gewoon twee op elkaar dragenquote:Op woensdag 29 januari 2020 08:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik weet alleen maar dat die viroloog bij Jinek zei dat er veel te grote gaatjes in de mondkapjes zitten, en dat het virus daar gewoon doorheen kan
aliexpress falliet incoming?quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Als het in Shanghai om zich heen gaat slaan ontstaat er een serieus groter probleem voor de wereldhandel..
Ik weet dat dit echt een stomme vraag is, maar kunnen ze zich dan nog wel kwalificeren?quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:05 schreef Noordzijde het volgende:
Het Chinese nationale vrouwenvoetbalteam is in quarantaine geplaatst in de Australische stad Brisbane. De 32-koppige ploeg was vanuit Wuhan, het epicentrum van de virusuitbraak, naar Australië gereisd voor de kwalificatie voor de Olympische Spelen. Een maatregel van de deelstaat Queensland stelt dat de spelers tot 5 februari in hun hotel moeten blijven.
Ik las gisteren dat in China er hufters zijn die weggegooide mondkapjes uit de vuilnisbakken plukken om opnieuw door te verkopen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 03:10 schreef Libris het volgende:
Ik woon in Singapore, en wij hebben de eerste 7 cases binnen. Allemaal mensen die het in China opgelopen hebben. Langzaamaan worden mensen wel iets voorzichtiger,
• mondkapjes zijn uitverkocht, of er staan lange rijen.
Op 3 februari is hun eerste wedstrijd, ik mag hopen dat het even uitgesteld wordt om ze gewoon een eerlijke kans te gevenquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik weet dat dit echt een stomme vraag is, maar kunnen ze zich dan nog wel kwalificeren?
Ik hoop het ook, want dat is wel heel erg zieligquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op 3 februari is hun eerste wedstrijd, ik mag hopen dat het even uitgesteld wordt om ze gewoon een eerlijke kans te geven
Zo'n team had in eerste instantie natuurlijk nooit af moeten reizen naar dat toernooi. De risico's zijn te groot m.i.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, want dat is wel heel erg zielig
Als het zo door gaat moeten straks heel de OS worden uitgesteldquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op 3 februari is hun eerste wedstrijd, ik mag hopen dat het even uitgesteld wordt om ze gewoon een eerlijke kans te geven
Weet je wat zielig zou zijn? Dat NL zich eindelijk weer eens heeft geplaatst voor een eindronde en vervolgens gaat het niet door. 😂quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja Dat wel.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zo'n team had in eerste instantie natuurlijk nooit af moeten reizen naar dat toernooi. De risico's zijn te groot m.i.
Volgens mij zijn die ook niet gemaakt om biologisch materiaal tegen te houden. Het zal ongetwijfeld wel helpen, maar om echt beschermd te zijn moet je gewoon zo'n gezichtsmasker halen waar je zelf een filter in moet draaien. En dan nog een speciaal filter voor biologisch materiaal en virussen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
Die moet je hebben kan je ook gewoon bij de gamma ofzo halen en een zuurbril erbij
Zal rond de dertig euro zijn ofzo
Zolang het maar aerosolen tegenhoudt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die ook niet gemaakt om biologisch materiaal tegen te houden. Het zal ongetwijfeld wel helpen, maar om echt beschermd te zijn moet je gewoon zo'n gezichtsmasker halen waar je zelf een filter in moet draaien. En dan nog een speciaal filter voor biologisch materiaal en virussen.
Zaken zijn zakenquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat in China er hufters zijn die weggegooide mondkapjes uit de vuilnisbakken plukken om opnieuw door te verkopen.
Overal zitten Chinezen tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Weer 1 geval in Australie. Zijn natuurlijk ook ontzettend veel Chinesen daar dus is te verwachten.
Sowieso, maar Australie IS bijna Chinaquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Overal zitten Chinezen tegenwoordig.
Dat masker is juist voor biologisch matriaalquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die ook niet gemaakt om biologisch materiaal tegen te houden. Het zal ongetwijfeld wel helpen, maar om echt beschermd te zijn moet je gewoon zo'n gezichtsmasker halen waar je zelf een filter in moet draaien. En dan nog een speciaal filter voor biologisch materiaal en virussen.
De Filipijnen voor een flink deel ook.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso, maar Australie IS bijna China
Meh, Nederlanders zouden dat zelf doen uit gierigheid.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat in China er hufters zijn die weggegooide mondkapjes uit de vuilnisbakken plukken om opnieuw door te verkopen.
Ik zou zelf in zo´n situatie in Wuhan blijven.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:23 schreef opgebaarde het volgende:
Wat zou jij doen, als je nu in Wuhan bent en je kan met het vliegtuig terug naar Nederland. Doen?
Ik twijfel want het vliegtuig zit vol
We moeten vrezen voor onze snackbars..quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Overal zitten Chinezen tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |