Probleem is meer dat ik dan zelf niet kan voetballen vaak (of de derde helft moet missen, wat feitelijk hetzelfde is)quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:00 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Is juist prima man, kan je na de wedstrijd gelijk door naar de stad om het daar laat te maken.
Lekker druk in de stad op zaterdagavond.
Ik hoop dat Feyenoord naar dit advies luistert, dan moet het wel goed komen!quote:Mario Been heeft ervaring met uitspelen restant: ‘Feyenoord moet vol gas geven’
Nuchter om half 11 op zaterdagavond. Dat lukt me zelden. Of Feyenoord nou wel of niet speeltquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ook niks. Heb bijna iedere zaterdag wel een borrel of een feestje, dan halsoverkop met een nuchter koppie om half elf aansluiten is een beetje jammer. Zeker bij de wat meer burgerlijke types die al om 12 uur afsluiten. In april/mei start ook weer het festivalseizoen, dan wil je ook liever op zaterdag gaan als je net zo strak wil kijken als Karsdorp en maandag nog moet werken.
Op zondag half drie vind ik gewoon het fijnst nu. Lekker uitbrakken en door naar de Kuip.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat Feyenoord naar dit advies luistert, dan moet het wel goed komen!
Gelukkig hebben we een spits op de bank klaar staanquote:
Tijd voor Rickie.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
Geertruida moet je maar gewoon nooit de bal meer geven
Berghuis speelt echt al weken kut, incidentje daargelaten.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is Berghuis mee bezig vandaag
Hij krijgt ook heel weinig steun van Geertruida daarbij ben je al blij dat die de bal naar een medespeler krijgt.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Berghuis speelt echt al weken kut, incidentje daargelaten.
Ja weet ik veel, vorige week dacht ik nog dat het door de mist was maar het is gewoon echt zo kutquote:
Achterlijke tactiek ook zonder Jorgensen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Inmiddels al 20 diepe ballen naar helemaal niks gegeven.
Komt gewoon omdat je geen spits hebt en met Narsingh speeltquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:41 schreef fetX het volgende:
Onbegrijpelijk dat we het tegen dit zooitje moeilijk hebben
Terugkeer Jorgensen was ook het geluk van Dick.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat je geen spits hebt en met Narsingh speelt
Omdat Bergie nog altijd het beste is van het team.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:49 schreef satecl het volgende:
Waarom doet Fer dat niet tegen Berghuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |