Er is echt werkelijk geen kut te doen in Sittardquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:18 schreef Balthasar_Boma het volgende:
Kom allemaal naar sittard dan kunnen we ons zien. We kunnen dan ook naar Genk laat ik jullie dat zien.
Beetje zoals je moeder dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Beetje standaard, uitgekauwd grapje.
Er gaan meer mensen dood aan de griep dan dit nietszeggende virusje.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:22 schreef Doublepain het volgende:
Tientallen mensen zijn inmiddels overleden aan het virus. Het gaat hierbij om mensen die al onderliggende medische problemen hadden.
Virus zal dus hier wel meevallen dan
@:atypisch @:kapiteintje
Wie ben jij???quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Er gaan meer mensen dood aan de griep dan dit nietszeggende virusje.
Dit is echt grote onzinquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Er gaan meer mensen dood aan de griep dan dit nietszeggende virusje.
We noteren het even DP.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:22 schreef Doublepain het volgende:
Tientallen mensen zijn inmiddels overleden aan het virus. Het gaat hierbij om mensen die al onderliggende medische problemen hadden.
Virus zal dus hier wel meevallen dan
@:atypisch @:kapiteintje
Wuppie, de neef van Luppie.quote:
Je bent niet zo populair hier.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wuppie, de neef van Luppie.
Wil je nog meer weten?
Omdat het een achterlijke mongool is. Net als die Luppie overigens.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent niet zo populair hier.
Alles went.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Omdat het een achterlijke mongool is. Net als die Luppie overigens.
Moet je ook helemaal niet willen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom mee dan naar Genk? Maar als er niks te doen is wat doet ge er dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is echt werkelijk geen kut te doen in Sittard
gequote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:26 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Kom mee dan naar Genk? Maar als er niks te doen is wat doet ge er dan?
Houd haags maar hier, in KLB moeten we hem niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
We liggen weer lekker op 1 lijn maat.
Daar zijn we vrienden voor 👊quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
We liggen weer lekker op 1 lijn maat.
gequote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:26 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Kom mee dan naar Genk? Maar als er niks te doen is wat doet ge er dan?
Tot nu toe is het niet veel ernstiger dan een griepvirus hoor. Er is alleen nog veel onbekend wat het ‘eng’ maakt.quote:
Neequote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wuppie, de neef van Luppie.
Wil je nog meer weten?
TR gezet.quote:
Spijtig dat gij zo'n infantiele houding onderhoudt richting vreemdere culturen. Gij maakt zeker ook oerwoudgeluiden en gooit fruitmanden op het veld wanneer daar een Afrikaanse speler staat.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
ge![]()
flikker op naar KLB met je infantiele spraakgebrek.
Percentage sterfte griep ligt rond de 0,2% ofzo? Van dit virus rond de 3% momenteel.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Tot nu toe is het niet veel ernstiger dan een griepvirus hoor. Er is alleen nog veel onbekend wat het ‘eng’ maakt.
Heb je nog als hoofdpersoon gebruikt in een stormlooptoppa.quote:
Scheelt dat het er al vol mee zatquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze SC wordt volledig overgenomen door debielen. @:ELAN neem je rotzooi mee !!
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Scheelt dat het er al vol mee zat
Proper topic. Schoon citaat ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb je nog als hoofdpersoon gebruikt in een stormlooptoppa.
KLB / Mensen die een hekel hebben aan low budget airlines
Je wordt een grote.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Scheelt dat het er al vol mee zat
Als je dat maar uit je hoofd laat.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Na hoeveel dagen stopt dat gezeik met dat KLB volk normaal? Ik begin erover na te denken weer op anoniem te gaan door dit gezeik.
@:GGMM
Duurt nog minimaal 3,5 week.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Na hoeveel dagen stopt dat gezeik met dat KLB volk normaal? Ik begin erover na te denken weer op anoniem te gaan door dit gezeik.
Laat mij hier ff gauw buiten idioot. Dit gespuis zijn jouw onderdanen, meneer de KLB-moderator.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar het is zeer waarschijnlijk dat er al veel meer mensen zijn geïnfecteerd dan bekend. Vooralsnog maakt men zich vooral zorgen over de verspreiding dan over de dodelijkheid ervan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Percentage sterfte griep ligt rond de 0,2% ofzo? Van dit virus rond de 3% momenteel.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:33 schreef Elan het volgende:
Echt een typische kuthagenees altijd eerst wijzen naar anderen. Schijnheilig rotvolk
Weekje of 2 afwachten.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar het is zeer waarschijnlijk dat er al veel meer mensen zijn geïnfecteerd dan bekend. Vooralsnog maakt men zich vooral zorgen over de verspreiding dan over de dodelijkheid ervan.
He haagsquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vorige keer smeet ik die berichten gewoon direct weg en was het na een dag over.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:36 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
En dan over 5 weken checken of ze al wat positiever zijn richting nieuwkomers?
Hoe is t met Carmen?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:31 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]mercikes voor het hart onder de riem!
Geloof dat ze wel blij is met de Xavier, maak me meer zorgen om de Pol. Met hem en doortje gaat het niet zo goed.quote:
We missen een GGMM-mod in VBL.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige keer smeet ik die berichten gewoon direct weg en was het na een dag over.
Maar deze keer laat ik het aan de effectieve handen van @:onlogisch (en de andere VBL-mods, lol)
Eens, ik was een uitstekende mod.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
We missen een GGMM-mod in VBL.
Legitieme vraag, we doen niet eens echt kwaad.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maar hoezo zouden wij hier niet mogen posten?
Volgens mij is het juist die houding die er voor heeft gezorgd dat we hier zittenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maar hoezo zouden wij hier niet mogen posten?
Exact.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist die houding die er voor heeft gezorgd dat we hier zitten
Je woont in de buurt van een TBS kliniek?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:44 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Legitieme vraag, we doen niet eens echt kwaad.
@:lange_lans woont zelfs bij mij in de buurt en @:caland is bij mij in de buurt. We kunnen toch over onze verschillen heen kijken of nie?
Oh neen das een bajes toch die daar ligt? Weet niet of ze ook TBS hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je woont in de buurt van een TBS kliniek?
Pquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:49 schreef Tjacka het volgende:
P
@:psvcl zet zich voor lul in het Ajaxtopic
dat doet hij eigenlijk altijd en overalquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:49 schreef Tjacka het volgende:
P
@:psvcl zet zich voor lul in het Ajaxtopic
Heb jij überhaupt plezier in FOK!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist die houding die er voor heeft gezorgd dat we hier zitten
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:48 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Oh neen das een bajes toch die daar ligt? Weet niet of ze ook TBS hebben.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Vergeet ook het fantastische optreden van @:GGMM niet
(lol)quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige keer smeet ik die berichten gewoon direct weg en was het na een dag over.
Maar deze keer laat ik het aan de effectieve handen van @:onlogisch (en de andere VBL-mods, lol)
Ga je nog op die ouwe fiets liggen vandaag?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:52 schreef Tjacka het volgende:
Huisje gepoetst, deurtje open gezet, voelt altijd wel lekker.
@:elan
Het enige wat ik je op het hele forum zie doen is andere hun plezier verpesten.quote:
Ik wens niet geassocieerd te worden met Sittard!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:51 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
In sittard ligt toch zo'n gevang?
Ze is ongesteld geworden vandaagquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ga je nog op die ouwe fiets liggen vandaag?
Dan kan ik zelf toch nog wel plezier hebben?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het enige wat ik je op het hele forum zie doen is andere hun plezier verpesten.
Kijk uit dat het coronavirus niet binnenwaait. Is eigenlijk al bekend of vogels het kunnen overbrengen?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:52 schreef Tjacka het volgende:
Huisje gepoetst, deurtje open gezet, voelt altijd wel lekker.
@:elan
Ja hoho, jullie delen eerst uit.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het enige wat ik je op het hele forum zie doen is andere hun plezier verpesten.
Oh sorry schijnt dat @Caland er is . Kom jij ook allemaal elkaar ontmoeten.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wens niet geassocieerd te worden met Sittard!
Behoorlijk treurig wel. Dat deed ik ook toen ik 15 was!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan kan ik zelf toch nog wel plezier hebben?
Gadsie, dan zou ik een beurtje overslaan hoor.quote:
quote:
Pijnlijk dit.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie delen niet uit. Jullie plaatsen posts op het niveau van een verstandelijk beperkte. Dat is behoorlijk irritant.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja hoho, jullie delen eerst uit.
Dan delen wij uit is het huilie huilie.
Wees een vent.
Neem de boel niet zo serieus.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Behoorlijk treurig wel. Dat deed ik ook toen ik 15 was!
Zo te zien kan jij prima met ze communiceren.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jullie delen niet uit. Jullie plaatsen posts op het niveau van een verstandelijk beperkte. Dat is behoorlijk irritant.
Nee uitgescholden worden met opkankeren is van een lekker niveau.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jullie delen niet uit. Jullie plaatsen posts op het niveau van een verstandelijk beperkte. Dat is behoorlijk irritant.
Maar toen poste er evengoed geen hond in de SC, nouja @onlogisch dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat, dat werkte perfect. Maanden geen last gehad.
Het is stiekem heel gezellig hier, alleen wil men die conservatieve opvattingen over deze sc niet overboord gooien.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar toen poste er evengoed geen hond in de SC, nouja @:onlogisch dan.
Zelfs die mods doen nu mee
Ik kan je niet helemaal volgen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar toen poste er evengoed geen hond in de SC, nouja @:onlogisch dan.
Zelfs die mods doen nu mee
Vroeger was het wel gezellig hier.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is stiekem heel gezellig hier, alleen wil men die conservatieve opvattingen over deze sc niet overboord gooien.
De doodsverwensingen van een paar kleurtjes heb ik al naar mijn hoofd gekregen ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Vroeger was het wel gezellig hier.
Nu posten er alleen een stel kleuters met een kleurtje die zich verheven voelen boven de rest en zich daar ook naar gedragen.
Het was hier evengoed redelijk dood dus logisch ook dat er niemand kwam trollen. Jij doet nu voorkomen alsof dat aan jouw ingrijpen te danken was. Wat natuurlijk je reinste onzin is.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan je niet helemaal volgen.
Moet ook zeggen dat het me allemaal bijzonder weinig interesseert die hele gedachtegang van jou, dus ik stel voor het hierbij te laten.
Ze waren hier aan het kutten, na mijn ingrijpen niet meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was hier evengoed redelijk dood dus logisch ook dat er niemand kwam trollen. Jij doet nu voorkomen alsof dat aan jouw ingrijpen te danken was. Wat natuurlijk je reinste onzin is.
Mijn punt was dat het geen reet geholpen heeft aangezien ze nu weer op volle oorlogssterkte terug zijn. Godverdomme GGMM je hebt dom, dan compleet achterlijk en daar ergens achter kom jij met die onorthodoxe bloedkop van je...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze waren hier aan het kutten, na mijn ingrijpen niet meer.
Nogmaals, ik kan je niet volgen, maar in jouw beperkte hoofd zal het anders liggen, helemaal prima verder.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo te zien kan jij prima met ze communiceren.
niet gelezenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
Broer Nicki Minaj veroordeeld tot minstens 25 jaar cel wegens verkrachting
Oei, dat is pech hebben.
goed gedaan ggmmquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze waren hier aan het kutten, na mijn ingrijpen niet meer.
Nogmaals, ik kan je niet volgen, maar in jouw beperkte hoofd zal het anders liggen, helemaal prima verder.
Racist.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar te donker vergeleken met de mods.
Foei haags.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hmm ja dat kwam er wat ongelukkig uit haha.
Graag.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:chevycaprice
Ruildeal doen? Jij hier posten en ik in de KLB sc?
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag.
Chevy is nog enigszins normaal.
Als ik op werk ben ben ik aan het werk. Dat wil zeggen dat ik niet tijd heb om (constant) op een of ander internetforum aanwezig kan zijn om stompzinnige posts te maken .quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat ze bij ons op het werk nooit om 15:00 sushi bestellen.
Ja doen per directquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dan kom ik ook mee naar klbquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zo dan!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, je sodemietert hier op met je bloedkop.
En die houding is juist een reden om wel te postenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:53 schreef GGMM het volgende:
Zowel in KLB als in VBL willen de mensen plompzakker liever niet zien.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En die houding is juist een reden om wel te posten
Dat je qua IQ buiten de boot valt en mensen je niet zien staan is voor jou een reden om wel op het feestje te komen?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En die houding is juist een reden om wel te posten
Fok is geen feestjequote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je qua IQ buiten de boot valt en mensen je niet zien staan is voor jou een reden om wel op het feestje te komen?
Bijzonder.
Ditquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:53 schreef GGMM het volgende:
Welke teringidioot heeft hem aangesteld dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:53 schreef GGMM het volgende:
Iemand met verstand van zakenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke teringidioot heeft hem aangesteld dan?
Dat vraagt menigeen zich van jou ook nog steeds af. Al laat het zich gezien je postgedrag niet moeilijk raden bij wie je hiervoor onder het bureau gekropen bent.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke teringidioot heeft hem aangesteld dan?
ik meer afgewisseld of kiwi's, sinaasappel, peren, banaanquote:
Eet je je kiwi met of zonder schil?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik meer afgewisseld of kiwi's, sinaasappel, peren, banaan
Dan is het kiezen tussen de kipnuggets en Corona-act of de Rotterdam-act.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
Ik ga ook op zoek naar een nieuwe SC denk ik.
Ik twijfel nog tussen CUL of ESF.
Ik ook appelsquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik meer afgewisseld of kiwi's, sinaasappel, peren, banaan
ONZ SC?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht dat heel VBL een permanente ESF-ban aan de broek had hangen. Ben ik de enige?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
Ik gedraag me gewoon, ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:30 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik dacht dat heel VBL een permanente ESF-ban aan de broek had hangen. Ben ik de enige?
Als VBL een VAR had was hier niemand meer die zou kunnen posten.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:33 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Als ESF een VAR had was mijn rode kaart teruggedraaid.
Franse politie mept Franse brandweer.twitter:sotiridi twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 15:28:41#Update: Just in - Another video footage angle showing you French CRS riot police bashing firefighters with batons on their heads in #Paris in #France, in protests against the government to reform the social pension funds of the working class people in France. https://t.co/lLhZb4bPNs reageer retweet
Moeten hullie wetenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Franse politie mept Franse brandweer.twitter:sotiridi twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 15:28:41#Update: Just in - Another video footage angle showing you French CRS riot police bashing firefighters with batons on their heads in #Paris in #France, in protests against the government to reform the social pension funds of the working class people in France. https://t.co/lLhZb4bPNs reageer retweet
Ik ben ook overal een graag geziene gast.quote:
Dit kan de moeder van @Elan beamenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben ook overal een graag geziene gast.
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit kan de moeder van @:elan beamen
gewoon doormidden snijden, en dan met lepelquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet je je kiwi met of zonder schil?
@:lenny_leonard
Mooi man. Gewoon luisteren naar de grote leider. Heb je nergens last van.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
gewoon doormidden snijden, en dan met lepel
Dit is de enige manier.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
gewoon doormidden snijden, en dan met lepel
Ongezond varken.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet overigens gemiddeld één kiwi per drie jaar.
@KingRolandtwitter:DeKuip twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 17:09:39BTS MAP OF THE SOUL TOUR will be their biggest European tour ever with just added Rotterdam show. Stay tuned for more ticket info to come!#BTS #방탄소년단 #MapOfTheSoulTour https://t.co/L6uWyqE4rn reageer retweet
Ik mis de cheerleaders. Wat is dit joh?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:14 schreef GGMM het volgende:
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! -
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_Dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
noobquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:21 schreef onlogisch het volgende:
Ed doet dit ook al 9 jaar
Zijn allereerste filmpje, Ed in zijn jongere jaren, is nog het best bekeken filmpje ooit. 43k
????????????quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:21 schreef onlogisch het volgende:
is nog het best bekeken filmpje ooit
Ben je verdwaald?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:24 schreef Caland het volgende:
Ik ben overigens as we speak in Roermond of all placed
Hopen dat er voor je zo laat nog treinen terug rijden naar de bewoonde wereld.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:24 schreef Caland het volgende:
Ik ben overigens as we speak in Roermond of all places
@Balthasar_Bomaquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oprotten jij tyfusdebiel en nooit meer terugkomen
De laatste gaat half 11, dat red ik welquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hopen dat er voor je zo laat nog treinen terug rijden naar de bewoonde wereld.
Gewoon wat chips in zijn bek proppen dan dimt hij vanzelf wat in.quote:
Niemand lacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon wat chips in zijn bek proppen dan dimt hij vanzelf wat in.
Dat is ook bijzonder effectief bij de moeder van @:onlogisch ,maar dan met piemels
Onlogisch oogt wat onzeker nu zijn mentor en tevens rolmodel de SC verlaten heeft voor een anderquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Elan was pas 29 seconden onderweg.
Hahahahahaha.
Niemand lacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Onlogisch oogt wat onzeker nu zijn mentor en tevens rolmodel de SC verlaten heeft voor een ander
Senielgenot.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:38 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan is een kruising tussen een doorsnee lid van de Jostiband en Freek de Jonge
Mocht ik op enig moment daadwerkelijk gehandicapt raken ga ik wel gewoon peperplantjes kweken en daarover posten op FOK!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:38 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan is een kruising tussen een doorsnee lid van de Jostiband en Freek de Jonge
Ik ben er nog, hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Onlogisch oogt wat onzeker nu zijn mentor en tevens rolmodel de SC verlaten heeft voor een ander
* "dimt" of "bindt in"quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon wat chips in zijn bek proppen dan dimt hij vanzelf wat in.
Dat is ook bijzonder effectief bij de moeder van @:onlogisch ,maar dan met piemels
Ben je nou al een keer afgekeurd?quote:
Krijg het binnen 3 weken te horen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je nou al een keer afgekeurd?
Ook te gebruiken voor peren en appels! De vrouw van Ed moet toch wel dolgelukkig zijn dat ze met zo'n genie onder een dak woont.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:15 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd hoe dit experiment afloopt, met deze appels schil machine
Apart dat zoiets zo lang moet duren, je zou toch denken dat als ze dat gesprek hebben gehad en het dossier hebben gelezen, ze het dan wel gelijk weten.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg het binnen 3 weken te horen.
Met of zonder schil?quote:
Jammer, anders had je een echte Ed Baars schilmachine kunnen maken en kijken of deze ook op kiwi's werkt.quote:
Zo lang? Pfff.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
* schil machinequote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer, anders had je een echte Ed Baars schilmachine kunnen maken en kijken of deze ook op kiwi's werkt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zo lang? Pfff.
Ik zou je bij binnenkomst al afkeuren.
Ja, dom van me. Natuurlijk gemaakt van recycle producten.quote:
Hopelijk is dit over als ik naar Bali ga. Moet overstappen in Korea, mij te close.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
Het begint eindelijk ergens op te lijken:
[ afbeelding ]
Jij bent een oenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
80 of 100% maakt toch niet uit voor je uitkering?
Wanneer ga je naar baliquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hopelijk is dit over als ik naar Bali ga. Moet overstappen in Korea, mij te close.
Paar tientjes meer in de maand.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
80 of 100% maakt toch niet uit voor je uitkering?
WTFFFFFFFFFF BTS IN ROTTERDAMquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:13 schreef Caland het volgende:
@:kingrolandtwitter:DeKuip twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 17:09:39BTS MAP OF THE SOUL TOUR will be their biggest European tour ever with just added Rotterdam show. Stay tuned for more ticket info to come!#BTS #방탄소년단 #MapOfTheSoulTour https://t.co/L6uWyqE4rn reageer retweet
.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Paar tientjes meer in de maand.
Dat heb je correct begrepenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
.
Ah das toch lekker.
Had begrepen dat 100% alleen wil zeggen dat je nooit meer op herkeuring hoeft en 80-100 de mogelijkheid open laat voor integratie op enig moment.
twitter:LynneMcCarthy twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 16:25:53I think they have that Chinese Corona virus https://t.co/THOa4yZF8T reageer retweet
Gelukkig maatquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ben veilig thuis gekomen
@:jancees
Met welke reden?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lennyquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ben veilig thuis gekomen
@:jancees
Krijgt TarrelGod dan extra lekker zaad als het 100 procent wordt?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Paar tientjes meer in de maand.
Goed om te horen.quote:
Gelukquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Vandaag een sollicitant op gesprek gehad die beweerde Python ervaring te hebben.
Terwijl dat niet vereist is voor die functie.
Meteen aannemen ja toch?
Prima ventje, niks mis meequote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Vandaag een sollicitant op gesprek gehad die beweerde Python ervaring te hebben.
Meteen aannemen ja toch?
wie heeft dat niet tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Meteen aannemen ja toch?
kroket op een broodje? met smerig veel mosterd?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:12 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb een grote friet pindasaus. Kwekkeboom kroket. Portie Kaasstengels en grote milkshake aardbei op. Viesdik
De allerlekkerstequote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:12 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb een grote friet pindasaus. Kwekkeboom kroket. Portie Kaasstengels en grote milkshake aardbei op. Viesdik
Hee JCquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
kroket op een broodje? met smerig veel mosterd?
wel vrij bescheiden bestelling hoor
Scrum!quote:
bedanktquote:
Maakt me niet uit. Welke proleet eet dat?quote:
hou je bekquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Welke proleet eet dat?
Je moet zelf je bek houden.quote:
Nee geen broodje.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
kroket op een broodje? met smerig veel mosterd?
wel vrij bescheiden bestelling hoor
Dit kun je oprecht niet maken Rens. Ik had je hoog zitten.quote:
Leuk filmpje Scrummie, ik heb gelachen.quote:
ik zit nu even thuis, griep is bijna wegquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw carrière?
Mijn advies nog opgevolgd?
Waarom?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit kun je oprecht niet maken Rens. Ik had je hoog zitten.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leuk filmpje Scrummie, ik heb gelachen.
Ik niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leuk filmpje Scrummie, ik heb gelachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |