NOS nog serieus nemen xDquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hm en NOS meldt nu ook dat het niet zo zeker is dat het ontstond bij een vismarkt.
twitter:AP twitterde op woensdag 29-01-2020 om 11:43:54BREAKING: China, with 5,974 cases of new virus, has more infections than it did during the SARS outbreak; death toll still lower reageer retweet
Uberhaupt mainstream media... die lopen of 24 uur achter op wat er al bekend is, of ze nemen klakkeloos informatie over die niet klopt.quote:
Welk ander nieuwsmedium neem jij dan serieus voor virus nieuws?quote:
Microsoftquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Welk ander nieuwsmedium neem jij dan serieus voor virus nieuws?
Lokale nieuwspartijen volgen, hoe lokaler de nieuwsbron hoe sneller ze het melden. Die melden het dan weer aan nationale media, dat wordt dan weer confirmed door grotere internationale bronnen, en dan neemt NOS het een keertje over..quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Welk ander nieuwsmedium neem jij dan serieus voor virus nieuws?
Hun bron is The Lancet, dat tijdschrift mag je best serieus nemenquote:
Wat wil je gaan doen? Verbouwen?quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:47 schreef Maver24 het volgende:
Zijn dat deze maskers die je nodig hebt?? Serieuze vraag
https://www.bol.com/nl/p/(...)_9.15.ProductPageUrl
Haha. Maar ff serieus, deze zijn niet geschikt voor virus tegen te gaan als dat al mogelijk is?quote:
Mits je ook je ogen afschermt ja deze zijn FFP3.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:47 schreef Maver24 het volgende:
Zijn dat deze maskers die je nodig hebt?? Serieuze vraag
https://www.bol.com/nl/p/(...)_9.15.ProductPageUrl
Dat is altijd vies, virus epidimie of niet.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:50 schreef Draak31 het volgende:
Hier net al ruzie in de supermarkt omdat iemand aan het hoesten was.
Ik las zoiets dat ze geen ademhalingsuitgang mogen hebben ofzoietsquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:55 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Mits je ook je ogen afschermt ja deze zijn FFP3.
Man, maak je eens niet zo druk zeg.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik las zoiets dat ze geen ademhalingsuitgang mogen hebben ofzoiets
Ja hoorquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:50 schreef Draak31 het volgende:
Hier net al ruzie in de supermarkt omdat iemand aan het hoesten was.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik las zoiets dat ze geen ademhalingsuitgang mogen hebben ofzoiets
Beter iets in huis hebben voordat als 😁😁quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:58 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Man, maak je eens niet zo druk zeg.
Haha 😂😂quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:59 schreef syroto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit voldoet niet, maar zou er toch tof uitzien als iedereen met zo'n ding op zou lopen![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
en dan beginnen met " mijn outfit voor vandaag is........."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |