Gister gekeken. Mwa. Het nieuwe google/siri/alexia jasje is op zich wel geinig. Maar verder niks bijzonders. Ook niet een slechte reboot die t origineel verpest. Maar die KOP van de nieuwe chucky. Jezus wat een lillik ding!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
Toen ik hoorde van een remake van child's play, dacht wtf gaan ze weer eens wat jeugdsentiment verkrachten? Maar damn wat heb ik genoten van deze film. Het originele concept is geweldig in een nieuw jasje gegoten.

Maar de Twilight saga en Catsquote:Op woensdag 29 januari 2020 08:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, dat is geen beste lijst. Het is dat de Ghibli films er tussen staan. Daarvan heb ik gehoord dat ze best aardig zijn.

13-02 - Narcos: Mexico (S02)quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, dat is geen beste lijst. Het is dat de Ghibli films er tussen staan. Daarvan heb ik gehoord dat ze best aardig zijn.

ik mis nog best wat ghiblisquote:Op woensdag 29 januari 2020 08:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

Eternal Sunshine of the Spotless Mindquote:Op woensdag 29 januari 2020 08:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

Lijkt mij toch wel? Dat is standaard bij Netlfix.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:26 schreef Aurelius het volgende:
Hopelijk zijn die Ghibli's wel in de originele taal (Japans) te bekijken.

Komt in etappes. Over een paar maand staat alles behalve grave of the fireflies erop.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mis nog best wat ghiblis
dit lijken voornamelijk de zoetsappige films te zijn
overigens nog steeds prima films btw

Las vandaag een artikel dat Netflix steeds meer gaat dubben.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel? Dat is standaard bij Netlfix.

Andere Cats gok ikquote:

niet bij al het geanimeerde spul is de originele taal te selecteren en zit je vast aan de nederlandse audiotrack, ik verwacht overigens niet dat ze die fout zullen maken bij de ghiblisquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel? Dat is standaard bij Netlfix.

1 februariquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mis nog best wat ghiblis
dit lijken voornamelijk de zoetsappige films te zijn
overigens nog steeds prima films btw

Ah, ik hoop dat ze gewoon de Japanse versie er (ook) opgooien dan.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
niet bij al het geanimeerde spul is de originele taal te selecteren en zit je vast aan de nederlandse audiotrack, ik verwacht overigens niet dat ze die fout zullen maken bij de ghiblis

Ik heb er een hele hoop nog niet gezien, dus dit vind ik wel leukquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:49 schreef Aether het volgende:
[..]
1 februari
Castle in the Sky (1986)
My Neighbor Totoro (1988)
Kiki’s Delivery Service (1989)
Only Yesterday (1991)
Porco Rosso (1992)
Ocean Waves (1993)
Tales from Earthsea (2006)
1 maart
Nausicaä of the Valley of the Wind (1984)
Princess Mononoke (1997)
My Neighbors the Yamadas (1999)
Spirited Away (2001)
The Cat Returns (2002)
Arrietty (2010)
The Tale of The Princess Kaguya (2013)
1 april
Pom Poko (1994)
Whisper of the Heart (1995)
Howl's Moving Castle (2004)
Ponyo (2008)
From Up on Poppy Hill (2011)
The Wind Rises (2013)
When Marnie Was There (2014)

Dat was wel de bedoeling, hoewel ik moet zeggen dat sommige Engelse dubs erg goed zijn. Vooral de Britse Arietty is beter dan de Japanse.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:26 schreef Aurelius het volgende:
Hopelijk zijn die Ghibli's wel in de originele taal (Japans) te bekijken.

Echt een rot kop heeft ie inderdaadquote:Op woensdag 29 januari 2020 08:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister gekeken. Mwa. Het nieuwe google/siri/alexia jasje is op zich wel geinig. Maar verder niks bijzonders. Ook niet een slechte reboot die t origineel verpest. Maar die KOP van de nieuwe chucky. Jezus wat een lillik ding!

quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:49 schreef Aether het volgende:
[..]
1 februari
Castle in the Sky (1986)
My Neighbor Totoro (1988)
Kiki’s Delivery Service (1989)
Only Yesterday (1991)
Porco Rosso (1992)
Ocean Waves (1993)
Tales from Earthsea (2006)
1 maart
Nausicaä of the Valley of the Wind (1984)
Princess Mononoke (1997)
My Neighbors the Yamadas (1999)
Spirited Away (2001)
The Cat Returns (2002)
Arrietty (2010)
The Tale of The Princess Kaguya (2013)
1 april
Pom Poko (1994)
Whisper of the Heart (1995)
Howl's Moving Castle (2004)
Ponyo (2008)
From Up on Poppy Hill (2011)
The Wind Rises (2013)
When Marnie Was There (2014)

Aleen die Calibanquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:35 schreef Skwish het volgende:
Sabrina seizoen 3 vind ik tot nu toe erg goed

Doen ze nog steeds, ongeveer 2,7 miljoen abonnementen. Er zijn in de VS gebieden waar alleen internet via inbel of satelliet te krijgen is of het gaat om films die niet te streamen zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:15 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk zijn er nog sporen op het internet van toen Netflix nog dvd's verhuurde :p
https://dvd.netflix.com/

Oef, Grave of the Fireflies die heb ik op een te jonge leeftijd gezien.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:37 schreef kipknots het volgende:
[..]
Komt in etappes. Over een paar maand staat alles behalve grave of the fireflies erop.
In maart o.a. Princess Mononoke, Nausicaa en Spirited Away.

Ah okay. İk krijg een foutmelding wanneer ik click op de pagina.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Doen ze nog steeds, ongeveer 2,7 miljoen abonnementen. Er zijn in de VS gebieden waar alleen internet via inbel of satelliet te krijgen is of het gaat om films die niet te streamen zijn.

Keuze uit 100.000 titels.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ah okay. İk krijg een foutmelding wanneer ik click op de pagina.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |