quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
"Ik heb allemaal mappen in mijn outlook staan!"
"En als ik ga kijken staat er helemaal niks in!"
"En als ik ze wil verwijderen dan kan dat helemaal niet!"
Goh, $julliemogenradenwie, wat voor mappen dan allemaal?![]()
"Postvak uit, en Concepten, en Ongewenst, en Gespreksgeschiedenis, en..."
Vleugje Alzheimer?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijzonder he? Ik heb me maar niet gewaagd aan "Ja maar pa die had je vroegah ook allemaal"
Misschien een kickje naar Filosofie & Levensbeschouwingquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Die TT schrikt toch een beetje af
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien een kickje naar Filosofie & Levensbeschouwing
De OP compenseerd dan toch weer genoeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Die TT schrikt toch een beetje af
Ik zou graag een bijpassende UI willenquote:
https://www.freepik.com/f(...)-concept_3296548.htmquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou graag een bijpassende UI willen
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou graag een bijpassende UI willen
Die lijkt heul nietquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://www.freepik.com/f(...)-concept_3296548.htm
Geen ideequote:
De ksc is al eens wezen hoppen toch ?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien een kickje naar Filosofie & Levensbeschouwing
Volgens mij wel ja, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
De ksc is al eens wezen hoppen toch ?
Jawel en die vlaaikauwer was erbij en @Muck ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, nu je het zegt.
Was @:DaMart er niet bij toen?
Ja die Duitser is al even van FOK! af.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jawel en die vlaaikauwer was erbij en @:Muck ook.
Ik wilde mijn aanwezigheid gaan ontkennen, maar zag toen dat er toch niet "shoppen" staat.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, nu je het zegt.
Was @:DaMart er niet bij toen?
Moest zaterdag nog aan hem denken. Ik was bij de Gouden Bogen namelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die Duitser is al even van FOK! af.
Ziet er enorm tof uit.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:04 schreef Bos81 het volgende:
OMG ik blijf vakantie voorpret houden.
https://www.toscanetips.nl/blog/wat-te-doen-in-san-gimignano
Hier ga ik het volgens mij erg naar mijn zin hebben![]()
![]()
Heb je je sla verplaatst?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
Moest zaterdag nog aan hem denken. Ik was bij de Gouden Bogen namelijk.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde mijn aanwezigheid gaan ontkennen, maar zag toen dat er toch niet "shoppen" staat.
quote:
Het beste gooi je dus weg??quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Van mijn burger zo de gft-container in.
Nee, de burger en het broodje eet ik opquote:
ALs je een keer met me naar de Mac of ander soort Fastfoodrestaurant wil, wil ik dat best doen hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek iemand die me de warme augurk van z'n hamburger geeft
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ALs je een keer met me naar de Mac of ander soort Fastfoodrestaurant wil, wil ik dat best doen hoor
Toek vader?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Al duurt het nog even. Als ik ga, ben jij al vader
Ja, Toek wordt vaderquote:
Klopt. Toen we er vorig jaar langsreden, waren er alleen nog maar Duitse zenders met schlagers te ontvangenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Toek wordt vader
Venlo is gewoon Duitsland
Wist ik niet. Ook niet dat ie een vriendin/vrouw heeftquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Toek wordt vader
Venlo is gewoon Duitsland
Over zestig jaar, wordt haar huidige woonplaats een bedevaartsoord voor iedere christen..quote:
Al best al lang, Maar goed ik zie dat je geen FB-vrienden bent met hem, dan mis je nog wel ietsquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wist ik niet. Ook niet dat ie een vriendin/vrouw heeft![]()
Daar ga ik altijd eten als ik in Eindhoven blijf slapenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:18 schreef Bos81 het volgende:
tegenwoordig heeft de Burger King naast het station ook een vestiging in de stad![]()
Alsof Eindhoven centrum nog geen fastfoodrestaurant had![]()
![]()
Ja,ik ken Toek niet persoonlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al best al lang, Maar goed ik zie dat je geen FB-vrienden bent met hem, dan mis je nog wel iets![]()
Ja, klopt ja. Hermanus BOexstraat. Ik ben er vorige week voor het eerst wezen eten, gewoon prima voer hoor. Ga ik denk ik wel vaker doen. Al kom ik niet heel vaak in het stadscentrum. Winkelcentrum Woensel/Woensxl is voor mij veel dichter bij.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ga ik altijd eten als ik in Eindhoven blijf slapenZit in de oude intertoys (of naja een deel ervan)
Logisch hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja,ik ken Toek niet persoonlijk.
Ook nooit gezien dus dan voeg ik iemand ook niet toe
Ik ook een aantal hoor. waaronder Tong80 en RockNijntjequote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik heb wel facebookvrienden die ik echt nog nooit IRL gezien heb. Toek o.a.
Jij hebt Tong als facebookvriend?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook een aantal hoor. waaronder Tong80 en RockNijntje
Wat is daar "quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt Tong als facebookvriend?
Ja, ik ben VBL-mod geweest, dan leer je hem wel wat beter kennenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt Tong als facebookvriend?
Voeg hem toe, kom je er vanzelf achterquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou wel nieuwsgierig zijn wat voor type dat is
Legendarisch. Schijtirritant, maar legendarischquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ben VBL-mod geweest, dan leer je hem wel wat beter kennen
Op facebook heet hij ook Tong?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voeg hem toe, kom je er vanzelf achter
Ja. TongTachtig.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op facebook heet hij ook Tong?
Nee, onder zijn IRL naamquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op facebook heet hij ook Tong?
3fm is gewoon te ontvangen. Voor de rest niet veel nee. L1 mssnquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Toen we er vorig jaar langsreden, waren er alleen nog maar Duitse zenders met schlagers te ontvangen
Het is niet het einde van de wereld.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:03 schreef TaMieke het volgende:
Klopt. Toen we er vorig jaar langsreden, waren er alleen nog maar Duitse zenders met schlagers te ontvangen
Hier gaat iets fout met de quote.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is niet het einde van de wereld.
Denk dat er iets misging.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hier gaat iets fout met de quote.of jij hebt er mee lopen prutsen
Einde van de wereld zeker niet, begin van het einde mssn wel
Carnaval sla ik eigenlijk altijd over inderdaad. Lukt me al een jaar of 10.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens thuis?
Je viert geen carnaval toch?
Sterkte!quote:Op woensdag 29 januari 2020 06:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Same same.. Lange dag gisteren. Vandaag ook
Is dat verboden dan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:mo_muffin deelt uit in nws
Het wordt vanzelf 17.00 8)quote:Op woensdag 29 januari 2020 06:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha komt wel goed hoor
Duhquote:Op woensdag 29 januari 2020 06:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is dat verboden dan?
Zit je mij nu te stalken?
Luistert daar nog iemand naar dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
3fm is gewoon te ontvangen. Voor de rest niet veel nee. L1 mssn
Klopt, het is er voorbijquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is niet het einde van de wereld.
Geniet van de muziek, word je een beetje wakker van.quote:
Nee niet nuquote:Op woensdag 29 januari 2020 06:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geniet van de muziek, word je een beetje wakker van.
Tan tristes... las cosas que nunca nos pasarán.... tan tristes....quote:
Ja.quote:Op woensdag 29 januari 2020 06:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tan tristes... las cosas que nunca nos pasarán.... tan tristes....
Ook plots zo'n zin in tapas en een wijntje?quote:
Ik drink geen wijnquote:Op woensdag 29 januari 2020 06:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook plots zo'n zin in tapas en een wijntje?
Neem jij de tapas, neem ik de wijn?quote:
quote:
Ik heb geen ervaring met beide..quote:Op woensdag 29 januari 2020 06:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)opblaaspop~adc62e88/
Ik hou ook niet van wijn, dus drink het ook niet.quote:Op woensdag 29 januari 2020 06:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met beide..
Maar alcohol vrij bier trekt mij ook niet zo.quote:Op woensdag 29 januari 2020 06:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van wijn, dus drink het ook niet.
Kan best lekker zijn. Laatst een paar prima bieren op, alcoholvrijquote:Op woensdag 29 januari 2020 06:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar alcohol vrij bier trekt mij ook niet zo.
Zag van Hertog Jan staan. Mijn favo biermerkquote:Op woensdag 29 januari 2020 06:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan best lekker zijn. Laatst een paar prima bieren op, alcoholvrij
Is ook niet te zuipen dat spul....quote:Op woensdag 29 januari 2020 06:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar alcohol vrij bier trekt mij ook niet zo.
Zelfde als radlerquote:Op woensdag 29 januari 2020 06:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is ook niet te zuipen dat spul....
Dan zuip ik nog liever kraanwater.quote:
Daar is ook weinig mis mee.quote:Op woensdag 29 januari 2020 06:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zuip ik nog liever kraanwater.
En is nagenoeg gratis, dat alcohol vrije bier is nog duurder dan echt bier, je vraagt je af waarom er accijnzen op die shit geheven worden, het is toch alcoholvrij, en kom me niet aan met die zogenaamde 0,02% alc. die erin zou zitten dat is puur gelul.quote:Op woensdag 29 januari 2020 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar is ook weinig mis mee.
Ik had een bockbiertje van Vandestreeck die erg lekker was. Traytje van gekocht voor als we bezoek hebben, en voor mezelfquote:Op woensdag 29 januari 2020 06:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag van Hertog Jan staan. Mijn favo biermerk
quote:Op woensdag 29 januari 2020 06:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met beide..
G E N O Tquote:Op woensdag 29 januari 2020 07:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had een bockbiertje van Vandestreeck die erg lekker was. Traytje van gekocht voor als we bezoek hebben, en voor mezelf
Truequote:Op woensdag 29 januari 2020 07:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En is nagenoeg gratis, dat alcohol vrije bier is nog duurder dan echt bier, je vraagt je af waarom er accijnzen op die shit geheven worden, het is toch alcoholvrij, en kom me niet aan met die zogenaamde 0,02% alc. die erin zou zitten dat is puur gelul.
Q Music schakelt bij Weert over naar een Limburgse variant. Ze lopen 3/4 nummers achter merkte ik tijdens de Q zoveel in novemberquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
3fm is gewoon te ontvangen. Voor de rest niet veel nee. L1 mssn
Symbolisch welquote:Op woensdag 29 januari 2020 07:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
Q Music schakelt bij Weert over naar een Limburgse variant. Ze lopen 3/4 nummers achter merkte ik tijdens de Q zoveel in november
Denk dat dat marketing is toch dat het duurder is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En is nagenoeg gratis, dat alcohol vrije bier is nog duurder dan echt bier, je vraagt je af waarom er accijnzen op die shit geheven worden, het is toch alcoholvrij, en kom me niet aan met die zogenaamde 0,02% alc. die erin zou zitten dat is puur gelul.
Procedé is duurderquote:Op woensdag 29 januari 2020 07:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat dat marketing is toch dat het duurder is.
Het produceren?quote:
Yesquote:Op woensdag 29 januari 2020 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het produceren?
Afgelopen maand hebben wij wel echt een gigantisch verschil gemerkt met de verkoop
Het slaat kant noch wal, het is nota bene een alcoholvrij product, maar voor de regering weer een fijne melkkoe.quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat dat marketing is toch dat het duurder is.
Ook dat slaat kant noch wal, dan kan je over cola net zo goed ook accijnzen gaan heffen, zo lust ik er nog wel een paar.quote:
Molo zegt dat het proces van het maken duurder is. Dat kan. Ik heb er geen verstand vanquote:Op woensdag 29 januari 2020 07:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik slaat kant noch wal, het is nota bene een alcoholvrij product, maar voor de regering weer een fijne melkkoe.
Wat boeit mij de marketing, sinds wanneer worden daar accijnzen over geheven dan?
Ik bedoel dat een bedrijf het als een uitzondering presenteertquote:Op woensdag 29 januari 2020 07:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het slaat kant noch wal, het is nota bene een alcoholvrij product, maar voor de regering weer een fijne melkkoe.
Wat boeit mij de marketing, sinds wanneer worden daar accijnzen over geheven dan?
Dat mag Molo vinden, ook dat zegt mij niets, het is een alcoholvrij product, en daar zou men geen accijnzen over mogen heffen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Molo zegt dat het proces van het maken duurder is. Dat kan. Ik heb er geen verstand van
Ik heb het niet eens over accijnzenquote:Op woensdag 29 januari 2020 07:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat mag Molo vinden, ook dat zegt mij niets, het is een alcoholvrij product, en daar zou men geen accijnzen over mogen heffen.
Om het even hoe duur dat productieproces is, ik heb daar geen enkele boodschap aan.
Ik wel, dat is namelijk het punt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over accijnzen![]()
![]()
Ik weet het ook allemaal niet
Ook daar zou men accijnzen over moeten heffen.quote:
Nee, want ik koop die zooi zelf niet.quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:35 schreef bitterbal het volgende:
Overigens heb je een hele grote boodschap aan de kosten van het produceren van het product
Ik heb het antwoordquote:Op woensdag 29 januari 2020 07:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook daar zou men accijnzen over moeten heffen.![]()
Wat een geneuzel dan ook hequote:Op woensdag 29 januari 2020 07:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, want ik koop die zooi zelf niet.
Ja of 21 procent belasting op geneuzel. Zal je zien hoe snel het stoptquote:Op woensdag 29 januari 2020 07:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden.
Ja, kritisch zijn is niet bepaald populair, gewoon alles voor zoete koek slikken is makkelijker.quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of 21 procent belasting op geneuzel. Zal je zien hoe snel het stopt
Nou ja je hebt nu toch je antwoord. Al heb ik geen idee wat stamwort is, klinkt wat duits ook.quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, kritisch zijn is niet bepaald populair, gewoon alles voor zoete koek slikken is makkelijker.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stamwortgehaltequote:Op woensdag 29 januari 2020 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja je hebt nu toch je antwoord. Al heb ik geen idee wat stamwort is, klinkt wat duits ook.
Ja heb al genoeg gegoogled nu naar nutteloze onderwerpen die ik verder niet wil weten gezien jij dat niet deed met je rant over accijns.quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stamwortgehalte
Dan kijk je even op Wiki.
En ik zit sws niet op antwoorden te wachten.
Ik drink wel lekker gemeente pils.
Welke rant, het is een constatering van een misstand.quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb al genoeg gegoogled nu naar nutteloze onderwerpen die ik verder niet wil weten gezien jij dat niet deed met je rant over accijns.
Doe er wat aanquote:Op woensdag 29 januari 2020 07:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke rant, het is een constatering van een misstand.
Flinke accu, of na een paar meter weer opladen?quote:
Nee, zoals gezegd, ik drink die zooi zelf niet.quote:
30 minuten, wat voor mijn huis meer dan genoeg isquote:Op woensdag 29 januari 2020 07:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Flinke accu, of na een paar meter weer opladen?
Heb je hem gegoogled?quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag in de aanbieding bij ibood
[ afbeelding ]
of de prijs goed is? of hoe bedoel je?quote:
Enigszins acceptabel, maar die Dyson gevallen zijn niet echt goedkoop.quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
30 minuten, wat voor mijn huis meer dan genoeg is
Nee ervaringen van andere of recensies?quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of de prijs goed is? of hoe bedoel je?
is vrij normaal. meer heb ik ook niet nodigquote:
Wanneer krijg je hem?quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is vrij normaal. meer heb ik ook niet nodig
ja, over het algemeen zijn mensen er tevreden over. sommigen klagen dat de accu duur te kort is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ervaringen van andere of recensies?
zaterdag als het goed is.quote:
Hoe bedoel je de auto's?quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, over het algemeen zijn mensen er tevreden over. sommigen klagen dat de accu duur te kort is.
Op max. stand en met de borstelkop zul je die 30 minuten inderdaad niet halen.
[..]
zaterdag als het goed is.
Eigenlijk wilde ik pas gaan kijken als ik wist hoeveel de auto gaat kosten, maar ja, die ibood aanbiedingen zijn maar 1 dag
1 auto maarquote:
Ohh zoquote:Op woensdag 29 januari 2020 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 auto maar
die krijgt morgen apk en beurt. wilde eigenlijk even afwachten of daar geen verrassingen uit zouden komen
af en toe komen er toch best leuke dingen langs op iboodquote:Op woensdag 29 januari 2020 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh zoHij zal het vast goed doen
Ik heb een keer na een late sluitdienst op werk heel impulsief een tv gekoch op ibood
True.quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
af en toe komen er toch best leuke dingen langs op ibood
Waar had je die code vandaan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:02 schreef gianni61 het volgende:
en ik had ook nog een code zodat ik de 8,95 verzendkosten niet hoefde te betalen
uit mijn mailquote:
Heb al gevonden thx voor de tip.quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uit mijn mail
was vorige week jarig en dan krijg je van diverse webwinkels kortingscodes toe gestuurd. deze kwam dus nu goed van pas.
Nu kan ik nog geen muziek luisterenquote:Op woensdag 29 januari 2020 08:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb al gevonden thx voor de tip.
wat ga je bestellen?quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb al gevonden thx voor de tip.
Wil wel een of andere muurbeugel hebben voor TV, die staat nu op een draaiplateau.quote:
Ruilen?quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wil wel een of andere muurbeugel hebben voor TV, die staat nu op een draaiplateau.
stopt philips daar mee dan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Bij Philips zo voor ze er mee nokken?
13-40 inch is wel best kleinquote:Op woensdag 29 januari 2020 08:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://www.ibood.com/ele(...)uurbeugel-13-40.html
Deze.
Ik hoor net in een BNR podcast dat ze de huishoudtak verkopen en vol op zorginnovatie gaan inzetten. Aandeel zakte blijkbaar meteen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stopt philips daar mee dan?
mijn huidige stofzuiger is wel en philips maar die is ook al 8 jaar oud ofzo
Ik wil geen TV's groter dan 40" dus prima voor mij.quote:
mijne is 43 als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil geen TV's groter dan 40" dus prima voor mij.
Ja hequote:Op woensdag 29 januari 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
Holy shit. Wat ziet jan smit er ineens anders uit.
Wat is er veranderd?quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
O, nog erger dan eerst dusquote:Op woensdag 29 januari 2020 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oude kop. 10 keer teveel onder de zonnebank en bruin haar.
Die 'baard' is geschminkt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
Ja wie moet je dan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind dat presentatietrio niet zo sterk
Jan Smit moet duidelijk de gay community pleasen. Jezus wat ziet die eruit zeg.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind dat presentatietrio niet zo sterk
In plaats van die gerookte paling had ik geprobeerd Michiel Huisman te strikken.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wie moet je dan?
Ik vind Chantal wel iets bijzonders hebben
Dat was wel een stuk beter om aan te zienquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In plaats van die gerookte paling had ik geprobeerd Michiel Huisman te strikken.
Ik ben zo bang dat ze van dat vreselijke steenkolenengels gaan uitkramen
Edsillia spreekt goed engels hoor, wat ik er van hoorde. Jan was enorm gearticuleerd engels. Chantal ging ook wel.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In plaats van die gerookte paling had ik geprobeerd Michiel Huisman te strikken.
Ik ben zo bang dat ze van dat vreselijke steenkolenengels gaan uitkramen
Waar vind ik een recente foto van hem?quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jan Smit moet duidelijk de gay community pleasen. Jezus wat ziet die eruit zeg.
Chantal is gewoon goed ook, die past daar uit zichzelf al tussen.
Hij is acteur. Hij kan doen alsof hij presentator is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat was wel een stuk beter om aan te zien
Maar heeft hij al eerder gepresenteerd?
quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is acteur. Hij kan doen alsof hij presentator is.En hij heeft écht internationale uitstraling.
Hmm ja misschienquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is acteur. Hij kan doen alsof hij presentator is.En hij heeft écht internationale uitstraling.
Eens.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
Chantal is gewoon zeer aangenaam voor het oog :p
Er is niet genoeg botox in de wereld om die nog op tijd toonbaar te krijgen. Dan denken die arme mensen in Roemenië dat er iets mis is met hun tv.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
Ze hadden ook die 3 kunnen vervangen voor linda
Beter dan die gay Volendammer inteelt.quote:
Meh dat zou ik niet willenquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog snel mijn huis te huur zetten op airb&b
Niks mis met Jan.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beter dan die gay Volendammer inteelt.
Maar wel DE host van Nederlandquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is niet genoeg botox in de wereld om die nog op tijd toonbaar te krijgen. Dan denken die arme mensen in Roemenië dat er iets mis is met hun tv.
Ja die ziet eruit he.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is niet genoeg botox in de wereld om die nog op tijd toonbaar te krijgen. Dan denken die arme mensen in Roemenië dat er iets mis is met hun tv.
cashen johquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meh dat zou ik niet willen
Komt half FOK! logerenquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog snel mijn huis te huur zetten op airb&b
Zou die jou ook willen denk je?quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb toch liever Yolanthe denk ik
Die heeft niet de persoonlijkheid.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heeft niet de persoonlijkheid.
Qua persoonlijkheid zou ik voor Sophie Hillbrand ofzo gaan
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet?
Dat vind ik echt een leuk persoon.
Ik niet.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet?
Dat vind ik echt een leuk persoon.
Niet dan? Die zou ik wel raken hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Die heeft teveel rimpels tegenwoordigquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heeft niet de persoonlijkheid.
Qua persoonlijkheid zou ik voor Sophie Hillbrand ofzo gaan
Nooit aantrekkelijk gevondenquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft teveel rimpels tegenwoordig
Ja wat een gezeur allemaal.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft teveel rimpels tegenwoordig
zeg toch persoonlijkheid!!!quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit aantrekkelijk gevonden
Ik wil geen mensen raken die ik eng vind. Hooguit met een jachtgeweer.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Niet dan? Die zou ik wel raken hoor.
Wat is er eng aan Yolanthe?quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil geen mensen raken die ik eng vind. Hooguit met een jachtgeweer.
Alles.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is er eng aan Yolanthe?
O vreselijk. Dan had ik mijn paspoort ingeleverd.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wat een gezeur allemaal.
Hadden we die clown joling neer moeten zetten![]()
![]()
![]()
Dat vind ik toch zon walgelijke vent. Simpel ook.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O vreselijk. Dan had ik mijn paspoort ingeleverd.
Enge golddiggerquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt allesquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er mis met golddiggen?
Ja maar ze wil nog meer blijkbaar.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze komt toch uit een zeer rijke familie?
Ja betwijfel ik of dat haar motivatie is maar denk dat ze wel graag fame wiltquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja maar ze wil nog meer blijkbaar.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zit ze bij mij wel goed
Alsof jij sophie zou weigeren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alsof jullie haar in bad zouden weigeren
Op zich niks maar niet mijn type.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er mis met golddiggen?
Nee je hele leven achter de kassa zitten en wegkwijnen, kun je beter eens per week aan een rijke piel trekken en de rest van de week het rijke Bourgondische leven omarmen.quote:
Als je geen geld hebt ga je geen golddigger scoren hequote:Op woensdag 29 januari 2020 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee je hele leven achter de kassa zitten en wegkwijnen, kun je beter eens per week aan een rijke piel trekken en de rest van de week het rijke Bourgondische leven omarmen.
Doorgaans niet neequote:Op woensdag 29 januari 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt ga je geen golddigger scoren he
Ik doe meerdere dingen tegelijk hč.quote:
Mooie motivatie om centjes te verdienen dusquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt ga je geen golddigger scoren he
Zoals?quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe meerder dingen tegelijk hč.
Zou eerder energie steken in je eigenwaardequote:Op woensdag 29 januari 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie motivatie om centjes te verdienen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |