We gaan JUICHEN voorquote:Saturday, 1 February 2020
Time Activity
11:00 U19 Women
13:00 U23 Men
15:00 Elite Women
Sunday, 2 February 2020
Time Activity
11:00 U19 Men
13:00 U23 Women
14:30 Elite Men
Het parcoursquote:Selectie Elite-mannen
1. Mathieu van der Poel
2. Lars van der Haar
3. Corné van Kessel
4. Joris Nieuwenhuis
5. David van der Poel
6. Sieben Wouters
7. Stan Godrie
Selectie Elite-vrouwen
1. Ceylin del Carmen Alvarado
2. Annemarie Worst
3. Lucinda Brand
4. Yara Kastelijn
5. Geerte Hoeke
Selectie U23-mannen
1. Ryan Kamp
2. Pim Ronhaar
3. Tim van Dijke
4. Mees Hendrikx
5. Kyle Agterberg
Selectie U23-vrouwen
1. Inge van der Heijden
2. Manon Bakker
3. Aniek van Alphen
Selectie Junior-mannen
1. Hugo Kars
2. Tibor del Grosso
3. Danny van Lierop
4. Lucas Janssen
5. Bailey Groenendaal
Selectie junior-vrouwen
1. Shirin van Anrooij
2. Puck Pieterse
3. Fem van Empel
4. Ilse Pluimers
5. Isa Nomden
6. Senne Knaven
Dat ziet er dan als volgt uitquote:Due to aviation regulations, the Dübendorf airfield site is flat. However, the barriers and bridges used in the course ensure a variety of altitudes.
The fast-paced course promises exhilarating races with plenty of lead changes. The flat nature of the site provides spectators with an almost perfect view over the entire course.
Die gaan allemaal tegen elkaar rijden omdat iedereen zelf wil winnen.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:06 schreef L_auteur het volgende:
Hopelijk hebben de vrouwen dit keer wel een duidelijk strijdplan, anders zie ik Cant nog wel eens winnen.
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die zenden weer alles live uit?
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En donderdag om 21:20 is er ook nog eens Extra Time Cross, jawel.
https://www.indeleiderstr(...)-wel-om-geld-draaienquote:Op Instagram zijn de eerste beelden van het parcours van het WK veldrijden opgedoken. Te zien is hoe men op het vliegveld van Dübendorf bezig is het gebied klaar te maken voor het evenement. Bij Sporza reageert Mathieu van der Poel op de situatie: hij vindt het toch maar wat gek.
Te zien op de beelden is dat de ondergrond volledig vlak is en dat alle hindernissen kunstmatig zijn. Verder is het hele parcours voorlopig nog droog. Van der Poel zal ongetwijfeld de beelden bekijken: 'Ik heb de 3D-animatie gezien, maar daar kon ik niks uit opmaken. Ik vind het heel vreemd om naar een plek te gaan waar nog nooit een cross is gereden.'
De huidig wereldkampioen legt zijn standpunt uit: 'Ik denk dat het WK in Bièles een voorbeeld was dat er toch al een keer gecrosst zou moeten zijn, maar ik zal het me niet aantrekken.' Volgens Van der Poel had Zwitserland genoeg andere mooie plekken gekend om het WK op te organiseren: 'Maar het zal wel weer om geld draaien.' (Foto: ProShots)
Vd Haar kreeg een jaar later ook nog dé kans van z'n leven op een wereldtitel.. maar toen stortte hij behoorlijk in in de slotfase.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:41 schreef Felagund het volgende:
Dat WK in 2015 was fantastisch, met een heel jonge Van der Poel en Van Aert:
Toen was Van der Haar ook nog uitstekend.
edit Oh wacht ik ben blind, nouja een extra remindertwitter:BasTietema twitterde op donderdag 30-01-2020 om 18:33:36Vanavond gaan ze in Belgie om 21:20 een héérlijke zestig minuten ouwehoeren over veldrijden in Extra Time Cross! ❤️ #WKVeldrijden reageer retweet
quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:25 schreef Momo het volgende:
edit Oh wacht ik ben blind, nouja een extra remindertwitter:BasTietema twitterde op donderdag 30-01-2020 om 18:33:36Vanavond gaan ze in Belgie om 21:20 een héérlijke zestig minuten ouwehoeren over veldrijden in Extra Time Cross! ❤️ #WKVeldrijden reageer retweet
quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat WK in Sint-Michielsgestel in 2000 was fantastisch.
twitter:sven_nys twitterde op donderdag 30-01-2020 om 19:47:09Nee nee nee ik doe het ni. 😂 https://t.co/RN7k3eAcJH reageer retweet
Dus bijna de gehele selectie.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is een rits aan Belgen die ze nu al noemen. Merlier, Van Aert, Aerts, Iserbyt en Sweeck...
Iserbyt en Aerts als grootste uitdagers, daarna Van Aert als het een vermogenscross wordt, en dan nog Merlier als ie lang mee kan en o ja Sweeck vergeten we nog die werd wel met minuut kampioen enz enz. Ze weten het niet.quote:
Hermans als een dark horse, en als dat niet werkt hebben ze Vanthourenhout nog.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iserbyt en Aerts als grootste uitdagers, daarna Van Aert als het een vermogenscross wordt, en dan nog Merlier als ie lang mee kan en o ja Sweeck vergeten we nog die werd wel met minuut kampioen enz enz. Ze weten het niet.
🏁🚩🏴🏳🏳️🌈🏴☠️🇦🇨🇦🇩🇦🇪🇦🇫🇦🇬🇦🇮🇦🇱🇦🇲🇦🇴🇦🇶🇦🇷🇦🇸🇦🇹🇦🇺🇦🇼🇦🇽🇦🇿🇧🇦🇧🇧🇧🇩🇧🇪🇧🇫🇧🇬🇧🇭🇧🇮🇧🇯🇧🇱🇧🇲🇧🇳🇧🇴🇧🇶🇧🇷🇧🇸🇧🇹🇧🇻🇧🇼🇧🇾🇧🇿🇨🇦🇨🇨🇨🇩🇨🇫🇨🇬🇨🇭🇨🇮🇨🇰🇨🇱🇨🇲🇨🇳🇨🇴🇨🇵🇨🇷🇨🇺🇨🇻🇨🇼🇨🇽🇨🇾🇨🇿🇩🇪🇩🇬🇩🇯🇩🇰🇩🇲🇩🇴🇩🇿🇪🇦🇪🇨🇪🇪🇪🇬🇪🇭🇪🇷🇪🇸🇪🇹🇪🇺🇫🇮🇫🇯🇫🇰🇫🇲🇫🇴🇫🇷🇬🇦🇬🇧🇬🇩🇬🇪🇬🇫🇬🇬🇬🇭🇬🇮🇬🇱🇬🇲🇬🇳🇬🇵🇬🇶🇬🇷🇬🇸🇬🇹🇬🇺🇬🇼🇬🇾🇭🇰🇭🇲🇭🇳🇭🇷🇭🇹🇭🇺🇮🇨🇮🇩🇮🇪🇮🇱🇮🇲🇮🇳🇮🇴🇮🇶🇮🇷🇮🇸🇮🇹🇯🇪🇯🇲🇯🇴🇯🇵🇰🇪🇰🇬🇰🇭🇰🇮🇰🇲🇰🇳🇰🇵🇰🇷🇰🇼🇰🇾🇰🇿🇱🇦🇱🇧🇱🇨🇱🇮🇱🇰🇱🇷🇱🇸🇱🇹🇱🇺🇱🇻🇱🇾🇲🇦🇲🇨🇲🇩🇲🇪🇲🇫🇲🇬🇲🇭🇲🇰🇲🇱🇲🇲🇲🇳🇲🇴🇲🇵🇲🇶🇲🇷🇲🇸🇲🇹🇲🇺🇲🇻🇲🇼🇲🇽🇲🇾🇲🇿🇳🇦🇳🇨🇳🇪🇳🇫🇳🇬🇳🇮🇳🇱🇳🇴🇳🇵🇳🇷🇳🇺🇳🇿🇴🇲🇵🇦🇵🇪🇵🇫🇵🇬🇵🇭🇵🇰🇵🇱🇵🇲🇵🇳🇵🇷🇵🇸🇵🇹🇵🇼🇵🇾🇶🇦🇷🇪🇷🇴🇷🇸🇷🇺🇷🇼🇸🇦🇸🇧🇸🇨🇸🇩🇸🇪🇸🇬🇸🇭🇸🇮🇸🇯🇸🇰🇸🇱🇸🇲🇸🇳🇸🇴🇸🇷🇸🇸🇸🇹🇸🇻🇸🇽🇸🇾🇸🇿🇹🇦🇹🇨🇹🇩🇹🇫🇹🇬🇹🇭🇹🇯🇹🇰🇹🇱🇹🇲🇹🇳🇹🇴🇹🇷🇹🇹🇹🇻🇹🇼🇹🇿🇺🇦🇺🇬🇺🇲🇺🇳🇺🇾🇺🇿🇻🇦🇻🇨🇻🇪🇻🇬🇻🇮🇻🇳🇻🇺🇼🇫🇼🇸🇽🇰🇾🇪🇾🇹🇿🇦🇿🇲🇿🇼🏴🏴🏴quote:
Wie verwacht je anders bij de U23 dames? Riberolle?quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze gaan uit van 5 gouden medailles voor Nederland, waarbij de heren beloften de minst zekere is, maar ik vind Kamp waarschijnlijker dan van der Heijden.
Zoals ze ook met 6 kopmannen naar Yorkshire trokken dus.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is een rits aan Belgen die ze nu al noemen. Merlier, Van Aert, Aerts, Iserbyt en Sweeck...
Anna Kay?quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wie verwacht je anders bij de U23 dames? Riberolle?
Van der Heijden is zo'n renster die er altijd blijft aan hangen als er tactisch wordt gekoerst en iedereen wat naar elkaar zit te kijken. Norbert Riberello en Kay heb ik echter nog zien aanklampen nadat Worst en/of Alvarado al hun eerste echte schifting hadden uitgevoerd en van der Heijden al lang in de achtergrond bij Verdonschot en andere Lechners zat.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wie verwacht je anders bij de U23 dames? Riberolle?
Die lijkt het beste wel gehad te hebben voor dit seizoen. Zou voor de cross eigenlijk goed zijn als de U23 dames gewonnen wordt door een ander land.quote:
ik zeg doen!quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die lijkt het beste wel gehad te hebben voor dit seizoen. Zou voor de cross eigenlijk goed zijn als de U23 dames gewonnen wordt door een ander land.
We kunnen ook nog Shirin overhevelen naar de U23 en dan is ze daar ook favoriet
twitter:sven_nys twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 13:19:49Schrijf maar op. Zondag krijgen we een ouderwetse moddercross. #loodzwaar Geen tachtische spelletjes. Gewoon de beste renner wint hier de cross. BK Wachtebeke leunt het dichtst aan bij deze omloop. reageer retweet
Dan wordt het Matthieu vs. Toon? Of is het niet zo extreem zwaar?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:23 schreef TheArt het volgende:
twitter:sven_nys twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 13:19:49Schrijf maar op. Zondag krijgen we een ouderwetse moddercross. #loodzwaar Geen tachtische spelletjes. Gewoon de beste renner wint hier de cross. BK Wachtebeke leunt het dichtst aan bij deze omloop. reageer retweet
Toon kan het Mathieu vooral lastig maken op parcoursen met veel hoogteverschil, dat heeft dit niet. Het blijkt gewoon een parcours voor de mensen met power te zijn. Als het zo blijft, zie ik Kastelijn ook wel ver komen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan wordt het Matthieu vs. Toon? Of is het niet zo extreem zwaar?
Als Wout top zou zijn is dit echt iets voor hem. Dat mag je nu niet van hem verwachten, maar top 3 op dit parcours moet lukken voor hem.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toon kan het Mathieu vooral lastig maken op parcoursen met veel hoogteverschil, dat heeft dit niet. Het blijkt gewoon een parcours voor de mensen met power te zijn. Als het zo blijft, zie ik Kastelijn ook wel ver komen.
Pieters op rij 3 dan want Van Anrooij is de topfavoriet en bovendien best geplaatst van de twee op de UCI ranking.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:15 schreef TheArt het volgende:
Door die belachelijke regelgeving van de UCI wordt de startopstelling bij de junioren bepaald door de Nations Ranking. Nederland staat 1e, maar toch start er maar eentje op de eerste rij en de nummer 2 van NL start op de 3e (!) rij. Kortom, Van Anrooij of Pieterse moet van de 3e rij starten.
Hoe werkt het dan, in van ieder land op de eerste rij, en dan van de B-landen een renster op de tweede rij?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:15 schreef TheArt het volgende:
Door die belachelijke regelgeving van de UCI wordt de startopstelling bij de junioren bepaald door de Nations Ranking. Nederland staat 1e, maar toch start er maar eentje op de eerste rij en de nummer 2 van NL start op de 3e (!) rij. Kortom, Van Anrooij of Pieterse moet van de 3e rij starten.
Waar slaat dit op?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:15 schreef TheArt het volgende:
Lijkt mij niet dat ze bij de elite mannen en vrouwen maar 1 Belg en 1 Nederlander op de eerste startrij gaan zetten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
Doen ze dit ook bij de overige categorieën?
Nee joh, prima parcours nog.quote:
Vanaf 14:00 vanmiddag regen voorspelt. Morgen ook regen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Hopelijk later en morgen wat regen
Bruggen schijnen echt steil te zijn en je komt met weinig snelheid daarop af, dus dan is er kans op lopen ja.quote:
Steek dan beter verzet, al zijn die bruggen wel ietwat raar neergezet ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bruggen schijnen echt steil te zijn en je komt met weinig snelheid daarop af, dus dan is er kans op lopen ja.
Ze hebben geen Belgische rensters die het goed doen, dus ze moeten het van de trainers hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Succes is te danken aan de Belgen.
Gelukkig gaat het zeer waarschijnlijk regenen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Steek dan beter verzet, al zijn die bruggen wel ietwat raar neergezet ja.
Parcours is medium, mannen elite vliegen hier wel overheen als het niet gaat regenen...
Hij zal nog wel vaker voorbij komen dit weekend.quote:
De nr. laatst gaat meer dan 45 minuten op de fiets zitten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:23 schreef Faraday01 het volgende:
4 rondes. Medelijden met de achterhoede
kans is dat de laatste gedubbeld wordt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
De nr. laatst gaat meer dan 45 minuten op de fiets zitten.
Ze moeten vaak meerijden bij de elite, dus dat zullen ze allemaal wel gewend zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
De nr. laatst gaat meer dan 45 minuten op de fiets zitten.
Het is een lange ronde, dus die kans is minder groot dan normaal.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:28 schreef dop het volgende:
[..]
kans is dat de laatste gedubbeld wordt.
Als het zo blijft grote kans maar ik ben het hele seizoen al team Ceylinquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:27 schreef Nober het volgende:
Sporza: Lucinda wint
Zeg 't maar jongens
nummer laatst zit al op 8minquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is een lange ronde, dus die kans is minder groot dan normaal.
Ik denk niet dat ze eroverheen gaan vliegen. De ondergrond loopt nog steeds voor geen meter.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Steek dan beter verzet, al zijn die bruggen wel ietwat raar neergezet ja.
Parcours is medium, mannen elite vliegen hier wel overheen als het niet gaat regenen...
Dan is er een nieuwe nr. laatst als dat het geval is.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:35 schreef dop het volgende:
[..]
nummer laatst zit al op 8min
Gaat makkelijk g dubbeld worden
Natuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan is er een nieuwe nr. laatst als dat het geval is.
En Puck krijgt de Roodhooft bonus volgend seizoenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Puck is geen simpele smurf.
Ik denk dat de meisjes die achteraan rijden dit niet gewend zijn. Of rijden die ook gewoon mee in de wereldbekers en zo?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze moeten vaak meerijden bij de elite, dus dat zullen ze allemaal wel gewend zijn.
van Empel is dat niet met je eensquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een korte finishstrook. Denk dat je voor de brug iemand voorbij moet om er nog voor te eindigen.
was een lekker sprintje inderdaad nog..quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
van Empel is dat niet met je eens
Die werd onderuit gereden en viel hard, was duidelijk in beeld maar helemaal gemist door commentatoren.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:06 schreef TheArt het volgende:
Met Van Dijke is er wat gebeurd, want die is helemaal weg.
Het zou wel tof zijn als het hem lukt, maar ik zie het niet snel gebeuren.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Als Kamp niet instort zie ik Kuhn niet terugkeren.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:44 schreef TheArt het volgende:
Nu loopt het wel snel op, van 8 naar 13 sec.
Die kan vanavond gaan slapen met 7 op 9 als alles goed gaatquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel een verrassing, die Mees.
Gerben valt weer eens met z'n neus in de boter.
Ik vind die hele korte, maar achterlijk steile dingetjes wel geinigquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:51 schreef TheArt het volgende:
Het parcours is wel gewoon mega zwaar en dan heeft het nog niet eens geregend.
Dat klinkt als het begin van feijoada, nu heb ik honger.quote:
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 13:55:58Medal count #Dubendorf2020 after two events: Netherlands 🥇 🥇 🥈 🥉Switzerland 🥈USA 🥉 reageer retweet
Lekker wat farofaGod erbij, niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klinkt als het begin van feijoada, nu heb ik honger.
Dit zijn teksten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:58 schreef Momo het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 13:55:58Medal count #Dubendorf2020 after two events: Netherlands 🥇 🥇 🥈 🥉Switzerland 🥈USA 🥉 reageer retweet
Ik blijf in team Ceylinquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:26 schreef TheArt het volgende:
Ik gun Brand die wereldtitel echt enorm.
Nee.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Doet dat roidmonster ook mee voor Nederland?
Dit gaat niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:55 schreef heywoodu het volgende:
Vannacht vertrokken, de fanclub staat klaar. Nunspeet boven, hup Worst
[ afbeelding ]
Wat gaat er niet goed?quote:
ben je er bij?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:55 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Neuhquote:
Natuurlijk niet, hoe vaak kan iemand uit Nunspeet iets winnen?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook team Ceylin
Je zou voor minder.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:55 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Toch vlaggetjes supporterquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hoe vaak kan iemand uit Nunspeet iets winnen?
De anti-vlaggetjes brigade vindt dit kinderachtig, goffedomme.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan me nu al verheugen op de comments van de Belgen op HLN.be
En Betsema. En De Jongh en Kaptheijns op hun oude niveau. Gaat goed met de internationalisering.quote:
Al die woordgrapjes dit Cant nietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:14 schreef Mani89 het volgende:
Vorig jaar Wereldkampioen en nu na een ronde al hopeloos op achterstand, het Cant verkeren.
Hadden we Shirin mee moeten laten doenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:14 schreef Pedroso het volgende:
Matig, niet eens 5 Oranjes in de top 5.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En Betsema. En De Jongh en Kaptheijns op hun oude niveau. Gaat goed met de internationalisering.
Die had een volle postbus van de uci deze zomerquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit slaat wel echt helemaal nergens op dit seizoen, de terugval van Cant overigens ook niet...
Shirin kan ook wel mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En Betsema. En De Jongh en Kaptheijns op hun oude niveau. Gaat goed met de internationalisering.
Net als Vos een paar jaar terug?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die had een volle postbus van de uci deze zomer
Junioren mannen. Normaal doet Del Grosso mee voor top 5, maar nee, niet voor de titel.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:19 schreef Pedroso het volgende:
Enige kans dat we bij de beloften (mannen) nog goud gaan pakken ? Of is Thibaut Nys onklopbaar ?
Zou wel grappig zijn, 6 uit 6.
De beloften hebben we al gewonnenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:19 schreef Pedroso het volgende:
Enige kans dat we bij de beloften (mannen) nog goud gaan pakken ? Of is Thibaut Nys onklopbaar ?
Tibo gaat die titel binnenhalen, lijkt mequote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:19 schreef Pedroso het volgende:
Misschien maar goed ook, we moeten de Belgen ook wat gunnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Junioren mannen. Normaal doet Del Grosso mee voor top 5, maar nee, niet voor de titel.
Het is nog niet gedaan.quote:
Vooral de wildste. Heb het idee dat Worst altijd kalm en beheerst vrij simpel terugkeert.quote:
wat?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Kastelijn moet ik altijd denken aan de welbekende klassieker van Zanger Rinus. Meer mensen die hier last van hebben?
Ik moet altijd denken aan Twan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Kastelijn moet ik altijd denken aan de welbekende klassieker van Zanger Rinus. Meer mensen die hier last van hebben?
Richards heeft er dan ook de omvang voor.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:24 schreef Marcoss het volgende:
Eten tijdens de cross, zie je ook niet vaak
Is ook onzin, het is een inspanning van drie kwartier ofzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:24 schreef Marcoss het volgende:
Eten tijdens de cross, zie je ook niet vaak
Waar komt die term eigenlijk vandaan?quote:
Kastelijn is niet de slimste.quote:
Ridders zonder paard?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar komt die term eigenlijk vandaan?
Infanterie.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar komt die term eigenlijk vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |