abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191445184
quote:
2s.gif Op maandag 10 februari 2020 09:28 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Als mini-ToT z'n stoeltje net wat te dicht bij de lichtschakelaar staat, is het hier net een fucking disco! :')
Wij hebben haar goed afgericht, aan is aan en dan is het klaar :D
pi_191445245
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 19:34 schreef MissEnergy het volgende:

[..]

Wij hebben haar goed afgericht, aan is aan en dan is het klaar :D
Haha, beter! :D
Mini-ToT is meer van het type "ongeleid projectiel". _O-
Net ook weer verkocht hij de hangende lamp een ontiegelijke rotklap toen mevrouw ToT hem daar bij in de buurt in haar armen hield! _O-

Echt, die lamp vliegt hier nog eens mini-ToTpowered door het raam heen! :')

Ik heb medelijden met andere kinderen als hij later naar de opvang gaat! :')
pi_191445299
Haha mini-ToT klinkt bijna als Mario _O-

Madame is heel lief, geeft boekjes kusjes :6

Verder zit ze de hele dag met haar hand weer in de mond. Keer op keer weer een enorm smerige broek waarbij met wat pech het langs de benen naar beneden loopt... De hoektanden/kiezen mogen van mijn inmiddels wel verschijnen!
pi_191448948
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 19:41 schreef MissEnergy het volgende:
Haha mini-ToT klinkt bijna als Mario _O-

Madame is heel lief, geeft boekjes kusjes :6

Verder zit ze de hele dag met haar hand weer in de mond. Keer op keer weer een enorm smerige broek waarbij met wat pech het langs de benen naar beneden loopt... De hoektanden/kiezen mogen van mijn inmiddels wel verschijnen!
Doorlekken is met mini-ToT gelukkig al een lange tijd niet meer gebeurd! :D Maar we gebruiken nu ook wel oversized luiers. :P
  dinsdag 11 februari 2020 @ 07:58:33 #105
319308 Tink89
To live is to dance
pi_191451627
Prul eet ook de hele dag haar handjes op, maar is sinds haar buisjes wel écht een ander kind. Ze was al een blij ei, maar nu helemaal. Tuurlijk heeft ze af en toe haar dreumesdriftbuien, maar al met al zit ze echt overduidelijk lekkerder in haar vel :D

Hier overigens geen printerknoppen en lichtknopjes issues enzo. Prul mag de lamp aandoen als we binnenkomen en uitdoen als we weggaan, maar verder blijft ze er mooi vanaf. Het modem en de tv-ontvanger in de open kast blijft ze *even afkloppen* netjes vanaf inmiddels.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_191452593
Misschien is het een jongensding, maar die van mij zit ook overal aan... Ik blijf stug corrigeren, maar vooralsnog met weinig resultaat. Vorige week had ik hem na 80x corrigeren heel even op de gang gezet, dat maakte in zoverre indruk dat hij een beetje beteuterd keek toen ik hem na een minuut weer kwam halen :P Het heeft er niet voor gezorgd dat hij nu geen aarde van de kamerplant meer door de huiskamer heen gooit, maar wel dat hij zichzelf nu op de gang zet meteen nadat hij bovenstaande doet. Inclusief een zwaaiend vingertje met "Neh neh neh neh" (dat heeft ie denk ik van de opvang) :') :') :')
pi_191452675
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 09:26 schreef Aure het volgende:
Misschien is het een jongensding, maar die van mij zit ook overal aan... Ik blijf stug corrigeren, maar vooralsnog met weinig resultaat. Vorige week had ik hem na 80x corrigeren heel even op de gang gezet, dat maakte in zoverre indruk dat hij een beetje beteuterd keek toen ik hem na een minuut weer kwam halen :P Het heeft er niet voor gezorgd dat hij nu geen aarde van de kamerplant meer door de huiskamer heen gooit, maar wel dat hij zichzelf nu op de gang zet meteen nadat hij bovenstaande doet. Inclusief een zwaaiend vingertje met "Neh neh neh neh" (dat heeft ie denk ik van de opvang) :') :') :')
_O-
Protège moi de mes désirs.
pi_191452810
Na 7 nachten doorslapen vannacht weer een hysterische Juul. Van 04:00 tot 04:30 ontroostbaar. We snappen er allebei niets van, bij ons in bed bleef ze hysterisch, krijsen, huilen, vooral heel boos zijn. Ze is uiteindelijk uitgeput in slaap gevallen bovenop mijn vriendin.

En we kunnen allebei onze slaap nogal gebruiken, ik ben nu echt ziek (het woord echt is belangrijk want dat zei de huisarts gisteren tegen me omdat ik me van haar ziek moest melden) en mijn vriendin heeft enorm veel stress en drukte op haar werk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191453488
Wat een gedoe dan @exode .. Hopelijk snel even uit deze wind en rustige tijden. Als je allebei maar even 'gewoon' fit bent zou al zoveel schelen! En normale nachten. :9 't is jullie zo gegund. :*

--

Wij gaan rustig door, nachtterreur af en toe, maar zelf wél fit. Op de kwaaltjes bij m'n vriendin na dan. Gelukkig hebben we het werk al goed aan kunnen passen, werk ik iets meer, maar kan zij iets aangepast werken. Kijk uit naar over een paar weken dat het makkelijker zou moeten gaan. :9 Saar doet het hartstikke fijn nu. Is echt haar stem aan het oefenen en ontwikkelen. Steeds meer woordjes, praatjes, zingen, dansen.. Merk aan de omgeving ook dat ze haar heel graag bij hun hebben dat het steeds leuker is. O+
pi_191459283
@ToT, de viezigheid past op zich qua absorptie wel in de luier maar is gewoon zo enorm vies en dun...

@Tink89, hier ook eigenlijk altijd blij. Fijn dat buisjes haar nog leuker maken.

@Aure, ideaal een kind dat zichzelf corrigeert. Lijkt me erg lachwekkend om te zien! Zwaaiend vingertje doen we ook wel, soms krijgen wij al een schuddende nee als ze weet dat het niet mag...

@exode, dit klinkt als een hele onprettige en ongezonde situatie. Hoe laat gaat Juul naar bed? Krijgt ze uiteindelijk voldoende slaap. Misschien is het inzette van een slaapcoach een oplossing en/of Juul een dagje naar iemand die wel energie heeft?
Hoe het op het werk er aan toegaat is ook niet echt een hele handige keuze van jullie leidinggevende, maar daar zijn ze nu vast ook wel achter! Ennuuhm vakantie klinkt mooi maar kan ook betekenen dat je alsnog hele dag in dienst staat van Juul en wel je rust nodig hebt!

Wij kunnen ook gewoon dingen laten staan in huis, ze heeft geen behoefte om aan bepaalde dingen te zitten. Hoewel vanaf kleine baby al aangegeven dat het niet mocht en ze blijft er sindsdien gewoon vanaf!

Net echt dikke huilbui, ik denk erg veel last van tandjes. Vooral in de loop van de dag lijkt ze meer last te krijgen dan in de ochtend. Herkenbaar?

Wij zijn echt gezegend met een dame die overal slaapt; om half 8 in bed en ze slaapt de 12 uur erna. Ik kan me echt niet herinneren dat ik er in een nacht uit ben geweest! Ons slaapkoppie :z :z
pi_191460270
MissE, overdag hebben we geen kind aan Juul. Het is een enorm vrolijk en gezellig meisje. De hele dag in de weer.

Juul ligt altijd tussen 18:45 en 19:15 in bed en slaapt dan meteen. 9 van de 10 nachten slaapt ze inmiddels door tot de volgende ochtend 7 uur. Maar die ene nacht op de 10 is dus meteen ook echt dramatisch.
We kunnen er de vinger niet achter krijgen wat het is. Er zit geen logica of verband in zeg maar.
Ik ken het ook niet van haar grote broer die is in zijn bijna 6jarige leven amper wakker geweest 's nachts.

De situatie op mijn werk gaat niet wijzigen. Dat wil ook niet, maar dat is een te lang verhaal voor hier. Het is gewoon k#t dat ik net ziek ben in de drukste tijd. Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst ziek was, dan zal minstens 10 jaar geleden zijn geweest.

En mijn vriendin, tja onderwijs....de stakingen zijn niet voor niets natuurlijk.
  woensdag 12 februari 2020 @ 07:18:15 #112
319308 Tink89
To live is to dance
pi_191466739
Fuck de fokwet : prul ligt sinds 19:15 in bed en slaapt nog steeds. Best verjaardagscadeautje ooit O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_191467348
De tering, meneertje had gisteren de hele dag een bui zeg! :o
Slaap hielp niet, badje hielp niet, eten en drinken hielp niets. :o
Maar nu vandaag is hij wel weer lief! O+
pi_191467494
Fokwet, FML! :') Zijn humeur is weer helemaal omgeslagen.
pi_191467631
gefeliciteerd, Tink!
pi_191468526
Wiehoeeeee Tink, dubbel gefeliciteerd!!

Juul heeft tot 06:00 geslapen, daar teken ik voorlopig wel weer voor.

Hoe voelt je vrouw zich verder NJ? Veel last van de zwangerschap? En jij al wat gewend aan het idee van papa van 2?
pi_191468696
Gefeliciteerd @Tink89! *O*

Welpje sliep (na wat onderbrekingen rond 02:00 uur) vanochtend tot 8 uur en was daarna nog ronduit chagrijnig. Toch maar bij de GO afgeleverd en hopen dat hij daar wat afleiding heeft, want hij zat niet zo lekker in zijn vel, arme mup. Gisteren véél gepoept en flink rode wangen, dus ik verwacht een hoektand of twee binnenkort.
pi_191472041
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 07:18 schreef Tink89 het volgende:
Fuck de fokwet : prul ligt sinds 19:15 in bed en slaapt nog steeds. Best verjaardagscadeautje ooit O+
Gefeliciteerd! :*
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 10:26 schreef exode het volgende:
Wiehoeeeee Tink, dubbel gefeliciteerd!!

Juul heeft tot 06:00 geslapen, daar teken ik voorlopig wel weer voor.

Hoe voelt je vrouw zich verder NJ? Veel last van de zwangerschap? En jij al wat gewend aan het idee van papa van 2?
Dat is winst. 8-) Nu langzaam weer oprekken met Juul haha.

Ze is gelukkig, maar ellendig. :9 Kan niet wachten tot de misselijkheid minder of weg is en de vermoeidheid hopelijk iets afneemt. Als dat het doet. *) Ik vind het idee nog steeds onvoorstelbaar. Heftig ook nog steeds :9 maar kan het nog steeds bijna niet geloven, komt wel zodra de buik zichtbaar(der) wordt. :+ Nu we stiekem al wat meubels kijken enzo komt het gevoel ook wel. Deze weken zijn sowieso heel bijzonder omdat we het direct met blijdschap kunnen delen en het niet zo beladen is als destijds met de eerste zeg maar.
pi_191521873

Ff lekker samen wandelen. :P
pi_191535985
Stil hier zeg.

Welpje loopt al sinds voor de kerst kleine stukjes zelf, maar komt nu ook een beetje op het punt dat hij stabiel genoeg is om niet altijd de kinderwagen mee te hoeven nemen. Heerlijk vind ik dat, het geeft zoveel vrijheid. Zo stapte hij gisteren lekker rond bij kinderboerderij. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij werd vannacht wel twee keer wakker met een gierende blafhoest, maar gelukkig sliep hij mbv luuf en tijmolie uiteindelijk toch nog tot 9.00 door.
pi_191537067
Zeker rustig hier!

Lekker he Luna & Tot zo'n wandelende dreumes O+ Draakje liep al in november goed binnenshuis, maar buiten durfde hij niet goed. Sinds januari gelukkig wel, want dat kind is zo zwaar om te tillen :+ En geen wagen mee is ook heerlijk.

Ik durf het bijna niet te zeggen na bijna 18 maanden slaapdrama's, bang om het te jinxen. Maar Draakje slaapt in z'n eigen peuterbed,op zijn eigen kamer. Valt zelf in slaap met hand op z'n hoofdje of in z'n hand en slaapt nu al 2 nachten door (wel 6 uur/half 7 wakker, maar okay :+ ) Ik weet niet wat ik meemaak na zolang minimaal elke 3 uur wakker, maar ook zolang elk 1,5 uur.
Ook opgelucht, want ik heb dus niet de jongen stuk gemaakt door zolang hem lichamelijk in slaap te helpen (borst, wiegen, knuffelen, lopen etc..) :')
Echt love het peuterbed O+
pi_191537866
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:18 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Zeker rustig hier!

Lekker he Luna & Tot zo'n wandelende dreumes O+ Draakje liep al in november goed binnenshuis, maar buiten durfde hij niet goed. Sinds januari gelukkig wel, want dat kind is zo zwaar om te tillen :+ En geen wagen mee is ook heerlijk.

Ik durf het bijna niet te zeggen na bijna 18 maanden slaapdrama's, bang om het te jinxen. Maar Draakje slaapt in z'n eigen peuterbed,op zijn eigen kamer. Valt zelf in slaap met hand op z'n hoofdje of in z'n hand en slaapt nu al 2 nachten door (wel 6 uur/half 7 wakker, maar okay :+ ) Ik weet niet wat ik meemaak na zolang minimaal elke 3 uur wakker, maar ook zolang elk 1,5 uur.
Ook opgelucht, want ik heb dus niet de jongen stuk gemaakt door zolang hem lichamelijk in slaap te helpen (borst, wiegen, knuffelen, lopen etc..) :')
Mini-To vindt het heerlijk om buiten te lopen, maar de drempel durft hij niet echt over en tussen ons wandelpad en de stoep is een strookje van 5 cm dat net een halve centimeter lager is als de rest, en daar durft hij ook niet overheen! _O- Dan loopt hij de hele tijd heen en weer tussen de drempel en dat strookje! _O- Tot je hem optilt en ergens neerzet; dan loopt hij daar de hele tijd kriskras op een paar vierkante meter! :P
Maar gisteren liep hij ineens heel leuk met ons mee, voor een paar honderd meter! :D

@ slapen; dat is de laatste tijd echt een ramp. -O- Hij is tegenwoordig 's avonds laat NÓG actiever dan normaal en laat zich niet meer zo kalmeren door met hem heen en weer te lopen op de schouder.
Dan leggen we hem maar weer tussen ons in bed, en dan kruipt er ineens een baby over je heen die aan jouw kant van het bed ineens weer iets ziet, en dan heb je ineens een hoofdje of een voetje die keel dichtdrukt, of stinkvoetjes in je gezicht, of dat hij met zijn neus tussen je knieën ligt en je de hele tijd in je buik zit te schoppen, of je hebt ineens een babybipsje waar scheetjes uit komen naast je gezicht enz enz enz. :')
pi_191540943
@exode. Hoe gaan de afgelopen nachten? Lastig dat je niet kan verklaren waar dit door komt.
Natuurlijk kun jij niet dingen wijzigen qua werk, maar voor de werkgever is 1 verantwoordelijke die ziek is niet ideaal!

@Tink89, nog een verlate gefelicitaart! (gelijk met mijn moeder jarig)

@ToT heerlijk aan de wandel. Daar lijkt het weer beter dan op zaterdag bij ons! Hier gaat uit wandelen nemen ook erg goed. Heerlijk! Drempels geeft ze inmiddels niet meer om en stapt ze zo overheen!

Madame heeft gister tot half 10 's ochtends op bed gelegen, we hebben haar toen maar eens eruit gehaald. Daarna om half 1 gewoon weer netjes tot uur of kwart over 2 geslapen! Gistermiddag hebben we een high tea gehad voor mijn moeders 60e verjaardag. Ze heeft heerlijk mee zitten snoepen (vooral van de hartige kant en een hapje slagroom/yoghurt). Wij hadden 's avonds geen honger meer, bij haar ging er nog een schaaltje pasta in!

Wanneer ga je over op een peuterbed? Onze dame vliegt zo nu en dan nog het hele bed door en slaapt nog lekker in een slaapzak.. Ik merk wel dat ze vaker op haar rug weer begint te slapen ipv op haar buik bij het in slaap vallen.
pi_191542032
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:18 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Zeker rustig hier!

Welk bed zijn jullie voor gegaan? :D

quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:29 schreef MissEnergy het volgende:
@:exode. Hoe gaan de afgelopen nachten? Lastig dat je niet kan verklaren waar dit door komt.
Natuurlijk kun jij niet dingen wijzigen qua werk, maar voor de werkgever is 1 verantwoordelijke die ziek is niet ideaal!

@:Tink89, nog een verlate gefelicitaart! (gelijk met mijn moeder jarig)

@:ToT heerlijk aan de wandel. Daar lijkt het weer beter dan op zaterdag bij ons! Hier gaat uit wandelen nemen ook erg goed. Heerlijk! Drempels geeft ze inmiddels niet meer om en stapt ze zo overheen!

Madame heeft gister tot half 10 's ochtends op bed gelegen, we hebben haar toen maar eens eruit gehaald. Daarna om half 1 gewoon weer netjes tot uur of kwart over 2 geslapen! Gistermiddag hebben we een high tea gehad voor mijn moeders 60e verjaardag. Ze heeft heerlijk mee zitten snoepen (vooral van de hartige kant en een hapje slagroom/yoghurt). Wij hadden 's avonds geen honger meer, bij haar ging er nog een schaaltje pasta in!

Wanneer ga je over op een peuterbed? Onze dame vliegt zo nu en dan nog het hele bed door en slaapt nog lekker in een slaapzak.. Ik merk wel dat ze vaker op haar rug weer begint te slapen ipv op haar buik bij het in slaap vallen.
Wat een weelde qua slapen, wat fijn!

Qua bed is het heel wisselend begreep ik toen ik het een tijdje terug vroeg.. Enerzijds #teamledikant waar aangehouden wordt zo lang mogelijk. Maar het is vooral belangrijk als ze er uit klimt om te wisselen geloof ik. Volgens 'de sites/boeken' zit het rond 2,5 jaar dacht ik.

Wij willen kijken of het een succes is te wisselen straks ~ 3 maanden voor haar 2e verjaardag ongeveer.
pi_191542094
:') Die waterverdampers die je aan de radiator hangt?
Geen succes als je een baby hebt. :N
Gelukkig hebben we een tegelvloer en geen laminaat! _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')