Heb je ook nog inhoudelijk commentaar of denk je dat dat vodje van je uit 1980 geld als een steekhoudend argument? Leg jij eens uit dan waarom Ebola niet tot een pandemie is gekomen? Welk aspect van Ebola is volgens jou de parameter die roet in het eten heeft gegooid?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, is mijn geneeskunde diploma helemaal niks waard
(ja appeal to authority is flauw, maar steeds voor simpele te worden uitgemaakt door een paniekzaaier ook)
Het paniek zaaien zit je wel diep he? Dit soort reacties vind ik enger dan het virus zelf. De wilde paniek en het doemdenken van sommige mensen. Zoveel frustratie.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:43 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nee simpele. Want in het geval van Ebola gaat het om een virus die dermate agressief is dat de incubatietijd te kort is om goed te verspreiden. Serieus hoe simpel zijn jullie mensen hier? HURR DURR ebola toch oook nieeeeeeeeeeeeeeee. Want alle virussen zijn hetzelfde hè? Godsamme wat een domheid.
Quarantaine en mensen gingen snel dood. Onhandig voor een virus.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:46 schreef Draak31 het volgende:
Heb je ook nog inhoudelijk commentaar of denk je dat dat vodje van je uit 1980 geld als een steekhoudend argument? Leg jij eens uit dan waarom Ebola niet tot een pandemie is gekomen? Welk aspect van Ebola is volgens jou de parameter die roet in het eten heeft gegooid?
quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het zo door gaat moeten straks heel de OS worden uitgesteld
Ja, ik ook. Dit kan tot bestorming van ziekenhuizen leiden van mensen met een verkoudheid. En dat zou wel een ramp zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het paniek zaaien zit je wel diep he? Dit soort reacties vind ik enger dan het virus zelf. De wilde paniek en het doemdenken van sommige mensen. Zoveel frustratie.
Ja dat zie je vaak bij circle jerks. Elkaar naar de mond praten en fuck de ouderen die wel vatbaar zijn. Niet waar? Het is maar goed dat ik hier ben gekomen. De onkunde en domheid die hier getoond wordt daar lusten de kalven geen kruimels van.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:46 schreef Perrin het volgende:
Zeg Draak, dit was voor jouw komst best een fijn topic.
Je bent wel vol van jezelf he?quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:47 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ja dat zie je vaak bij circle jerks. Elkaar naar de mond praten en fuck de ouderen die wel vatbaar zijn. Niet waar? Het is maar goed dat ik hier ben gekomen. De onkunde en domheid die hier getoond wordt daar lusten de kalven geen kruimels van.
Ja, die foto verscheen hier gisteren ook al.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:47 schreef Flor_Cayena het volgende:
Zonet dit artikel gelezen...masker/fles
https://www.dailymail.co.(...)plastic-bottles.html
Preachquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:47 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ja dat zie je vaak bij circle jerks. Elkaar naar de mond praten en fuck de ouderen die wel vatbaar zijn. Niet waar? Het is maar goed dat ik hier ben gekomen. De onkunde en domheid die hier getoond wordt daar lusten de kalven geen kruimels van.
Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt en bent nogal een aandachttrekkertje.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:47 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Drank naar je keuze dan👍quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik zeg meer dan 500k
Wil de weddenschap wel aangaan alleen drink ik geen bier
Precies wat ik al zei dus. Een te agressief virus. En hoe is dat dan relevant voor de huidige situatie? Precies, niks. Want dit is een virus met een excessief lange incubatietijd. Derhalve is het een heel ander beestje en raaskal je dus. En dit heeft geen donder met doemdenken te maken want ik heb geen 1 keer gezegd dat er een doemscenario plaats zal vinden. Wat wel een hele realistische mogelijkheid kan zijn is een pandemie waar vele vele zwakken binnen de samenleving door zullen lijden. Maar dat boeit de autistische fokkertjes natuurlijk niet. Alleen du zwakkeruhh togg.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Quarantaine en mensen gingen snel dood. Onhandig voor een virus.
Ik ben iemand die zegt waar het op staat. Ik heb het niet zo op laffe kalven die elkaar naar de mond praten en een houding hanteren van fuck de zwakkeren. En terecht.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:48 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Je bent wel vol van jezelf he?
Je kunt inderdaad beter MartinVrijland en Xandernieuws lezen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:45 schreef syroto het volgende:
[..]
Uberhaupt mainstream media... die lopen of 24 uur achter op wat er al bekend is, of ze nemen klakkeloos informatie over die niet klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |