Ik dacht eerst ook dat ik een andere had gezien, maar de Engelse titel is iets anders, namelijk German history X.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij staat er ook nog een docu op NF.
Of dit is de docu, dan is er nl ook nog een serie
Dit was geen docu, maar een seriequote:Op woensdag 5 februari 2020 21:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij staat er ook nog een docu op NF.
Of dit is de docu, dan is er nl ook nog een serie
Ik zal eens kijken straks of ik kan vinden wat ik bedoel. Weet wel dat het allebei Duits was.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat ik een andere had gezien, maar de Engelse titel is iets anders, namelijk German history X.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
Ik ben begonnen aan fenix omdat ik undercover ook wel aardig vond
Ben meteen weer genezen van de Nederlandse series. De tering wat slecht
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cagaster of an Insect Cage – [Japan] S01 2020 12 - Netflix Original | Actie, Fantasy
Dertig jaar na de uitbraak van een ziekte die de geïnfecteerden verandert in bloeddorstige insecten, gaan een verdelger en een tienermeisje op zoek naar haar moeder.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik vind het bij die serie ook wel grappig om te zien dat sommige comedians in het echte leven heel grappig zijn en andere juist heel saai.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:38 schreef TLC het volgende:
Pas ontdekt 'Comedians in Cars getting coffee' met Jerry Seinfeld, leuk om tussendoor te kijken, het gaat verder vooral nergens over, met Ricky Gervais ging het bv over wat voor cornflakes hij als ontbijt had.en over de huwelijksnacht van hitler
Vanmiddag 1e deel gezien. Even wennen, maar best leuk.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
Halverwege The Stranger, leuke serie. Vaart zit er behoorlijk in en interessant verhaal.
Ik vind dat je die twee niet kan vergelijken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
Ik ben begonnen aan fenix omdat ik undercover ook wel aardig vond
Ben meteen weer genezen van de Nederlandse series. De tering wat slecht
Heel matig acteerwerk, het geforceerde Brabants inclusief letterlijk alle clichés, zo onrealistisch dat het bijna comedy werd na een tijdje. Het kon mij niet bekoren in ieder geval.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:18 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ik vind dat je die twee niet kan vergelijken.
Ik vond Fenix niet slecht, wat langzaam, maar zeker niet slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hooguit die ben je nog aan het kijken melding irritantquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:17 schreef Starflyer het volgende:
Voor wie de autoplay irritant vindt: How do I turn autoplay on or off?
quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:10 schreef vencodark het volgende:
Wat Peaky Blinders betreft:Eens, denk dat ik het nieuwe seizoen niet meer ga kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG, na vijf jaar smeken hebben ze eindelijk de optie toegevoegd om het uit te zetten?quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:17 schreef Starflyer het volgende:
oef nice, geen automatische previews meer. thanksquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:17 schreef Starflyer het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:17 schreef Starflyer het volgende:
Leuk hè. Mooie auto's en vaak grappige gasten. Toppers voor mij waren: Jerry Lewis, Sarah Silverman, Barack Obama, Jim Carrey, Jimmy Fallon, Alec Baldwin en Carl Reiner en Mel Brooks. maar zit ook een hoop volk tussen dat ik helemaal niet ken en dan hangt het er net vanaf of het leuk wordt.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:38 schreef TLC het volgende:
Pas ontdekt 'Comedians in Cars getting coffee' met Jerry Seinfeld, leuk om tussendoor te kijken, het gaat verder vooral nergens over, met Ricky Gervais ging het bv over wat voor cornflakes hij als ontbijt had.en over de huwelijksnacht van hitler
Waarom kijk je het dan af? Is dat verplicht ofzo? Als iets zo kut is stop ik.quote:Op maandag 3 februari 2020 07:57 schreef iBenny het volgende:
Daarentegen is Ares echt een zaaddodende kutserie. Met alle moeite afgekeken. Zelden zoiets slechts gezien. Van geluid, verhaal tot acteerkunsten. Helemaal ruk.
Ja, dat had ik ook. Opvallend vond ik Sarah Jessica Parker, als actrice heb ik niets met haar maar in die aflevering keek ze op eenzelfde manier naar zaken als Seinfeld. Eddie Murphy was dan weer compleet anders zo rustig in vergelijking met (oudere) shows.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:37 schreef Karstman het volgende:
[..]
Leuk hè. Mooie auto's en vaak grappige gasten. Toppers voor mij waren: Jerry Lewis, Sarah Silverman, Barack Obama, Jim Carrey, Jimmy Fallon, Alec Baldwin en Carl Reiner en Mel Brooks. maar zit ook een hoop volk tussen dat ik helemaal niet ken en dan hangt het er net vanaf of het leuk wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |