Ja, daarin (jeugdspelers met potentie) heeft PSV een flinke voorsprong maar dat weten we toch al een tijdje? Je brengt het allemaal als enorme wijsheden maar je zegt niets nieuws. Feyenoord begint nu langzaam in te zien hoe het moet en er staat op dit moment genoeg waarde op het veld en qua resultaten is er weinig te klagen. Dus ik snap niet zo goed waarom je zo geforceerd naar de lange termijn verwijst alsof we niet weten dat Feyenoord een achterstand heeft op geld gebied. Dat heeft tijd nodig.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wees even realistisch. Een Bergwijn kan er weinig van en heeft allang bewezen dat hij het echt niet gaat maken in het buitenland en levert PSV al meer dan 30 miljoen op. Malen was begin dit seizoen een enorme hype en schoot de ene na de andere bal binnen. Ihattaren is gebombardeerd tot grootste supertalent ooit. (Ik weet ook wel dat het een kutventje is met een matige mentaliteit maar daar hebben buitenlandse clubs geen boodschap aan.)
Of het nou terecht is of niet, dit soort jongens gaan PSV heel veel geld opleveren.
Je mag inderdaad wel even genieten van het moment.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, daarin (jeugdspelers met potentie) heeft PSV een flinke voorsprong maar dat weten we toch al een tijdje? Je brengt het allemaal als enorme wijsheden maar je zegt niets nieuws. Feyenoord begint nu langzaam in te zien hoe het moet en er staat op dit moment genoeg waarde op het veld en qua resultaten is er weinig te klagen. Dus ik snap niet zo goed waarom je zo geforceerd naar de lange termijn verwijst alsof we niet weten dat Feyenoord een achterstand heeft op geld gebied. Dat heeft tijd nodig.
Nee.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:37 schreef Generationalpha het volgende:
Overigens zou het aantrekken van Linssen vanuit Feyenoord zeer logisch zijn na dit seizoen.Er is namelijk geen geld.
Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:47 schreef Generationalpha het volgende:
Hoe realistisch achten jullie winst bij Heerenveen?
Moeilijk te zeggen. De bal is rond.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:47 schreef Generationalpha het volgende:
Lastige pot. De laatste jaren niet meer verloren daar, maar goed aan zo'n reeks komt ook een keer een einde.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:47 schreef Generationalpha het volgende:
Dit zijn echt alle cliche's die je maar kon bedenken in 1 zin verwerkt hé? Je moet alleen nog even vermelden dat er gestreden moet worden voor elke meter.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:01 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Lastige pot. De laatste jaren niet meer verloren daar, maar goed aan zo'n reeks komt ook een keer een einde.
We krijgen de beker zeker niet kado dit jaar.
Uitwedstrijd eerder dit jaar was ook een enorme zaadpot waarbij beide ploegen nauwelijks iets creëerden als ik me goed herinner.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:01 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Lastige pot. De laatste jaren niet meer verloren daar, maar goed aan zo'n reeks komt ook een keer een einde.
We krijgen de beker zeker niet kado dit jaar.
Een bekerpot is een wedstrijd op zich.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit zijn echt alle cliche's die je maar kon bedenken in 1 zin verwerkt hé? Je moet alleen nog even vermelden dat er gestreden moet worden voor elke meter.
kortste weg naar europaquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een bekerpot is een wedstrijd op zich.
Dit had ook een post voor het kampioensjaar kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:12 schreef Elan het volgende:
Prima prijs, veel meer dan een incidentele beker zit er ook niet in de komende jaren![]()
Wat dacht je van een Johan Cruijffschaalgod?quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:12 schreef Elan het volgende:
Prima prijs, veel meer dan een incidentele beker zit er ook niet in de komende jaren![]()
Klopt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Waarmee ik overigens niet zeg dat we komend seizoen kampioen gaan worden.
Niet helemaal niets. Ik zeg in feite dat de post die jij maakt een nogal domme post is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Eigenlijk zeg je helemaal niets.
Oh ja, dat was ik vergeten. En ook dat het een op zich staande wedstrijd is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit zijn echt alle cliche's die je maar kon bedenken in 1 zin verwerkt hé? Je moet alleen nog even vermelden dat er gestreden moet worden voor elke meter.
Ja want de situatie qua onderlinge verhoudingen nu is ook echt te vergelijken met de situatie toen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet helemaal niets. Ik zeg in feite dat de post die jij maakt een nogal domme post is.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want de situatie qua onderlinge verhoudingen nu is ook echt te vergelijken met de situatie toen.
Scrummiegod.
Waar staat wat?quote:
Ik vergelijk niets, daar begin jij over. Ik zeg alleen dat je dat soort posts ook zag voor het kampioensjaar, om aan te tonen dat je wel iets kan roepen, maar de realiteit er over een jaar compleet anders uit kan zien.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar staat wat?
Je noemt m'n post dom en refereert vervolgens aan een situatie uit een compleet ander momentum om je punt te maken.
Ik vond dat @GGMM wel een steuntje in de rug kon gebruiken.quote:Het valt me mee dat je je signature nog niet hebt aangepast naar Feyenoord kampioen 19/20 zoals je eerder altijd deed.
Feyenoord moet alles op alles zetten om vanaf nu elke wedstrijd te winnen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een bekerpot is een wedstrijd op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |