Zijn toespraak is live the zien op RTtwitter:Breaking911 twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 18:19:29BREAKING: President Trump's long-awaited Middle East peace plan calls for creation of a State of Palestine with its capital in portions of east Jerusalem. Plan calls for 4-year freeze in Israeli settlement activity, doubling of Palestinian territory - AP reageer retweet
Klinkt te goed om waar te zijn maar we gaan het zientwitter:RT_com twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 18:22:41WATCH LIVE: #Trump proposes a two-state solution for Israel-Palestine in ‘win-win opportunity’ for both sides #peaceplan https://t.co/ryLpOsmCkD https://t.co/OGVwlUJPRI reageer retweet
Het lijkt er meer op dat ie de boel een beetje onderschat daar in dat deel van de wereld.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:42 schreef Bocaj het volgende:
Als hij daar iets positiefs voor elkaar krijgt wat nog nooit vertoond is dan is Donald ge-wel-dig!
Want deze megalomaan overschat zichzelf anders nooit?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:42 schreef Bocaj het volgende:
Als hij daar iets positiefs voor elkaar krijgt wat nog nooit vertoond is dan is Donald ge-wel-dig!
Hij probeert tenminste wat!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Want deze megalomaan overschat zichzelf anders nooit?
Vertrouw Bibi voor geen meter dus de zorgen van de Palestijnen zijn terechtquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
Hulde voor z'n poging, maar ik begrijp dat de Palestijnen de deal niet zien zitten.
Die zeggen overal 'nee' tegen. Daarom hoop ik dat dit een 'take it or leave it' geval is van Trumpquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
Hulde voor z'n poging, maar ik begrijp dat de Palestijnen de deal niet zien zitten.
Zijn die er überhaupt bij betrokken?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
Er is al talloze malen van alles geprobeerd. Maar de voorgangers van Trump hadden weinig trek om een deal te presenteren die geen kans had van slagen.quote:
Nogal wiedes, ze zijn niet eens betrokken in de onderhandelingen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
Dat weet ik eigenlijk niet... De president van Israël praat alsof dat wel zo zou zijn!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn die er überhaupt bij betrokken?
Wat hun eigen schuld is.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nogal wiedes, ze zijn niet eens betrokken in de onderhandelingen.
Ik lees:quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn die er überhaupt bij betrokken?
Ik lees ook:quote:The Palestinians have already said they are not accepting whatever Trump is going to offer.
quote:Trump believes that while the Palestinians will reject it initially, "in the end they will" because "in fact it's good for them."
twitter:LahavHarkov twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 18:58:45As Trump and Netanyahu announce the peace plan, the US embassy in Israel sends a security warning https://t.co/ksEYcTDw4w reageer retweet
Natuurlijk wel. Je gaat niet onderhandelen met met mensen waar niet mee te onderhandelen valt.quote:
quote:The Palestinian prime minister, Mohammad Shtayyeh, said the plan had more to do with Trump and Netanyahu's legal woes than peace.
"This is a plan to protect Trump from impeachment and protect Netanyahu from prison. It is not a Middle East peace plan," he said.
Maar een 'vredes'plan waar een van beide partijen niet in betrokken is, is ook volslagen zinloos. Zelfs als je het daar niet mee eens bent is dat wel wat de historie ons heeft geleerd.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je gaat niet onderhandelen met met mensen waar niet mee te onderhandelen valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |