abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 februari 2020 @ 20:53:56 #201
319308 Tink89
To live is to dance
pi_191461835
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 19:54 schreef LeSage het volgende:
BE, wat heerlijk :) die foto straalt zoveel uit!

Hadden we het hier van de week over drogers? Bij de mijne is net het sluitsysteem naar binnen gevallen ofzo. Vraag me niet hoe, dat was altijd al niet zo soepel, maar nu is hij dus echt kapot. Ga er zelf maar even aan sleutelen en hopen dat ik het kan maken.
Ding hebben we net 2 jaar of zo :{
Heb je geen garantie meer?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_191462353
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 20:53 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Heb je geen garantie meer?
Nee, was een B-keus, wel nieuw maar met een kras op de zijkant.
Maarrrr... vriend was weg, dus ik heb eigenhandig de onderdelen opgezocht, besteld en de deur alvast omgehangen, want dat moest toch nog gebeuren *)
Morgenavond even in elkaar zetten en dan hopen dat het weer werkt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191463875
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 21:23 schreef LeSage het volgende:

[..]

Nee, was een B-keus, wel nieuw maar met een kras op de zijkant.
Maarrrr... vriend was weg, dus ik heb eigenhandig de onderdelen opgezocht, besteld en de deur alvast omgehangen, want dat moest toch nog gebeuren *)
Morgenavond even in elkaar zetten en dan hopen dat het weer werkt.
👊🏻👊🏻you can do it!!

Bij ons was de deursluiting van de wasmachine kapot. Onderdelen gezocht en met behulp van YouTube gemaakt.
Zelfde toen er een beugel van een bh in de trommel zat. Wasmachine aan de achterkant open gemaakt en beugel gevonden. Hij draait nog steeds als een zonnetje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_191466945
BE, wat ontzettend fijn dat hij zich er goed voelt!


Zo heb ik eens met kleuter de wasmachine open geschroefd. Kwam een sok uit de leiding vandaan. Daarna heeft hij nog een paar jaar gedraaid :)
  woensdag 12 februari 2020 @ 08:09:13 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191466997
Wat geweldig BE ^O^
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191468199
BE, wat een goed nieuws! Wat zal dat een opluchting zijn.
Met een meidenkwartet
  woensdag 12 februari 2020 @ 18:49:54 #207
11682 Moonah
Jolie femme
pi_191475914
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 16:10 schreef BE het volgende:
Mijn superstoere kind ging vandaag naar zijn nieuwe school. Hij vond het spannend maar had er tegelijk heel veel zin in.
Toen ik hem net ging halen en vroeg hoe het was antwoordde hij, uit de grond van zijn hart: ‘Leuk! Héél leuk!’



Plaatje bij het praatje, de ‘eerste schooldag-foto’. ;)
[ afbeelding ]

Hij zegt nu net tegen me: ik ben echt zķ blij dat ik naar een andere school ben! :s)
Jeeeeeeeuuuuuuuujjj!!!!!
Heel erg fijn BE!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_191477775
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 22:41 schreef Vicky het volgende:

[..]

👊🏻👊🏻you can do it!!

Bij ons was de deursluiting van de wasmachine kapot. Onderdelen gezocht en met behulp van YouTube gemaakt.
Zelfde toen er een beugel van een bh in de trommel zat. Wasmachine aan de achterkant open gemaakt en beugel gevonden. Hij draait nog steeds als een zonnetje.
Fixed it *)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 12 februari 2020 @ 21:21:15 #209
319308 Tink89
To live is to dance
pi_191478677
Nice!

En txs voor de felicitaties. Het was een rare dag. Vanochtend schoonouders en een vriendin op bezoek voor taart (die ik daarvoor nog heb staan maken), daarna was M werken en heb die vriendin naar huis gebracht. Prul wilde vervolgens niet slapen. Ik haalde M op en we zouden pizza gaan eten, maar er stond op woensdag om half zes gewoon een megarij bij de Italiaan... Dat werd friet. En in de tussentijd kreeg ik een afwijzing binnen op een sollicitatie waar ik echt heel, heel hard m'n best voor had gedaan en waarvan ik echt dacht dat ik perfect in het plaatje paste... En had manlief geen cadeautje, want ik krijg de reparatie van m'n auto cadeau. Heel erg lief en praktisch en fantastisch enzo, maar ondankbare ik wilde zo graag iets uitpakken... En daar voelde ik me dan weer schuldig over. /rant
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_191478951
Gefeliciteerd Tink en balen van de afwijzing en iets uitpakken is ook gewoon leuk.
pi_191480359
Gefeliciteerd Tink.

Waarschijnlijk had je ook minder gebaald van niets uitpakken als de rest van de dag leuker was geweest. Je hebt gewoon ooit van die baaldagen. Wel extra jammer als het op je verjaardag is :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 12 februari 2020 @ 23:41:53 #212
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_191481204
Ik kan me best voorstellen dat een reparatie niet als een leuk cadeau voelt. Hoe handig/praktisch dan ook. Maar gefeliciteerd!!
in de haak.
pi_191483957
Tink, gefeliciteerdm Rare dag inderdaad :*.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_191484076
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 23:41 schreef trui het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat een reparatie niet als een leuk cadeau voelt. Hoe handig/praktisch dan ook. Maar gefeliciteerd!!
zeker als het niet in overleg gegaan is, maar eenzijdig zo besloten. Mij lijkt het dat autoreparaties essentieel zijn, en geen cadeau...
  donderdag 13 februari 2020 @ 09:39:13 #215
319308 Tink89
To live is to dance
pi_191484399
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

zeker als het niet in overleg gegaan is, maar eenzijdig zo besloten. Mij lijkt het dat autoreparaties essentieel zijn, en geen cadeau...
Nouja, we stonden dinsdagavond bij de garage en de reparatie viel veel duurder uit dan ik gehoopt had, waarop de tranen in m'n ogen stonden en mijn man me even knuffelde en zei 'dan krijg je dat van mij, voor je verjaardag'. Het was oprecht heel erg lief en goed bedoeld enzo. Dus no hard feelings, maar helemaal niks uitpakken voelde toch een beetje stom.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_191484448
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 09:39 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Nouja, we stonden dinsdagavond bij de garage en de reparatie viel veel duurder uit dan ik gehoopt had, waarop de tranen in m'n ogen stonden en mijn man me even knuffelde en zei 'dan krijg je dat van mij, voor je verjaardag'. Het was oprecht heel erg lief en goed bedoeld enzo. Dus no hard feelings, maar helemaal niks uitpakken voelde toch een beetje stom.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben jullie de financiën dan zo apart? Ik snap wel dat je teleurgesteld was. Zelfs een doosje chocolaatjes oid had het al beter gemaakt denk ik!
pi_191484458
Snap je helemaal Tink. Mijn man zou absoluut niet door hebben dat ik me rot zou voelen over geen kadootje trouwens. Die heeft heel duidelijke uitleg nodig hahaha.
Gefeliciteerd nog!!
Met een meidenkwartet
pi_191484533
Wij doen al jaren geen cadeaus meer eigenlijk. Scheelt wat stress en verwachtingen.
Overigens maakt dat hier ook niet uit, want alles zit toch op een grote hoop qua financiën. Ik zou met mijn 3 dagen werken anders ook in de min raken denk ik :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191484643
Hier zijn vooral de kinderen al weken bezig wat ik wel hebben voor mijn verjaardag. Er wordt druk getekend en geknutseld ben benieuwd zaterdag. Al weet ik het echt cadeau al wel. Alle financiën lopen toch door elkaar heen ik vind zelf iets met zorg uitkiezen hoe klein ook ontzettend leuk om te doen.
  donderdag 13 februari 2020 @ 10:00:10 #220
319308 Tink89
To live is to dance
pi_191484657
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 09:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hebben jullie de financiën dan zo apart? Ik snap wel dat je teleurgesteld was. Zelfs een doosje chocolaatjes oid had het al beter gemaakt denk ik!
Mijn rekening, zijn rekening en onze rekening (en dat hebben we voor de spaarrekeningen ook, met een extra spaar voor prulleke). Alle vasten lasten gaan van onze rekening, de rest is van onszelf.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_191487082
Een auto is toch ook een vaste last?
  donderdag 13 februari 2020 @ 13:27:03 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191487321
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2020 13:09 schreef Fazz het volgende:
Een auto is toch ook een vaste last?
Niet per se als het een luxe is en Tink er zelf voor gekozen heeft een auto te hebben.
Maar goed, dat maakt toch verder niet uit, het is hoe zij het geregeld hebben, toch?

(Nog gefeliciteerd Tink, die had ik even gemist. :@ )
***
pi_191487373
Dan nog lijkt me dat iets dat je in gezamenlijkheid overlegd en besluit :)
Maar goed, ‘hoe regel je je financiën’-topics zijn er al genoeg geweest :P
  donderdag 13 februari 2020 @ 14:07:45 #224
319308 Tink89
To live is to dance
pi_191487964
Zonder de discussie uitgebreid te gaan voeren (want idd, die topics zijn er zat geweest): we betalen allebei onze eigen auto, omdat mijn eisen aan een bolide nogal anders zijn dan die van mijn man. Prima, wat mij betreft :D We betalen ook onze eigen verzekeringen enzo. Met vaste lasten bedoel ik huis + alles wat daarmee te maken heeft, alles voor prul, boodschappen, gezamenlijke verzekeringen enzovoorts.

En het is alweer gezakt hoor. Er hangen slingers op kantoor, er was taart en ik kreeg gisteren nog bloemen *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_191492095
Gefeliciteerd Tink!

Wat voor creme helpt goed tegen schrale huid (net naast de lippen)? Kleuter likt veel zijn lippen af, dus met dit weer is het rondom zijn mond erg rood. Ik smeer er nu Bepanthen op, maar hij vindt dat dat stinkt dus dat geeft gedoe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')