abonnementen ibood.com bol.com
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 9 maart 2020 @ 23:54:00 #251
163650 crew  Greys
Nee.
pi_191932842
De reacties onder de officile aankondiging van Glennis door het Eurovision account zijn bijna alleen maar van het gehalte "YASSSS QUEEN" en "OMG O+"

Eurovision twitterde op maandag 09-03-2020 om 23:19:34 Gracing the stage at the #ESC2020 Grand Final will be Dutch singer @GlennisGrace🎙🇳🇱 Glennis returns to #Eurovision after representing the Netherlands in Kyiv 15 years ago🎉 See what else you can expect from the show in Rotterdam👉 https://t.co/Ic60YPvRyK#OpenUp https://t.co/XKPLtQU1Fa reageer retweet
Koutist in opleiding.
pi_191932862
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2020 23:54 schreef Greys het volgende:
De reacties onder de officile aankondiging van Glennis door het Eurovision account zijn bijna alleen maar van het gehalte YASSSS QUEEN en OMG O+

Eurovision twitterde op maandag 09-03-2020 om 23:19:34 Gracing the stage at the #ESC2020 Grand Final will be Dutch singer @:GlennisGrace🎙🇳🇱 Glennis returns to #Eurovision after representing the Netherlands in Kyiv 15 years ago🎉 See what else you can expect from the show in Rotterdam👉 https://t.co/Ic60YPvRyK#OpenUp https://t.co/XKPLtQU1Fa reageer retweet
Wilde ik inderdaad ook net zeggen! Bevestigt maar weer eens dat het de niet-Nederlandse fans niet heel veel uitmaakt dat niet heel Nederland haar mag :Y
pi_191932879
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 23:55 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Wilde ik inderdaad ook net zeggen! Bevestigt maar weer eens dat het de niet-Nederlandse fans niet heel veel uitmaakt dat niet heel Nederland haar mag :Y
Ik mag Glennis heel graag. Uitgesproken mening en kent weinig schaamte en fantastische zangeres, vooral live. Slimme keuze!
pi_191933556
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 21:00 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Zingen kan ze zeker, maar ze is gewoon erg onsympathiek en heeft een nare uitstraling.
Dat eerste vind ik ook wel meevallen. Hard schreeuwen ja. Mij heeft ze nog nooit geraakt.

Vind het een erg jammerlijke keuze.
Forbidden but tasteful.
pi_191933626
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 21:09 schreef Pluto1975 het volgende:
Ze zal best wat goeds laten zien denk ik. Maar Ik geef het maar eerlijk toe: ik gn haar dit podium niet
Dit.

En dan ook nog Afrojack erbij, met z'n fantasieloze, platte deuntjes. :N

Als het aan de eisen 'uit Nederland', 'betaalbaar' en 'enigszins begrijpelijk voor de gemiddelde kijker' moet voldoen, loopt hier echt wel wat boeienders rond. Ik zie Candy al genoemd worden (vreselijk icm de Ladies Of Soul, maar prima als je d'r van Glennis & co los weekt).

Ik pak er tijdens de interval-act maar eens een boek bij, denk ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door Eightyone op 10-03-2020 04:14:58 ]
pi_191933636
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 04:06 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Dit.

En dan ook nog Afrojack erbij, met z'n fantasieloze, platte deuntjes. :N

Als het aan de eisen 'uit Nederland', 'betaalbaar' en 'enigszins begrijpelijk voor de gemiddelde kijker' moet voldoen, loopt hier echt wel wat boeienders rond. Ik zie Candy al genoemd worden (vreselijk icm de Ladies Of Soul, maar prima als je d'r van Glennis & co los weekt).

Ik pak er tijdens de interval-act maar eens een boek bij, denk ik.
Wie of wat voor act had je graag gezien als ik vragen mag?
pi_191933643
Als je de optredende acts binnen een jaargang DWDD door spit, zou je weleens snel wat kunnen vinden. Echt hl hoog heb ik ons eigen land niet zitten als muziekland, maar ets interessanter moet mogelijk zijn.

Haal anders Waylon nog maar een keer van stal, als er pers op safe gespeeld moet worden.
pi_191934288
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 03:14 schreef FruitofUtopia het volgende:

[..]

Dat eerste vind ik ook wel meevallen. Hard schreeuwen ja. Mij heeft ze nog nooit geraakt.

Vind het een erg jammerlijke keuze.
Nouja dat ja. Straks lekker schreeuwen met een gospelkoor op de achtergrond :X maar goed we zullen zien :+

Verder dus geen nieuwtjes van Gerben Bakker?
pi_191937694
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 07:10 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nouja dat ja. Straks lekker schreeuwen met een gospelkoor op de achtergrond :X maar goed we zullen zien :+

Verder dus geen nieuwtjes van Gerben Bakker?
Ze hadden het over ca. 6 minuten hits van Afrojack met een orkest, een koor en Glennis. Volgens mij wordt dit heel veel in heel weinig tijd, en mensen kennen die nummers niet eens. Ik vind dit al met al toch een behoorlijk tegenvallende intervalact, bepaald niet creatief of spannend.
pi_191938159
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:41 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ze hadden het over ca. 6 minuten hits van Afrojack met een orkest, een koor en Glennis. Volgens mij wordt dit heel veel in heel weinig tijd, en mensen kennen die nummers niet eens. Ik vind dit al met al toch een behoorlijk tegenvallende intervalact, bepaald niet creatief of spannend.
Ik denk/hoop dat het bijzondere deel van de intervalact vooral de winnaarsoptredens vanaf de Euromast en de Erasmusbrug enzo zijn.

Dit deel met Afrojack/Glennis zal ongetwijfeld goed worden uitgevoerd en in beeld worden gebracht, maar klinkt op voorhand inderdaad niet echt spectaculair, kunstzinnig, ludiek, origineel, grappig of andere wijze memorabel.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191938695
Sorry mensen, maar wat een haat lees ik hier allemaal. Het lijkt wel of ik op een ander niet bij name te noemen weblog zit.

Los van haar persoonlijkheid die je wel of niet mag, los van haar slechte prestaties op het festival (dat niet aan haar maar vooral het slechte nummer dat ze stond te zingen) is Glennis Grace toch echt wel n van de beste en vocaal sterkste zangeressen die we in Nederland hebben.
Al jaren wordt er geroepen: we moeten een DJ sturen en nu is Afrojack ineens niet goed genoeg?Terwijl die man gewoon tot de wereldtop behoort.

Het wordt een show met een live orkest, een gospelkoor, een DJ, een dijk van een zangeres en ook nog dansers; er staan straks meer mensen dan ooit tevoren op een ESCpodium hun best te doen om er iets moois van te maken, en nu al vinden een aantal mensen het tegenvallen?

Tjonge, ben ik effe blij dat ik voor al die mensen nooit een kerst- of sinterklaascadeautje hoef te bedenken. Want daar blijkt niet erg veel ruimte te zijn om ze met iets te verassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Aadrianus op 10-03-2020 14:08:05 ]
pi_191939948
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 12:42 schreef Aadrianus het volgende:
Sorry mensen, maar wat een haat lees ik hier allemaal. Het lijkt wel of ik op een ander niet bij name te noemen weblog zit.

Los van haar persoonlijkheid die je wel of niet mag, los van haar slechte prestaties op het festival (dat niet aan haar maar vooral het slechte nummer dat ze stond te zingen) is Glennis Grace toch echt wel n van de beste en vocaal sterkste zangeressen die we in Nederland hebben.
Al jaren wordt er geroepen: we moeten een DJ sturen en nu is Afrojack ineens niet goed genoeg?Terwijl die man gewoon tot de wereldtop behoort.

Het wordt een show met een live orkest, een gospelkoor, een DJ, een dijk van een zangeres en ook nog dansers; er staan straks meer mensen dan ooit tevoren op een ESCpodium hun best te doen om er iets moois van te maken, en nu al vinden een aantal mensen het tegenvallen?

Tjonge, ben ik effe blij dat ik voor al die mensen nooit een kers- of sinterklaascadeautje hoef te bedenken. Want daar blijkt niet erg veel ruimte te zijn om ze met iets te verassen.
Eens dus.
Hotapnyc
pi_191940109
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 21:15 schreef Greys het volgende:
Bij mij was het dat asociale gekrijs van haar ooit in die straatruzie die opgenomen was dat ik dacht 'oei, ik geloof dat ik je niet zo heel sympathiek vind'. :@ Mag toch?

Maar zingen kn ze en weet zeker dat dat optreden tijdens de finale awesome gaat worden.

Tuurlijk had ik puur persoonlijk dus liever Ilse/Waylon/Anouk ofzo gehad, maar bovenal belangrijk dat het goed wordt. En dat wordt het. :Y
Wat op zich wel enige ironie heeft want alle drie hierboven genoemde personen zijn bitchy en moeilijk om mee om te gaan. Anouk scheldt je ook gewoon verrot op straat.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_191940909
NeeNeeNeeeeeeeeeeeeeeee
pi_191941150
Dus Glennis Greys als intervalact.

Is een van ons er toch bij. ^O^
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')