lak!
Geeft iig een vreemde glans.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:23 schreef BlackNero het volgende:
Nee, dat is zo'n Afrikaans wikkelding.
niet direct aan een Chinees gevenquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:26 schreef monkyyy het volgende:
Zo'n DNA test doen.Je DNA vrijwillig aan een for-profit bedrijf geven
quote:
ik had een voorspellende blikquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:06 schreef Oscar. het volgende:
[..]
loop jij weleens mank nadat je een peert hebt bereden?
~monkiii
Idd. Dionne maakt goedkope emotv.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Dit programma is gewoon een nette versie van Maury
You are not the father!
Nieuw seizoen. Of nu een nieuwe presentatrice.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:31 schreef Bocaj het volgende:
DNA onbekend is geen nieuw programma...
quote:Vanavond zit staatssecretaris Paul Blokhuis van Volksgezondheid bij Op1 om te praten over Dry January, de maand waarin deelnemers proberen geen alcohol te drinken. Naast hem hebben we drie deelnemers uitgenodigd, die met wisselend succes de maand zijn doorgekomen: Martine Brander hield Dry January niet vol, Kelly Dortmans deed vorig jaar al mee en heeft nog altijd geen druppel gedronken en Pelle Padmos riep mede-studenten op mee te doen, maar heeft hij het zelf ook volgehouden?
“In Nederland liggen honderden mensen begraven van wie we niet weten wie het zijn. Forensisch rechercheur Carina van Leeuwen en teamleider expertise vermissingen Izanne de Wit van de Landelijke Eenheid zetten zich in om mysteries als deze op te lossen. Hoe gaan ze te werk en wat drijft hen om al die onbekende mensen een naam te geven?”
Morgen is de grote finale van de Slimste Mens! De drie finalisten schuiven vanavond aan bij Op1 om te praten over hun deelname, de spanning en hun voorbereiding. Maar eerst is vanavond (20:40 uur) nog de voorlaatste aflevering op NPO 2. Wie-o-wie nemen het morgen tegen elkaar op in de finale?
met zijn alle naar jinek want tom waes is te gastquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kun je ook nog wat anders posten dan dit? Oja 'hopelijk genot'.
Droevige aflevering was dat.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij hebben ze net die aflevering van over mijn lijk gekeken want ik zie allemaal tranen in de ogen van de gasten aan tafel.
Ik heb de laatste 10 minuten gekeken en ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat ze dat daar aan hebben staan zodat ze weten wanneer ze overschakelen.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je gaat je toch wel gedragen he?
Ik denk niet dat het paniekzaaierij is hoor. Ik moet gvd vliegen via Korea in Juli. Hopelijk dan alles weer oké.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:32 schreef Bocaj het volgende:
Corona virus.... niets aan de hand!
Paar dagen laten een wereldprobleem!
Jij ookquote:
quote:
Zelfde kapper als Derksen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Ik dacht ook al iets over dat haar....
@Lenny_Leonardquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Jullie moeten allemaal het boek van Inferno lezen van Dan Brown. Moet ik altijd aan denken bij dit virus.
een van de betere boeken van Brownquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Jullie moeten allemaal het boek van Inferno lezen van Dan Brown. Moet ik altijd aan denken bij dit virus.
Eindespoilerquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
100%quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
een van de betere boeken van Brown
quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
EindespoilerNee maar wel tegen overbevolking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Als gezonde jongeman zal je zelfs een besmetting wel overleven.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het paniekzaaierij is hoor. Ik moet gvd vliegen via Korea in Juli. Hopelijk dan alles weer oké.
Chinese tieten?quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:38 schreef Zipportal het volgende:
Cindy laat je besmette tieten zien.
~superniger
Ik heb een collega die heet Nguyen, dat is de Jansen van Vietnam.quote:
quote:
twitter:TreinAlert twitterde op donderdag 30-01-2020 om 22:38:03Tussen Helmond en Horst-Sevenum rijden er geen treinen door een aanrijding. Dit duurt tot ongeveer vrijdag 31 januari 01:35 uur. https://t.co/CJNxSO2d21 reageer retweet
Eens, vond digital fortress wel een leuk tussendoortje.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
een van de betere boeken van Brown
die snapt dit nietquote:
dat gaat verder dan Jansen. 1 op de 3 heet zoquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:38 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik heb een collega die heet Nguyen, dat is de Jansen van Vietnam.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:TreinAlert twitterde op donderdag 30-01-2020 om 22:38:03Tussen Helmond en Horst-Sevenum rijden er geen treinen door een aanrijding. Dit duurt tot ongeveer vrijdag 31 januari 01:35 uur. https://t.co/CJNxSO2d21 reageer retweet
Hoe spreek je dat uit?quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:38 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik heb een collega die heet Nguyen, dat is de Jansen van Vietnam.
Paar dagen terug nog tussen Best en Eindhoven.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:TreinAlert twitterde op donderdag 30-01-2020 om 22:38:03Tussen Helmond en Horst-Sevenum rijden er geen treinen door een aanrijding. Dit duurt tot ongeveer vrijdag 31 januari 01:35 uur. https://t.co/CJNxSO2d21 reageer retweet
Treinhomo kloon gespotquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:38 schreef Zipportal het volgende:
Eindhoven krijgt het te verduren.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Paar dagen terug nog tussen Best en Eindhoven.
twitter:TreinAlert twitterde op donderdag 30-01-2020 om 22:37:03🚨 Eindhoven-Deurne🚧 Een aanrijding.Tussen Helmond en Deurne is er een verstoring in de treindienst door een aanrijding. Zodra we meer weten informeren we u verder.#Treinleven #Eindhoven #Deurne https://t.co/fBjyexnOYk reageer retweet
ongeveerquote:
Zou het een bewussie zijn?quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:41 schreef BlackNero het volgende:
Taghi, de Neus en Soerel allemaal in Vucht
#FreeDeNeusquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Dino is een veel grotere crimineel dan Willem Holleeder.
Mohammed B. er ook nog bij, leuk klaverjas clubjequote:Op donderdag 30 januari 2020 22:41 schreef BlackNero het volgende:
Misschien dat ze samen tanks kunnen bestellen om ze uit te breken. Is een stuk goedkoper op die manier.quote:
Zondag ook weer.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eindhoven krijgt het te verduren.twitter:TreinAlert twitterde op donderdag 30-01-2020 om 22:37:03🚨 Eindhoven-Deurne🚧 Een aanrijding.Tussen Helmond en Deurne is er een verstoring in de treindienst door een aanrijding. Zodra we meer weten informeren we u verder.#Treinleven #Eindhoven #Deurne https://t.co/fBjyexnOYk reageer retweet
Lkhorf zit er nu ook. Kunnen ze mooi klaverjassen met z'n vieren.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:41 schreef BlackNero het volgende:
Niet iedereen heeft een eigen erf. Niet dus.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Alleen vuurwerk op eigen erf afsteken. Problem solved.
steek je van balkon afquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:46 schreef Martinello het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een eigen erf. Niet dus.
Klopt, die gasten die vier weken voor oudjaarsdag al aan het knallen waren deden dat met vuurwerk wat ze nog over hadden van 2018quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Goede zaak dat het wordt afgeschaft. Vier weken geleden waande ik me zelfs in dit suffe provinciestadje in een soort van Allepo.
Ik ben voor!quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
Zullen we voetbal dan ook maar gelijk afschaffen?
Geen eigen erf hebbenquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:46 schreef Martinello het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een eigen erf. Niet dus.
Dan komt het plebs in opstand. Slecht plan.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
Doe niet zo dom.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
Ja kost ook veelquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
Van hetzelfde laken een pak.quote:
Gewoon Nederland afschaffen. Loskoppelen van het continent Europa laten wegzinken in de Noordzee, nooit meer over hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
quote:
Moet hij weten.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:48 schreef Martinello het volgende:
Leo en Paul lijken uiterlijk wel op elkaar maar qua praten is Leo een stuk losser, Paul klinkt als een houten klaas.
Sowieso de randstad. Af laten borrelen die handel.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon Nederland afschaffen. Loskoppelen van het continent Europa laten wegzinken in de Noordzee, nooit meer over hebben.
Moet zich ook formeler opstellenquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:48 schreef Martinello het volgende:
Leo en Paul lijken uiterlijk wel op elkaar maar qua praten is Leo een stuk losser, Paul klinkt als een houten klaas.
Ah kijk! Weer een gloryhunter uit de provincie.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Ach bij ons in t dorp werden ook bushokjes, brievenbussen en putduksels kapot gemaakt. Ben zelf ook niet altijd heilig geweest. Dus zeker niet alleen in de randstad.
Alleen het bekogelen van hulpverleners zie je alleen in de randstad volgens mij.
Ja precies. Zijn vast wel 100.000 uitzendkrachten te vinden die zich voor een knaak en een bos wortels drie dagen willen laten uitscheldenquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:49 schreef monkyyy het volgende:
De laatste 3 dagen van het jaar even 100.000 agenten erbij en dan op 1 janauri weer ontslaan. HANDHAVING
koekoekquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ah kijk! Weer een gloryhunter uit de provincie.
Geboren amsterdammer dus wat zeur jequote:Op donderdag 30 januari 2020 22:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ah kijk! Weer een gloryhunter uit de provincie.
BOA'S zijn goedkoperquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:49 schreef monkyyy het volgende:
De laatste 3 dagen van het jaar even 100.000 agenten erbij en dan op 1 janauri weer ontslaan. HANDHAVING
Inclusief het volk anders komen die gekken de IJssel over.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sowieso de randstad. Af laten borrelen die handel.
Het zal die Finnen wel weer betreffen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Ach bij ons in t dorp werden ook bushokjes, brievenbussen en putduksels kapot gemaakt. Ben zelf ook niet altijd heilig geweest. Dus zeker niet alleen in de randstad.
Alleen het bekogelen van hulpverleners zie je alleen in de randstad volgens mij.
Zeker omdat het specialisme "freak of nature" alleen in het AMC zit.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geboren amsterdammer dus wat zeur je
hoe kom ik van mijn aids af?quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Kees from the Bacon had hier een programma over dacht ik
Je kunt ook het leger inzetten tegen deze vuurwerkterroristen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Meer de Ellie Lust versie.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:50 schreef superniger het volgende:
Gewoon DNA Onbekend met Dionne Stax inschakelen.
Hoe is het met je onderbuik?quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het zal die Finnen wel weer betreffen.
Het #DWDD topic.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:52 schreef superniger het volgende:
Niemand gaat mij missen als ik word vermist.
SAD
Wij welquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:52 schreef superniger het volgende:
SAD
Emmen!quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:52 schreef derLudolf het volgende:
Burgemeester van Emmen zei onlangs dat O&N rustiger is als een gemiddelde uitgaansnacht of een wedstrijden tegen ADO.
Daarom niet alles met automatische incasso betalenquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:52 schreef superniger het volgende:
SAD
Barcode op je huid niet wat?quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:52 schreef superniger het volgende:
SAD
Hoe is het met de naïviteit?quote:
Hij woont huurvrij in mijn hoofd. Moet hij maar huur betalen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarom niet alles met automatische incasso betalen
Dit vind ik best slimquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarom niet alles met automatische incasso betalen
quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:54 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Hij woont huurvrij in mijn hoofd. Moet hij maar huur betalen.
ik claim nog steeds je landgoed als je dood gaatquote:
Afblijven, ze is van mijquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:54 schreef Martinello het volgende:
Welmoed is wel een hele mooie vrouw
godverdomme, daar ging mijn bierquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:54 schreef BlackNero het volgende:
[..]
😂🤣quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:54 schreef BlackNero het volgende:
[..]
D'r zijn meer gemeenten waar men zich wel weet te gedragen dan waar van die idioten wonen. Dus ja.quote:
Alleen niet zo'n mooie knieën.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:54 schreef Martinello het volgende:
Welmoed is wel een hele mooie vrouw
Huurvrij in je hoofd. @El-Stinhoquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:52 schreef superniger het volgende:
SAD
hee spuit 11quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Huurvrij in je hoofd. @:el-stinho
We hakken haar wel in vieren!quote:
Leuke grap.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Huurvrij in je hoofd. @:el-stinho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |