quote:
Ja, treintje gepakt.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heb jij nog stilgestaan bij 75 jaar Auschwitz?
Hans is deel van het Taghi kartelquote:Op maandag 27 januari 2020 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hans is voor geweld tegen advocaten
Derk Wiersum draait zich om in ze grafquote:Op maandag 27 januari 2020 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hans is een beetje dommig.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hans is waarschijnlijk ook schuldig aan geweld tegen hulpverleners tijdens oud en nieuw.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans is deel van het Taghi kartel
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Koeman stelt die prutser gewoon weer op zo
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:51 schreef fetX het volgende:
En die gozer gaat mee naar het EK. Speelt waarschijnlijk nog ook.
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:51 schreef De_Kraam het volgende:
Het ergste is dat Koeman die tyfusBabel mee gaat nemen naar het EK.
Eensquote:Op maandag 27 januari 2020 20:50 schreef Bolasie het volgende:
En met die clown zitten we komende zomer opgescheept.
Weer een kabouter, ach ja waarom ook niet.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:52 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof hij niet bij Feyenoord meekan hahaha
Ze hebben er nu weer eentje bij die door z'n vader wordt betaald.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:52 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof hij niet bij Feyenoord meekan hahaha
Is ook typische subtopspeler maar dat is Feyenoord toch ook?quote:Op maandag 27 januari 2020 20:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weer een kabouter, ach ja waarom ook niet.
BabovicGodquote:Op maandag 27 januari 2020 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben er nu weer eentje bij die door z'n vader wordt betaald.
Leuk hoe analisten ook altijd willen dat Feyenoord hetzelfde beleid blijft volhouden om daarna te zeiken dat het middelmaat is.quote:
Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is ook typische subtopspeler maar dat is Feyenoord toch ook?
Je hebt geluk dat dit een meme is, anders had ik een TR geplaatst hoor!quote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is ook typische subtopspeler maar dat is Feyenoord toch ook?
Dat zei je moeder net ook al.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga dit niet tot 22.20 volhouden jongens.
Ja dit. Echt precies dit. Wat moeten we nou met een 30-jarige die het leuk doet bij Vitesse. Kom op zeg. We hebben daar Sinisterra voorlopig lopen.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk hoe analisten ook altijd willen dat Feyenoord hetzelfde beleid blijft volhouden om daarna te zeiken dat het middelmaat is.
Coronavirusjequote:Op maandag 27 januari 2020 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat voor soa heeft René op zijn lip?
Ach zei René vorig jaar ook dat Ajax moest profiteren van de halve finale CL door matige oude spelers van West Bromwich Albion en Burnley te halen. Om daarna de eerstvolgende wedstrijd in de lach te schieten dat het niks is.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dit. Echt precies dit. Wat moeten we nou met een 30-jarige die het leuk doet bij Vitesse. Kom op zeg. We hebben daar Sinisterra voorlopig lopen.
Misschien heeft ie dat juist gedaan.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als hij maar niet zijn vriendin likt met die mond
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als hij maar niet zijn vriendin likt met die mond
Ik zal zo wel weer een negatieve note krijgen. Daar lig ik de hele nacht wakker van.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat dit een meme is, anders had ik een TR geplaatst hoor!
stukje keelkankerquote:Op maandag 27 januari 2020 20:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien heeft ie dat juist gedaan.
Ik luister niet graag naar Watergiant.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
Jullie moeten allemaal Rondo terugkijken, Waterreus was ZIEDEND.
Ik vond studio voetbal leukerquote:Op maandag 27 januari 2020 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
Heb je een linkje ouwe reusquote:Op maandag 27 januari 2020 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
Toon is een man die woede en verwarring oproept.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niet toevallig Toon ook toen op de achtergrond te zien.
Heel kundig bestuurder, heeft bij deze crisis gelijk weer de regie genomen en heeft deze crisis gesust.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Tsja, je hebt wel nog steeds een contract bij een club die je heel goed betaalt.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo gek is het toch niet dat je geen risico wil nemen om geblesseerd te raken vlak voor een grote transfer.
Vanmiddag teruggekeken. Enorm mad op kamp Mark van Bommel. Heerlijk die chaos.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
Wel iemand die in zijn eigen boekjes kan lezen hoe hij de crisis moet gaan oplossen. Ik heb het idee dat hij het meeste weer is vergeten wat er in staat.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toon is een man die woede en verwarring oproept.
Vriend, neem hier een kijkje.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans is op zoek geweest naar het geheim van Ernest Faber.
Het is niet netjes maar het is wel begrijpelijk. Sanchez deed hetzelfde bij Ajax toen (ook voor een transfer naar Spurs, toevallig).quote:Op maandag 27 januari 2020 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja, je hebt wel nog steeds een contract bij een club die je heel goed betaalt.
Hij heeft al een hele tijd iets tegen Van Bommel.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanmiddag teruggekeken. Enorm mad op kamp Mark van Bommel. Heerlijk die chaos.
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heel kundig bestuurder, heeft bij deze crisis gelijk weer de regie genomen en heeft deze crisis gesust.
quote:Op maandag 27 januari 2020 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanmiddag teruggekeken. Enorm mad op kamp Mark van Bommel. Heerlijk die chaos.
Ik ga zo een kijkje nemen met een aantekeningenblok.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriend, neem hier een kijkje.
CUL / Chili a la Kaneel
En toch geloof ik Waterkneus wel dat Van Bommel uit rancune allemaal rotzooi lekt bij bevriende pers.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft al een hele tijd iets tegen Van Bommel.
quote:Op maandag 27 januari 2020 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een bestuurder.
Ik ga zo kijken, mijn chili is werelds.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriend, neem hier een kijkje.
CUL / Chili a la Kaneel
Dat geloof ik pas als je je recept post met pics.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken, mijn chili is werelds.
Sánchez heeft toch niet op de wedstrijddag afgebeld.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet netjes maar het is wel begrijpelijk. Sanchez deed hetzelfde bij Ajax toen (ook voor een transfer naar Spurs, toevallig).
Ik ook.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En toch geloof ik Waterkneus wel dat Van Bommel uit rancune allemaal rotzooi lekt bij bevriende pers.
quote:Op maandag 27 januari 2020 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een bestuurder.
Hij weigerde toen wel mee te spelen tegen Heracles terwijl de transfer nog niet rond was.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Sánchez heeft toch niet op de wedstrijddag afgebeld.
Staat helaas nog niet online, wordt nog wel herhaald op Ziggie Sport.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je een linkje ouwe reus
Ronald had ook een ziedende kolum.
verteltquote:Op maandag 27 januari 2020 21:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Er wordt hier even waarheid vertelt
Moest je weer stofzuigen van Lily paardenlul!!quote:Op maandag 27 januari 2020 21:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Godsamme zeg, wat is dat gehakkel van Hans toch gruwelijk irritant.
Ik heb helaas geen Ziggy.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Staat helaas nog niet online, wordt nog wel herhaald op Ziggie Sport.
Op Ziggo kan je replayenquote:Op maandag 27 januari 2020 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Staat helaas nog niet online, wordt nog wel herhaald op Ziggie Sport.
quote:Op maandag 27 januari 2020 21:06 schreef fetX het volgende:
Toontje lager.
Volgende titel van z’n boek.
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wilfred is niet geïnteresseerd in een goed gesprek.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
Optyfen met deze fragmenten. Verneukt heel het gesprek. Kut Wilfred
@onlogischquote:Op maandag 27 januari 2020 21:09 schreef Zorro het volgende:
Dumfries
Wie eet er nou zoiets goors man
Onlogisch, dat vieze varken vreet er zelfs 2 op.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:09 schreef Zorro het volgende:
Dumfries
Wie eet er nou zoiets goors man
Dit is toch weer een leerzaam topic, dank je!quote:Op maandag 27 januari 2020 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kapsalon is wel gezonder dan salade met struisvogelei.
Warm nest.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zou Van Aanholt naar PSV willen?
quote:Op maandag 27 januari 2020 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kapsalon is wel gezonder dan salade met struisvogelei.
Kapsalon chappen neefquote:Op maandag 27 januari 2020 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zou Van Aanholt naar PSV willen?
Het was een verwijzing naar de befaamde maaltijd van @GGMMquote:Op maandag 27 januari 2020 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is toch weer een leerzaam topic, dank je!
Ja ik schrik hier van.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Meteen in de verkramping bij zo’n opmerking. Mijn hemel.
Geloof ik niet, dat lijkt me niet logisch.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ken iemand die vreet twee kapsalons achter elkaar. Nog nooit zo’n vies verhaal gehoord.
Wie was dat ook alweer?
Een donkere persoon een aap noemen is niet écht grappig toch?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Meteen in de verkramping bij zo’n opmerking. Mijn hemel.
Gadverdamme, ik hoop niet dat ik die vieze big ook ken. Wat walgelijkquote:Op maandag 27 januari 2020 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ken iemand die vreet twee kapsalons achter elkaar. Nog nooit zo’n vies verhaal gehoord.
Wie was dat ook alweer?
quote:
En waarschijnlijk speelt ie ook zo.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
Hij ziet er wel uit als een lulletje.
quote:Op maandag 27 januari 2020 21:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geloof ik niet, dat lijkt me niet logisch.
Toen had hij een heel team van VI journalisten achter zich.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis de tijden dat Johan nog goed geïnformeerd was.
Is dit die crimineel uit rusland?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En waarschijnlijk speelt ie ook zo.
Ah joh. Hoef jij niet te vinden, maar maak het ook niet groter dan het is zeg.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een donkere persoon een aap noemen is niet écht grappig toch?
Tere zieltjes.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Men kan niks meer hebben tegenwoordig. Watjes.
Nee, die kan wel ballen.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is dit die crimineel uit rusland?
Bedankt ouwe reus.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:14 schreef Machielovic het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCueOZEvMffxjJyVO1fGiJNQ/videos Komt rondo altijd wel voorbij
quote:Op maandag 27 januari 2020 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
Hij ziet er wel uit als een lulletje.
Is hij op tv gekomen? Huhquote:Op maandag 27 januari 2020 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
Jaaa hier komt mijn kijkersvraag!!!
Dat was eigenlijk ook zijn enige sterke punt, zodra het brilletje op ging de laatste nieuwtjes van VI voorlezen.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis de tijden dat Johan nog goed geïnformeerd was.
Racismegrappen zijn oké, maar maak dan verdomme goeie grappen ipv deze meuk.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah joh. Hoef jij niet te vinden, maar maak het ook niet groter dan het is zeg.
Zwartkijker.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Racismegrappen zijn oké, maar maak dan verdomme goeie grappen ipv deze meuk.
Af en toe nog een fittie tussen hem en Wilfred daardoor.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk ook zijn enige sterke punt, zodra het brilletje op ging de laatste nieuwtjes van VI voorlezen.
quote:Op maandag 27 januari 2020 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een donkere persoon een aap noemen is niet écht grappig toch?
Mens, ga staken.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Racismegrappen zijn oké, maar maak dan verdomme goeie grappen ipv deze meuk.
@klaasweetalles KOMT.NIET.TERUG. Undoned.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BREKEND: Dumfries naar FC Groningen #DoneDeal
Lekker man.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ja donderdag en vrijdag, maatje.
Nog 0 dm's ontvangen.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een verwijzing naar de befaamde maaltijd van @:GGMM
Voor meer feitjes over struisvogels mag je GGMM altijd DM'en.
Ik zal er dan maar eentje sturen, ik ben benieuwdquote:Op maandag 27 januari 2020 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog 0 dm's ontvangen.
Ik heb toch een beetje het idee dat ik al die boeken over struisvogels voor niks heb gelezen.
quote:Op maandag 27 januari 2020 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een verwijzing naar de befaamde maaltijd van @:GGMM
Voor meer feitjes over struisvogels mag je GGMM altijd DM'en.
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heb jij nog stilgestaan bij 75 jaar Auschwitz?
Uh.. ja, wel aardig.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:28 schreef fetX het volgende:
Suzanne Schulting heeft prima billen, toch @:GGMM ?
quote:
Als je er teveel eet schijt je ze er veel te snel weer uit.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zij lust wel een paar kapstokken zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |