Nou ik vind je posting nog bijzonder vriendelijkquote:Op donderdag 30 januari 2020 08:03 schreef onlogisch het volgende:
User @:opgebaarde een veeg uit de pan gegeven in het FB topic
Mijn hemel, wat gaat hij daar de mist in zeg.quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Geen idee ik werd niet gementionedquote:Op donderdag 30 januari 2020 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Als je die fout in deze SC zou maken zou ik er 'achterlijke idioot' achter plakken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ik vind je posting nog bijzonder vriendelijk
Omdat jij deze fout ook gemaakt zou hebben, achterlijke debiel.quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee ik werd niet gementioned
Zou wel een goeie poppenspeler zijn jaquote:Op donderdag 30 januari 2020 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat jij deze fout ook gemaakt zou hebben, achterlijke debiel.
Hoiquote:Op donderdag 30 januari 2020 07:37 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen iedereen behalve mensen met spleetogen.
Alleen dat? Na zo'n gênant momentje?quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je die fout in deze SC zou maken zou ik er 'achterlijke idioot' achter plakken.
Dat is het nuanceverschil in m.b.t. deze SC. Daar kunnen mensen (voornamelijk Belgen) niet tegen zo lijkt het.
Een flinke platte hand kan ie krijgenquote:Op donderdag 30 januari 2020 08:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen dat? Na zo'n gênant momentje?
Je wordt soft.
En die Belg wil volgens mij gewoon een knuffel van jullie. Een knuffel en een aai over zijn kont
Beetje rare vraag maar oke, met mijn piemeltje gaat het goed.quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgenavonden jij? Goed hier. Hoe gaat het met de kleine?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Beetje rare vraag maar oke, met mijn piemeltje gaat het goed.
En de jouwe ?
Wat mag ik allemaal?quote:Op donderdag 30 januari 2020 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach als je ziet wat die debiel @:plompzakker allemaal mag
Jij mag allesquote:
Hahah echt een debiel hequote:Op donderdag 30 januari 2020 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach als je ziet wat die debiel @:plompzakker allemaal mag
Ben van de partijquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mentions gestrooid.
@:lenny_leonard
@:wereldgozer
@:anneloos
@:kiid
@#ANONIEM
Dat doet alleen @ChevyCapricequote:Op donderdag 30 januari 2020 08:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen blauwtje loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |