Heerlijk zo'n stukje waarin wederom helemaal niks nieuws verteld wordt. Je zal zo'n man maar betalen voor deze troep.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:47 schreef Caland het volgende:
Weer een nietszeggend stuk van Krabby!twitter:VI_nl twitterde op woensdag 29-01-2020 om 10:40:19Het nieuwe Feyenoord begint langzaam vorm te krijgen: https://t.co/iaAcPdJkos reageer retweet
Ja en welke aangekochte speler behalve Sanchez heeft de afgelopen jaren dan zoveel opgeleverd? En dan reken ik Frenkie nog even niet mee want die heb nog een tijd in de jeugd gespeeld. Ik zou zeggen tel alle aankopen bij elkaar op en haal de opbrengsten er van af. Dan valt het heel erg mee.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar jij zegt net dat het transferbeleid van Ajax net zo kut is, dat is echt de domste opmerking van de dag als je ziet hoe krankzinnig veel winst ze daar uit hebben gesleept.
Het zijn de jeugdspelers, Klaassen, De Ligt en Frenkie die Ajax hun kas hebben gespekt.
PSV heeft voorlopig nog even het momentum qua transfersommen. (Zitten nog tientallen miljoenen aan eigen jeugd in de selectie.) Voor ze dat geld allemaal verbrast hebben zit je zo 5 seizoenen verder, terwijl Feyenoord elke transferwindow weer moet winkelen met een vrijwel lege portemonnee.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt enerzijds, anderzijds is Feyenoord nu wel goed bezig door veel eigen jeugd de kans te geven en ook wat jonge spelers te kopen (Sinisterra, Bozenik, Senesi) .
Feit blijft natuurlijk dat je qua transfersommen bizar ver achterstaat op PSV en AZ, de vergelijking met Ajax zullen we maar helemaal niet maken. Al moeten we maar zien wat PSV gaat doen met die miljoenen van Bergwijn.
Als ze dat herinvesteren op dezelfde manier als de gelden voor Lozano en De Jong hoeven wij daar hier niet wakker van te liggen.
Zijn we bezig met een wedstrijd wie het meeste geld krijgt en het best kan verbrassen?quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
PSV heeft voorlopig nog even het momentum qua transfersommen. (Zitten nog tientallen miljoenen aan eigen jeugd in de selectie.) Voor ze dat geld allemaal verbrast hebben zit je zo 5 seizoenen verder, terwijl Feyenoord elke transferwindow weer moet winkelen met een vrijwel lege portemonnee.
Feyenoord heeft overigens wel een voordeel wat betreft reputatie en netwerken. Kuijt heeft al aardig wat spelers over de streep getrokken en je ziet dat redelijk grote namen toch nog steeds wel vaak naar Feyenoord komen vanwege de reputatie en de supporters. Zo’n Ozyakup vind ik toch wel een stunt.
tis watquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
PSV heeft voorlopig nog even het momentum qua transfersommen. (Zitten nog tientallen miljoenen aan eigen jeugd in de selectie.) Voor ze dat geld allemaal verbrast hebben zit je zo 5 seizoenen verder, terwijl Feyenoord elke transferwindow weer moet winkelen met een vrijwel lege portemonnee.
Feyenoord heeft overigens wel een voordeel wat betreft reputatie en netwerken. Kuijt heeft al aardig wat spelers over de streep getrokken en je ziet dat redelijk grote namen toch nog steeds wel vaak naar Feyenoord komen vanwege de reputatie en de supporters. Zo’n Ozyakup vind ik toch wel een stunt.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja en welke aangekochte speler behalve Sanchez heeft de afgelopen jaren dan zoveel opgeleverd? En dan reken ik Frenkie nog even niet mee want die heb nog een tijd in de jeugd gespeeld. Ik zou zeggen tel alle aankopen bij elkaar op en haal de opbrengsten er van af. Dan valt het heel erg mee.
We bediscussiėren het lange termijnbeleid. Maar goed, conclusie is wel dat Feyenoord het met de huidige middelen inderdaad niet heel slecht doet.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zijn we bezig met een wedstrijd wie het meeste geld krijgt en het best kan verbrassen?
Niet gelezen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je had beter alleen dit kunnen typen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heel fijn maar de status en bedragen die Ajax krijgt gaat Feyenoord nooit bereiken. Dus we kunnen ons wel spiegelen aan hun, maar voer je hetzelfde beleid uit dat ben je al lang en breed failliet.
[..]
Fijn dat AZ meer vangt, maar 8 vd 10 seizoenen presteerde Feyenoord gewoon beter. En daar gaat het toch uiteindelijk om? Het moet natuurlijk wel beter want AZ zou de concurrent niet moeten zijn. Maar als we toch gaan vergelijken.
Ja schoolvoorbeeld. Heb je ook gezien dat ze het afgelopen 5 jaar 200 miljoen hebben betaald?quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
En wat denk je van een Milik en Dolberg, samen alleen al goed voor ruim 50 miljoen. Ajax is qua transferbeleid ongeveer het schoolvoorbeeld van hoe je een club runt.
Als er 500 tegenover staanquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja schoolvoorbeeld. Heb je ook gezien dat ze het afgelopen 5 jaar 200 miljoen hebben betaald?
bedanktquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:08 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
We bediscussiėren het lange termijnbeleid. Maar goed, conclusie is wel dat Feyenoord het met de huidige middelen inderdaad niet heel slecht doet.
Wees even realistisch. Een Bergwijn kan er weinig van en heeft allang bewezen dat hij het echt niet gaat maken in het buitenland en levert PSV al meer dan 30 miljoen op. Malen was begin dit seizoen een enorme hype en schoot de ene na de andere bal binnen. Ihattaren is gebombardeerd tot grootste supertalent ooit. (Ik weet ook wel dat het een kutventje is met een matige mentaliteit maar daar hebben buitenlandse clubs geen boodschap aan.)quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:10 schreef fetX het volgende:
Tientallen miljoenen van spelers die of in de lappenmand liggen of amper tot niks presteren. Zal mij benieuwen.
transferbalans Ajax + 150 milj. spelers waarde >400 miljoen, PSV transferbalans +28 miljoen spelers waarde 200 miljoen ( transfer Bergwijn zit er nog niet bij) transferbalans Feyenoord+ 7 miljoen spelerswaarde 83 miljoenquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja en welke aangekochte speler behalve Sanchez heeft de afgelopen jaren dan zoveel opgeleverd? En dan reken ik Frenkie nog even niet mee want die heb nog een tijd in de jeugd gespeeld. Ik zou zeggen tel alle aankopen bij elkaar op en haal de opbrengsten er van af. Dan valt het heel erg mee.
Ja maar er staat geen 500 tegenover. Laat staan dat aangekochte spelers 500 miljoen hebben opgebracht. Het gaat nu over aankopen. Dat de jeugd van Ajax beter is dat is wel duidelijk.quote:
joequote:Op woensdag 29 januari 2020 11:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wees even realistisch. Een Bergwijn kan er weinig van en heeft allang bewezen dat hij het echt niet gaat maken in het buitenland en levert PSV al meer dan 30 miljoen op. Malen was begin dit seizoen een enorme hype en schoot de ene na de andere bal binnen. Ihattaren is gebombardeerd tot grootste supertalent ooit. (Ik weet ook wel dat het een kutventje is met een matige mentaliteit maar daar hebben buitenlandse clubs geen boodschap aan.)
Of het nou terecht is of niet, dit soort jongens gaan PSV heel veel geld opleveren.
Nee, wel dat er alleen al vorig seizoen 200 miljoen binnengehaald met drie transfers, en dan ga jij vervolgens dat beleid ff zitten hekelen.quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 29 januari 2020 11:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja schoolvoorbeeld. Heb je ook gezien dat ze het afgelopen 5 jaar 200 miljoen hebben betaald?
Ja Jezus is hebben we het nu over transferbeleid over het algemeen met jeugd?quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, wel dat er alleen al vorig seizoen 200 miljoen binnengehaald met drie transfers, en dan ga jij vervolgens dat beleid ff zitten hekelen.
Hardop gelachen.
Precies, dus ik zie niet in waarom Feyenoord niet veel geld (ik zeg niet per definitie meteen 30 miljoen) zou kunnen krijgen voor talenten in vergelijking met PSV. Juve zat al achter Senesi aan, Arsenal volgt Kokcu. Die kans dat dit bij Feyenoord gebeurt is er ook gewoon (in vergelijking met PSV, want de vergelijking met Ajax ga ik niet maken), maar jij bagatelliseert alles wat er bij Feyenoord gebeurt onder het mom ‘ik weet al precies wat er gaat gebeuren.’quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wees even realistisch. Een Bergwijn kan er weinig van en heeft allang bewezen dat hij het echt niet gaat maken in het buitenland en levert PSV al meer dan 30 miljoen op. Malen was begin dit seizoen een enorme hype en schoot de ene na de andere bal binnen. Ihattaren is gebombardeerd tot grootste supertalent ooit. (Ik weet ook wel dat het een kutventje is met een matige mentaliteit maar daar hebben buitenlandse clubs geen boodschap aan.)
Of het nou terecht is of niet, dit soort jongens gaan PSV heel veel geld opleveren.
Geld verdienen aan jeugd is in Nederland gewoon onderdeel van het transferbeleid. Als je daar je winst uit haalt hoef je niet per se winst te maken op aankopen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja Jezus is hebben we het nu over transferbeleid over het algemeen met jeugd?
Waarom wil je dat per se los van elkaar zien?quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja Jezus is hebben we het nu over transferbeleid over het algemeen met jeugd?
Ok ik bedoelde aankoopbeleid. Dat is waar Generationalphna namelijk over begon.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geld verdienen aan jeugd is in Nederland gewoon onderdeel van het transferbeleid. Als je daar je winst uit haalt hoef je niet per se winst te maken op aankopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |