Vermeer was daar ook goed in toch ?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:55 schreef satecl het volgende:
Bijlow penalty killer dus maak me nog geen zorgen.
Schijnt zijn beste punt te zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoop dat die Bozenik ook een beetje oke aanspeelpunt is.
Detyfus.
Hebben we nog middenvelders dan? Die zijn toch allemaal verhuurd of verkocht?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
Er is ook weer telkens geen middenvelder die aansluit en de bal op de 16 komt vragen wanneer de buitenspeler diep gaat
Ja absoluut.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Dickie heeft ook wel de mazzel aan z'n kont hangen he. Het spel lijkt nog steeds nergens op, maar jullie winnen wel wekelijks.
Belgquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Twee weken een uur lang ergeren op een knollenveld, maar bon, het is binnen
Ja? Ga je eindelijk een wedstrijd bezoeken?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zaterdag weer lekker in de Kuip. Debuut Bozenik. Debuut die andere gozer. Zin in.
Nee, dat staat er niet. Feyenoord speelt in de Kuip.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja? Ga je eindelijk een wedstrijd bezoeken?
Nee ja omdat er wel staat van zin in, ik denk het gaat gebeuren. Broodjes mee, alles.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet. Feyenoord speelt in de Kuip.
pakje wickyquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee ja omdat er wel staat van zin in, ik denk het gaat gebeuren. Broodjes mee, alles.
waarom precies?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat zal die zuur kijken nu.
Omdat, zoals de meesten hier ook wel al wisten, er veel meer uitgehaald kon worden dan Stam deed. En daar baalt ‘ie vast van. Denk dat het daar om gaat.quote:
Ik lees niet waarom hij in 's hemelsnaam zuur zou kijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat, zoals de meesten hier ook wel al wisten, er veel meer uitgehaald kon worden dan Stam deed. En daar baalt ‘ie vast van. Denk dat het daar om gaat.
Het is zeker nog geen goed voetbal (op af en toe een goede helft na), maar het open huis achterin is een stuk minder en dan zie je dat je een hoop punten kan halen in deze competitie.
Dit gaat niet zo mooi op zijn CV staan inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat zal die zuur kijken nu.
Jij zou het leuk vinden als je weg moet bij je werk en je opvolger het geweldig doet? Dan gaan de meeste mensen toch aan zichzelf twijfelen zou je denken.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik lees niet waarom hij in 's hemelsnaam zuur zou kijken
Omdat hij ervan zal balen dat het nu goed gaat met Feyenoord.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ben je niet heel slim als je dat niet kan redeneren.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met Stam was niet alleen pech. Hij was ook een tactisch onbenul. Het voetbal is niet goed, maar onder Dick staat het veel beter.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit gaat niet zo mooi op zijn CV staan inderdaad.
Maar goed, hij is ook laf geweest door weg te lopen. Mooi dat het afgestraft wordt want het is niet de eerste keer dat Stam wegliep omdat ie het mentaal allemaal niet meer aan kon. Ook onder Stam was het geluk heus wel gekeerd uiteindelijk (alleen niet zo extreem als onder Dick natuurlijk).
Vond dat Stam wel leuke ideeën had. Met name willen spelen als Liverpool en dan middenveld met de punt naar achter met Kelly als CVM was een leuk concept. Hij kon zich echter ook aanpassen op wat de wedstrijd vroeg: vier aanvallers opstellen tegen Ajax in de Arena was een leuke vondst.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Met Stam was niet alleen pech. Hij was ook een tactisch onbenul. Het voetbal is niet goed, maar onder Dick staat het veel beter.
Uitstekend gekeept inderdaad.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:17 schreef fetX het volgende:
Bijlow had trouwens een prima redding. En is bij hoge ballen ook wel prettig. Bij Vermeer zat ik dan vaak met samengeknepen billen.
Ik zou dan niet zuur gaan lopen doen nee. Als ik intensief in een team heb gewerkt, zou ik blij zijn als dat team het goed doet, of ik er zelf weggegaan ben of niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij zou het leuk vinden als je weg moet bij je werk en je opvolger het geweldig doet? Dan gaan de meeste mensen toch aan zichzelf twijfelen zou je denken.
Beker wel geloof ik. Eredivisie is alleen eindstand wat telt dacht ik + tv gelden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:23 schreef Generationalpha het volgende:
Leveren dit soort winstpotjes en eredivisieoverwinningen clubs eigenlijk ook nog geld op?
Geluk gekeerd? Het is gewoon een extreem slechte trainer die gelukkig is opgestapt voordat het echt rampzalig werd.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit gaat niet zo mooi op zijn CV staan inderdaad.
Maar goed, hij is ook laf geweest door weg te lopen. Mooi dat het afgestraft wordt want het is niet de eerste keer dat Stam wegliep omdat ie het mentaal allemaal niet meer aan kon. Ook onder Stam was het geluk heus wel gekeerd uiteindelijk (alleen niet zo extreem als onder Dick natuurlijk).
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:23 schreef Generationalpha het volgende:
Leveren dit soort winstpotjes en eredivisieoverwinningen clubs eigenlijk ook nog geld op?
quote:Plaatsing voor het hoofdtoernooi levert 10.000 euro prijzengeld op. Voor het bereiken van de tweede ronde wordt er nogmaals 15.000 euro uitgekeerd vanuit Zeist. Plaatsing voor de achtste finale is goed voor nog eens 25.000 euro en de kwartfinale geeft een bonus van 45.000 euro. De uiteindelijke bekerwinnaar ontvangt 250.000 euro prijzengeld van de KNVB.
Ik heb het zelden zo koud gehad in een stadion, wat een tochthol. Prima avondje verderquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:15 schreef fetX het volgende:
Benieuwd hoe @:caland het heeft gehad in Sittard.
Knap dat je jezelf ervoor kunt opladen, op een dinsdag zelfsquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het zelden zo koud gehad in een stadion, wat een tochthol. Prima avondje verder
FeyenoordTM LEUGENAAR.quote:Feyenoord speelt vanavond het restant van de bekerwedstrijd tegen Fortuna Sittard. De bijzondere omstandigheden vragen om een andere aanpak dan vorige week.
"We moeten zo min mogelijk risico nemen", vertelt Dick Advocaat in gesprek met FOX Sports. "Het is 27 minuten. We moeten met de achterhoede iets meer drukken naar het middenveld. Vorige week liepen we te veel naar achter. Dan maken we het onszelf moeilijk."
Ook wordt Advocaat gevraagd naar de laatste transferontwikkelingen. Oğuzhan Özyakup lijkt onderweg naar De Kuip. "Het ziet er goed uit, maar hij heeft nog niet getekend. Zolang hij nog niet heeft getekend is het nog niet zeker." Ook de naam van Lewis Baker werd genoemd, maar daar weet Advocaat niks van. "Dat is uit de lucht komen vallen. Ik weet niet wie dat in de media gebracht heeft, maar dat gebeurt bij ons."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |