Tsja voetbalkantinepraat is eenmaal wat simpel. Welkom in VBLquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:49 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik begrijp prima hoe het hier werkt en mag graag incasseren en uitdelen.
Maar ik incasseer dan graag wel wat originelers dan "flikker op"
opflikkeren danquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:49 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik begrijp prima hoe het hier werkt en mag graag incasseren en uitdelen.
Maar ik incasseer dan graag wel wat originelers dan "flikker op"
DIEP IN DE NACHT.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:00 schreef fetX het volgende:
De racismekaart is weer getrokken. Toch nog af kunnen strepen vandaag.
DannyGODquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En jij ook oprotten @:danny heeft niet voor niets geen .be genomen, Belgen moeten wij hier niet
@Belgquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf is dat voor een Belgische act.
Wat doen Belgen sowieso op dit forum.
Nog best druk op FB.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:06 schreef fetX het volgende:
FB / Een positief FOK! begint met racisme goed te praten?
Ziedend.
@Wereldgozerquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar ik in ieder geval erg blij om ben is dat dit virus in staat is gebleken om de bosbranden in Australië in een mum van tijd te doen blussen.
Gereageerdquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:06 schreef fetX het volgende:
Ziedend.
Wat een gek johquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:06 schreef fetX het volgende:
Ziedend.
@Mortaxxquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:06 schreef fetX het volgende:
Ziedend.
Walgelijk. Dat krijg je met die flopmods hier.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:06 schreef fetX het volgende:
Ziedend.
Jij bent toch tegen mensen bashen in de VBL SC.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf is dat voor een Belgische act.
Wat doen Belgen sowieso op dit forum.
Ik moest daar echt om lachen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:12 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
De nieuwe Pizzakoppo is uit!!!!
![]()
![]()
[..]
@:wereldgozer
geweldige topic in FBquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:33 schreef fetX het volgende:
Ik betrapte mezelf op een glimlach toen ik al die video's en onderschriften van @:KingRoland zag
Ach ik heb @KingRoland altijd grappig gevondenquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:33 schreef fetX het volgende:
Ik betrapte mezelf op een glimlach toen ik al die video's en onderschriften van @:KingRoland zag
de nodige mensen zijn getagd. ze zullen morgen vast allemaal reagerenquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach ik heb @:kingroland altijd grappig gevonden
nee zo naar bed.quote:
ik heb mijn plasje gedaanquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de nodige mensen zijn getagd. ze zullen morgen vast allemaal reageren
Mentions gestrooid.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de nodige mensen zijn getagd. ze zullen morgen vast allemaal reageren
Ik ga nu een topic openen in Feedback.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoezo???? Mag ik ook geen slaap??? Het is namelijk vrijwilligerswerk!!!
@:opgebaarde
Koekoekquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:09 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
@:doublepain
@:ripcity
Ik ben hier fel op tegen natuurlijk!!!!!!quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga nu een topic openen in Feedback.
Gewoon een troll.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:51 schreef fetX het volgende:
Je zal je maar de hele avond druk maken om een post.
Is toch mooi joh. Brengt een beetje leven in de tent, beetje reuring ditdat.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:51 schreef fetX het volgende:
Je zal je maar de hele avond druk maken om een post.
Drizzt verdedigt VBL.quote:
Alles voor m'n homies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |