Huh wattwitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 29-01-2020 om 17:39:48Voor iedereen die vind dat ik goede Tweets plaats heb ik respect. Voor iedereen die vind dat ik geen goede Tweets plaats heb ik ook respect want sommige Tweets van mij zijn ook nutteloos reageer retweet
quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:42 schreef Caland het volgende:
Huh wattwitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 29-01-2020 om 17:39:48Voor iedereen die vind dat ik goede Tweets plaats heb ik respect. Voor iedereen die vind dat ik geen goede Tweets plaats heb ik ook respect want sommige Tweets van mij zijn ook nutteloos reageer retweet
@:zipportal @:el-stinho
Ik word een beetje moe van die domme itempjes. Geen wonder dat ze geen leden meer hebben.quote:
PowNed mag lekker de oven in.quote:
Geen mention ontvangen. Daarom ook niet geklikt.quote:
Ik haal er even een expert bij.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens mij heb ik last van een Corona-depressie.
Ik wachtte even met posten zodat mijn maat @Lenny_Leonard 4 op een rij kon scoren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
8 op imdbquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Uncut Gems is een prima filmpje. (Netflix)
Bepaal jij nietquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Deze staat bij de voetbal toch wel zo’n 40-45 keer per derde helft opquote:
Bedankt, maar helaas heeft Scrummie daar maling aan.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wachtte even met posten zodat mijn maat @:lenny_leonard 4 op een rij kon scoren.
Ohquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
8 op imdb
Ik ga hem binnenkort kijken.
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Hmm. Adam Sandler... meh.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
Dat is erg aardig van jequote:Op woensdag 29 januari 2020 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt, maar helaas heeft Scrummie daar maling aan.
Wat was die Tweet van je waar je het vorig topic over had? Dan like ik hem even.
twitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 29-01-2020 om 10:02:08@NOS Snap ik, die bestaat niet namelijk. reageer retweet
Misschien ga ik hem wel kijken dan. Misschien!quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die speelt in deze film wel goed hoor.
Ik vertrouw alleen moviemeter.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Maar hij krijgt een 8 op imdb, dus blijkbaar is het een goede film.
Ik zou het erg leuk vinden, mocht je hem nog bekijken dan waardeer ik het ook als je hier nog een recensie achter laat.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Misschien ga ik hem wel kijken dan. Misschien!
Ik zien hier geen fouten in.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jou?
Is dit een act? Of ben je een debiel?
Ga ik dit weekend in de bios kijken.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan raad ik 1917 aan. (die krijgt een 4.02)
Die wil ik ook nog graag zien.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan raad ik 1917 aan. (die krijgt een 4.02)
Moet jij wetenquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ga ik dit weekend in de bios kijken.
Zo rond 16.45 uur zondagmiddag?quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ga ik dit weekend in de bios kijken.
Klassiekerquote:
Ja genot nummertje hoorquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze staat bij de voetbal toch wel zo’n 40-45 keer per derde helft op
Genot
@:jancees
Ze zijn bij Barca wel echt full retard aan het gaan he @El-Stinhotwitter:VI_nl twitterde op woensdag 29-01-2020 om 18:36:15Barcelona heeft liefst honderd miljoen euro over voor Everton-ster Richarlison. https://t.co/esJT2lXflL reageer retweet
Is dat diezelfde gast die Ajax toen wilde?quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:04 schreef Caland het volgende:
Ze zijn bij Barca wel echt full retard aan het gaan he @:el-stinhotwitter:VI_nl twitterde op woensdag 29-01-2020 om 18:36:15Barcelona heeft liefst honderd miljoen euro over voor Everton-ster Richarlison. https://t.co/esJT2lXflL reageer retweet
Ja.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat diezelfde gast die Ajax toen wilde?
Ze zouden beter die Martinelli van Arsenal halen. Die zit wel op voetballen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:04 schreef Caland het volgende:
Ze zijn bij Barca wel echt full retard aan het gaan he @:el-stinhotwitter:VI_nl twitterde op woensdag 29-01-2020 om 18:36:15Barcelona heeft liefst honderd miljoen euro over voor Everton-ster Richarlison. https://t.co/esJT2lXflL reageer retweet
Like gegevenquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is erg aardig van jetwitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 29-01-2020 om 10:02:08@:NOS Snap ik, die bestaat niet namelijk. reageer retweet
Net 10 potjes gespeeld of zo en is nogal jong. Ik denk dat ze in de winter iemand willen halen die er 'meteen staat'. Als vervanger van Luis.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zouden beter die Martinelli van Arsenal halen. Die zit wel op voetballen.
Ik geloof niet dat dit klopt. Barça heeft helemaal niet veel geld en moeten richting 30 juni spelers hebben verkocht om de boeken in balans te krijgen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:04 schreef Caland het volgende:
Bedankt voor de malware.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:13 schreef Elan het volgende:
Kunt u zich wel eerst identificeren?
Door u bankrekening te bevestigen voordat ik een betaling maak.
Om te controleren dat de bankrekening waar je het geld op ontvangt ook echt van jou is vragen we je éénmalig een iDEAL betaling te doen. https://tikkie-verificatie.nl/N1kizQha
hahahaha
Bedankt,quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:13 schreef Elan het volgende:
Om te controleren dat de bankrekening waar je het geld op ontvangt ook echt van jou is vragen we je éénmalig een iDEAL betaling te doen. https://tikkie-verificatie.nl/N1kizQha
hahahaha
Haha nu moet je een andere avondvulling gaan verzinnenquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:14 schreef Caland het volgende:
Vanaf vrijdag pas op netflix
Walgelijk dat @:maxi-mus niet even zegt dat hij via vpn kijkt
Ik ben woedend nu!!!
Deceptive site aheadquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:13 schreef Elan het volgende:
hahahaha
Oeps, dacht ook al op de Nederlandse.. Sorry makker.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:14 schreef Caland het volgende:
Vanaf vrijdag pas op netflix
Walgelijk dat @:maxi-mus niet even zegt dat hij via vpn kijkt
Ik ben woedend nu!!!
Ik kreeg dat via marktplaats maar heb de URL aangepast dus je kan er verder niks mee.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:19 schreef Coco. het volgende:
Net Uncut Gems gedownload.
Ben benieuwd, ga vanavond lekker kijken. Morgen toch vrij.
Genot.
Benieuwd wat @:Caland vanavond gaat doen.
vuile ambtenaarquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:19 schreef Coco. het volgende:
Net Uncut Gems gedownload.
Ben benieuwd, ga vanavond lekker kijken. Morgen toch vrij.
Genot.
Benieuwd wat @:Caland vanavond gaat doen.
Juist waarschuwen maat.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Elan probeert ons allemaal op te lichten.
DIT VERGEET IK NIETquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oeps, dacht ook al op de Nederlandse.. Sorry makker.
Er gaat morgen en vrijdag ook een user staken.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
vuile ambtenaar
en ik maar werken voor mijn engeziekte-geld
Dat zal @Jojoortje wel weer zijnquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er gaat morgen en vrijdag ook een user staken.
jojo heeft meer vrij dan dat ze werktquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er gaat morgen en vrijdag ook een user staken.
Ja maar werkdruk!quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:23 schreef Caland het volgende:
Godverdomme 3 maanden per jaar vrij en dan nog staken
Een leraar staat gewoon voor het bord, hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staken bij een baan waar je de hele dag op je reet zit.
Lekker hoor.
Dat is gespeeld.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan City-United je avond nog goed maken.
Sterker nog. Ik ga extra werken. Ben normaal op donderdag vrij maar ga op mijn eigen school invallenquote:
Kijk, zo kan het ook. Goed bezig.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik ga extra werken. Ben normaal op donderdag vrij maar ga op mijn eigen school invallen
Hij moet toch wat om zijn huis te kunnen betalen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Elan probeert ons allemaal op te lichten.
ATV-dag.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:26 schreef GGMM het volgende:
Of is het ADV
Hopelijk is het ATV, anders maakte ik een fout.
Een grote ambtenarenkluchtquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:26 schreef GGMM het volgende:
Of is het ADV
Hopelijk is het ATV, anders maakte ik een fout.
Er zit iemand bij mij in het voetbalteam die werkt op een basisschool, die zegt dat het prima meevalt qua werkdruk/salaris etc. Alleen wel problemen als er mensen ziek zijn. Die geloof ik dan maar.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zie je.
Luie varkens daar, serieus. Ik snap niks van dat gejank.
@Jojoortjequote:Op woensdag 29 januari 2020 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb de hele dag geen ene flikker gedaan. Echt walgelijk. Ik zou zo leraar kunnen worden.
Ja, maar in dat boerenhol waar jij woont zijn ook maar drie kinderen per klas.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zit iemand bij mij in het voetbalteam die werkt op een basisschool, die zegt dat het prima meevalt qua werkdruk/salaris etc. Alleen wel problemen als er mensen ziek zijn. Die geloof ik dan maar.![]()
Probeer ze eens met je mond uit het vet te halen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
De bitterballen liggen in het vet.
Juist niet, want amper scholen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, maar in dat boerenhol waar jij woont zijn ook maar drie kinderen per klas.
Denk vooral een ander soort kinderenquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, maar in dat boerenhol waar jij woont zijn ook maar drie kinderen per klas.
2 uur zijn die kinderen weg, hele middag kunnen ze nakijken lolquote:
Drizzt (lol)quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
2 uur zijn die kinderen weg, hele middag kunnen ze nakijken lol
ja maar we beginnen vroeg boehoe, ja wie niet he
Lees: Geen Mocro's en Somaliërs.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk vooral een ander soort kinderen
Fluitje van een cent hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer ze eens met je mond uit het vet te halen.
Er zijn er nog genoeg. Walgelijkquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:30 schreef Coco. het volgende:
Gelukkig posten die KLB-users van gisteren hier niet meer.
Ik vind het vooral grappig als leraren van groep 6 dat argument aanhalenquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
2 uur zijn die kinderen weg, hele middag kunnen ze nakijken lol
ja maar we beginnen vroeg boehoe, ja wie niet he
Natuurlijk valt het mee. Maar dat moeten ze niet zeggen. Als ze janken krijgen ze knaken erbij. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zit iemand bij mij in het voetbalteam die werkt op een basisschool, die zegt dat het prima meevalt qua werkdruk/salaris etc. Alleen wel problemen als er mensen ziek zijn. Die geloof ik dan maar.![]()
Goeieavond @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er zijn er nog genoeg. Walgelijk
Wie had ze ook alweer vandaag gelokt? @:ggmm ?
Heb er iig een TR voor meegepakt
Ik haal er even een expert bijquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
Wat moet je op de basisschool nakijken lol.
Gelachenquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer ze eens met je mond uit het vet te halen.
Ik vond het altijd maar vreemd dat de kinderen op de basischool van @GGMM het huiswerk in hun onderbroek bewaarden.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij
@:ggmm
Met zo’n raar krulletje ook ?quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:muskusboktor57 schijnt nog een schattig zwitsal hoofdje te hebben.
Zo cute.
Ja zo'n klein piemeltje.quote:
Z’n moeder daarentegen kan hele grote piemeltjes hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja zo'n klein piemeltje.
Hij kan het wel hebben hoor
echt hoorquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vermoeiende figuren. Gewoon niet op reageren.
Maar die kan nooit van jou zijn geweest.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Z’n moeder daarentegen kan hele grote piemeltjes hebben.
Boh, daar weet ik dan niks van.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Z’n moeder daarentegen kan hele grote piemeltjes hebben.
Is jouw moeder net zo knap als de ouwe fiets van @Tjacka ?quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar die kan nooit van jou zijn geweest.
Kloptquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar die kan nooit van jou zijn geweest.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt
Ik heb zo’n klein dik raar paars piemeltje
Twee dagen tot VOLENDAM weer voetbalt.quote:
Joey Veerman zegt FCVD wordt kampioen!!!!quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twee dagen tot VOLENDAM weer voetbalt.
De Graafschap wint wel in Eindhoven, Jong Ajax zie ik winnen van GAE, Cambuur zie ik nog wel struikelen bij NEC.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Joey Veerman zegt FCVD wordt kampioen!!!!
quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopen dat het goed uitpakt en dat wij volgen.
Eens!quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ja wordt spannend tussen cambuur graafschap en fcvdquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Graafschap wint wel in Eindhoven, Jong Ajax zie ik winnen van GAE, Cambuur zie ik nog wel struikelen bij NEC.
Wie?quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Joey Veerman zegt FCVD wordt kampioen!!!!
Retweet!quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oké Geert.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die Jonk doet het wel goed daar hè?quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twee dagen tot VOLENDAM weer voetbalt.
Wie zijn dat dan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor.
Machtige mensen zijn hier de baas.
Serieus?quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan?
@:onlogisch heeft ons bv hierheen gehaald.
Waardeloos.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan?
@:onlogisch heeft ons bv hierheen gehaald.
Hoeveel is dat per maandquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net kinderbijslag aangevraagd.
Gratis geld van de overheid.
@:drizzt_dourden nu weet ik een beetje hoe jij je voelt.
Niet hoeven te werken voor je geld
quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ach GGMM deelt zelf ook flink uit en kan ook tegen een stootje.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus?Hij doet zijn uitverkiezing als meest waardeloze mod dus wel direct eer aan. Dat siert hem
![]()
Yvonne is een vriend van de SC en GGMM is hier dagelijks te vinden. Dus oppassen met wat je zegt en doet.
Geen idee eigenlijk. Hoefde alleen maar m'n rekeningnummer te geven.quote:
Voor je wat?quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Yvonne heeft een tyfushekel aan kloons. Je hebt dus een GROOT PROBLEEM als ze hier komt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ach GGMM deelt zelf ook flink uit en kan ook tegen een stootje.
Prima verhoudingen hier.
Overigens hoef ik nergens bang voor te zijn want ik ben een en al vriendelijk.
Dat denk jij maar.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ach GGMM deelt zelf ook flink uit en kan ook tegen een stootje.
Prima verhoudingen hier.
Overigens hoef ik nergens bang voor te zijn want ik ben een en al vriendelijk.
Dan zit ik goed hier.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Yvonne heeft een tyfushekel aan kloons. Je hebt dus een GROOT PROBLEEM als ze hier komt.
@:zipportal
Verpesten?quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat denk jij maar.
Mensen die constant een andere SC komen verpesten kunnen daarvoor gewoon een ban krijgen.
Dus je post pas een paar weken op Fok?quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan zit ik goed hier.
Ik ben geen kloon.
Ben #ANONIEM gegaan.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus je post pas een paar weken op Fok?
Daar sta ik dan wel van te kijken.
Overigens wel een paar weken te lang.
Jonk heeft samen met zijn vriendjes de club daar in handen, zeg maar. Met toestemming van de RvC, dat wel. Met een bescheiden budget heel goed. Antonucci hebben ze dan van buitenaf gehaald, die is veel te goed.quote:
Iemand noemde hem laatste ergens al evt nieuwe trainer van Feyenoord, maar dat vind ik dan weer erg opportuun. Ben eerst benieuwd hoe hij het bijvoorbeeld bij een club als Heerenveen / Utrecht zou doen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jonk heeft samen met zijn vriendjes de club daar in handen, zeg maar. Met toestemming van de RvC, dat wel. Met een bescheiden budget heel goed. Antonucci hebben ze dan van buitenaf gehaald, die is veel te goed.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Iemand noemde hem laatste ergens al evt nieuwe trainer van Feyenoord, maar dat vind ik dan weer erg opportuun. Ben eerst benieuwd hoe hij het bijvoorbeeld bij een club als Heerenveen / Utrecht zou doen.
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ben #ANONIEM gegaan.
Dus ik heb een beetje gelogen.
Sorry.
Iemand noemde laatste ook Moniz als mogelijke Feyenoordtrainer.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Iemand noemde hem laatste ergens al evt nieuwe trainer van Feyenoord, maar dat vind ik dan weer erg opportuun. Ben eerst benieuwd hoe hij het bijvoorbeeld bij een club als Heerenveen / Utrecht zou doen.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand noemde laatste ook Moniz als mogelijke Feyenoordtrainer.
Het zit hier vol met eencelligen.
Moeten hunnie weten.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
Baudet vs Jetten 21:30 NPO2![]()
TV / [NPO2] Nieuwsuur 21:30 Baudet vs Jetten
Jonk bij Feyenoord, ja? Zou degene die dat gezegd heeft lekker even negeren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Op #ANONIEM gaan en dan terugkomen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ben #ANONIEM gegaan.
Sorry.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:20 schreef Elan het volgende:
Leuk trouwens dat je meepost hier fetx. Mijn favoriete Feyenoord-user, na Caland.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op #ANONIEM gaan en dan terugkomen.
Hier, alsjeblieft:
[ afbeelding ]
@:guus_geluk2.0 @:scrummie2.1 @:solotovski @:atypisch
quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier, alsjeblieft:
[ afbeelding ]
Laat mij en mijn ruggengraat hier buiten!quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier, alsjeblieft:
[ afbeelding ]
Die kan ik in het weekend wel gebruiken.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier, alsjeblieft:
[ afbeelding ]
Dank. Ach, zo af en toe kom ik even buurten.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:20 schreef Elan het volgende:
Leuk trouwens dat je meepost hier fetx. Mijn favoriete Feyenoord-user, na Caland.
Welke actquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij sloeg op enig moment wel heel erg door in het negatieve met je act.
@Zipportalquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:20 schreef Elan het volgende:
Geen act.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij sloeg op enig moment wel heel erg door in het negatieve met je act.
En dat in deze skere tijden @Tjackaquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb 2 subscriptions lopen, lol
Bij osrs is het $11quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb 2 subscriptions lopen, lol
Jij bent ook Boussadia toch?quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon een geboren forumbeest toch. Jeweetzelluf
Het is hopen dat die oprot en wél een ruggengraat heeft. Die zouden we niet missen. Maar goed, het is FOK!quote:
Maar wat was je vorige username dan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ben #ANONIEM gegaan.
Sorry.
Ach, we zien Dummie ook keer op keer terugkomen. Hoe erg we ons best ook doen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is hopen dat die oprot en wél een ruggengraat heeft. Die zouden we niet missen. Maar goed, het is FOK!
Eens.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is hopen dat die oprot en wél een ruggengraat heeft. Die zouden we niet missen. Maar goed, het is FOK!
Geef ons even de tijd.quote:
Moet je goed kijken en lezen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wat was je vorige username dan?
Vast wel hplc of zo.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wat was je vorige username dan?
quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Moet je goed kijken en lezen.
Ah joh. @Scrummie2.1 is een goede gozerquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, we zien Dummie ook keer op keer terugkomen. Hoe erg we ons best ook doen.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geef ons even de tijd.
@:Koevermans
Ja die ja, daardoor ga je users waar je het verder eigenlijk constant mee oneens bent nog waarderen ook.quote:
Die heeft het hoog in z'n bolletje.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja die ja, daardoor ga je users waar je het verder eigenlijk constant mee oneens bent nog waarderen ook.
Haha, hoe is dat? En voor welke rol ga je?quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inmiddels lvl ik een NELF druid maat.
Geen idee. Net begonnen. Ik ga healenquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Haha, hoe is dat? En voor welke rol ga je?
Boomgenot.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Net begonnen. Ik ga healen
HOU JE BAKKUSquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:32 schreef GGMM het volgende:
Bespreek dat WOW lekker in het daarvoor bestemde topic ofzo
Eensquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:32 schreef GGMM het volgende:
Bespreek dat WOW lekker in het daarvoor bestemde topic ofzo
Beter daar dan hier.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eens
Ze vervuilen DE APP er ook al mee
Zal aan Knut voorstellen een aparte app te maken. Met Insoquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eens
Hebben jullie een groepsapp?quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eens
Nee, ik moet verder met mijn priest, maar ik heb geen tijd. Al zit ik nu ook al een half uur niets te doen. Dus eigenlijk lieg ik. Wat dom.quote:
Nee we doen net alsof dat is de grapquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hebben jullie een groepsapp?![]()
Gaaf.
Wanneer kan ik de uitnodiging verwachten?
Oh wij van KLB hebben er wel een.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee we doen net alsof dat is de grap
In mijn guild zit een gast die reeds 4 lvl 60ers heeft en dit weekend aan zijn 5e gaat beginnenquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ik moet verder met mijn priest, maar ik heb geen tijd. Al zit ik nu ook al een half uur niets te doen. Dus eigenlijk lieg ik. Wat dom.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oh wij van KLB hebben er wel een.
Is op zijn tijd wel leuk hoor.
Gaat toch moker snel lvl 60quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In mijn guild zit een gast die reeds 4 lvl 60ers heeft en dit weekend aan zijn 5e gaat beginnen
Fulltime vader van 3 kinderen. Arme kinderen.
Dat is echt wel ziek. Hij zal vast ook wel goed zijn en het snel doen maar dan nog is dat idioot veel tijd.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In mijn guild zit een gast die reeds 4 lvl 60ers heeft en dit weekend aan zijn 5e gaat beginnen
Fulltime vader van 3 kinderen. Arme kinderen.
In classic niet.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat toch moker snel lvl 60
Probeer maar even op osrs te maxen lol succes
Wuppie, de neef van Luppie.quote:
Ik was vroeger verslingerd aan Destiny.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:39 schreef JanCees het volgende:
Osrs 1 account maxen kost denk wel minstens 2000 uur
Misschien wel meer !!quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:39 schreef JanCees het volgende:
Osrs 1 account maxen kost denk wel minstens 2000 uur
Tot morgenquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik haak af. Nerdjes.
Tot morgen
Echt hequote:Op woensdag 29 januari 2020 21:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat toch moker snel lvl 60
Probeer maar even op osrs te maxen lol succes
Twee haantjes tegenover elkaar. Altijd genot. Maar het is wel te veel geschreeuwquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
Leuk, een debat tussen iemand die uit de kast is en iemand die nog uit de kast moet komen. Erg verfrissend.
Daarom zijn dit soort debatten ook waardeloos.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Twee haantjes tegenover elkaar. Altijd genot. Maar het is wel te veel geschreeuw
Die presentatrice was een verschrikkelijk slechte debatleider.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Twee haantjes tegenover elkaar. Altijd genot. Maar het is wel te veel geschreeuw
symptonen?quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Waar een beetje griep al niet goed voor is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Chinagoden
2 dagen geleden stonden hier nog bomen. Nu ligt de fundering er al.
Volgens mij zijn er straks net zoveel mensen dood door het bouwen als door het virus zelf.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Chinagoden
2 dagen geleden stonden hier nog bomen. Nu ligt de fundering er al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |