Soms zie ik wat langskomen via via, dan kan ik het ook niet negeren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vermijd dat, ik kom in mijn werk al genoeg domme mensen tegen
Ik lunch weleens aan tafel bij de technische dienst, fantastisch zulke mannen. Echt van die halve Melkertbanen, dito mensen. Die gesprekkenquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soms zie ik wat langskomen via via, dan kan ik het ook niet negeren.![]()
Maar in m'n werk niet zoveel last van, da's meer een broodje bal-publiek.
zolang ze het niet over politiek gaan hebben is het best uit te houdenquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lunch weleens aan tafel bij de technische dienst, fantastisch zulke mannen. Echt van die halve Melkertbanen, dito mensen. Die gesprekken![]()
Ja dat soort gesprekken ga ik niet aan op werkquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang ze het niet over politiek gaan hebben is het best uit te houden
Pehehehe, check.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat soort gesprekken ga ik niet aan op werk
Maar vakabtieverhalen of sterke verhalen over het weekend of hun wijven, mooi man
Moet je af en toe eens bij ons aan tafel zitten...quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat soort gesprekken ga ik niet aan op werk
Maar vakabtieverhalen of sterke verhalen over het weekend of hun wijven, mooi man
Nee dat zou ik niet trekken denk ik 😅quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet je af en toe eens bij ons aan tafel zitten...
Kan je ook om mAaaahgi vragen.
Haha jawel joh.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet trekken denk ik 😅
Sarcastische/cynische opmerkingen zijn toegestaan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Haha jawel joh.
Niet zo culsc’en
Altijdquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Sarcastische/cynische opmerkingen zijn toegestaan?
Spenderen!quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
1e goeie voornemen voor 2020 uitgevoerd: rood staan uitgezet.
Nou ja, minder dus.quote:
Ook niet eens perse.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee niet minder. Minder in 1 keer
Hier welquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Sarcastische/cynische opmerkingen zijn toegestaan?
oh ja, ik moet nog geld gaan terugboeken naar de rechtmatige eigenaarquote:
Ik denk dat wij dat eerst even moeten beoordelenquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Straks nog even semi-wild online shoppen, ik weet nu tenminste weer welke bh-maat ik moet hebben.
Dat ziet er heerlijk uitquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:54 schreef Molo het volgende:
@:Muck
[ afbeelding ]
Moet nog even bedenken wat ik er nog op doe
Ik heb een handig rekentooltje gevonden op Redditquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Straks nog even semi-wild online shoppen, ik weet nu tenminste weer welke bh-maat ik moet hebben.
Ik had gelukkig al een flauw vermoeden dat ik (weer) m'n huidige maat had, de cups van m'n huidige werden een beetje groot. (Damn you, ga gewoon van m'n pens af ipv van m'n tetten, stom vet.)quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een handig rekentooltje gevonden op Reddit![]()
Gebruikt en rond kerst vier fantastische beha’s met dikke korting gekocht![]()
www.hunkemoller.nlquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dat eerst even moeten beoordelen
Nee geen mandarijnenquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat ziet er heerlijk uit![]()
Frangipane ruikt altijd zo ongelofelijk lekker!
En eh, room en mandarijntjes?
Combineert lekker
Miniboobsquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had gelukkig al een flauw vermoeden dat ik (weer) m'n huidige maat had, de cups van m'n huidige werden een beetje groot. (Damn you, ga gewoon van m'n pens af ipv van m'n tetten, stom vet.)
85Bquote:
zo groot ja?quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een handig rekentooltje gevonden op Reddit![]()
Gebruikt en rond kerst vier dikke beha’s met fantastische korting gekocht![]()
Ik moet echt stoppen voor vandaag.quote:
www.aubade.comquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet echt stoppen voor vandaag.
Link naar bh-shop, bitte.
Hendig!quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
85B
Wel retemakkelijk, ook eens zo'n topje/bralette meegenomen gisteren en da's eigenlijk zat steun.
Eentje die te betalen is door normale stervelingen. Anders kan ik m'n eten niet betalen en mot ik wéér een andere maat.quote:
www.zeeman.nlquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eentje die te betalen is door normale stervelingen. Anders kan ik m'n eten niet betalen en mot ik wéér een andere maat.
Joops geld uitgevenquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
www.zeeman.nl
En anders iemand zoeken die ze voor jou koopt?
Ja, nee. Dan motten ze weer inspraak.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
www.zeeman.nl
En anders iemand zoeken die ze voor jou koopt?
Ik heb Joop gezien en gesproken!quote:
En Viktor en Rolf spullen!quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
De sale-prijzen bij Aubade vallen me nog mee eigenlijk.
Daar geef ik toch niks om.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb Joop gezien en gesproken!
Ik denk dat ik wel beetje TE spraakzaam was...
quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar geef ik toch niks om.
[..]
Ik heb 'm niet horen klagen achteraf, dus het zal wel meevallen.
Was da?quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
De sale-prijzen bij Aubade vallen me nog mee eigenlijk.
Meh. Als je het twee keer per week doet ben je binnen 5 minuten klaar. Ik welquote:
Geen idee ben blij met vaatwasserquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh. Als je het twee keer per week doet ben je binnen 5 minuten klaar. Ik wel
vaatwasser is voor tamtakkenquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee ben blij met vaatwasser
Looks gud.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:13 schreef Karzai het volgende:
vanavond een simpel pastaatje maken uit Paulines keuken
https://uitpaulineskeuken(...)-gorgonzolasaus.html
Voor mensen die wat beters te doen hebben dan afwassen.quote:
Inruimen, uitruimen en nadrogen kost mij minstens zo veel tijd als even zelf afwassen. En mijn rug erbij.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor mensen die wat beters te doen hebben dan afwassen.
Eh, ik heb vaak zat 4 pannen. Die ga ik niet zelf doen hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inruimen, uitruimen en nadrogen kost mij minstens zo veel tijd als even zelf afwassen. En mijn rug erbij.
En uitruimen tijdens het koken als je toch een beetje staat te wachten, en je kunt een deel meteen gebruiken dus dat hoef je niet in een kast te tyfen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Plus de rest, uiteraard. Ding in de ochtend aan, bij thuiskomst alles schoon en ondertussen droog.
Eens.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind een vaatwasser ook wel prettig
Als je er eenmaal eentje hebt gehad, ga je hem wel missen als ie kapot is
quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga echt voor geen miljoen zelf afwassen
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga echt voor geen miljoen zelf afwassen
Wel als de vaatwasser kapot isquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet.
Ik dm’de het al, maar fuck it:quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eentje die te betalen is door normale stervelingen. Anders kan ik m'n eten niet betalen en mot ik wéér een andere maat.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:40 schreef liesje1979 het volgende:
Zo leuk, zat mijn EHBO/BHV op kantoor te doen waar mijn unitmanager () ook zat, dat is altijd gezellig maar komt de productiviteit niet per se ten goede, ging ze spontaan een talententest met me doen. Dus nu voel ik me heel talentvol.
Ben wel eens tijdelijk loco geweest, dat vind ik alleen leuk in combinatie met de BSO maar hele dagen op kantoor is niets voor me.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]kans om hogerop te komen.
Hier zijn we allemaal (tijdelijk) locoquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben wel eens tijdelijk loco geweest, dat vind ik alleen leuk in combinatie met de BSO maar hele dagen op kantoor is niets voor me.
De grap die je wist dat zou komenquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier zijn we allemaal (tijdelijk) loco
Precies.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier zijn we allemaal (tijdelijk) loco
Ah snap ik wel ja.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben wel eens tijdelijk loco geweest, dat vind ik alleen leuk in combinatie met de BSO maar hele dagen op kantoor is niets voor me.
Van die gore rimpelvingers en restjes macaroni onder je nagelsquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet.
Van die mensen die roepen 'Ik heb geen vaatwasser nodig, dat is onzin!' Maar vervolgens met koken niet verder komen dan iets opwarmen in de magnetron of een soepje maken. En dan help je ze met de vaat, dat je zal afdrogen, en dan moet je de borden en pannen steeds teruggeven omdat er nog een klont pasta aan plaktquote:Op woensdag 29 januari 2020 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die gore rimpelvingers en restjes macaroni onder je nagels
Kom je een keer bij mij eten?quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die mensen die roepen 'Ik heb geen vaatwasser nodig, dat is onzin!' Maar vervolgens met koken niet verder komen dan iets opwarmen in de magnetron of een soepje maken. En dan help je ze met de vaat, dat je zal afdrogen, en dan moet je de borden en pannen steeds teruggeven omdat er nog een klont pasta aan plakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |