Sla ik even op!quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tower is tof!Duur, maar je bent er wel wat uurtjes zoet. En wat warenhuizen betreft, is Liberty’s de moeite waard. En ik vind de foodhall van Selfridges geweldig. Dingetjes proeven
Gewoon lekker door die stad zwerven en kijken wat je tegenkomtquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Sla ik even op!
En andere tips zijn ook welkom, al ga ik met ervaren Londen gangers
Jij ookquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee jij gaat over een tijdje naar Italië.
Siquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee jij gaat over een tijdje naar Italië.
Siquote:
Ja jij gaat gewoon even naar je tweede thuis, daar ben ik ook wel jaloers op.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga over een klein tijdje weken in warm water
Preciesquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon lekker door die stad zwerven en kijken wat je tegenkomt
quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja jij gaat gewoon even naar je tweede thuis, daar ben ik ook wel jaloers op.![]()
Hopelijk een wat minder hete dan afgelopen jaarquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:06 schreef Bos81 het volgende:
Duurt natuurlijk nog wel heel lang, voor het zover is. Eerst nog de zomer overleven...
Na Dordrecht is er geen stad die ik zo als mijn broekzak ken als Boedapest. Maar goed, ik zwerf daar al rond sinds mijn 15e of zoquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen, helemaal als je er zelfs gewoond hebt.
Zwemmen in de Noordzee.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Hopelijk een wat minder hete dan afgelopen jaar
Al hoop ik wel op veel buitenzwemmogelijkheden
Ga je ook nog even met het kindertreintje?quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na Dordrecht is er geen stad die ik zo als mijn broekzak ken als Boedapest. Maar goed, ik zwerf daar al rond sinds mijn 15e of zo
quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je ook nog even met het kindertreintje?
Ik vond dat toen echt zo briljant. Was een tip van jou toen volgens mij.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]die heb ik al zo vaak gedaan. De laatste keer ben ik wel weer met het tandradbaantje geweest
Subtiele afwijzing ditquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik kan wel wat toffe rondleidingen doen daar.
Zandputten enzo, meertjes, heerlijkquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als in zwembad? Of meertje ofzo?
Ja maar blauwalg....quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond dat toen echt zo briljant. Was een tip van jou toen volgens mij.
Neen! Ik kan het FOK!-gezelschap wat plekken laten zien waar toeristen doorgaans niet komen. Lijkt me geen afwijzingquote:
Dat is het dus...quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja het lijken zulke simpele dingen te zijn die voorkomen kunnen worden. En het lullige is als je dan gaat bellen dat je vaak van het kastje naar de muur wordt gestuurd en zelf niet het idee hebt er iets aan te kunnen doen.
Is een zwemwaterapp voorquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar blauwalg....
Op de een of andere manier houd ik niet zo van in meertjes zwemmen. Of iig niet van met mijn voeten dan de bodem aanraken. Dikke laag blubber enzo.
We willen gewoon allemaal in je huis jonguh!quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neen! Ik kan het FOK!-gezelschap wat plekken laten zien waar toeristen doorgaans niet komen. Lijkt me geen afwijzing
Die lucht van blauwalgquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar blauwalg....
Op de een of andere manier houd ik niet zo van in meertjes zwemmen. Of iig niet van met mijn voeten dan de bodem aanraken. Dikke laag blubber enzo.
Ohja!quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klopt. Al had ik gezegd dat ie in de winter dicht zou zijn, maar dat was niet zo
quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
We willen gewoon allemaal in je huis jonguh!
Is er dat nu een datum voor het starttraject?quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is het dus...
Ik houd mezelf al een paar weken voor ‘je krijgt hulp, hou vol. Er wordt aan gewerkt, hou vol. Nog heel even, hou vol!’
En als dan blijkt dat er geen flikker gebeurd is en er waarschijnlijk niets gebeurd zou zijn als ik niet drie dagen aan het bellen was geweest, dan komt dat zo hard aan![]()
Vandaag was mijn vrije dag, dus ik kon gewoon een dagje huilen en greys anatomy kijken, maar morgen roept de plicht weer en ik zie er als een berg tegenop
Er zijn meertjes zonder derrie?quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Is een zwemwaterapp voor![]()
En eens, zijn dus ook maar een paar plekken waar ik heen ga, want die derrie vind ik echt scary aanvoelen aan mijn voeten
Owwwwquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Liesje bedoelde het overdrachtelijk. Ik heb geen huis in Boedapest, maar de stad is wel mijn tweede thuis.
Dat huis staat 60 km ten westen van Boedapest.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn meertjes zonder derrie?Want dat zou voor mij serieus al een hele boel schelen.
Weet je dat meer nog waar je Titanic gespeeld hebt met Alex? Daar kun je prima in zwemmenquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn meertjes zonder derrie?Want dat zou voor mij serieus al een hele boel schelen.
Wel toch, je bent toch ook bij Fogel geweest? Dacht dat jij wel een meetert was.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Owwww
Ik zou dat toch nooit durven hoor
Maar indien het uitkomt, doen we dat
Dat is geen meerTJE.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je dat meer nog waar je Titanic gespeeld hebt met Alex? Daar kun je prima in zwemmen
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel toch, je bent toch ook bij Fogel geweest? Dacht dat jij wel een meetert was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja
En ja
Maar Buda is engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben zelf niet zo’n meetert.
Ik in een slootquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid aan een sloot. Die lucht associeer ik heel erg met zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |