' dat is dan 3 eigenwaarde, 30 alstublieft'quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:27 schreef UitStraling het volgende:
Met eigenwaarde kun je geen boodschappen betalen.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles om het u naar wens te maken.
Oeh mevrouw dat is wel een erg volle boodschappenkar, komt u maar even mee naar achteren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' dat is dan 3 eigenwaarde, 30 alstublieft'
quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh mevrouw dat is wel een erg volle boodschappenkar, komt u maar even mee naar achteren.
Hij wil je blijkbaar graag van achteren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hoe is dit nou weer een link naar deze gedachte
quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij wil je blijkbaar graag van achteren.
Dus....quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)naar-china~abbe29d9/
Zozo.
Nou ja, blijkbaar gaan we dood aan een virus. Dan is die oorlog niet meer nodig.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus....
Waar blijft ww3 trouwens?
We gaan eerst nog 2 vliegtuigen vol hierheen halen he.....quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)naar-china~abbe29d9/
Zozo.
Ja, het helpt weinig als andere maatschappijen blijven vliegen op China.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We gaan eerst nog 2 vliegtuigen vol hierheen halen he.....
Idioterie. Daar laten die lui.
Ja, maar ik snap ook niet zo goed waarom we nu pas/nog mensen terug gaan halen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het helpt weinig als andere maatschappijen blijven vliegen op China.
Die is gecancelled, ook minder relevant nu met Coronaquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus....
Waar blijft ww3 trouwens?
Ah heb ik nog genoeg tijd voor het afbouwen van de schuilkelder.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die is gecancelled, ook minder relevant nu met Corona
Geloof dat ze het zelf moeten betalen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap ook niet zo goed waarom we nu pas/nog mensen terug gaan halen.
Die mensen hebben zelf besloten daar de afgelopen anderhalve maand sinds bekendmaking van virus te blijven. En NU willen ze ineens terug. Met alle risicios van dien.
Nee, nu zit je het maar uit daar, je hebt zelf die beslissing genomen om daar heen te gaan of te blijven.
Tja, dat is altijd lastig. We weten pas heel kort dat het echt serieus is. Neem aan dat die mensen wel eerst in quarantaine gaan? Of getest worden of ze drager zijn?quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap ook niet zo goed waarom we nu pas/nog mensen terug gaan halen.
Die mensen hebben zelf besloten daar de afgelopen anderhalve maand sinds bekendmaking van virus te blijven. En NU willen ze ineens terug. Met alle risicios van dien.
Nee, nu zit je het maar uit daar, je hebt zelf die beslissing genomen om daar heen te gaan of te blijven.
Nee gewoon gelijk los gelatenquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, dat is altijd lastig. We weten pas heel kort dat het echt serieus is. Neem aan dat die mensen wel eerst in quarantaine gaan? Of getest worden of ze drager zijn?
Gewoon een maandje opsluiten zou ik zeggenquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, dat is altijd lastig. We weten pas heel kort dat het echt serieus is. Neem aan dat die mensen wel eerst in quarantaine gaan? Of getest worden of ze drager zijn?
Even wat biofilters kopen op AliExpres. Hoewel....quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah heb ik nog genoeg tijd voor het afbouwen van de schuilkelder.
Opvang in de regio ben ik ook in dit geval voorquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon een maandje opsluiten zou ik zeggen
Oh mooi, kan ik mij terecht ziekmeldenquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze gaan eerst een hapje eten in Den Haag, lees ik net
Ja 1 schaap over de dam.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
O, KLM houdt vandaag ook spoedberaad.
We sturen wel af en toe een voedselpakket op vanuit deze sc.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh mooi, kan ik mij terecht ziekmelden
Oh tofquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We sturen wel af en toe een voedselpakket op vanuit deze sc.
Ja maar grote stap toch. British is een grote airline die de eerste stap heeft gezetquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dit helpt pas als alle schapen over de dam zijn
Zeker, zeker. Ik kan me niet herinneren of dit tijdens de Sars-uitbraak ook gebeurdequote:Op woensdag 29 januari 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar grote stap toch. British is een grote airline die de eerste stap heeft gezet
Als er geen Chinese toeristen komen, ga ik een tripje naar Venetië boekenquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:56 schreef Koen66 het volgende:
Paar maanden niet naar China vliegen, gelijk gezeur over Schiphol opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |