Nee hoor, ik zou pakken luiers gaan verkopen als de nieuwe mondkapjes. Sluiten beter af en ademend.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Meh, Nederlanders zouden dat zelf doen uit gierigheid.
Liever daar extra gevaar oplopen dan misschien het gevaar hier naar toe te brengen?quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:31 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zou zelf in zo´n situatie in Wuhan blijven.
Of zo een handeltje opbouwen met maandverbandquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou pakken luiers gaan verkopen als de nieuwe mondkapjes. Sluiten beter af en ademend.
In mijn woonplaats heb ik nog nooit een Chinees achter de counter gezien bij een snackbar. Hoogstens een Indo.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We moeten vrezen voor onze snackbars..
quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou pakken luiers gaan verkopen als de nieuwe mondkapjes. Sluiten beter af en ademend.
Nee juist niet chinezen kunnen prima koken maar frituren kunnen ze gewoon niet.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We moeten vrezen voor onze snackbars..
Maar de zorg is in Wuhan het hoogst nu. En waarschijnlijk is ook het virus daar het eerst weer verdwenen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Liever daar extra gevaar oplopen dan misschien het gevaar hier naar toe te brengen?
Dat soort nobele ideeën heeft iedereen wel tot puntje bij paaltje komt.
Daar ben je 1 van de zoveel patiënten die rochelend het ziekenhuis in strompelt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar de zorg is in Wuhan het hoogst nu. En waarschijnlijk is ook het virus daar het eerst weer verdwenen.
Misschien ook ff aandelen kopen in Mexicaans bier die waarschijnlijk in waarde gaan stijgen door alle memes!quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:37 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
OK ondernemend fok koopt groot luiers en maandverband in om straks puissant rijk te worden aan het coronavirus![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat ook nog serieus te denken dat je dan twee maanverbanden nodig had, voor voor je neus en mondquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:37 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
OK ondernemend fok koopt groot luiers en maandverband in om straks puissant rijk te worden aan het coronavirus![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:39 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik zat ook nog serieus te denken dat je dan twee maanverbanden nodig had, voor voor je neus en mond
Dat is eigenlijk best erg
Dat was niet serieusquote:
Hier krijg je vloggers aan je bed waarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar ben je 1 van de zoveel patiënten die rochelend het ziekenhuis in strompelt.
Hier word je waarschijnlijk direct een individuele quarantainekamer ingedonderd en krijg je een leger aan artsen en journalisten aan je bed gekluisterd (met een plastic scherm er tussen).
quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier krijg je vloggers aan je bed waarschijnlijk.
'Ik ga nu naar iemand die zich aan het doodhoesten is, so awesome. Anyway like en subscribe op mijn kanaal'quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En D66 grijpt in als de slachtoffers niet divers genoeg zijn. Quota voor alles ja tochquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Of zo een " samen met een corona-virus patient op een kamer challenge"quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]Ook dat ja!
En dan steekt er eentje stoer z'n hoofd door het scherm terwijl-ie z'n duim naar de camera opsteekt!
Mooi lekker alle vloggers in hun bek hoesten!!quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat je dan zo de oogbal van een patiënt moet likken.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Of zo een " samen met een corona-virus patient op een kamer challenge"
en dan beginnen met " mijn outfit voor vandaag is........."quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ik ga nu naar iemand die zich aan het doodhoesten is, so awesome. Anyway like en subscribe op mijn kanaal'
quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Of zo een " samen met een corona-virus patient op een kamer challenge"
Je hebt al meerdere van die mutsen die lachende selfies gemaakt hebben naast hun net overleden oma die daar nog met open mond en ogen ligt. "Will miss you so much, grandma!" enzo.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ik ga nu naar iemand die zich aan het doodhoesten is, so awesome. Anyway like en subscribe op mijn kanaal'
quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:46 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-vluchten-naar-china
BA stopt dus met vliegen van/naar China
KLM in spoedoverleg
Lockdown in ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |