abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191292954
Nee.
pi_191294274
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 13:14 schreef klaagbak92 het volgende:
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Om nog even te reageren op de vraag wat mijn eigen interesses zijn.. Ik ben een hele grote voetbalfan *O* Misschien kan ik daar wel iets mee doen..

Het lijkt me geweldig om in de weekenden onder het genot van een biertje een wedstrijd in de voetbalkantine te kijken en ook nog eens een balletje te trappen op het veld. Maar hoe kom je daar binnen? Ik probeer echt niet te veel beren op de weg te zien, maar ik denk dat het gewoon moeilijk is om in zo'n (vrienden)club binnen te komen.
Ga gewoon eens kijken bij de lokale club. Meestal zijn nieuwe mensen gewoon welkom

Of je gaat naar de sportschool. Mountainbiken, de fotoclub, of iets anders wat je leuk lijkt.
Whatever...
pi_191297572
Wat is de definitie van een kneus? Vanwaar die angst/afkeer?
  zaterdag 1 februari 2020 @ 18:23:04 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191297759
quote:
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Om nog even te reageren op de vraag wat mijn eigen interesses zijn.. Ik ben een hele grote voetbalfan *O* Misschien kan ik daar wel iets mee doen..

Het lijkt me geweldig om in de weekenden onder het genot van een biertje een wedstrijd in de voetbalkantine te kijken en ook nog eens een balletje te trappen op het veld. Maar hoe kom je daar binnen? Ik probeer echt niet te veel beren op de weg te zien, maar ik denk dat het gewoon moeilijk is om in zo'n (vrienden)club binnen te komen.
quote:

Gewoon lid worden bij een club waar een beetje doorstroming is.

En als je je actief opstelt door bijvoorbeeld bardiensten te draaien dan vinden ze je al snel een toffe peer.
pi_191297941
Een studie doen kan al drie problemen oplossen:
- meer sociaal contact
- meer afwisseling in de week
- betere papieren voor beter (betaald) werk
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_191303358
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:41 schreef Hexagon het volgende:
Overigens is dat NMLK een prima site. Gebruik ik vooral om events te bezoeken waar ik mijn vrienden niet voor gemobiliseerd krijg. Harstikke handig.

Er zitten heel verschillende mensen op. Zowel kneuzen als toffe mensen. Het is net de echte maatschappij.
Lol :D Ben jij Carlo, de narcistische oprichter? :')

Ik ben daar lid van geweest en heb tegenovergestelde ervaringen. De website zit vol met kleine bugs. Het aanmaken van eigen events kan, maar je bent een hele tijd verder voordat je voldoende aanmeldingen hebt (veel mensen zeggen af). NMLK is nogal een vergaarbak van niet zulke sociale mensen (met de meeste mensen die je ergens tegen komt heb je hooguit 1x kort contact) die moeilijk in de omgang zijn en NMLK op de allerlaatste plek in hun leven hebben staan. De gemiddelde leeftijd ligt vrij hoog, ergens rond de 40 jaar. Het is zeker geen afspiegeling van de maatschappij. Het is ook vooral geen datingwebsite, want flirten e.d. wordt beloond met waarschuwingen en bans, als iemand daar melding van maakt (moderators kunnen sowieso alles van je zien).
pi_191303430
Tip aan TS: ga gewoon iets doen waar je hart ligt. Heb schijt aan wat de communis opinio daar van vindt.

Naarmate je ouder wordt leer je dat het leven niet zo maakbaar is als dat sommigen op dit forum het doen laten lijken. Vooral nieuwe contacten maken en onderhouden is voor veel mensen een uitdaging. Soms heb je geluk, maar meestal zit het tegen. Dat is niet jouw schuld en je kunt daar weinig aan doen. Het heeft te maken met de hedendaagse maatschappij. Mensen zijn heel erg op zichzelf en hun eventuele gezin gericht. Familiebanden zijn lang niet meer zo sterk als vroeger. Eenzaamheid en leegte zijn onderdelen van het leven in de 21e eeuw.
  zondag 2 februari 2020 @ 10:10:34 #83
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191304705
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 02:24 schreef crocidoliet het volgende:

[..]

Ik ben daar lid van geweest en heb tegenovergestelde ervaringen. De website zit vol met kleine bugs. Het aanmaken van eigen events kan, maar je bent een hele tijd verder voordat je voldoende aanmeldingen hebt (veel mensen zeggen af). NMLK is nogal een vergaarbak van niet zulke sociale mensen (met de meeste mensen die je ergens tegen komt heb je hooguit 1x kort contact) die moeilijk in de omgang zijn en NMLK op de allerlaatste plek in hun leven hebben staan. De gemiddelde leeftijd ligt vrij hoog, ergens rond de 40 jaar. Het is zeker geen afspiegeling van de maatschappij. Het is ook vooral geen datingwebsite, want flirten e.d. wordt beloond met waarschuwingen en bans, als iemand daar melding van maakt (moderators kunnen sowieso alles van je zien).
Wat een gezeur zeg :')

Het is gewoon een activiteitennetwerk waar mensen elkaar tegen kunnen komen, niks meer en niks minder. Veel mensen zie je een paar keer. Maar dat is niet erg. Als je een klik met iemand hebt kun je altijd contact houden. En anders heb je gewoon een leuke dag.

En de mods daar zijn inderdaad niet zo op figuren die wanhopig versierberichtjes naar alles dat vrouwelijk is sturen. Maar een vrouw waarmee je een leuk gesprek had vragen of ze een keer wat wil drinken. No problem.

Het klopt wel dat de gemiddelde leeftijd 35+ is. Veel gescheiden mensen en types met een rommelig liefdesverleden maar ook mensen die verhuisd zijn. Maargoed sociaa onhandig zijn vooral de types die op zaterdagavond op FOK gaan klagen dat ze niks te doen hebben en geen leuke vrienden en dan verder alles afkraken.
pi_191305383
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 02:47 schreef crocidoliet het volgende:
Tip aan TS: ga gewoon iets doen waar je hart ligt. Heb schijt aan wat de communis opinio daar van vindt.

Naarmate je ouder wordt leer je dat het leven niet zo maakbaar is als dat sommigen op dit forum het doen laten lijken. Vooral nieuwe contacten maken en onderhouden is voor veel mensen een uitdaging. Soms heb je geluk, maar meestal zit het tegen. Dat is niet jouw schuld en je kunt daar weinig aan doen. Het heeft te maken met de hedendaagse maatschappij. Mensen zijn heel erg op zichzelf en hun eventuele gezin gericht. Familiebanden zijn lang niet meer zo sterk als vroeger. Eenzaamheid en leegte zijn onderdelen van het leven in de 21e eeuw.
De tips die hier gegeven worden hebben niks met de maakbaarheid van het leven te maken. Je moet gewoon geduld hebben. Nieuwe vriendschappen opbouwen kosten tijd en afhankelijk van de intensiteit van contact kan het makkelijk een/anderhalf jaar duren eer je met iemand een goede band hebt opgebouwd. Natuurlijk heb je niet binnen een week een grote vriendengroep verzameld, daar moet je ook niet vanuit gaan wanneer je aan allerlei activiteiten deelneemt met vreemden. Het enige wat hier geadviseerd wordt is dat je open moet staan voor nieuwe contacten, dus over die drempel moet heengaan en met een groep vreemden iets ondernemen. Uiteraard kun je thuis gaan lopen huilen over vrienden die nu getrouwd zijn en kinderen hebben, maar het iedere week erop uit trekken gaat er niet meer van komen. Ik zie op alle activiteiten waar ik aan deelneem dat mensen met gezinnen ondervertegenwoordigd zijn, omdat ze het retedruk hebben met hun kinderen. Mijn oude vrienden hebben voor die reden ook geen tijd meer en ik neem het ze ook niet kwalijk. Het is niet zozeer het individualisme dat hoogtij viert, maar dat de keuze om een gezin te stichten veel verantwoordelijkheid met zich meebrengt. Bovendien, wat heb je te verliezen op zo'n avond ? :) Het alternatief is thuiszitten en geen contact.
pi_191305994
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 02:47 schreef crocidoliet het volgende:

Dat doet hij dus vooralsnog niet. Hij is bijvoorbeeld niet gewoon bij een voetbalclub gegaan, terwijl dat is waar zijn hart ligt, maar hij ziet allemaal beren op de weg en in plaats daarvan een topic op FOK!.
  zondag 2 februari 2020 @ 11:46:14 #86
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191305997
De vrienden met een gezin ga ik ook gewoon mee om. Op de manier die bij hen past. Dus gewoon rustig een biertje drinken. En ik vind het ook prima dat de regie wat meer vanuit mij moet komen bij hen.

Als ik lekker wil gaan beesten dan verwacht ik dat niet van hen. Daar heb ik weer anderen voor.
  zondag 2 februari 2020 @ 11:56:13 #87
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191306128
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 11:46 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat doet hij dus vooralsnog niet. Hij is bijvoorbeeld niet gewoon bij een voetbalclub gegaan, terwijl dat is waar zijn hart ligt, maar hij ziet allemaal beren op de weg en in plaats daarvan een topic op FOK!.
Dat zie je inderdaad wel vaker. Intussen is hun saaie kutleventje zo vertrouwd dat alles daarbuiten eng en raar is. En daarom doen ze maar niks.
pi_191306394
Waarom werk je maar 4 dagen en geen 5?
pindazakje
pi_191306774
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 12:14 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom werk je maar 4 dagen en geen 5?
Als ik mij financieel kon veroorloven om maar 4 dagen te werken, zou ik dat ook doen.
pi_191306837
quote:
6s.gif Op zondag 2 februari 2020 12:43 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Als ik mij financieel kon veroorloven om maar 4 dagen te werken, zou ik dat ook doen.
Ik kan het me makkelijk veroorloven maar doe het niet, omdat ik het ten eerste zonde vind van de misgelopen inkomsten en ten tweede me dan een luie flikker voel tov collega's. Misschien als ik 50 ben ofzo.
pindazakje
  zondag 2 februari 2020 @ 13:21:51 #91
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_191307358
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 12:48 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ik kan het me makkelijk veroorloven maar doe het niet, omdat ik het ten eerste zonde vind van de misgelopen inkomsten en ten tweede me dan een luie flikker voel tov collega's. Misschien als ik 50 ben ofzo.
Hmm, wat verdien je dan nu? Kan het ook makkelijk doen maar is toch weer geld dat je misloopt...
pi_191307379
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 12:48 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Mijn werk is leuk, daar niet van, maar ik vind zo'n 40-urige werkweek best vermoeiend. Nu moet ik wel erbij zeggen dat het nu iets beter gaat in vergelijking met toen ik een jaar geleden voor het eerst begon te werken. Toen kon je me al oprapen om 9 uur :')

[ Bericht 0% gewijzigd door 01100101 op 02-02-2020 13:33:41 ]
  zondag 2 februari 2020 @ 14:02:00 #93
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191307997
De 55+ mensen voelen zich ook al zo blijkbaar.

Zoek een leuke hobby waar je je energie in kwijt kan.
Met 28 ga je geen professioneel sporter meer worden, maar zat dingen die je kan doen.
Gelieve verwijderen
pi_191321090
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 02:24 schreef crocidoliet het volgende:

[..]

Ik hoor ook dat de admin en mods al je privéberichten kunnen doorzoeken en lidmaatschap alleen mogelijk is als je HBO+ werk- en denkniveau hebt.
pi_191334223
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 04:22 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik hoor ook dat de admin en mods al je privéberichten kunnen doorzoeken en lidmaatschap alleen mogelijk is als je HBO+ werk- en denkniveau hebt.
Dat valt toch niet te controleren. Of ben je verplicht je Linkedin door te geven. :D ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')