' dat is dan 3 eigenwaarde, 30 alstublieft'quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:27 schreef UitStraling het volgende:
Met eigenwaarde kun je geen boodschappen betalen.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles om het u naar wens te maken.
Oeh mevrouw dat is wel een erg volle boodschappenkar, komt u maar even mee naar achteren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' dat is dan 3 eigenwaarde, 30 alstublieft'
quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh mevrouw dat is wel een erg volle boodschappenkar, komt u maar even mee naar achteren.
Hij wil je blijkbaar graag van achteren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hoe is dit nou weer een link naar deze gedachte
quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij wil je blijkbaar graag van achteren.
Dus....quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)naar-china~abbe29d9/
Zozo.
Nou ja, blijkbaar gaan we dood aan een virus. Dan is die oorlog niet meer nodig.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus....
Waar blijft ww3 trouwens?
We gaan eerst nog 2 vliegtuigen vol hierheen halen he.....quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)naar-china~abbe29d9/
Zozo.
Ja, het helpt weinig als andere maatschappijen blijven vliegen op China.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We gaan eerst nog 2 vliegtuigen vol hierheen halen he.....
Idioterie. Daar laten die lui.
Ja, maar ik snap ook niet zo goed waarom we nu pas/nog mensen terug gaan halen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het helpt weinig als andere maatschappijen blijven vliegen op China.
Die is gecancelled, ook minder relevant nu met Coronaquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus....
Waar blijft ww3 trouwens?
Ah heb ik nog genoeg tijd voor het afbouwen van de schuilkelder.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die is gecancelled, ook minder relevant nu met Corona
Geloof dat ze het zelf moeten betalen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap ook niet zo goed waarom we nu pas/nog mensen terug gaan halen.
Die mensen hebben zelf besloten daar de afgelopen anderhalve maand sinds bekendmaking van virus te blijven. En NU willen ze ineens terug. Met alle risicios van dien.
Nee, nu zit je het maar uit daar, je hebt zelf die beslissing genomen om daar heen te gaan of te blijven.
Tja, dat is altijd lastig. We weten pas heel kort dat het echt serieus is. Neem aan dat die mensen wel eerst in quarantaine gaan? Of getest worden of ze drager zijn?quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap ook niet zo goed waarom we nu pas/nog mensen terug gaan halen.
Die mensen hebben zelf besloten daar de afgelopen anderhalve maand sinds bekendmaking van virus te blijven. En NU willen ze ineens terug. Met alle risicios van dien.
Nee, nu zit je het maar uit daar, je hebt zelf die beslissing genomen om daar heen te gaan of te blijven.
Nee gewoon gelijk los gelatenquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, dat is altijd lastig. We weten pas heel kort dat het echt serieus is. Neem aan dat die mensen wel eerst in quarantaine gaan? Of getest worden of ze drager zijn?
Gewoon een maandje opsluiten zou ik zeggenquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, dat is altijd lastig. We weten pas heel kort dat het echt serieus is. Neem aan dat die mensen wel eerst in quarantaine gaan? Of getest worden of ze drager zijn?
Even wat biofilters kopen op AliExpres. Hoewel....quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah heb ik nog genoeg tijd voor het afbouwen van de schuilkelder.
Opvang in de regio ben ik ook in dit geval voorquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon een maandje opsluiten zou ik zeggen
Oh mooi, kan ik mij terecht ziekmeldenquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze gaan eerst een hapje eten in Den Haag, lees ik net
Ja 1 schaap over de dam.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
O, KLM houdt vandaag ook spoedberaad.
We sturen wel af en toe een voedselpakket op vanuit deze sc.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh mooi, kan ik mij terecht ziekmelden
Oh tofquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We sturen wel af en toe een voedselpakket op vanuit deze sc.
Ja maar grote stap toch. British is een grote airline die de eerste stap heeft gezetquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dit helpt pas als alle schapen over de dam zijn
Zeker, zeker. Ik kan me niet herinneren of dit tijdens de Sars-uitbraak ook gebeurdequote:Op woensdag 29 januari 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar grote stap toch. British is een grote airline die de eerste stap heeft gezet
Als er geen Chinese toeristen komen, ga ik een tripje naar Venetië boekenquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:56 schreef Koen66 het volgende:
Paar maanden niet naar China vliegen, gelijk gezeur over Schiphol opgelost
Hoe lang was dat geleden?quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ik kan me niet herinneren of dit tijdens de Sars-uitbraak ook gebeurde
Kreeg net ook een bericht dat goede vriendin daar vanaf volgende maand naar een ander eiland verhuistquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, dat wordt Texel dit jaar
800+quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh das al een tijdje
Hoeveel doden?
Ja makkelijk lullen als jij niet een van de slachtoffers bentquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:03 schreef Koen66 het volgende:
Wereld kan best een forse bevolkingsreductie gebruiken
Gewoon het goede voorbeeld geven.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:03 schreef Koen66 het volgende:
Wereld kan best een forse bevolkingsreductie gebruiken
Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon het goede voorbeeld geven.
Europa is ook (nog) niet in gevaar qua toename bevolking, toename vooral in gebieden die hun bevolking nu al niet eens behoorlijk kunnen voedenquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja makkelijk lullen als jij niet een van de slachtoffers bent
Nee maar het is een rare opmerking als je zelf weinig risico loopt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Europa is ook (nog) niet in gevaar qua toename bevolking, toename vooral in gebieden die hun bevolking nu al niet eens behoorlijk kunnen voeden
Lekker hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:10 schreef bitterbal het volgende:
Bij Op1 was er gisteren wel een arts die zei dat het virus ook op oppervlaktes enkele dagen kan overleven.
Volgens mij redelijk menselijk, voornamelijk aan jezelf denken.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar het is een rare opmerking als je zelf weinig risico loopt.
RIP uitstraling.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren een collega geknuffeld en die woont tegenover iemand die twee weken geleden nog in Wuhan was.
Oei nog geen griepverschijnselen?quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren een collega geknuffeld en die woont tegenover iemand die twee weken geleden nog in Wuhan was.
Ik denk helemaal niet dat ik het goed zou zijn als door dit virus de wereldbevolking afneemtquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij redelijk menselijk, voornamelijk aan jezelf denken.
Het zou apart zijn als ik mijn eigen kinderen minder belangrijk zou vinden dan de arme hongernegers
Als de wereldbevolking zo groeit als verwacht komt de grens van redelijkheid vanzelf snel dichtbij, is geen virus voor nodig inderdaadquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat ik het goed zou zijn als door dit virus de wereldbevolking afneemt
Ga jij maar in UitStraling z'n quarantaine hokje zittenquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb gisteren een tafel bedient van stichting vluchtelingen. Die zullen vast in contact zijn gekomen met vluchtelingen die weer in contact zijn gekomen met chinezen.
Komt dichtbij zo![]()
Mag ik niet mijn eigen hokjequote:Op woensdag 29 januari 2020 10:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga jij maar in UitStraling z'n quarantaine hokje zitten
We moeten alvast rekening houden met een schaarste aan hokjesquote:
Voor sommige mensen schijnt een kinderwens heel belangrijk te zijn. Kan mij er niets bij voorstellenquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Daarom geen kinderen nemen als je vind dat we met teveel zijn, hoe simpel kan het zijn.
Dat is dan weer slecht voor de wereldbevolking.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga jij maar in UitStraling z'n quarantaine hokje zitten
Oke oke.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We moeten alvast rekening houden met een schaarste aan hokjes
Is vaak ook uit gewoonte en omdat het zo heurt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor sommige mensen schijnt een kinderwens heel belangrijk te zijn. Kan mij er niets bij voorstellen
Ja dat weet ik niet hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is vaak ook uit gewoonte en omdat het zo heurt.
Beetje nadenken is er niet bijquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Denk eerder een soort van instinct ofzo.
Niet herkenbaarquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Meeste mensen hebben ook een gruwelijk slecht seksleven na het krijgen van kinderen samen, is dat niet iets voor postbus 52 om mee te adverteren tegen bevolkingsgroei?
Ja we denken allemaal dat we een compleet vrije wil hebben en de mogelijkheid geheel zelfstandig te kunnen denken maar je ziet toch dat dat niet zo isquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje nadenken is er niet bij
quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
www.kinderschaamte.nl
Ik claim alvast dit domein.
Ik zou het voorlopig bij bitterballen houden.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja godver. Die vleermuis zelf moeten vangen en heeft de hele nacht lopen pruttelen.
Ik koop gewoon de vleermuissoep van Unox. Zak open, even opwarmen en klaar.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Hier had ik hem net te pakken na 2 uur met zon netje buiten staan zwaaien![]()
[ afbeelding ]
flink groenten staan snijden
[ afbeelding ]
Vanochtend vroeg wekker gezet want dacht lekker vleermuis soep he![]()
In een bordje gedaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En terwijl het nog wat aan het afkoelen was log ik in op fok
Maar dit zit zeker maar weinig vleermuisvlees in?quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik koop gewoon de vleermuissoep van Unox. Zak open, even opwarmen en klaar.
En dan wil jij het zo harteloos naar binnen schuiven, niet eens de moeite nemen om er een krokant laagje omheen te doen en een lekker dipsausje erbijquote:
Vleermuisseparatorvlees. Het blijft Unoxquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar dit zit zeker maar weinig vleermuisvlees in?
Ik heb een nepperd.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou zo’n beestje best willen. Uitlaten aan een riempje.
Nee jouw plaatje is een vleerhond :pquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan wil jij het zo harteloos naar binnen schuiven, niet eens de moeite nemen om er een krokant laagje omheen te doen en een lekker dipsausje erbij
Welkom in de Corona Slow Chatquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat het nog steeds over dat virus
quote:
Keer aan het riempje trekken en het beestje heeft een geknakt nekjequote:Op woensdag 29 januari 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou zo’n beestje best willen. Uitlaten aan een riempje.
Ha! Deze laat jou uitquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer aan het riempje trekken en het beestje heeft een geknakt nekje
Alcoholisme, maar da’s weer een andere ziektequote:Op woensdag 29 januari 2020 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
Telt een overvloed aan corona bier in de koelkast ook als het coronavirus?
Aaawquote:
Klinkt het veiligst.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of toch een burka met ingebouwde bio-filter.
Opgegeten door het beest?quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Van de filmer is sindsdien weinig meer vernomen zeker?
Een van de hits op "plastic clothing".quote:
Bijenkolf*quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:29 schreef Molo het volgende:
Waren ook allemaal verpleegkundigen die hun jaar afknipten ter voorkoming van besmettingen
Je kunt ook gewoon een haarnetje om doen, werkt ook nog iets beter
![]()
![]()
Einde van de wereld begint weer met Chinezen hoor
Plus side: wel komende maanden lekker rustig in de Bijenkorf en bij Chanel
Lekker daar laten.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
Mja
https://news.sky.com/stor(...)HNqOcCFceAgwcdBQYGLg
quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Zouden mensen de afhaalchinees nu ook gaan mijden? Daar zou ik serieus wat telefoontjes aan wagen als ik nog journalist was
Wat vandaag daar is, is morgen hier. Globalisering.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap de zorgen om dat virus echt niet, zeker als je hier woont.
Het gaat allemaal wel meevallenquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat vandaag daar is, is morgen hier. Globalisering.
Door dat truitje en die pluk haar is het wel net of ze enorm dikke tetten heeftquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
Mja
https://news.sky.com/stor(...)HNqOcCFceAgwcdBQYGLg
Jupjup. En onbewust gaan mensen Chinezen toch een beetje mijden, vermoed ik.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:31 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Die vliegen wel al hun personeel in, grotendeels illegaal
Geil!quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Door dat truitje en die pluk haar is het wel net of ze enorm dikke tetten heeft
[ afbeelding ]
Aldus dokter Haags Osterhaus.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat allemaal wel meevallen
SNEL NAAR CHANEL.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:29 schreef Molo het volgende:
Waren ook allemaal verpleegkundigen die hun jaar afknipten ter voorkoming van besmettingen
Je kunt ook gewoon een haarnetje om doen, werkt ook nog iets beter
![]()
![]()
Einde van de wereld begint weer met Chinezen hoor
Plus side: wel komende maanden lekker rustig in de Bijenkorf en bij Chanel
Oh, cool wel.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aldus dokter Haags Osterhaus.
Heb ik weleens verteld dat ik die man heb geïnterviewd? Ab Osterhaus?
Nee, bij dezequote:Op woensdag 29 januari 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aldus dokter Haags Osterhaus.
Heb ik weleens verteld dat ik die man heb geïnterviewd? Ab Osterhaus?
Als het gaat muteren kán het nogal een gedoetje worden vooral. Is nu nog niet zo gek dodelijkquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat allemaal wel meevallen
Zal vooral daar een teringbende opleveren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het gaat muteren kán het nogal een gedoetje worden vooral. Is nu nog niet zo gek dodelijk
quote:
Ja, dat vooral ja. Dan heb je zo Spaanse Griep-taferelen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het gaat muteren kán het nogal een gedoetje worden vooral. Is nu nog niet zo gek dodelijk
Ruimt lekker opquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vooral ja. Dan heb je zo Spaanse Griep-taferelen.
Deed ik toch alquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jupjup. En onbewust gaan mensen Chinezen toch een beetje mijden, vermoed ik.
Hij is wel mooie binnengelopen met zijn adviezen rondom griepprik en tegelijkertijd zelf ook aan de verkoopkant geld binnen harkenquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Telefonisch als stagiair, in 1998. Ik hoorde pas later van collega’s dat die vent heel beroemd is
quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Deed ik toch al
Onbeschoft volk en ze stinken naar gefermenteerde paddestoelen
O, dat wist ik nietquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij is wel mooie binnengelopen met zijn adviezen rondom griepprik en tegelijkertijd zelf ook aan de verkoopkant geld binnen harken
Maar heb weleens aan een onderzoek van hem meegewerkt, dat was wel tof
Ja, eensquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het gekke is dat ik Chinezen die hier opgegroeid zijn juist extreem beleefd en beschaafd vind.
Vertel, waar wil je het over hebben?quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het gaat alleen maar over Chinezen vandaag de dag.
Wat iedereen als lunch gaat eten.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertel, waar wil je het over hebben?
Net mijn brunch opquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat iedereen als lunch gaat eten.
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Net mijn brunch op
Linzensalade![]()
[ afbeelding ]
Oh, dus dát hoorde ik.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moest iets te hard lachen net.
Wasda?quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Net mijn brunch op
Linzensalade![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Net mijn brunch op
Linzensalade![]()
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Ik krijg straks kibbeling.
Linzensalade met appel en blauwe kaasquote:
?quote:
geef!quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Linzensalade met appel en blauwe kaas
[..]
?
gelukkig heb ik een broodje met spek en ei gehaald netquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:12 schreef Molo het volgende:
Is allang op![]()
Lekker hoor
Beetje basamico met dadelzut erdoor eroverheen
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een broodje met spek en ei gehaald net
Zou je mij geen plezier mee doen :pquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Linzensalade met appel en blauwe kaas
[..]
?
Smoske zonder tomaat hier.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een broodje met spek en ei gehaald net
Wat eet jij graag buiten bitterballen en cola?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou je mij geen plezier mee doen :p
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Smoske zonder tomaat hier.
Was geen brood in huis vanwege falend inkoopbeleid van mevr.AI.
Morgen en vrijdag.quote:
ik heb wel zelf brood meegenomen, maar ja, als je vlak voor de pauze langs het tankstation rijdt is de verleiding toch groot om even een vers belegd broodje te halenquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Smoske zonder tomaat hier.
Was geen brood in huis vanwege falend inkoopbeleid van mevr.AI.
Gerookte zalm, haring, paling en hollandse pot oh en pastaquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat eet jij graag buiten bitterballen en cola?
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Morgen en vrijdag.
Oh wacht...
Nee, ze DACHT dat ze nog in de diepvries had... blijkt maar weer dat vrouwen niet moeten denken.
Ja, ze had wel chips meengemomen op een dinsdag… met als smoes dat ze net voor het eten boodschappen ging doen….quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel zelf brood meegenomen, maar ja, als je vlak voor de pauze langs het tankstation rijdt is de verleiding toch groot om even een vers belegd broodje te halen
Ik ken hier alleen tankstations met kleffe prefab kartonboterhammenquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel zelf brood meegenomen, maar ja, als je vlak voor de pauze langs het tankstation rijdt is de verleiding toch groot om even een vers belegd broodje te halen
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ze had wel chips meengemomen op een dinsdag… met als smoes dat ze net voor het eten boodschappen ging doen….
Ah!quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gerookte zalm, haring, paling en hollandse pot oh en pasta
Ja niet die gekke schimmelkaas hoor :p maar brie is wel lekker. En groenten ook ja.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Ja dat is wat anders
Groenten ook wel? En kaas?
van die voorverpakte sandwich driehoekenquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken hier alleen tankstations met kleffe prefab kartonboterhammen
Nog nooit gehaald iig
Ik reken ook altijd s het kan direct bij de pomp af
doe mij de tuinbonen en spruitjes dan maarquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet die gekke schimmelkaas hoor :p maar brie is wel lekker. En groenten ook ja.![]()
Behalve tuinbonen en spruitjes
Vieze stinkkaasjesquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet die gekke schimmelkaas hoor :p maar brie is wel lekker. En groenten ook ja.![]()
Behalve tuinbonen en spruitjes
Ik had zondag spruitjes met gekookte aardappels en draadjesvleesquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe mij de tuinbonen en spruitjes dan maar
Oh tomaat vergeten maar das fruit tochquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Vieze stinkkaasjes![]()
En ik vind ook bijna alle groenten lekker! Alleen rauwe tomaat vind ik walgelijk
Gewoon naturel, die ribbels mag je houdenquote:
ik zorg dan liever dat ik veel groente heb, dan laat ik de aardappels wegquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had zondag spruitjes met gekookte aardappels en draadjesvlees
ribbels zorgen toch voor extra genot?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon naturel, die ribbels mag je houden
Zo, flink assortiment!quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van die voorverpakte sandwich driehoeken
nee, deze heeft een balie met verse broodjes en soepen en ongezonde snacks.
heeft ook een grote parkeerplaats voor vrachtwagens. diepvriespizzas en magnetronmaaltijden verkopen ze ook
Ja, en banaan is een kruid, maar fuck dat, die smeerlappen mogen gewoon groenten zijnquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh tomaat vergeten maar das fruit toch
whut?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, en banaan is een kruid, maar fuck dat, die smeerlappen mogen gewoon groenten zijn
Rrrreibbels voor meer genotquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon naturel, die ribbels mag je houden
Hrrrrquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had zondag spruitjes met gekookte aardappels en draadjesvlees
Herpesbultenquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ribbels zorgen toch voor extra genot?
Maar wacht, er is meer!quote:
Ja doei, als we ze gaan redeneren, ben ik vast ook een cassavewortel of lieveheersbeestjequote:Een bananenplant of bananenboom is in werkelijkheid een kruid, 's werelds grootste kruid (kruidachtige). Volgens de tuinbouwkundige definitie wordt de banaan echter tot de groenten gerekend. Volgens de culinaire definitie is het echter een vrucht, omdat de banaan als nagerecht dan wel als tussendoortje wordt gegeten.
Cheese onion is op zijn tijd wel lekkerquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Rrrreibbels voor meer genot![]()
Gewone vind ik ook lekker trouwens.
En croky bolognese
Uh.... Dus als ik banaan bij m'n ijs gooi, heb ik m'n ijs gekruid?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar wacht, er is meer!
[..]
Ja doei, als we ze gaan redeneren, ben ik vast ook een cassavewortel of lieveheersbeestje
Duitse tankstations met worst en schnitzel en bratkartoffelnquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Tankstations met verse broodjes-hoek.
Niet goed voor de lijn, wel lekkah.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar wacht, er is meer!
[..]
Ja doei, als we ze gaan redeneren, ben ik vast ook een cassavewortel of lieveheersbeestje
Mijn darmen komen al in opstand bij het lezen hiervan.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Duitse tankstations met worst en schnitzel en bratkartoffeln
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar wacht, er is meer!
[..]
Of augurkenchipsquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
En ribbelchips.
Ik heb trek in ketchupchips. Guilty pleasure.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uh.... Dus als ik banaan bij m'n ijs gooi, heb ik m'n ijs gekruid?
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn darmen komen al in opstand bij het lezen hiervan.
Ik kan er ook niets aan doen.quote:
dan rij ik toch liever een tankstation verder voor een burgerking of een nordseequote:Op woensdag 29 januari 2020 12:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Duitse tankstations met worst en schnitzel en bratkartoffeln
Ben gster na werk maar even naar de burger king gegaanquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan rij ik toch liever een tankstation verder voor een burgerking of een nordsee
Die zijn op een rare manier heerlijkquote:
Ja?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan rij ik toch liever een tankstation verder voor een burgerking of een nordsee
ik heb eigenlijk nooit chips in huis. wel wasabi peasquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik héb wel chips in huis geloof ik. Straks een spieken wat er meegenomen is, stomme Joop met z'n groentechips.
Daar heb ik nou eigenlijk nooit zin in. En laatste keer toen ik enorme vertraging had vanuit Amsterdam en een whopper kocht flink buikpijn van gekregen dus ik doe dat niet meerquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben gster na werk maar even naar de burger king gegaan
Als we naar Duitsland gaan en mijn moeder winkelt te lang, ‘ontvoert’ mijn vader me altijd even voor een goeie bratwurstquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja?![]()
Koos en ik vinden het beide heerlijk dus op weg naar Scandinavië altijd even uitkienen om in Duitsland te lunchen/dineren ermee
Aardappelen zijn ook groentenquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik héb wel chips in huis geloof ik. Straks een spieken wat er meegenomen is, stomme Joop met z'n groentechips.
ik heb niks tegen schnitzels en bratkartoffeln, maar als het daar al ligt in van de au bain marie bakken is het toch minder lekker.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja?![]()
Koos en ik vinden het beide heerlijk dus op weg naar Scandinavië altijd even uitkienen om in Duitsland te lunchen/dineren ermee
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Als we naar Duitsland gaan en mijn moeder winkelt te lang, ‘ontvoert’ mijn vader me altijd even voor een goeie bratwurst![]()
Oh ja das wel minder ja. Ja ik heb soms zon trek en gister avond kon ik wel een paard opquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar heb ik nou eigenlijk nooit zin in. En laatste keer toen ik enorme vertraging had vanuit Amsterdam en een whopper kocht flink buikpijn van gekregen dus ik doe dat niet meer
Nee wel vers. Die schnitzels danquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niks tegen schnitzels en bratkartoffeln, maar als het daar al ligt in van de au bain marie bakken is het toch minder lekker.
Ja maar beetje gezond voerquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja das wel minder ja. Ja ik heb soms zon trek en gister avond kon ik wel een paard op
Klinkt beroerd. Sterkte ermee.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
heb nu al paar weken last van mijn schouderbladen, ik denk door iets te intensieve ''nederland in beweging'' oefeningen
nu al paar dagen gesmeerd met midalgan extra warm, helpt wel het te verzachten
stijfheid zit vooral bij schouders zo naar ribbenkast
ik had het opgezocht, en zag exact die symptomen is bij hoge rugpijn
Ik heb altijd wel blikjes bonen in huis, brood, wat groenten enzo.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb ik toch niet in huisEn ga savonds laat ook geen salade naar binnen zitten propppen
Ik kom daar wonen ok?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel blikjes bonen in huis, brood, wat groenten enzo.
Of ik lepel een blik mais of bruine bonen leeg, vind ik ook lekker
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel blikjes bonen in huis, brood, wat groenten enzo.
Of ik lepel een blik mais of bruine bonen leeg, vind ik ook lekker
Een paar weken?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
heb nu al paar weken last van mijn schouderbladen, ik denk door iets te intensieve ''nederland in beweging'' oefeningen
Oh het slaat op de TT?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
dan alsnog liever een broodje vis bij de nordsee. of een double steakhouse menuquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee wel vers. Die schnitzels dan
Bratkartoffeln is toch nooit direct voor je neus gemaakt? Altijd even snel opgebakken?
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kom daar wonen ok?
Altijd brood in huis.....
Pics?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:41 schreef Molo het volgende:
Heb trouwens net een frangipanetaart gebakken voor vrijdag, dan komen vriendinnen eten en tot laat dom lullen enzo
presenteren jullie nederland in beweging?quote:
van die vriendinnen!quote:
Koen en Haags ja.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
presenteren jullie nederland in beweging?
bedankt, voornamelijk voel ik het meer als ik net in bed lig voor slapen, als ik eenmaal slaap merk ik er niet veel meer vanquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Klinkt beroerd. Sterkte ermee.
Wat is dat laatste?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan alsnog liever een broodje vis bij de nordsee. of een double steakhouse menu
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
bedankt, voornamelijk voel ik het meer als ik net in bed lig voor slapen, als ik eenmaal slaap merk ik er niet veel meer van
Is mijn adoptie al rond?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:44 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Plus crackers, eitjes, spek, sinaasappels, appels
Moet nog een laagje dikke vanilleroom op denk ik. Maar zal even een foto maken zoquote:
Da's toch anders.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Aardappelen zijn ook groenten
Die nieuwe oven groentechips van Lays ofzo zien er trouwens uit als gekleurde plakjes dik karton
een double steakhouse burger van de BK met een portie friet en een emmer suikerwaterquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is dat laatste?
Ik heb ooit in Praag bij een onguur Mexicaans tentje een quesadilla met steak en kaas en paprika op. Lekkerste Mexicaanse voer ever.
Maar ja, in Praag![]()
![]()
![]()
Moeten nog wat steekpenningen betaaldquote:
Ik werk voor justitie, komt goedquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Moeten nog wat steekpenningen betaald
Yepquote:
Oh die ken ik niet. Is dat ander vlees ofzo?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een double steakhouse burger van de BK met een portie friet en een emmer suikerwater
neuh, vooral andere saus.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet. Is dat ander vlees ofzo?
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Als we naar Duitsland gaan en mijn moeder winkelt te lang, ‘ontvoert’ mijn vader me altijd even voor een goeie bratwurst![]()
Flinke jongen datquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, vooral andere saus.
en natuurlijk spek en kaas
Gelof niet dat ik die ooit op hebquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, vooral andere saus.
en natuurlijk spek en kaas
Dat dus. Het is niet alsof het dan ineens gezond is ofzo.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Ik vond groentechips bij een gerechtje wel leuk voor knapperig iets, maar het is geen chipsfix
Degene die dat als mythe de markt in heeft geslingerd is wel een marketingbaas trouwensquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat dus. Het is niet alsof het dan ineens gezond is ofzo.
Ik zou willen dat ik zo vernuftig was.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Degene die dat als mythe de markt in heeft geslingerd is wel een marketingbaas trouwens![]()
Zelfde als 'kokosbloesemsuiker is geen suiker'
Gaat ons nooit lukken. Niet snierpig genoeg voorquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zo vernuftig was.
Ik vermijd dat, ik kom in mijn werk al genoeg domme mensen tegenquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Af en toe lees ik ook afslank-redditposts, ter leedvermaak. Wat sommige mensen uithalen...
ben ik ookquote:
en kokosolie is de gezondste olie om in te bakken !quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Degene die dat als mythe de markt in heeft geslingerd is wel een marketingbaas trouwens![]()
Zelfde als 'kokosbloesemsuiker is geen suiker'
True. Het grootste nadeel vind ik wel dat ik voor een hoop "gezondere" alternatieven allergisch blijk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat ons nooit lukken. Niet snierpig genoeg voor
Ja, hóe dan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben ik ook
[..]
en kokosolie is de gezondste olie om in te bakken !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |