Sla ik even op!quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tower is tof!Duur, maar je bent er wel wat uurtjes zoet. En wat warenhuizen betreft, is Liberty’s de moeite waard. En ik vind de foodhall van Selfridges geweldig. Dingetjes proeven
Gewoon lekker door die stad zwerven en kijken wat je tegenkomtquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Sla ik even op!
En andere tips zijn ook welkom, al ga ik met ervaren Londen gangers
Jij ookquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee jij gaat over een tijdje naar Italië.
Siquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee jij gaat over een tijdje naar Italië.
Siquote:
Ja jij gaat gewoon even naar je tweede thuis, daar ben ik ook wel jaloers op.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga over een klein tijdje weken in warm water
Preciesquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon lekker door die stad zwerven en kijken wat je tegenkomt
quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja jij gaat gewoon even naar je tweede thuis, daar ben ik ook wel jaloers op.![]()
Hopelijk een wat minder hete dan afgelopen jaarquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:06 schreef Bos81 het volgende:
Duurt natuurlijk nog wel heel lang, voor het zover is. Eerst nog de zomer overleven...
Na Dordrecht is er geen stad die ik zo als mijn broekzak ken als Boedapest. Maar goed, ik zwerf daar al rond sinds mijn 15e of zoquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen, helemaal als je er zelfs gewoond hebt.
Zwemmen in de Noordzee.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Hopelijk een wat minder hete dan afgelopen jaar
Al hoop ik wel op veel buitenzwemmogelijkheden
Ga je ook nog even met het kindertreintje?quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na Dordrecht is er geen stad die ik zo als mijn broekzak ken als Boedapest. Maar goed, ik zwerf daar al rond sinds mijn 15e of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |