Ga stofzuigen, wijf.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:48 schreef Doublepain het volgende:
Duur huur nu pas zien
Echt wat een stel sjonnies zijn jullie 2
Ben je nu al klaar met stofzuigen?quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:48 schreef Doublepain het volgende:
Duur huur nu pas zien
Echt wat een stel sjonnies zijn jullie 2
Doe je toch nog iets als mod. (lol)quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:50 schreef onlogisch het volgende:
Even in zijn MyAT neuzen. Kijken of ik wat moois vind om hem erbij te naaien.
Godverdomme GGMM.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duur huur![]()
@:tjacka @:lenny_leonard @:rozevla
quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
Sorry jongens, ik had Scrummie bewust niet gementiont, maar hij is er toch weer.
Mokerdomme debielen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:53 schreef onlogisch het volgende:
Oei. User @:Scrummie2.1 voelt zich gepasseerd. Het is natuurlijk bijzonder pijnlijk te noemen als je na de lamp-gate door een nobuddie als @:rozevla op de mentionlijst voorbij wordt gestreefd.
Angerfist.ui.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus iemand met een Nicki Minaj UI.
Als je terug moet vallen op deze comeback is het erg triest gesteld met je.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus iemand met een Nicki Minaj UI.
Haha kijk lulletje caren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:47 schreef onlogisch het volgende: [..] Ja, haal die klb-downie erbij, mongool.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Straks even kijken wat ik voor mijn Shadow ga halen
Is zo’n game pass dienst niet wat?quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:05 schreef Doublepain het volgende:
Anno lijkt me ook tof, beetje bouwen enzo
quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Yes. Rozevla is er.
Ik ga even werken.
Werkze vriendenquote:
Goeie ja!!quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is zo’n game pass dienst niet wat?
quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeie ja!!
Helemaal vergeten, volgensmij heb ik de MS dienst al. Althans ik zie ze elke maand 4 euro afschrijven.
Als ik Uplay erbij doe helemaal wel, alleen 15eu is wel veelquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan heb je al heel wat games beschikbaar.
Hoeveel verdien je eigenlijk per maand als fulltime clown ?quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Yes. Rozevla is er.
Ik ga even werken.
OPROTTEN JIJ!!!!! RAAAAAAAAAZENDquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je eigenlijk per maand als fulltime clown ?
Niceequote:Op woensdag 29 januari 2020 10:45 schreef JanCees het volgende:
Nu bakkie #5 @:kapiteintje @:doublepain
Wat een skere boy ben jij geworden sinds je op jezelf woont joh.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nicee
Ik nog maar 1 want thuis is het niet gratis
Tattaquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nicee
Ik nog maar 1 want thuis is het niet gratis
Ik werd gequote.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:53 schreef onlogisch het volgende:
User @:Scrummie2.1 blijft maar posten in het Nikkie topic. Je zou er haast wat achter zoeken.
Triggered.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik werd gequote.
Voor jou een unicum natuurlijk, maar het is vrij normaal daar dan even op te reageren.
Ik wel. Als je, net als DP, net gaat werken verdien je misschien 2500/3500. Daar heb je nu geen hypotheek meer voor. Ja, voor een uitgewoond 2 kamer appartementje in een 1 of andere tokkiebuurt.quote:
Ja en huren is heel goedkoop ofzoquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wel. Als je, net als DP, net gaat werken verdien je misschien 2500/3500. Daar heb je nu geen hypotheek meer voor. Ja, voor een uitgewoond 2 kamer appartementje in een 1 of andere tokkiebuurt.
Voor starters is het amper te betalen
Tering, je gaat hard maatquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:17 schreef GGMM het volgende:
23 likes inmiddels.
Ik hou jullie op de hoogte!
Welke tweet?quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:17 schreef GGMM het volgende:
23 likes inmiddels.
Ik hou jullie op de hoogte!
Als je enige financiële positieve vooruitzicht in het leven is gebaseerd op een marktgebaseerde waardevermeerdering van je woning moet je echt bij jezelf te rade gaan waar je mee bezig bent.quote:
quote:
(zonder context lijkt dit niet zo'n boeiende uitspraak)twitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 29-01-2020 om 10:02:08@NOS Snap ik, die bestaat niet namelijk. reageer retweet
Dank. Like gegeven.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..](zonder context lijkt dit niet zo'n boeiende uitspraak)twitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 29-01-2020 om 10:02:08@:NOS Snap ik, die bestaat niet namelijk. reageer retweet
@:caland het gaat over de stalker van Nikkie, niet over de holocaust.
Dat valt wel mee. Ga uit van 3000 netto. Maximale hypotheekquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wel. Als je, net als DP, net gaat werken verdien je misschien 2500/3500. Daar heb je nu geen hypotheek meer voor. Ja, voor een uitgewoond 2 kamer appartementje in een 1 of andere tokkiebuurt.
Voor starters is het amper te betalen
Serieus, welk leuk appartement koop jij voor 190.000 euro?quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ga uit van 3000 netto. Maximale hypotheek
¤ 191.039
https://www.snsbank.nl/pa(...)berekenen.html#/form
Weet niet of hij verder nog schulden heeft, maar daar kan je best een leuk appartement voor kopen toch? Huren is echt je geld weggooien en je lost niks af, waardoor straks een eengezinswoning kopen alleen maar lastiger gaat worden.
https://www.funda.nl/koop(...)4-nederlandplein-26/quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, welk leuk appartement koop jij voor 190.000 euro?![]()
Ja, en hier moet je volgens jou dus 3000 netto voor verdienen. Een gemiddelde starter verdient misschien de helft ofzo.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)4-nederlandplein-26/
Dit is toch prima als starter? In de vrije sector mag je voor zoiets 1200 aftikken, exclusief.
hoop niet voor je dat je het tot die tijd ook in euro's houdtquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga pas kopen als ik het contant kan aftikken ja toch
Laat die rare ouwe dikzak maar ff schreeuwen, hij moet al de hele dag in een kamertje zitten alleen.quote:
Alles in BTC tochquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoop niet voor je dat je het tot die tijd ook in euro's houdt
inflatie + sneller stijgende huizenprijzen = geen huis met eigen geld kunnen afbetalen normaal gesproken
1500 netto is onder het minimumloon.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, en hier moet je volgens jou dus 3000 netto voor verdienen. Een gemiddelde starter verdient misschien de helft ofzo.
Ja, dit lijkt me een enorm slimme strategie met inflatie i.c.m. stijgende huizenprijzen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga pas kopen als ik het contant kan aftikken ja toch
Jij bent helemaal de weg kwijt hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
1500 netto is onder het minimumloon.
Pijnlijk wat voor beeld jij van DP hebt.
Boeiend. Als ik de loterij win kan mij de inflatie nou schelen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dit lijkt me een enorm slimme strategie met inflatie i.c.m. stijgende huizenprijzen.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
1500 netto is onder het minimumloon.
Pijnlijk wat voor beeld jij van DP hebt.
quote:Het wettelijk brutominimumloon (WML) voor werknemers van 21 jaar en ouder bij een volledig dienstverband wordt per 1 januari 2020: ¤ 1.653,60 per maand; ¤ 381,60 per week; ¤ 76,32 per dag
Terwijl als je van iemand verwacht dat hij weet wat het minimumloon is, het Elan wel is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:37 schreef onlogisch het volgende:
Elan valt voor de zoveelste keer hard door de mand.
Ja, want op je 12e is je minimumloon hoger. Ofzo.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:37 schreef GGMM het volgende:
Misschien dacht Elan dat Doublepain pas 12 is.
Deze opmerking was grappiger geweest als Elan wel eens een dag van zijn leven had gewerkt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Terwijl als je van iemand verwacht dat hij weet wat het minimumloon is, het Elan wel is.
LAGER MONGOOLquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, want op je 12e is je minimumloon hoger. Ofzo.
Ga anders ff meedoen met Elan.
Als je een bewindvoerder hebt dan werk je gewoon met een weekbudgetje en mag je je bankrekening niet aanraken.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Terwijl als je van iemand verwacht dat hij weet wat het minimumloon is, het Elan wel is.
Gewoon geld aan je ouders vragen tochquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:38 schreef Doublepain het volgende:
@:Elan
Weet niet hoe je erbij komt dat ik zomaar een huis kan kopen
Weet ik.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je een bewindvoerder hebt dan werk je gewoon met een weekbudgetje en mag je je bankrekening niet aanraken.
Mensen die dat doen verdien een pak rammelquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:35 schreef Elan het volgende:
Lekker je ouders laten sponsoren toch, win win situatie.
Die helpen ze markt inderdaad verder naar de tering, maar je zal toch wat moeten.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen die dat doen verdien een pak rammel
ze marktquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Die helpen ze markt inderdaad verder naar de tering, maar je zal toch wat moeten.
ze marktquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Die helpen ze markt inderdaad verder naar de tering, maar je zal toch wat moeten.
Ik weiger 1 cent van mijn ouders, daar mogen ze zelf lekker van genietenquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:41 schreef Elan het volgende:
[..]
ze markt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker bezig maatquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weiger 1 cent van mijn ouders, daar mogen ze zelf lekker van genieten
Krijg je er zegels bij?quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:42 schreef Ifrane het volgende:
Ik heb gister nog een huis gekocht, was in de Bonus. Zo moeilijk is dat allemaal niet. Belachelijk dat mensen geen huis kunnen kopen.
Ja het is wel een lastigere tijd, ik kocht mijn eerste huis voor 160.000 gulden. Al was de rente toen weer wel 6% of zoquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:42 schreef Doublepain het volgende:
@:Elan denkt dat een starter even een hypotheek van 200K kan nemen lol
Zelfs als je dat kan, kan je niks ermee halen
Dat kan maar voor max. een ton. Of je ouders moeten een tweede huis kopen en aan jou verhuren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon geld aan je ouders vragen toch
Met een volle spaarkaart mag je lekker een punani gaan kitten aan het Baekelandplein.quote:
Mijn interesse is gewektquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:44 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Met een volle spaarkaart mag je lekker een punani gaan kitten aan de Baekelandplein.
Gulden...quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja het is wel een lastigere tijd, ik kocht mijn eerste huis voor 160.000 gulden. Al was de rente toen weer wel 6% of zo
quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn interesse is gewekt
Huhquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat scheelt wel aanzienlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat kan maar voor max. een ton. Of je ouders moeten een tweede huis kopen en aan jou verhuren.
Nicequote:Op woensdag 29 januari 2020 11:47 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Je krijgt ook zegels als je een huis koopt in Den Haag (zo moeilijk is dat allemaal niet!). Bij volle spaarkaart van de hypotheker krijg je een Doubletstraat of Geleenstraat maandabonnement gratis naar keuze.
@Calandquote:Ik geef deze video 5 sterren.
Kersopdetaart
|28-01-20 | 19:59|+86-
Jezus, hoe oud ben jij dan wel niet. Dan moet je ruim de 40 gepasseerd zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja het is wel een lastigere tijd, ik kocht mijn eerste huis voor 160.000 gulden. Al was de rente toen weer wel 6% of zo
Zeker. Het is ook afhankelijk van waar je wil wonen natuurlijk. Ik zou best wat kunnen kopen, maar dan (relatief ver) buiten de randstad. En dat wil ik eigenlijk niet.quote:
Elan is van 82. Grappig detail ; Dat is zijn IQ ook.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus, hoe oud ben jij dan wel niet. Dan moet je ruim de 40 gepasseerd zijn.
Ik vind het schrikbarend hoe @Elan denkt dat alles nog hetzelfde is als vroegerquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus, hoe oud ben jij dan wel niet. Dan moet je ruim de 40 gepasseerd zijn.
Toch nog enige congruentie in enig aspect van zijn leven.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Elan is van 82. Grappig detail ; Dat is zijn IQ ook.
Bizar jaquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het schrikbarend hoe @:elan denkt dat alles nog hetzelfde is als vroeger
Doe niet zo zielig, Onlo.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ze markt![]()
@:Caland
@:Zipportal
@:maxi-mus
@:Lenny_leonard
Mijn neefje zijn ouders hebben een gedeelte uit de overwaarde van hun woning gehaald om zo zijn financiering rond te krijgen, uiteindelijk delen ze bij verkoop de winst . Met zulke constructies kom je er wel.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. Het is ook afhankelijk van waar je wil wonen natuurlijk. Ik zou best wat kunnen kopen, maar dan (relatief ver) buiten de randstad. En dat wil ik eigenlijk niet.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vind het nu een beetje zielig worden voor @:Elan
Ik doe niet meer mee aan deze pesterij!
#TeamELAN
Als jij degene was die gepest zou worden was Elan de eerste om je nog een extra trap te geven.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vind het nu een beetje zielig worden voor @:Elan
Ik doe niet meer mee aan deze pesterij!
#TeamELAN
Nadat jij en ik aan de beurt zijn geweest jaquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij degene was die gepest zou worden was Elan de eerste om je nog een extra trap te geven.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Elan is van 82. Grappig detail ; Dat is zijn IQ ook.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij degene was die gepest zou worden was Elan de eerste om je nog een extra trap te geven.
Weet ik.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens steunen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:00 schreef Elan het volgende:
Jullie mogen mij wel pesten kan wel wat hebben.
Er posten hier ook mensen uit een kwetsbare groep die dan direct op anoniem gaan, zolang jullie die maar ontzien.
Wat bedoel je hier nou weer mee?quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn neefje zijn ouders hebben een gedeelte uit de overwaarde van hun woning gehaald om zo zijn financiering rond te krijgen, uiteindelijk delen ze bij verkoop de winst . Met zulke constructies kom je er wel.
Niet zo snel mogelijk beginnen met aflossen creëert alleen maar een grotere kloof. Daarbij zijn huren toch ook amper nog te betalen.
Ik vermoed de rente als je de tijd neemt om af te lossen. Ben je meer geld kwijt natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nou weer mee?
Sleutel al maandje ofzo, maar sinds deze week officieel jaquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
Sinds wanneer woon je daar dan DP? Gisteren?
Je kunt de renteomstandigheden van je bestaande hypotheek vaak meenemen, aangezien die nu extreem laag is kan dat een voordeel opleveren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nou weer mee?
Lekker maat. Waar woon je nu dan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sleutel al maandje ofzo, maar sinds deze week officieel ja
Al aantal keer in DE APP GEZEGDquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat. Waar woon je nu dan?
Fixedquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:08 schreef Doublepain het volgende:
Wat is dat toch fijn he, je eigen gehuurde toilet
Wat een geweldig nieuwsquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, Freyja kwam net heel even op m'n schouder zitten
Had je het nieuws over Freyja al gelezen?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kies je eindelijk een andere UI, kom je met deze bagger aanzetten
Moet jij zeggen blokhoofdquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kies je eindelijk een andere UI, kom je met deze bagger aanzetten
Ja, zou je me voortaan niet meer willen taggen in dat soort non-nieuws? Ik dacht dat er een nieuwe video van Ed Baars was uitgekomen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je het nieuws over Freyja al gelezen?
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, zou je me voortaan niet meer willen taggen in dat soort non-nieuws? Ik dacht dat er een nieuwe video van Ed Baars was uitgekomen.
Je begrijpt mijn teleurstelling hopelijk.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, zou je me voortaan niet meer willen taggen in dat soort non-nieuws? Ik dacht dat er een nieuwe video van Ed Baars was uitgekomen.
Je begrijpt mijn teleurstelling hopelijk.
Freyjagodinquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je het nieuws over Freyja al gelezen?
Tjakquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Freya_(godin)
Dat snapte Onlogisch niet denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Freya_(godin)
Bollequote:
Je mag wel hoi zeggenquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je net nog getagd in het laatste Freyja nieuws.
Dit is onze room.quote:
Like gegeven.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:59 schreef GGMM het volgende:
29 likes inmiddels
Het gaat wat trager, maar al met al een zeer geslaagde tweet.
Wat een topdag is dit!
Welke tweet?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:59 schreef GGMM het volgende:
29 likes inmiddels
Het gaat wat trager, maar al met al een zeer geslaagde tweet.
Wat een topdag is dit!
quote:
twitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 29-01-2020 om 10:02:08@NOS Snap ik, die bestaat niet namelijk. reageer retweet
quote:
twitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 29-01-2020 om 10:02:08@NOS Snap ik, die bestaat niet namelijk. reageer retweet
Ohquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]twitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 29-01-2020 om 10:02:08@:NOS Snap ik, die bestaat niet namelijk. reageer retweet
TarrelGod jaloers?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, Freyja kwam net heel even op m'n schouder zitten
De babbelbox vraagt u, waar heeft u weleens smadelijk om gelachen?quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Iedereen die niet voor Ajax is heeft daar smadelijk om gelachen hoor.
Nee, die was ik aan het kroelen terwijl ze op m'n arm zat.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De babbelbox vraagt u, waar heeft u weleens smadelijk om gelachen?
Yoquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:04 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus @:doublepain bedankt voor jullie likes op twitter.
Ik heb nu 34 likes.
@:caland
@:zipportal
Guitarist jaloers?quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, die was ik aan het kroelen .
Maak het nou niet erger.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Smadelijk
1) Beledigend 2) Eerloos 3) Honend 4) Injurieus 5) Kwetsend 6) Onaangenaam 7) Oneervol 8) Onterend 9) Schamper 10) Schimpig 11) Smadend 12) Smalend 13) Spottend 14) Verachtelijk 15) Vernederend
Nee, dit ga je niet verkopen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Smadelijk
1) Beledigend 2) Eerloos 3) Honend 4) Injurieus 5) Kwetsend 6) Onaangenaam 7) Oneervol 8) Onterend 9) Schamper 10) Schimpig 11) Smadend 12) Smalend 13) Spottend 14) Verachtelijk 15) Vernederend
quote:
(lol)quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De babbelbox vraagt u, waar heeft u weleens smadelijk om gelachen?
"smadelijk lachen" About 266 results (0,30 seconds)quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Spottend 14)
Kan prima.
Volgende keer graag eerst even nadenken voor je de zelfingenomen taalpurist denkt te kunnen komen uithangen. Zwakzinnig varken.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Spottend 14)
Kan prima.
Volgende keer graag eerst even nadenken voor je de zelfingenomen taalpurist denkt te kunnen komen uithangen. Zwakzinnig varken.
Die krijgt vanavond weer aandacht van mequote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die krijgt vanavond weer aandacht van me
https://www.vandale.nl/gr(...)adelijk#.XjGTqGhKhPYquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
"smadelijk lachen" About 266 results (0,30 seconds)
"smakelijk lachen" About 10.500 results (0,36 seconds)
In relatie tot Ajax - Spurs kan dat dus primaquote:
Exact.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Smadelijk lachen zie ik als schadenfreude, pret hebben om andermans ellende.
Jaaa voor altijd de laatste #2002 #piair #youneverwokalone #kutjoduhquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Exact.
Lachen om Ajax dat er in de laatste minuut uitvloog tegen Spurs, daar ging het over.
Stelletje onwetenden hier.
We want more. ANTI NIELS.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:04 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus @:doublepain bedankt voor jullie likes op twitter.
Ik heb nu 34 likes.
@:caland
@:zipportal
Beetje vroeg voor deze vraag, maar ok: aardappels, spruitjes, worst en groentesausjequote:Op woensdag 29 januari 2020 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
Vrienden, wat staat er op het menu vanavond?
Lennyquote:
Bedankt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Jojoortje!Fijn dat je er bent.
Macaroni.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
Prima filmpje.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zie nu voor het eerst Machete, en OH SHIT die scene in het ziekenhuis![]()
![]()
kipquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
Schnitzelsquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
lekker gewerkt vandaag drizzt?quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zie nu voor het eerst Machete, en OH SHIT die scene in het ziekenhuis![]()
![]()
wie zegt dat?quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben jij nog zo ongelukkig met je werk?
Kop op maatje!quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is wachten op de dag dat ik niet meer wakker word
Vanaf hoelaat mag deze vraag dan gesteld worden?quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor deze vraag, maar ok: aardappels, spruitjes, worst en groentesausje
Zegt me niks, maar jou kennende zal het wel kwaliteit zijn.quote:
alcoholvrij drink ik eigenlijk alleen water maar ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 29 januari 2020 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar jou kennende zal het wel kwaliteit zijn.
Ik heb trouwens nog een tip voor je. Weet niet of je wel eens alcoholvrij bier drinkt of wilt schenken aan je gasten. Sportzot van Brugse Zot is het beste wat ik tot nu toe geproefd heb en ik heb er echt veel gedronken. Je zou het echt verwarren met een speciaalbier.
Amai, gij komt nie veel in België zeker?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is vlaams toch een walgelijke taal.
vandeStreek Playground IPA is ook lekker. @Saindquote:Op woensdag 29 januari 2020 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar jou kennende zal het wel kwaliteit zijn.
Ik heb trouwens nog een tip voor je. Weet niet of je wel eens alcoholvrij bier drinkt of wilt schenken aan je gasten. Sportzot van Brugse Zot is het beste wat ik tot nu toe geproefd heb en ik heb er echt veel gedronken. Je zou het echt verwarren met een speciaalbier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |