quote:Op maandag 27 januari 2020 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh post van @:Onlogisch of @:haags_kwartiertje gemist dan.
[..]
[..]
Wees jij nou maar blij met mij als vriend.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 15:51 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws, mijn pakketje is onderweg en zal hoogstwaarschijnlijk vandaag bezorgd worden.(hopelijk pas als ik thuis ben, anders heb ik een groot probleem)
En aangezien het jullie niets aangaat wat ik besteld heb verder maar jullie ongetwijfeld zullen gaan vragen wat ik besteld heb zal ik hierover liegen.
Ik heb een nieuwe lamp besteld.
Jeetje.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees jij nou maar blij met mij als vriend.
[..]
Maar het was wel lekker?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
Heb teveel chocolade gehad.
Vies veel spijt. En misselijk.
Ah zielie.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga DIRECT kijken.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja het was een Milkareep die ik nog niet eerder had gehad. Zie foto in de app.
Dikbilquote:Op maandag 27 januari 2020 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
Zou ik mijn neusje wel tussen willen stoppen.quote:
Samen staan we sterk. Jaar geleden was ik ook begonnen hè. Ging fucking goed.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou maar op. Pasen staat voor de deur
Dik varken. Gedraag je toch eens normaal en ga een keer sporten. Moddervette big.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou mijn vuistje wel op jouw neusje willen plaatsen.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zou ik mijn neusje wel tussen willen stoppen.
GGMM ís banaalquote:Op maandag 27 januari 2020 21:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom lieg je over zoiets banaals?
Was maar een grapje.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom lieg je over zoiets banaals?
quote:Op maandag 27 januari 2020 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was maar een grapje.
Ik heb echt een lamp besteld
Morgen pics dan.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was maar een grapje.
Ik heb echt een lamp besteld
Lolquote:Op maandag 27 januari 2020 21:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou mijn vuistje wel op jouw neusje willen plaatsen.
Een lavalamp!quote:Op maandag 27 januari 2020 21:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Morgen pics dan.
Wat voor lamp?
quote:Op maandag 27 januari 2020 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dik varken. Gedraag je toch eens normaal en ga een keer sporten. Moddervette big.
Kom maar op hoor. 1 op 1 ben je geen partij voor mij.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou mijn vuistje wel op jouw neusje willen plaatsen.
Bijna elke keer. Denk je dat die pagina is geladen, wil je klikken op ‘quote’ of volgende pagina en dan klik je op zo’n advertentiequote:
Morgen, na school. In het fietsenhok.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kom maar op hoor. 1 op 1 ben je geen partij voor mij.
Wel in de spiegel één.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:24 schreef GGMM het volgende:
Waarom bewegen de mensen in de achergrond niet in dat gifje in de OP?
niet dat ik er heel lang naar heb zitten kijken ofzo
Mijn les maatschappijleer is om 4 uur afgelopen. Zie je dan.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen, na school. In het fietsenhok.
1 tegen 1 geen vrienden meebrengen. (Voor mij is dat niet zo lastig, hehe)
PRECIES DAT.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijna elke keer. Denk je dat die pagina is geladen, wil je klikken op ‘quote’ of volgende pagina en dan klik je op zo’n advertentie
Echt héquote:Op maandag 27 januari 2020 21:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik hoop voor René dat er een bril in dat pakketje zit.
Volgens mij is dat @onlogischquote:Op maandag 27 januari 2020 21:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Die kerel die ligt beweegt ook met z'n onderbeen/voet.
Uh, goeie.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij is dat @:onlogisch
Die gaat gewoon een uur stilliggen onder zo'n ding en zegt dan trots dat hij naar de gym is geweest.
Toen ik hem zelf nalas had ik eigenlijk direct spijt.quote:
@Scrummie2.1quote:Op maandag 27 januari 2020 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik hem zelf nalas had ik eigenlijk direct spijt.
Hopelijk lacht er toch nog iemand, maar ik zou niet weten wie er zulke waardeloze kuthumor heeft.
Ik wilde al eerder tikken dat onlo juist die pipo is die wegloopt.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk lacht er toch nog iemand, maar ik zou niet weten wie er zulke waardeloze kuthumor heeft.
Ik pak er nog net geen TR voor mee. Maar goed dat je het zelf inziet.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey vla jij hier? Is het hier zo gezellig ja?quote:
Ja manquote:Op maandag 27 januari 2020 21:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey vla jij hier? Is het hier zo gezellig ja?
Tyf eens opquote:Op maandag 27 januari 2020 21:53 schreef Rozevla het volgende:
Al gebeurd er hier ook geen kut nu.
Fok is dood !!!!
Of heeft iedereen Coronagriep?
Ik denk dat jullie hele goede vrienden gaan wordenquote:
Bij een lekker kontje en een schoon poepgaatje lijkt me dat wel geil.quote:
@Caland en @Muskusboktor57 bedoel je?quote:Op maandag 27 januari 2020 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
Wie zijn al die noboddys godverdomme
Waarom stellen jullie je niet netjes voor als je op nieuw terrein komt? Anders gewoon wegwezenquote:Op maandag 27 januari 2020 22:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:caland en @:muskusboktor57 bedoel je?
Nooit gezien.
Laten we een vragen rondje doen?quote:Op maandag 27 januari 2020 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom stellen jullie je niet netjes voor als je op nieuw terrein komt? Anders gewoon wegwezen
Die heeft @onlogisch hier naartoe gehaald blijkbaarquote:Op maandag 27 januari 2020 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
Wie zijn al die noboddys godverdomme
Wat een eikelquote:Op maandag 27 januari 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft @:onlogisch hier naartoe gehaald blijkbaar
Wat kom je hier doenquote:Op maandag 27 januari 2020 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laten we een vragen rondje doen?
Ik ben trouwens Wuppie, de neef van Luppie. Wat wil je nog meer weten?
Dan heb ik toch liever dat hij weer zoals altijd wordt en gewoon weer niks doet.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo ik ben rozevlaquote:Op maandag 27 januari 2020 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom stellen jullie je niet netjes voor als je op nieuw terrein komt? Anders gewoon wegwezen
We hebben hier al genoeg actsquote:Op maandag 27 januari 2020 22:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik als KLB user wil mijn horizon wat verbreden en ben hier als eerst gestrand.
En zelf is mijn makker onlo in geen velden of wegen te bekennen...quote:Op maandag 27 januari 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Jinekquote:Op maandag 27 januari 2020 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jinek of Op1? Waar gaan we heen?
@:zipportal
Kom in onze sc, je kan niet kutter dan Haags en Chevy zijnquote:Op maandag 27 januari 2020 22:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik als KLB user wil mijn horizon wat verbreden en ben hier als eerst gestrand.
quote:Op maandag 27 januari 2020 22:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kom in onze sc, je kan niet kutter dan Haags en Chevy zijn
quote:Op maandag 27 januari 2020 22:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever dat hij weer zoals altijd wordt en gewoon weer niks doet.
ZO DANquote:Op maandag 27 januari 2020 22:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kom in onze sc, je kan niet kutter dan Haags en Chevy zijn
Heeft wel gewerktquote:
Ik speel gewoon twee sc's tegelijk uit hoor.quote:
Ook maar opdonderen dan.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:00 schreef T3hTommay het volgende:
Ik ben fan van de nieuwe bewoners van dit topic.
de doden geregistreerde doden zijn tot nu toe 32+quote:Op maandag 27 januari 2020 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Ik begin hem ook wel te knijpen voor het virusje @:atypisch
Het coronavirus is echt nog niet op zijn hoogtepunt hoor. Zou dom zijn om nu je aandeel te verkopen.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:09 schreef KingRoland het volgende:
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
VERKOOP CORONA AANDEEL
@:doublepain
Dan moet ik een nieuwe vriendin gaan zoeken.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de doden geregistreerde doden zijn tot nu toe 32+
Generatie Z strikes back
quote:Op maandag 27 januari 2020 23:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan moet ik een nieuwe vriendin gaan zoeken.
Heb je een lekkere ouwe fiets?quote:Op maandag 27 januari 2020 23:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan moet ik een nieuwe vriendin gaan zoeken.
Jaquote:Op maandag 27 januari 2020 23:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb je een lekkere ouwe fiets?
Vrindjequote:Op dinsdag 28 januari 2020 06:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Welkom terug @:jancees
We hebben je gemist.
Duit in het zakje gedaanquote:Op dinsdag 28 januari 2020 07:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
FB / Waar we wachten op de spamming spree van Haags
Haags heeft het zwaar.
welk verlies?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al bijgekomen van het verlies dit weekend?
Afgelopen weekend kent bijna alleen maar verliezersquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verliespartijtje zal Ajax dit weekend ruimschoots goed gaan maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van dat clubje uit hey hoge Noorden
AZ komt dichterbij
dus 32 voor Bergwijn, daarvan gaat 12 naar Bruma de nog niet betaald schijnt te zijn, 10 voor van Aanholt, houdt John nog 10 over voor een topspelerquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het schijnt dat PSV ook ervoor wil gaan met vAanholt (lol)
Berghuis vrees ik 😂quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus 32 voor Bergwijn, daarvan gaat 12 naar Bruma de nog niet betaald schijnt te zijn, 10 voor van Aanholt, houdt John nog 10 over voor een topspeler
Dquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:27 schreef Doublepain het volgende:
Een man voor mij in de trein is behoorlijk aan het hoesten RIP
Berghuis heeft toch geen enkele reden om naar PSV te gaan nuquote:
Even kijken hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:51 schreef onlogisch het volgende:
@:Kapiteintje gaat onderuit in het PSV topic.
En niet een klein beetjequote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:51 schreef onlogisch het volgende:
Via Twitter?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik bied mijn excuses aan Ziggo
Godenbedrijf
Kut Ajax
Heeft JanCees al zijn nieuwe vrienden leren kennen?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug maat. Wat een zware 2 weken. No JanCees no party
uit heyquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van dat clubje uit hey hoge Noorden
AZ komt dichterbij
Godverdomme @kapiteintjequote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:51 schreef onlogisch het volgende:
Waar stond dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus 32 voor Bergwijn, daarvan gaat 12 naar Bruma de nog niet betaald schijnt te zijn, 10 voor van Aanholt, houdt John nog 10 over voor een topspeler
Bedankt makker.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:56 schreef GGMM het volgende:
@:jancees welkom terug trouwens maat
@:scrummie2.1 leuke opmerking op Twitter!Like gegeven.
Als ze van Aanholt halen dan is het geld alweer bijna op. Lol.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zei Valentijn, ze hebben uitgestelde betaling bedongen
Hey welkom terug JanCeesquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heeft JanCees al zijn nieuwe vrienden leren kennen?
@:jancees
Waarom liet je het dan niet gewoon bij die patatzaak afleveren?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:29 schreef GGMM het volgende:
M'n pakketje is afgeleverd bij een winkel die maar tot 18:00 open is op werkdagen.
WAT EEN KUTLEVEN HEB IK TOCH
Weet je wat het grote voordeel is van het ophaalpunt waar ik mijn pakketjes altijd laat bezorgen? Zijn tot 22.00u open en zit naast mijn werkquote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:29 schreef GGMM het volgende:
M'n pakketje is afgeleverd bij een winkel die maar tot 18:00 open is op werkdagen.
Gewoon tandpijn faken en ziek naar huis.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:29 schreef GGMM het volgende:
Welke patatzaak?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom liet je het dan niet gewoon bij die patatzaak afleveren?
@:caland lacht nu in zijn vuistje.
Dit is ook de laatste keer geweest dat ik dit op deze manier doe.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wat het grote voordeel is van het ophaalpunt waar ik mijn pakketjes altijd laat bezorgen? Zijn tot 22.00u open en zit naast mijn werk
donder op jijquote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:40 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Gewoon tandpijn faken en ziek naar huis.
Ik zei niets verkeerds. Vanwaar die vijandigheid.quote:
Ik ga kijken.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moniz is ontslagen! (lees het laatste nieuws snel in het Excelsior topic)
Kijk uit dat je niet weer gaat roken.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:29 schreef GGMM het volgende:
wtfquote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet weer gaat roken.
Zwakkeling.
Ja sorry, ik log nu pas in.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Deze trap na had ik niet verwacht. Zeker niet van jou.
Die was ook niet zo moeilijk, die blaaskaak is werkelijk overal binnen een jaar eruit getraptquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:04 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan krijgt een oorwassing van @:Caland in het Excelsior topic
Had je maar niet moeten liegen over wat het pakketje is.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:29 schreef GGMM het volgende:
Het een een Rituals-pakketje voor @onlogisch Daarom doet hij er zo geheimzinnig over.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten liegen over wat het pakketje is.
Uh, goeie.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Het een een Rituals-pakketje voor @:onlogisch Daarom doet hij er zo geheimzinnig over.
Uh, leuk.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Het een een Rituals-pakketje voor @:onlogisch Daarom doet hij er zo geheimzinnig over.
Het een.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is gewoon een lamp, oke.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten liegen over wat het pakketje is.
Ga gewoon eens naar KLB, debiel.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je al een usb-stick voor in je auto?
Dan niet. Jammer dat je hier zo raar over moet doen.quote:
Jeetje Tjacka.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haha klopt. Zag dat die rode lamp gisteren stuk was bij je moeder.
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:11 schreef Tjacka het volgende:
Oh het was Elan en niet zo'n KLB gekkie.
De blauwe lamp bij de jouwe deed het anders prima gisteren.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DIT?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
(Een blauwe lamp, daar staan transseksuelen achter).
Dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:15 schreef onlogisch het volgende:
De lamp-gate genereert een kloof tussen @:GGMM en @:Scrummie2.1
Het enige dat zeer nauw is bij @Scrummie2.1 is zijn voorhuid.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:15 schreef onlogisch het volgende:
Het is natuurlijk behoorlijk infantiel om over zoiets pietluttig een zeer nauwe vriendschap te grabbel te gooien.
(Dat wist ik al hoor)quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De blauwe lamp bij de jouwe deed het anders prima gisteren.
(Een blauwe lamp, daar staan transseksuelen achter).
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het enige dat zeer nauw is bij @:Scrummie2.1 is zijn voorhuid.
quote:
*pietluttigsquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:15 schreef onlogisch het volgende:
Het is natuurlijk behoorlijk infantiel om over zoiets pietluttig een zeer nauwe vriendschap te grabbel te gooien.
echt zouden van mijquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:20 schreef Tjacka het volgende:
Sommige users in dit topic echt zouden van mij een opstopping mogen krijgen.
Nee jij.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je ruzie met Rebekka? Je reageert zo geagiteerd.
echt zouden van mijquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:20 schreef Tjacka het volgende:
Sommige users in dit topic echt zouden van mij een opstopping mogen krijgen.
Ja, de rest een beetje laf achteraf.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent de enige user die mij begroet
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de rest een beetje laf achteraf.
En @:caland en @:onlogisch helemaal niet.
Heel bijzonder, ik had altijd wel het idee dat je goed in de groep lag.
Hallo amigoquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat
(Ik voel enige sociale druk hier)
Pijnlijke constateringquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de rest een beetje laf achteraf.
En @:caland helemaal niet.
Heel bijzonder, ik had altijd wel het idee dat je goed in de groep lag.
Mijn gedacht!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doen jullie weer onaardig tegen @:balthasar_boma ?
Man man man.
niet mijn probleemquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
Britse schoenmaker krijgt grote teen op plek van afgehakte duim:
[ afbeelding ]
Beter dan niks tochquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Een duim natuurlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er nu op de plaats van die grote teen zit.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Bij jou hebben ze toch de kop van een varken op je nek gezet ??quote:
De gene.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
De gene die je moeder in der reet neukt met een plastic dildo !!!!!!!
Uh okéquote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Bij jou hebben ze toch de kop van een varken op je nek gezet ??
Bij mensen die zwakzinnig zijn boeien spelfouten me niet zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jou![]()
@:GGMM
@:maxi-mus
@:caland
@:madame_paon
Dit zal de harde kern van FOK! zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vijandig sfeertje hier hoor.
Meng me vast tussen de hooligans hier, maar die kan ik wel hebben.
Dat neem ik ook aan ja. Er is lastig te infiltreren.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:44 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Dit zal de harde kern van FOK! zijn.
Neen ze zijn na een tijdje wel aardig.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat neem ik ook aan ja. Er is lastig te infiltreren.
Julie probelmquote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jou![]()
@:GGMM
@:maxi-mus
@:caland
@:madame_paon
Hier zit waarheid in ja. Alleen nog even uitvogelen wat waar is en wat niet. Maar daar komen we hopelijk in de komende tijd achter.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:46 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Neen ze zijn na een tijdje wel aardig.
Maar een dag later zijn ze weer vijandig.
Mijn theorieën:
Of ze hebben korsakov van het zuipen.
Of hersenletsel door vroeger ballen gekopt te hebben of door vechtpartijen.
Of ze zijn hier nooit met z'n allen wanneer wij er zijn, en als eentje ons dan accepteert komt er weer een wildvreemde die onaardig is, en de rest loopt dan gewoon wat me. De Alfa-Hooligan zeg maar.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:46 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Neen ze zijn na een tijdje wel aardig.
Maar een dag later zijn ze weer vijandig.
Mijn theorieën:
Of ze hebben korsakov van het zuipen.
Of hersenletsel door vroeger ballen gekopt te hebben of door vechtpartijen.
Of ze zijn hier nooit met z'n allen wanneer wij er zijn, en als eentje ons dan accepteert komt er weer een wildvreemde die onaardig is, en de rest loopt dan gewoon wat me. De Alfa-Hooligan zeg maar.
Wil je @Lenny_Leonard niet zo vaak mentionen, straks stuurt hij net als bij mij een berichtje naar Haags.quote:
Leuk, doe hem de groetjes!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga met de grote @:HMF naar Sittard
trein of auto?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij auto, ik treinquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij auto, ik trein
Hij maakte er met zijn vrouw en kind een dag/nacht Limburg van en dropt ze dan in de avond in het hotel (wat een god is het ook)
Hah dan zijt ge niet ver van mij!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt je moeder alweer een poos niet gesproken zeker?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk voor je te bevatten is Elan maar sommige mensen hebben wel seks.
Matige comebackquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt je moeder alweer een poos niet gesproken zeker?
Jezus, is dit het beste wat je kan verzinnen?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel plezier calliequote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Net als die kop van je. Wanneer log je weer eens 'definitief' uit? Vandaag lijkt me een prima dagquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Die geforceerde 'je moeder' grapjes van @:Elan zijn echt van een waardeloos niveau.
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
hihiquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:14 schreef GGMM het volgende:
Zelfs met al die KLB-debielen is Elan nog steeds de eerste die opvalt vanwege zijn droevige niveau.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:14 schreef GGMM het volgende:
Zelfs met al die KLB-debielen is Elan nog steeds de eerste die opvalt vanwege zijn droevige niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |