abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 januari 2020 @ 23:27:19 #1
488882 JaVe
Roamler professional
pi_191211848



Wat is Roamler?
Roamler is een applicatie voor je telefoon waarmee je onderzoek uit kunt voeren voor verschillende bedrijven en/of merken. De meeste taken leveren geld op, alle taken leveren XP op. Hoe meer XP, hoe hoger jouw "level" en hoe hoger jouw level, hoe meer taken je kan accepteren bijvoorbeeld.

Wat is Smartspotter?
Smartspotter werkt ook met een applicatie. De werkwijze is identiek aan die van Roamler. Smartspotter werkt niet met exp maar met smartpoints.

De vergoedingen die je per taak krijgt zijn heel verschillend. In theorie variëren de bedragen tussen een ¤1,00 en ¤50,00, maar bedragen tot ¤5,00 zijn vrij gangbaar. Roamler en Smartspotter werken op basis van vraag en aanbod. Hoe langer een taak beschikbaar is, hoe meer de taak waard kan worden. De meeste taken dienen maar een keer uitgevoerd te worden, dus te lang wachten kan ook betekenen dat een ander je voor is. Verder sluiten veel taken als er voldoende locaties bezocht zijn.

Er zijn verschillende taken:
* Taken die je thuis uit kunt voeren (veelal creatief), die leveren vaak alleen XP of smartpoints op.
* Taken die je op straat uitvoert (bijvoorbeeld inventarisatie skateplekken of een gesprekje aangaan met een krantenverkoper)
* Taken die je thuis uitvoert met de computer (Shifts), leveren zowel XP als euro's op, vaak tot ¤5,00, al is ¤2,00 de norm.
* Taken die je op andere locaties uitvoert: vergoedingen heel verschillend, altijd XP/Smartpoints.
* Taken die je namens een merk uitvoert, Roamler Merchandising, is voor een select gezelschap > level 3. (bij Smartspotter is dit voor Pro-spotters) je dient voor zowel roamler als Smartspotter een online sollicitatie te houden.
* Producten reviewen (bijvoorbeeld scheerapparaten, tandenborstels etc.)
* Producten opkopen. Denk aan paté, kaas, wasmiddelen.

Wat voor betaalde taken zijn er?
Bijvoorbeeld de tweewekelijkse Babymelk Check: je bent dan ongeveer 2 minuten bezig om een aantal foto's te maken, te kijken of bepaalde producten op voorraad zijn. In sommige taken word je nog gevraagd om bij het personeel te checken of er "achter" of bij de servicebalie nog extra voorraad is.

Andere taken zijn wat meer tijdgebonden, wanneer bijvoorbeeld gevraagd wordt of een product in de Bonus is bij Albert Heijn, en of er wel/geen actiekaartjes bij hangen. De meeste zijn echt binnen een paar minuten uit te voeren en leveren je bij goed uitvoeren direct geld op.

Het komt ook wel eens voor dat je op een terras een drankje moet drinken en een foto van de menukaart dient te maken. Dat geeft dan weer inzicht in of een bepaald merk gepromoot wordt op de menukaart.

Waarom doen bedrijven dit?
Het is voor bedrijven heel interessant om te kijken wat er op de winkelvloer gebeurt. Met Roamlers en Smartspotter gaat dat heel snel, omdat heel veel Roamlers/spotters tegelijkertijd op pad kunnen. Heel snel foto's en gegevens voor bedrijven dus!

Hoe word ik een Roamler?
1) Download de app
2) Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn
3) krijg via actieve gebruikers een invite. Ook gebruikers in dit forum hebben invites.

Hoe word ik een Smartspotter?
1) Download de app
2) Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere spotters zijn.
3) krijg via actieve gebruikers een invite. Ook gebruikers in dit forum hebben invites.

Invites, wat heb ik er aan?
Wanneer jij iemand uitnodigt en die persoon bereikt level 2, dan krijg jij ¤2,00. Vanaf dat moment krijg jij ook 2% van de inkomsten van die Roamler. Moedig iemand dus zeker aan om veel opdrachten uit te voeren, dan word je slapend rijker.
Voor smartspotter krijg je een vast bedrag van 10 cent per goedgekeurde spot van de andere gebruiker.


De volgende FOK!kers hebben nu invites, dus DM/PM ze gerust..
- eenjongen...
- loezzzje
- jemimapuddleduck
- pl4kkie
- dekkered
- MaJo
- liesje1979
- IJsbeertje21
- Smartroam
- F0xy
- Miek95
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Screenshot
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Budapestenaar op 01-03-2020 12:02:36 ]
Bamm
  maandag 27 januari 2020 @ 01:17:25 #2
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191212658
Ah, een topic. 👍 Alleen van die invites lijkt me niet correct?
  maandag 27 januari 2020 @ 12:37:15 #3
488882 JaVe
Roamler professional
pi_191216550
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 01:17 schreef ranjazonderrietje het volgende:
Ah, een topic. 👍 Alleen van die invites lijkt me niet correct?
Ik heb het gewoon zo gekregen..... verder niet gelezen.
Bamm
  dinsdag 28 januari 2020 @ 15:09:05 #4
488882 JaVe
Roamler professional
pi_191233569
De lege plekken check is er weer..... voor 3,50¤
Bamm
  Moderator dinsdag 28 januari 2020 @ 15:10:19 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191233593
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 01:17 schreef ranjazonderrietje het volgende:
Ah, een topic. 👍 Alleen van die invites lijkt me niet correct?
Wat lijkt je daar niet correct aan :?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 28 januari 2020 @ 17:26:35 #6
488882 JaVe
Roamler professional
pi_191235758
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 15:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat lijkt je daar niet correct aan :?
Zal wel een oude lijst zijn gok ik
Bamm
pi_191236324
Iemand ervaring met die lege plekken check? Kost dat veel tijd? Bij mij stond hij voor e2.50.
  dinsdag 28 januari 2020 @ 19:28:25 #8
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191237434
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 15:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat lijkt je daar niet correct aan :?
Dat zou je als mod kunnen weten, geen idee hoe dat bij Fok gaat. Het forum waarin ik moderator ben is kleiner, maar alles mbt de users wordt overlegd. Niet alle users van de gekopieerde lijst zijn meer actief volgens mij, ik heb niet de hele lijst doorzocht, maar ik had al een tijd lang een vermoeden. Zal wel met de vluchtigheid van internet te maken hebben dat men niet gemist wordt ofzo.
  dinsdag 28 januari 2020 @ 19:29:42 #9
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191237446
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:04 schreef Beekje.1 het volgende:
Iemand ervaring met die lege plekken check? Kost dat veel tijd? Bij mij stond hij voor e2.50.
Als je pech hebt heb je veel lege plekken en kost dat veel tijd. Maar zelfs zonder een lege plek in het schap zou ik em niet doen voor 2,50 euro 🤨
  Moderator dinsdag 28 januari 2020 @ 19:53:48 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191237752
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 17:26 schreef JaVe het volgende:

[..]

Zal wel een oude lijst zijn gok ik
Je kan zelf aangeven als je erin wil :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 19:28 schreef ranjazonderrietje het volgende:

[..]

Dat zou je als mod kunnen weten, geen idee hoe dat bij Fok gaat. Het forum waarin ik moderator ben is kleiner, maar alles mbt de users wordt overlegd. Niet alle users van de gekopieerde lijst zijn meer actief volgens mij, ik heb niet de hele lijst doorzocht, maar ik had al een tijd lang een vermoeden. Zal wel met de vluchtigheid van internet te maken hebben dat men niet gemist wordt ofzo.
Ik ben mod in TRV, ander subforum ;) In principe kun je aangeven als je in de lijst wil maar denk niet dat er inderdaad gecontroleerd wordt op activiteit. Overigens zijn die invites ook een beetje onzin, iedereen heeft ze en bijna niemand wil ze :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191239049
Ik heb ze ook, mag ik ook in de lijst?
Ik las ook laatst dat iemand ze aan Engelsen gaf. Iemand een idee hoe? Volgens mij zijn er in Nederland al genoeg Roamlers 😉

Leek mij ook best weinig voor zo veel producten. Er zijn best veel sappen etc.
  † In Memoriam † dinsdag 28 januari 2020 @ 21:06:36 #12
21636 Feestkabouter
pi_191239257
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:04 schreef Beekje.1 het volgende:
Iemand ervaring met die lege plekken check? Kost dat veel tijd? Bij mij stond hij voor e2.50.
als de schappen net bijgevuld zijn en gespiegeld en er zijn weinig mensen in de winkel, kun je misschien als je mazzel hebt de opdracht in een kwartier uitvoeren en heb je dus net het minimumloon verdiend.
als er iets tegenzit kom je onder het minimumloon uit.
pi_191239722
2,50 voor een kwartier werk _O- dan ben je dus wel getikt als je daar aan begint.
  † In Memoriam † woensdag 29 januari 2020 @ 00:40:26 #14
21636 Feestkabouter
pi_191242792
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 21:30 schreef loezzzje het volgende:
2,50 voor een kwartier werk _O- dan ben je dus wel getikt als je daar aan begint.
Bedoel je daarmee te zeggen dat iedereen die voor het minimumloon werkt getikt is?
Laat duidelijk zijn dat ik pas in beweging kom als ik verwacht minimaal 2,5 keer het minimum uurloon te verdienen.
Maar besef tegelijk wel dat er een heel grote groep mensen in Nederland is die voor het minimumloon werkt.
pi_191244161
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 00:40 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Bedoel je daarmee te zeggen dat iedereen die voor het minimumloon werkt getikt is?
Laat duidelijk zijn dat ik pas in beweging kom als ik verwacht minimaal 2,5 keer het minimum uurloon te verdienen.
Maar besef tegelijk wel dat er een heel grote groep mensen in Nederland is die voor het minimumloon werkt.
Ach, het lijkt me vrij duidelijk dat Loezzje dit niet bedoeld. Ze heeft het gewoon over mensen die Roamleren en opdrachten kiezen die ¤2.5 of zelfs minder betalen voor een kwartier werk of zelfs langer. Bij Roamler kan je toch gewoon kiezen om bepaalde opdrachten te doen? Ik vind het ook bizar dat er nog en behoorlijke groep is die dit soort opdrachten eruit pakt.
pi_191244594
Wat een run op de jumbo opdracht. Duimen dat de monteur hier op tijd is en vroeg klaar is, kan ik ook nog wat doen
pi_191246460
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 08:52 schreef Mandies het volgende:
Wat een run op de jumbo opdracht. Duimen dat de monteur hier op tijd is en vroeg klaar is, kan ik ook nog wat doen
Op tijd accepteren, je hebt 4 uur de tijd ;)
pi_191247541
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 20:58 schreef Beekje.1 het volgende:
Ik heb ze ook, mag ik ook in de lijst?
Ik las ook laatst dat iemand ze aan Engelsen gaf. Iemand een idee hoe? Volgens mij zijn er in Nederland al genoeg Roamlers 😉

Leek mij ook best weinig voor zo veel producten. Er zijn best veel sappen etc.
Op facebook heb je zo pagina: roamler codes en invites. Daar vragen mensen vaak om een invite. Vee Engelsen maar ook uit andere landen. Zo heb ik het gedaan
  woensdag 29 januari 2020 @ 13:49:20 #19
488882 JaVe
Roamler professional
pi_191248697
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:32 schreef Sensaa het volgende:

[..]

Op facebook heb je zo pagina: roamler codes en invites. Daar vragen mensen vaak om een invite. Vee Engelsen maar ook uit andere landen. Zo heb ik het gedaan
Linkje van of kun je daar op zoeken? De trefwoorden van jou ?

En lege plekken check stond op 7¤ bij de Jumbo
En nu op 5¤🤔
Terwijl deze jumbo dus iets van 27 meter aan foto's heeft.

Ik snap niet waarom ze opdrachten verlagen. Komt niet echt sociaal over bij mij.
Bamm
  woensdag 29 januari 2020 @ 13:51:24 #20
488882 JaVe
Roamler professional
pi_191248726
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 20:58 schreef Beekje.1 het volgende:
Ik heb ze ook, mag ik ook in de lijst?
Ik las ook laatst dat iemand ze aan Engelsen gaf. Iemand een idee hoe? Volgens mij zijn er in Nederland al genoeg Roamlers 😉

Leek mij ook best weinig voor zo veel producten. Er zijn best veel sappen etc.
Als ik weet hoe dan doe ik dat meteen maar ik zie nergens een knopje om de tekst aan te passen.
Solly
Bamm
pi_191248739
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 13:49 schreef JaVe het volgende:

[..]

Linkje van of kun je daar op zoeken? De trefwoorden van jou ?

En lege plekken check stond op 7¤ bij de Jumbo
En nu op 5¤🤔
Terwijl deze jumbo dus iets van 27 meter aan foto's heeft.

Ik snap niet waarom ze opdrachten verlagen. Komt niet echt sociaal over bij mij.
Ja hoor. Geef ze ook lekker naar Portugezen, Spanjaarden etc. https://m.facebook.com/ho(...)078076&source=result

[ Bericht 5% gewijzigd door Sensaa op 29-01-2020 14:01:45 ]
pi_191251857
@Sensaa, bedankt! Ga ik dat proberen. 🙂
pi_191251874
Ik ging bij onze jumbo tellen hoeveel schappen ze hebben. Ben bij de 30 gestopt met tellen 😂.
De kans op een afkeuring is vast ook super hoog met zo'n grote opdracht.
pi_191252263
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 18:08 schreef Beekje.1 het volgende:
Ik ging bij onze jumbo tellen hoeveel schappen ze hebben. Ben bij de 30 gestopt met tellen 😂.
De kans op een afkeuring is vast ook super hoog met zo'n grote opdracht.
Valt mee, het is heel simpel. Je fotografeert iedere meter en maakt dan foto's van de schapkaartjes van eventuele lege vakken :)
  † In Memoriam † woensdag 29 januari 2020 @ 18:47:12 #25
21636 Feestkabouter
pi_191252372
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 18:39 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Valt mee, het is heel simpel. Je fotografeert iedere meter en maakt dan foto's van de schapkaartjes van eventuele lege vakken :)
Vergeet niet dat van elk vak waar nog maar 1 fles ver achterin staat, je wel moet zorgen dat die fles herkenbaar in beeld komt.
  woensdag 29 januari 2020 @ 18:52:25 #26
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191252461
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 18:47 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Vergeet niet dat van elk vak waar nog maar 1 fles ver achterin staat, je wel moet zorgen dat die fles herkenbaar in beeld komt.
Ja, het is meteen spiegelen bij zulke vakken, anders keuren ze em misschien af.
  woensdag 29 januari 2020 @ 19:00:53 #27
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191252614
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 19:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je kan zelf aangeven als je erin wil :)
[..]

Ik ben mod in TRV, ander subforum ;) In principe kun je aangeven als je in de lijst wil maar denk niet dat er inderdaad gecontroleerd wordt op activiteit. Overigens zijn die invites ook een beetje onzin, iedereen heeft ze en bijna niemand wil ze :')
Niet gecontroleerd op activiteit. Ook niet op lid.

Maar joh, ik heb er tig zelf, vijftien ofzo? En als ik er al 1 slijt aan iemand, dan haakt ie af voordat level 2 bereikt is. 😑
pi_191255968
Lekker een aantal RM red bull opdrachten kunnen doen. Wel leuk die discussies op slack over roamlers die deze opdrachten heel de dag reserveren. (en niet doen) 😅
pi_191257775
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:27 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Op tijd accepteren, je hebt 4 uur de tijd ;)
Haha ja, maar helaas nadat monteur klaar was te weinig tijd. Wie weet nog andere dag deze week
pi_191260632
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 08:10 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ach, het lijkt me vrij duidelijk dat Loezzje dit niet bedoeld. Ze heeft het gewoon over mensen die Roamleren en opdrachten kiezen die ¤2.5 of zelfs minder betalen voor een kwartier werk of zelfs langer. Bij Roamler kan je toch gewoon kiezen om bepaalde opdrachten te doen? Ik vind het ook bizar dat er nog en behoorlijke groep is die dit soort opdrachten eruit pakt.
Dit was idd mijn bedoeling. Dat roamler die opdrachten online zet moeten ze zelf weten maar een opdracht doen waar je 15 minuten mee bezig bent en die vervolgens maar 2,50 betaald is natuurlijk van de zotte. En dan verbaas ik me idd over mensen die dit daadwerkelijk doen.
  donderdag 30 januari 2020 @ 12:03:53 #31
416020 K44S
The bearded man
pi_191261927
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 10:30 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dit was idd mijn bedoeling. Dat roamler die opdrachten online zet moeten ze zelf weten maar een opdracht doen waar je 15 minuten mee bezig bent en die vervolgens maar 2,50 betaald is natuurlijk van de zotte. En dan verbaas ik me idd over mensen die dit daadwerkelijk doen.
Omdat 'tijd' voor die mensen waarschijnlijk geen factor is. Wellicht is de "kick" van een goed gekeurde opdracht al genoeg.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_191262452
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 10:30 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dit was idd mijn bedoeling. Dat roamler die opdrachten online zet moeten ze zelf weten maar een opdracht doen waar je 15 minuten mee bezig bent en die vervolgens maar 2,50 betaald is natuurlijk van de zotte. En dan verbaas ik me idd over mensen die dit daadwerkelijk doen.
Waarom verbaast het je? Er zijn genoeg redenen voor mensen om het te doen. Er zullen best wat hele jonge Roamlers van 18/19 tussen zitten. Voor hun is 2.50 voor 15 minuten gewoon zo beetje 2x minimumloon. Sommige mensen willen misschien zsm level 3 behalen om shifts te doen (lijkt mij echt niks maar ieder zijn ding) en gewoon snel die xp binnenhalen. Soms is tijd idd wat k44s al zei geen factor. Als ik de bus mis en hij komt over een halfuur pas ga ik liever de winkel in om een opdracht te doen ipv buiten in de kou te wachten
pi_191262730
Ik zou die lege schappen check trouwens hier nooit doen. Misschien in een dorp is het wel chill maar hier kan je echt van 100 schapkaartjes gaan maken. Energy/blikjes frisdrank en sportdrank zijn zo beetje standaard uitverkocht. Altijd enorm druk met mensen die 1 blikje drinken komen halen
  † In Memoriam † donderdag 30 januari 2020 @ 14:17:26 #34
21636 Feestkabouter
pi_191264044
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 12:29 schreef Sensaa het volgende:

Er zullen best wat hele jonge Roamlers van 18/19 tussen zitten. Voor hun is 2.50 voor 15 minuten gewoon zo beetje 2x minimumloon.
ik wilde zeggen dat dat onzin was, maar ik heb eerst even gekeken en ik ben flink geschrokken: het blijkt dat het minimum uurloon van iemand van 18 precies de helft is van het minimum uurloon van iemand van 21+
Bizar is dat!

Dus je het komt erop neer dat je wel gelijk hebt ja.
pi_191264323
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:17 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik wilde zeggen dat dat onzin was, maar ik heb eerst even gekeken en ik ben flink geschrokken: het blijkt dat het minimum uurloon van iemand van 18 precies de helft is van het minimum uurloon van iemand van 21+
Bizar is dat!

Dus je het komt erop neer dat je wel gelijk hebt ja.
No offence, maar hoe kun je zoiets niet weten? Oke het kan zijn dat je op die leeftijd nooit hebt gewerkt of een goeie baan met een veel beter loon. Maar is er dan echt niemand in je omgeving die voor dat salaris heeft gewerkt. Je hoort toch zovaak dat mensen hun contract op hun 20e niet meer verlengd wordt omdat ze te duur zijn. Advertenties van winkeltjes waarin gevraagd wordt om 16-19 jarige. Een multinational als Appie verwoord het tactvoller en noemt het schoolverlaters wat op hetzelfde neerkomt. Dat vragen ze echt niet omdat ze jonge mensen een kans willen gunnen.
  † In Memoriam † donderdag 30 januari 2020 @ 16:07:09 #36
21636 Feestkabouter
pi_191265435
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:41 schreef Sensaa het volgende:

[..]

No offence, maar hoe kun je zoiets niet weten? Oke het kan zijn dat je op die leeftijd nooit hebt gewerkt of een goeie baan met een veel beter loon. Maar is er dan echt niemand in je omgeving die voor dat salaris heeft gewerkt. Je hoort toch zovaak dat mensen hun contract op hun 20e niet meer verlengd wordt omdat ze te duur zijn. Advertenties van winkeltjes waarin gevraagd wordt om 16-19 jarige. Een multinational als Appie verwoord het tactvoller en noemt het schoolverlaters wat op hetzelfde neerkomt. Dat vragen ze echt niet omdat ze jonge mensen een kans willen gunnen.
Ik ben over de 40, ik weet wat het minimumloon is voor mensen boven de 21, en toen ik jong was verdiende ik mijn geld op andere manieren (gewoon legaal, maar niet voor een werkgever).

Ik snap wat je zegt over 18 jarige schoolverlaters, en ik wist natuurlijk wel dat er een verschil was tov. minimumloon 21+, maar in allerlei opzichten is een 18 jarige volwassen dus ik had een andere (veel kleinere) verwachting van dat verschil, en ik schrik er nu van.
pi_191266336
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:07 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Ik ben over de 40, ik weet wat het minimumloon is voor mensen boven de 21, en toen ik jong was verdiende ik mijn geld op andere manieren (gewoon legaal, maar niet voor een werkgever).

Ik snap wat je zegt over 18 jarige schoolverlaters, en ik wist natuurlijk wel dat er een verschil was tov. minimumloon 21+, maar in allerlei opzichten is een 18 jarige volwassen dus ik had een andere (veel kleinere) verwachting van dat verschil, en ik schrik er nu van.

Ah oke. Had je iets in de 30 geschat hahaha. Het klopt dat 18 jaar in sommige opzichte volwassen is maar wat het verschil is met 21+, tot je 21e zijn de ouders financieel verantwoordelijk voor hun kinderen. De overheid acht de ouders van iemand van jonger dan 21 verantwoordelijk om hun kind te steunen in het onderhoud, studie etc.
  † In Memoriam † donderdag 30 januari 2020 @ 17:59:18 #38
21636 Feestkabouter
pi_191266832
Mijn ouders hebben al heel vroeg hun verantwoordelijkheid met betrekking tot mij niet genomen, dus mijn belevingswereld is gewoon heel anders geweest dan wat je beschrijft :D
pi_191267366
Ik dacht leuk die NS station checks. Maar nee,je moet er echt nog behoorlijk wat voor doen en je bent er echt wel ff mee bezig.
pi_191267524
Echt, ik was 15 minuten met de eerste bezig en 10 minuten met de 2e. Beide 3 fotos van onverzorgde plekken kunnen maken dus 6.5 + 2 euro bonus, 17 euro voor 2 checks. Die 15 minuten kwam trouwens ook alleen maar omdat ik met mijn domme hoofd eerst van het verkeerde spoor een foto had genomen. Had nog sneller gekund maar ik ben een slome wandelaar die traag de trap opkomt.
pi_191268717
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:04 schreef Sensaa het volgende:
Echt, ik was 15 minuten met de eerste bezig en 10 minuten met de 2e. Beide 3 fotos van onverzorgde plekken kunnen maken dus 6.5 + 2 euro bonus, 17 euro voor 2 checks. Die 15 minuten kwam trouwens ook alleen maar omdat ik met mijn domme hoofd eerst van het verkeerde spoor een foto had genomen. Had nog sneller gekund maar ik ben een slome wandelaar die traag de trap opkomt.
Ok, ik vind hem niet fijn. Hij zal nog wel wat stijgen qua vergoeding. Hij begon op veel lager.
pi_191270371
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:34 schreef jb88 het volgende:

[..]

Ok, ik vind hem niet fijn. Hij zal nog wel wat stijgen qua vergoeding. Hij begon op veel lager.
Daar snap ik dus helemaal niks van. Als je die opdracht leest denk je toch, chill 3/4 fotos nemen, paar vragen klaar. Ik zou echt denken dat dit soort opdrachten zo weg zouden zijn binnen een dag. Zeker in zo plaats als Almere, in een uithoek zou ik nog begrijpen dat ze open blijven staan. Dat Opdrachten met 35 foto’s en 30 vragen dik moeten stijgen is logisch maar deze verbaast me wel.
pi_191271026
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:14 schreef Sensaa het volgende:

[..]

Daar snap ik dus helemaal niks van. Als je die opdracht leest denk je toch, chill 3/4 fotos nemen, paar vragen klaar. Ik zou echt denken dat dit soort opdrachten zo weg zouden zijn binnen een dag. Zeker in zo plaats als Almere, in een uithoek zou ik nog begrijpen dat ze open blijven staan. Dat Opdrachten met 35 foto’s en 30 vragen dik moeten stijgen is logisch maar deze verbaast me wel.
Bij deze opdracht moet je sowieso meer dan 3/4 foto's nemen. Fietsenstalling, stationshal, perrons, stationsplein + de plekken die kunnen worden verbeterd. Ze blijven openstaan omdat 'iedereen' ze mag doen. Ze willen de mening van meerdere mensen. Als jij Almere station hebt gedaan, kan ik die ook nog doen etc.
pi_191271714
Dat weet ik. Ik heb hem namelijk ook gedaan. Ik had het meer over de beschrijving. Klinkt gewoon als een hele simpele opdracht met weinig foto’s. Ik vind zelf opdrachten met 35 fotos afschrikwekkend en klik ze gelijk weg zonder de opdracht te lezen. Ik heb daar echt geen zin in. Ik kijk altijd eerst hoeveel foto/vragen. Ik heb nu trouwens het idee dat je toevallig een wat groter station hebt gepakt waar alles aanwezig was. Bij het gros van de stations weet ik namelijk dat er geen stationshal aanwezig is en in de meeste gevallen niet meer dan 2 perrons. Die van Almere is wat dat betreft wel het meeste werk. Bij redelijk wat stations is enkel een fietsenstalling, of ja 2 rekken wat een fietsenstalling moet voorstellen
pi_191271817
Ik hoop dat de pate check trouwens nog een keer terugkomt. Heb hem helaas al tijden niet gezien. Reclame bushokjes check zou ook wel chill zijn.
pi_191277535
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:30 schreef Sensaa het volgende:
Dat weet ik. Ik heb hem namelijk ook gedaan. Ik had het meer over de beschrijving. Klinkt gewoon als een hele simpele opdracht met weinig foto’s. Ik vind zelf opdrachten met 35 fotos afschrikwekkend en klik ze gelijk weg zonder de opdracht te lezen. Ik heb daar echt geen zin in. Ik kijk altijd eerst hoeveel foto/vragen. Ik heb nu trouwens het idee dat je toevallig een wat groter station hebt gepakt waar alles aanwezig was. Bij het gros van de stations weet ik namelijk dat er geen stationshal aanwezig is en in de meeste gevallen niet meer dan 2 perrons. Die van Almere is wat dat betreft wel het meeste werk. Bij redelijk wat stations is enkel een fietsenstalling, of ja 2 rekken wat een fietsenstalling moet voorstellen
Klopt. Op Bergen op Zoom is alles en Roosendaal is al helemaal vreselijk.
pi_191278421
Ik had inderdaad een station met maar 2 perrons en een fietsenstalling. Dus die vond ik wel prima te doen. Vond het ook echt leuk om naar verbeterpunten te zoeken.
Bushokjes check heb ik eind vorig jaar gedaan. Geen idee of die vaker voorkomt? Weet iemand dat? Die vond ik ook leuk.
Steeds diezelfde checks in dezelfde winkels vind ik dan weer best saai.
pi_191279544
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 13:29 schreef Beekje.1 het volgende:
Ik had inderdaad een station met maar 2 perrons en een fietsenstalling. Dus die vond ik wel prima te doen. Vond het ook echt leuk om naar verbeterpunten te zoeken.
Bushokjes check heb ik eind vorig jaar gedaan. Geen idee of die vaker voorkomt? Weet iemand dat? Die vond ik ook leuk.
Steeds diezelfde checks in dezelfde winkels vind ik dan weer best saai.
Ik heb er net ook eentje gedaan, zo'n NS check. Ik liep een paar keer een rondje rondom de fietsenstalling en ik had echt het idee dat mensen dachten, die zoekt een fiets die niet op slot staat om te jatten ofzo. 😂
pi_191298741
Na lange tijd weer twee live checks gedaan. Altijd weer kunst om snel en goed op de foto te krijgen, maar allebei al goedgekeurd!
  zondag 2 februari 2020 @ 21:42:26 #50
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191316663
Iemand al een sales opdracht gedaan? Hoe gaat dat?
pi_191317737
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 21:42 schreef b-engel het volgende:
Iemand al een sales opdracht gedaan? Hoe gaat dat?
Toevallig het weekend die displays intekenen. Stond er veel in korte straal. Heb er 4 gedaan. Helaas niemand ingetekend, maar zaten dicht op elkaar was opzich wel rendabel
  maandag 3 februari 2020 @ 00:53:11 #52
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191319351
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 22:46 schreef Mandies het volgende:

[..]

Toevallig het weekend die displays intekenen. Stond er veel in korte straal. Heb er 4 gedaan. Helaas niemand ingetekend, maar zaten dicht op elkaar was opzich wel rendabel
En je krijgt vergoeding die in de app staat, plus de bonus als ze het doen?
pi_191319457
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 22:46 schreef Mandies het volgende:

[..]

Toevallig het weekend die displays intekenen. Stond er veel in korte straal. Heb er 4 gedaan. Helaas niemand ingetekend, maar zaten dicht op elkaar was opzich wel rendabel
In het weekeind zijn er toch nooit managers? Hoe doe je dat dan?
pi_191321953
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 00:53 schreef b-engel het volgende:

[..]

En je krijgt vergoeding die in de app staat, plus de bonus als ze het doen?
Klopt in dit geval kreeg ik overal 10, bij 1 12,50. Als ze zouden intekenen nog 10 euro.
pi_191321967
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 01:03 schreef brokkie57 het volgende:

[..]

In het weekeind zijn er toch nooit managers? Hoe doe je dat dan?
Van de 4 lokaties waren er 3 winkelmanagers aanwezig. Alleen de mensen die gingen over intekenen van de displays waren er niet. Eerste sales opdracht voor mij. Ik heb er niet over nagedacht of er wel mensen waren die konden intekenen etc. Stond alleen dat het tot 17:00 ivm aanwezigheid managers in de opdracht en heb alleen hier naar gekeken.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:23:52 #56
416020 K44S
The bearded man
pi_191323686
Zojuist dacht ik 'ff snel' de online check te gaan doen.

Heb 'm laten varen, veel te veel werk voor te weinig geld.

Ik ben nieuwsgierig wanneer er weer spontane leukere opdrachten zijn, zoals die top2000: 2 foto's en dooooooor.

Goedemorgen allemaal :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_191348063
Morgen komt er weer een nieuwe rm opdracht live. Dit keer het in elkaar zetten van stortbakken voor Unox rookworsten. Dit werd 'groots' aangekondigd in Slack en vervolgens hoor je dat het over 83 locaties gaat. Jammer.
pi_191378669
Ik kreeg vandaag voor het eerst een brief van de belastingdienst dat ik aangifte moet doen.
Roamler en ss zijn mijn enige bron van inkomsten.
pi_191379126
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 16:42 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Ik kreeg vandaag voor het eerst een brief van de belastingdienst dat ik aangifte moet doen.
Roamler en ss zijn mijn enige bron van inkomsten.
Prima toch.
  donderdag 6 februari 2020 @ 19:04:33 #60
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191380581
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 17:17 schreef jb88 het volgende:

[..]

Prima toch.
Inderdaad. Laat mensen maar nat gaan: zwart werken = hopelijk gepakt worden.
  donderdag 6 februari 2020 @ 19:05:26 #61
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191380592
Sinds wanneer starten de tankstation opdrachten van SS op 5 euro? 🥴
pi_191381458
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 19:04 schreef ranjazonderrietje het volgende:

[..]

Inderdaad. Laat mensen maar nat gaan: zwart werken = hopelijk gepakt worden.
Ik hoop het. Dat ik een mail kreeg betekend hopelijk dat ze er wat mee doen.
pi_191381884
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 20:00 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik hoop het. Dat ik een mail kreeg betekend hopelijk dat ze er wat mee doen.
Als SS en Roamler je enige inkomsten zijn, moet je sowieso vrij weinig betalen. Als bijbaantje voor studenten is het bijvoorbeeld ideaal.
pi_191385567
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 16:42 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Ik kreeg vandaag voor het eerst een brief van de belastingdienst dat ik aangifte moet doen.
Roamler en ss zijn mijn enige bron van inkomsten.
Voorgaande jaren gaf je het al zelf op? Dan is dit volgens mij een standaard brief
  † In Memoriam † vrijdag 7 februari 2020 @ 12:50:29 #65
21636 Feestkabouter
pi_191391445
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 20:00 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik hoop het. Dat ik een mail kreeg betekend hopelijk dat ze er wat mee doen.
"hoop", "hopelijk"....
denk je dan dat veel mensen het niet opgeven?
dat er wat gaat veranderen als die mensen (als ze bestaan) het wel gaan opgeven?
  vrijdag 7 februari 2020 @ 17:24:16 #66
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191394683
Hebben jullie de Voedsel-opdrachten van SS gezien? "Je kunt tot wel 4 opdrachten in deze winkel uitvoeren. Dat is dus lekker verdienen!"

eh, 4 x 30 vragen a 1 euro??
pi_191395064
😂 helaas was er niks bij mij in de buurt. Hoop geld misgelopen zie ik.
pi_191395333
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 17:24 schreef b-engel het volgende:
Hebben jullie de Voedsel-opdrachten van SS gezien? "Je kunt tot wel 4 opdrachten in deze winkel uitvoeren. Dat is dus lekker verdienen!"

eh, 4 x 30 vragen a 1 euro??
Kreeg je dit bericht binnen van Smartspotter? Ik moet altijd zo lachen als ik weer een melding krijg van ze met zwaar onderbetaalde opdracht van ze. ¤2 voor 31+ vragen/foto's is daar gewoon normaal.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 19:48:57 #69
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191396652
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 18:07 schreef jb88 het volgende:

[..]

Kreeg je dit bericht binnen van Smartspotter? Ik moet altijd zo lachen als ik weer een melding krijg van ze met zwaar onderbetaalde opdracht van ze. ¤2 voor 31+ vragen/foto's is daar gewoon normaal.
Nee, staat gewoon in de lijst, is bij AH/Jumbo/Plus
  vrijdag 7 februari 2020 @ 20:34:03 #70
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191397251
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:50 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

"hoop", "hopelijk"....
denk je dan dat veel mensen het niet opgeven?
dat er wat gaat veranderen als die mensen (als ze bestaan) het wel gaan opgeven?
Als ze bestaan 😂
Ja, ik denk dat een behoorlijk aantal het niet opgeeft. Bewust ook. Jij hebt daar een ander idee over? Geef jij het wel op?
  vrijdag 7 februari 2020 @ 20:34:59 #71
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191397267
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 17:24 schreef b-engel het volgende:
Hebben jullie de Voedsel-opdrachten van SS gezien? "Je kunt tot wel 4 opdrachten in deze winkel uitvoeren. Dat is dus lekker verdienen!"

eh, 4 x 30 vragen a 1 euro??
Ja gezien. Die lopen op. Zijn niet nieuw, de opzet tenminste. Ik heb ze logischerwijs niet gedaan.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 20:37:14 #72
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191397305
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 19:48 schreef b-engel het volgende:

[..]

Nee, staat gewoon in de lijst, is bij AH/Jumbo/Plus
Bij nog wel meer formules hoor. Ik zie COOP en DekaMarkt sowieso ook erbij.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 22:52:05 #73
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191399895
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 20:37 schreef ranjazonderrietje het volgende:

[..]

Bij nog wel meer formules hoor. Ik zie COOP en DekaMarkt sowieso ook erbij.
Die heb je hier niet, dus ik geloof je zo
pi_191400444
Geven jullie normaal al je inkomsten op aan de belastingdienst dan? Oke, als Roamler/Smartspotter je enige bron van inkomsten is, fair enough. Maar je doet het zo af en toe, laten we zeggen 20 euro in de maand. Ik moet zeggen, ik zie dit niet als 'zwart werk'.
pi_191401982
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:16 schreef Pinuts het volgende:
Geven jullie normaal al je inkomsten op aan de belastingdienst dan? Oke, als Roamler/Smartspotter je enige bron van inkomsten is, fair enough. Maar je doet het zo af en toe, laten we zeggen 20 euro in de maand. Ik moet zeggen, ik zie dit niet als 'zwart werk'.
Ik geef het wel altijd op bij de belastingdienst.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 08:37:43 #76
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191403715
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:16 schreef Pinuts het volgende:
Geven jullie normaal al je inkomsten op aan de belastingdienst dan? Oke, als Roamler/Smartspotter je enige bron van inkomsten is, fair enough. Maar je doet het zo af en toe, laten we zeggen 20 euro in de maand. Ik moet zeggen, ik zie dit niet als 'zwart werk'.
Ja, natuurlijk. Het zijn bijverdiensten. Waar ligt voor jou de grens dan?
pi_191404765
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 08:37 schreef ranjazonderrietje het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Het zijn bijverdiensten. Waar ligt voor jou de grens dan?
Geen idee. Ik heb er zelf eigenlijk nooit bewust bij nagedacht. Nu moet ik zeggen dat ik niet zo actief ben en misschien maar 30 euro per jaar verdien. Maar ik zag het eigenlijk altijd net als af en toe iet op marktplaats verkopen, gewoon een leuk extraatje maar geen werk.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 10:49:42 #78
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191404911
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 10:40 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb er zelf eigenlijk nooit bewust bij nagedacht. Nu moet ik zeggen dat ik niet zo actief ben en misschien maar 30 euro per jaar verdien. Maar ik zag het eigenlijk altijd net als af en toe iet op marktplaats verkopen, gewoon een leuk extraatje maar geen werk.
Marktplaats verkopen zijn overwegend verkopen van eigen (gekochte) artikelen. Meeste mensen verdienen daar niet aan, je hebt immers het artikel ooit eens gekocht voor een waarschijnlijk hogere prijs. Pas als het professioneel wordt, je Marktplaats gebruikt als platform om te verdienen, dat je structureel winst maakt dus, ziet de Belastingdienst het als bijverdienen.

Roamler is bijverdienen en hoort ondergebracht te worden bij inkomsten uit overig werk bij de aangifte.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 10:53:27 #79
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191404965
Weer wat checks gedaan, een simpele koek check bij Smartspotter en een Lege plekken check toen ik zag dat alle schappen zo goed als gevuld waren. Dan is 8,50 euro in tien minuten prima, zeker als je anders in de auto had moeten wachten op de vrouw die nog even wilde shoppen in een boetiek 👍

Niemand die weet hoe lang die Tankstation opdracht bij SS al begint op 5 euro? Dat is nieuw voor me. Het was toch altijd 7,50 starttarief?
pi_191405675
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 10:49 schreef ranjazonderrietje het volgende:

[..]

Marktplaats verkopen zijn overwegend verkopen van eigen (gekochte) artikelen. Meeste mensen verdienen daar niet aan, je hebt immers het artikel ooit eens gekocht voor een waarschijnlijk hogere prijs. Pas als het professioneel wordt, je Marktplaats gebruikt als platform om te verdienen, dat je structureel winst maakt dus, ziet de Belastingdienst het als bijverdienen.

Roamler is bijverdienen en hoort ondergebracht te worden bij inkomsten uit overig werk bij de aangifte.
Helder verhaal. Thanks. Dan moet ik in april even opzoeken hoeveel 'extra' ik verdient heb.
pi_191408830
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 10:40 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb er zelf eigenlijk nooit bewust bij nagedacht. Nu moet ik zeggen dat ik niet zo actief ben en misschien maar 30 euro per jaar verdien. Maar ik zag het eigenlijk altijd net als af en toe iet op marktplaats verkopen, gewoon een leuk extraatje maar geen werk.
Als je ¤30 per jaar verdient snap ik overigens wel dat je het laat doen. Velen hier pakken toch wel snel een paar duizend per jaar en dan is het natuurlijk wel logisch om dat op te geven bij de belastingdienst.
pi_191410059
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:49 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Als je ¤30 per jaar verdient snap ik overigens wel dat je het laat doen. Velen hier pakken toch wel snel een paar duizend per jaar en dan is het natuurlijk wel logisch om dat op te geven bij de belastingdienst.
Dan vind ik het inderdaad ook een compleet ander verhaal.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 21:42:04 #83
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191415274
Let wel op dat je al je kosten er ook afhaalt. Het verhaal over Marktplaats klopt trouwens niet geheel: het is niet voor niets dat mensen in de bijstand extra gecontroleerd worden op Marktplaatsverkopen.
  zondag 9 februari 2020 @ 16:07:43 #84
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191427399
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 21:42 schreef b-engel het volgende:
Let wel op dat je al je kosten er ook afhaalt. Het verhaal over Marktplaats klopt trouwens niet geheel: het is niet voor niets dat mensen in de bijstand extra gecontroleerd worden op Marktplaatsverkopen.
Vertel, wat moet er bij? Keyword is handel, volgens mij.

https://www.clientenraad-(...)ats-en-een-uitkering
pi_191427549
Ik geef het gewoon op, maar ja, ik verdien er dan ook prima mee.

Overigens, Ze hebben wel een keer iets bij mij gecontroleerd. Dan slaap je toch ff minder lekker tot je de uitkomst weet. Kwam gelukkig en terecht niets uit.
pi_191429367
Genoeg mensen die het niet op zullen geven hoor. Er is een behoorlijke groep die nooit belastingaangifte doet. Is ook niet per se een probleem, die groep (jongeren en studenten) betaald eerder veels te veel belasting dan te weinig. Jaarlijks laat deze groep zo'n 80 miljoen liggen bij onze belastingvrienden
pi_191430471
Hoe krijg je het voor elkaar om duizenden euro's per jaar hiermee te verdienen? Ik moet goed mijn best doen om euro 100 p/m te halen. Er zijn niet genoeg opdrachten hier om veel meer per maand te doen.
pi_191430882
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 19:05 schreef Beekje.1 het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om duizenden euro's per jaar hiermee te verdienen? Ik moet goed mijn best doen om euro 100 p/m te halen. Er zijn niet genoeg opdrachten hier om veel meer per maand te doen.
Is toch niet zo lastig, er zijn genoeg opdrachten. Er staan iedere week honderden live sports checks bv. Doe er iedere week ongeveer 10 a 10 euro per check. Doe dit 30 weken en je zit al op 3000 euro. Je kan ook 200 actionbonnetjes insturen, zag in een pushbericht dat de top 5 instuurders dat red.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sensaa op 09-02-2020 19:44:24 ]
pi_191431330
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 19:05 schreef Beekje.1 het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om duizenden euro's per jaar hiermee te verdienen? Ik moet goed mijn best doen om euro 100 p/m te halen. Er zijn niet genoeg opdrachten hier om veel meer per maand te doen.
Dat gaat behoorlijk snel hoor...
  zondag 9 februari 2020 @ 20:26:08 #90
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191431670
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 19:05 schreef Beekje.1 het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om duizenden euro's per jaar hiermee te verdienen? Ik moet goed mijn best doen om euro 100 p/m te halen. Er zijn niet genoeg opdrachten hier om veel meer per maand te doen.
Makkelijk. Ook ik zit aan een paar duizend, naast mijn baan. En dan steek ik er maar een paar uur per week in.
  zondag 9 februari 2020 @ 20:27:25 #91
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191431698
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 18:06 schreef Sensaa het volgende:
Genoeg mensen die het niet op zullen geven hoor. Er is een behoorlijke groep die nooit belastingaangifte doet. Is ook niet per se een probleem, die groep (jongeren en studenten) betaald eerder veels te veel belasting dan te weinig. Jaarlijks laat deze groep zo'n 80 miljoen liggen bij onze belastingvrienden
Dat is het andere uiterste. Sommigen hebben denk ik te weinig kaas gegeten van hoe het in elkaar steekt, of vinden het teveel werk.
pi_191432104
Die sportcheck doe ik idd niet. Daar staan bij mij in de buurt alleen maar van die rare adressen tussen zie me daar niet onopvallend binnen komen. Heb regelmatig tijd voor opdrachten maar dan is er bv 1 opdracht voor 2-3 euro. Dat tikt niet echt lekker aan.
pi_191432558
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 20:42 schreef Beekje.1 het volgende:
Die sportcheck doe ik idd niet. Daar staan bij mij in de buurt alleen maar van die rare adressen tussen zie me daar niet onopvallend binnen komen. Heb regelmatig tijd voor opdrachten maar dan is er bv 1 opdracht voor 2-3 euro. Dat tikt niet echt lekker aan.
Sport checks doe ik ook nooit, maar ik kom ook wel aan een paar duizend euro per jaar. Uiteraard ga ik hiervoor wanneer nodig wel mijn stad uit. Als je natuurlijk alleen in je eigen stad/dorp blijft gaat het niet echt snel. Zeker niet als je in een gat woont.
pi_191432674
Ik woon in een redelijk grote stad en werk in een andere dus dat is op zich wel prima. Misschien zitten hier gewoon veel roamlers waardoor de opdrachten snel weg zijn/niet hoog oplopen. Of zie je meer opdrachten hoe hoger je in level komt?
pi_191432999
Ik doe die sportscheck ook zelden. Alleen bij locaties die dicht zijn maak ik snel foto van buitenkant. Of als ik ergens toevallig ben en zie dat tv uit is. Voelt voor mij teveel als snitchen
pi_191433777
Waarom willen Roamlers elkaar verraden door aan Roamler door te geven dat er RM'ers zijn die max verstappen paketten verkopen of de Unox stortbak niet op de juiste manier is vullen?...waarom zou je dat doen? Ik snap dat echt niet. Zo treurig.
pi_191433923
Waarschijnlijk denken ze van: meer opdrachten voor mij (minder concurrentie) of afkeuring en dan kan ik hem alsnog doen. Maar voor de mensen die niet merchandisen moet je wel iets uitleggen. Hoe kan je Max Verstappen pakketten uberhaupt verkopen? Wij kennen de opdracht niet maar lijkt me dat je dat pakket moet bouwen in de winkel?
pi_191433970
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 22:31 schreef Sensaa het volgende:
Waarschijnlijk denken ze van: meer opdrachten voor mij (minder concurrentie) of afkeuring en dan kan ik hem alsnog doen. Maar voor de mensen die niet merchandisen moet je wel iets uitleggen. Hoe kan je Max Verstappen pakketten uberhaupt verkopen? Wij kennen de opdracht niet maar lijkt me dat je dat pakket moet bouwen in de winkel?
Ik vind het een beetje vals om dat door te geven aan Roamler. Zo'n max verstappen pakket die RM'ers hebben opgebouwd voor een rm taak bij de Jumbo.
pi_191434156
Ik woon nu in de stad en merk dat hier alleen goedkope opdrachten staan. Toen ik nog in een dorp woonde en de enige roamler was liet ik opdrachten gewoon net zo lang staan totdat je er een mooi bedrag voor kreeg.
pi_191434197
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 22:34 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje vals om dat door te geven aan Roamler. Zo'n max verstappen pakket die RM'ers hebben opgebouwd voor een rm taak bij de Jumbo.
Ik vind het ook een lelijke actie om zoiets door te geven maar ik kan wel een aantal motieven bedenken, al zou ik zoiets nooit doen. Ja maar dat snap ik dus niet. Je bouwt zo pakket op in de winkel, dan kan je hem toch niet verkopen aangezien je toch foto's ed moet maken? Dan loop je toch al gelijk tegen de lamp zonder dat een andere Roamler je snitch? Daar zit voor mij de onduidelijkheid in, kan me er gewoon niks bij voorstellen.
pi_191434648
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 22:50 schreef Sensaa het volgende:

[..]

Ik vind het ook een lelijke actie om zoiets door te geven maar ik kan wel een aantal motieven bedenken, al zou ik zoiets nooit doen. Ja maar dat snap ik dus niet. Je bouwt zo pakket op in de winkel, dan kan je hem toch niet verkopen aangezien je toch foto's ed moet maken? Dan loop je toch al gelijk tegen de lamp zonder dat een andere Roamler je snitch? Daar zit voor mij de onduidelijkheid in, kan me er gewoon niks bij voorstellen.
Je kan hem na de promotie periode toch weer komen ophalen, en hem dan gaan verkopen? Foto's van het opgebouwde pakket heb je, want die moest je maken nadat je het had opgebouwd.
pi_191434787
ah nu snap ik hem. Ik wist niet dat merchandisers die dingen ook weer afbreken en ophalen hahaha. Ik dacht dat het puur om het opbouwen ging.
pi_191435223
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 23:49 schreef Sensaa het volgende:
ah nu snap ik hem. Ik wist niet dat merchandisers die dingen ook weer afbreken en ophalen hahaha. Ik dacht dat het puur om het opbouwen ging.
Dat is ook het geval. Je hoeft hem na de actieperiode inderdaad niet af te breken en mee te nemen, maar waarschijnlijk heeft die RM'er toch gevraagd of ie hem later weer mag meenemen, met in z'n achterhoofd dat ie hem ging verkopen ofzo.
  maandag 10 februari 2020 @ 00:58:34 #104
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_191435346
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 22:18 schreef babbelaar92 het volgende:
Waarom willen Roamlers elkaar verraden door aan Roamler door te geven dat er RM'ers zijn die max verstappen paketten verkopen of de Unox stortbak niet op de juiste manier is vullen?...waarom zou je dat doen? Ik snap dat echt niet. Zo treurig.
Verraden is een groot woord denk ik, ze zien iets op de winkel vloer wat niet helemaal klopt en melden dat. Je wilt toch niet dat een Redbull of Unox of een ander merk door dit soort dingen weg gaat bij Roamler. En naar bv brandwise gaat, dan heb je straks helemaal geen RM opdrachten meer. Want er zijn meer bedrijven die graag dit soort dingen doen van opbouwen enz...
  maandag 10 februari 2020 @ 03:29:39 #105
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191435948
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 22:50 schreef Sensaa het volgende:

[..]

Ik vind het ook een lelijke actie om zoiets door te geven maar ik kan wel een aantal motieven bedenken, al zou ik zoiets nooit doen. Ja maar dat snap ik dus niet. Je bouwt zo pakket op in de winkel, dan kan je hem toch niet verkopen aangezien je toch foto's ed moet maken? Dan loop je toch al gelijk tegen de lamp zonder dat een andere Roamler je snitch? Daar zit voor mij de onduidelijkheid in, kan me er gewoon niks bij voorstellen.
Lelijke actie? 😂 Heb je de advertentie gezien? Dat ding zit nog in de doos. Als het een Roamler is, heeft ie het ding dus niet opgebouwd en verkoopt ie het. Lekkere manier van doen. Als de opdrachtgever dat ziet, ik kan me niet voorstellen dat die daar blij van wordt.

Ik was het niet, maar als ik het als eerste had gezien had ik het zeker doorgegeven aan het team.
pi_191437058
Zijn jullie ook allemaal nog door bij widm poule? Of doe je niet mee? :P
pi_191437200
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 03:29 schreef ranjazonderrietje het volgende:

[..]

Lelijke actie? 😂 Heb je de advertentie gezien? Dat ding zit nog in de doos. Als het een Roamler is, heeft ie het ding dus niet opgebouwd en verkoopt ie het. Lekkere manier van doen. Als de opdrachtgever dat ziet, ik kan me niet voorstellen dat die daar blij van wordt.

Ik was het niet, maar als ik het als eerste had gezien had ik het zeker doorgegeven aan het team.
Was nog verkeerd opgebouwd ook. Gaten open aan zijkant pilaren. Bevestigingspunten van de pilaren aan de voorzijde.
1 wiel met Pirelli beneden.....
Slordig gedaan.
pi_191438380
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 03:29 schreef ranjazonderrietje het volgende:

[..]

Lelijke actie? 😂 Heb je de advertentie gezien? Dat ding zit nog in de doos. Als het een Roamler is, heeft ie het ding dus niet opgebouwd en verkoopt ie het. Lekkere manier van doen. Als de opdrachtgever dat ziet, ik kan me niet voorstellen dat die daar blij van wordt.

Ik was het niet, maar als ik het als eerste had gezien had ik het zeker doorgegeven aan het team.
Nee zoals ik eerder zei. Ik ben geen merchandiser en ken de opdracht niet, zit dan ook niet op Slack. Maar hoe jij het verteld, dan valt de betreffende Roamler toch meteen al door de mand door foto's enzo. Ook met niet juiste manier van vullen. Als het allemaal zo erg is dan wordt het toch sws afgekeurd? Daarom vroeg ik ook om verduidelijking
pi_191438964
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 08:04 schreef loezzzje het volgende:
Zijn jullie ook allemaal nog door bij widm poule? Of doe je niet mee? :P
Ik lig er al een paar weken uit. Was helaas weer vergeten de opdracht te doen, zoals ieder jaar.😩Het zou fijn zijn als je een melding kon krijgen als er (nieuwe) opdrachten in de app staan.
  maandag 10 februari 2020 @ 13:25:07 #110
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191440352
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 10:34 schreef Sensaa het volgende:

[..]

Nee zoals ik eerder zei. Ik ben geen merchandiser en ken de opdracht niet, zit dan ook niet op Slack. Maar hoe jij het verteld, dan valt de betreffende Roamler toch meteen al door de mand door foto's enzo. Ook met niet juiste manier van vullen. Als het allemaal zo erg is dan wordt het toch sws afgekeurd? Daarom vroeg ik ook om verduidelijking
Er zijn genoeg bedrijven die hem uiteindelijk toch niet willen en dan krijgen de RM-ers de opdracht van Roamler om die doos mee te nemen, zodat je reserve hebt voor als de volgende niet compleet is of weer eens kwijtgeraakt. En ja, als de opbouwperiode dan voorbij is, heb je nog minimaal 1 doos over en er is heel veel vraag naar. Dus ja, de verleiding is heel groot.
Ik heb er ook 2 zelf opgehaald na de reclame-periode om te geven aan een dubbelgehandicapte jongen die helemaal VerstappenGek is. Kleine moeite, zoveel blijdschap!
Je moet er alleen wel 3-4 reserveren wil je er eentje krijgen, vaak sneuvelen ze in de winkel of 'verdwijnen' ze toch nog plotseling.
pi_191440410
@b-engel, ah zo. Ja er is weinig te lezen over het merchandising gedeelte op internet, vandaar dat het voor een niet-merchandiser zo vaag is. Krijg wel het idee dat ik de enige ben op dit forum die en niet merchandised en geen shifts doet hahaha.

net halve euro kickback erbij gekregen in een keer van een persoon die ik 2 weken geleden invite heb gegeven. Dacht dat die er niks meer mee ging doen, had op dezelfde dag toen nog wel 2 euro ontvangen omdat die persoon level 2 had bereikt maar zag verder niks veranderen. Hoop nog eens een Feestkabouter ofzo te strikken via invites. Of 2:P . Dat zou nog eens lekker zijn.
pi_191442233
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 08:04 schreef loezzzje het volgende:
Zijn jullie ook allemaal nog door bij widm poule? Of doe je niet mee? :P
Ja ik zit er gelukkig nog in
pi_191443081
Het valt mij op dat de beloningen voor de opdrachten de laatste tijden rare sprongen maken. Merken jullie dat ook? Bijvoorbeeld die Sushi Check, deze was vanmorgen om rond 10:00 bij een AH nog 6 euro. Wilde ik deze net gaan doen, staat hij nu op 2 euro. Merk dat dit steeds vaker gebeurt...
  maandag 10 februari 2020 @ 17:56:52 #114
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191443625
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 13:31 schreef Sensaa het volgende:
@:b-engel, ah zo. Ja er is weinig te lezen over het merchandising gedeelte op internet, vandaar dat het voor een niet-merchandiser zo vaag is. Krijg wel het idee dat ik de enige ben op dit forum die en niet merchandised en geen shifts doet hahaha.

net halve euro kickback erbij gekregen in een keer van een persoon die ik 2 weken geleden invite heb gegeven. Dacht dat die er niks meer mee ging doen, had op dezelfde dag toen nog wel 2 euro ontvangen omdat die persoon level 2 had bereikt maar zag verder niks veranderen. Hoop nog eens een Feestkabouter ofzo te strikken via invites. Of 2:P . Dat zou nog eens lekker zijn.
Gaat niet lukken, dan moet hij weer op level 1 beginnen (plus: ik heb het al geprobeerd, haha)
pi_191447663
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 17:56 schreef b-engel het volgende:

[..]

Gaat niet lukken, dan moet hij weer op level 1 beginnen (plus: ik heb het al geprobeerd, haha)
Ja ik bedoelde gewoon een heel actief persoon die er (bijna) een fulltime salaris uithaalt. Heerlijk jaarlijks honderden euros kickback zonder dat je er iets voor doet.
  dinsdag 11 februari 2020 @ 14:37:24 #116
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191456341
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 21:52 schreef Sensaa het volgende:

[..]

Ja ik bedoelde gewoon een heel actief persoon die er (bijna) een fulltime salaris uithaalt. Heerlijk jaarlijks honderden euros kickback zonder dat je er iets voor doet.
Ik heb een vrij fanatieke die mij kick-backs bezorgt. Is echt maar een paar euro per maand. Maar alles is meegenomen, toch?
pi_191458091
Je moet tegenwoordig al blij zijn als je ¤2 van je invite krijgt door het bereiken van level 2. De meeste geven er helaas daarvoor al de brui aan.
pi_191463116
Oh dat probleem heb ik niet. Iedereen die ik heb uitgenodigd heeft binnen dezelfde dag dat ze zich aangemeld hebben level 2 behaald.

Iedere cent die je liggend op je bank/bed verdient is lekker.
pi_191473530
Wat vinden jullie van de vergoeding van de action bonnetjes opdracht? Ik vind 35 cent behoorlijk weinig, zeker als je hoort dat er mensen zijn die de prullenbakken rondom de winkel induiken...
pi_191473687
Ik heb een paar vraagjes over deze apps.

De nieuwste smartphones hebben tegenwoordig vaak een ultra wide camera. Kan je dit gebruiken in de Roamler en SmartSpotter apps? Want dit lijkt me best handig om te gebruiken, bijvoorbeeld als je een schap per meter moet fotograferen, dan heb ik nu vaak het probleem dat ik te dicht bij het schap sta door de smalle gangen. Met zo’n wide angle camera zou je dan veel meer in beeld kunnen brengen.

Iets anders is dat ik bij de Roamler app nooit push notificaties op mijn Samsung S8 smartphone ontvang. Zijn er meer gebruikers die hier last van hebben? Is dit bij recentere toestellen nog zo, iemand die toevallig bijvoorbeeld een S10 heeft?
pi_191476862
Ik ging nog wel eens extra langs de action. Bij ons is er een inpaktafel waar best regelmatig losse bonnetje lagen. Maar voor 35ct neem ik die moeite niet meer hoor.
pi_191478046
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 16:07 schreef babbelaar92 het volgende:
Wat vinden jullie van de vergoeding van de action bonnetjes opdracht? Ik vind 35 cent behoorlijk weinig, zeker als je hoort dat er mensen zijn die de prullenbakken rondom de winkel induiken...
Tja dat mensen in prullenbakken duiken moeten ze zelf weten. Je bent er zo weinig tijd kwijt aan het insturen van een bonnetje dat ik de vergoeding wel oke vind. Punt is ook, er zijn al zat artikelen die daar amper wat kosten. Een hoger bedrag lokt al snel misbruik uit, sommigen hebben dat ook gedaan met plastic tassen van 3 cent. Met 35 cent maak je al winst op behoorlijk wat aankopen.
  woensdag 12 februari 2020 @ 21:29:55 #123
416020 K44S
The bearded man
pi_191478890
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 16:07 schreef babbelaar92 het volgende:
Wat vinden jullie van de vergoeding van de action bonnetjes opdracht? Ik vind 35 cent behoorlijk weinig, zeker als je hoort dat er mensen zijn die de prullenbakken rondom de winkel induiken...
Daar bedank ik voor, ook ga ik niet bij de winkel een soort verhaal ophangen om daar vervolgens bonnetjes te verzamelen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_191481472
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 19:48 schreef Beekje.1 het volgende:
Ik ging nog wel eens extra langs de action. Bij ons is er een inpaktafel waar best regelmatig losse bonnetje lagen. Maar voor 35ct neem ik die moeite niet meer hoor.
Precies. Ik vind 35 ct ook echt te weinig. En ja als ik zelf bij de action moet wezen, en ik koop wat prima, dan stuur ik hem in, maar ik ga daar niet staan zoeken en vragen om bonnetjes voor 35ct per stuk.
pi_191483811
Frisdrank checks, Energy vending machines en koffie checks fijne opdrachten vind ik dit. Snel en fatsoenlijke vergoeding.
  donderdag 13 februari 2020 @ 08:50:15 #126
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191483873
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 16:17 schreef krayn het volgende:
Ik heb een paar vraagjes over deze apps.

De nieuwste smartphones hebben tegenwoordig vaak een ultra wide camera. Kan je dit gebruiken in de Roamler en SmartSpotter apps? Want dit lijkt me best handig om te gebruiken, bijvoorbeeld als je een schap per meter moet fotograferen, dan heb ik nu vaak het probleem dat ik te dicht bij het schap sta door de smalle gangen. Met zo’n wide angle camera zou je dan veel meer in beeld kunnen brengen.

Iets anders is dat ik bij de Roamler app nooit push notificaties op mijn Samsung S8 smartphone ontvang. Zijn er meer gebruikers die hier last van hebben? Is dit bij recentere toestellen nog zo, iemand die toevallig bijvoorbeeld een S10 heeft?
Ik heb een iPhone, geen idee. Vraag al voorgelegd aan Roamler zelf?
pi_191485706
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 08:41 schreef babbelaar92 het volgende:
Frisdrank checks, Energy vending machines en koffie checks fijne opdrachten vind ik dit. Snel en fatsoenlijke vergoeding.
Ik denk dat ik nog een te laag level heb, want die laatste 2 die je noemt, zie ik helemaal niet. Of zijn dat RM opdrachten?
pi_191487405
Ik vergeet het zelfs nog. Had laatst iets bij de action gekocht en dacht oh had het bonnetje wel in kunnen sturen. Maarja het gaat om 0,35, who cares?
pi_191490214
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 11:16 schreef Beekje.1 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nog een te laag level heb, want die laatste 2 die je noemt, zie ik helemaal niet. Of zijn dat RM opdrachten?
Nee, het zijn geen RM opdrachten. Die koffie checks zijn alleen in de grote steden en verdwijnen ook steeds uit de app. Je mag van die opdracht er ook maar 5 doen. Misschien kan je die energy vending pas doen vanaf level 3, maar dat weet ik niet.
  donderdag 13 februari 2020 @ 18:46:54 #130
416020 K44S
The bearded man
pi_191491466
Valt het alleen mij op dat de vergoedingen een stuk langzamer verhoogd wordt ?
In de decembermaand deed je een artikelcheck bij de AH voor ongeveer 15 euro. Nu is het ongeveer 2 euro.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_191493018
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 13:33 schreef loezzzje het volgende:
Ik vergeet het zelfs nog. Had laatst iets bij de action gekocht en dacht oh had het bonnetje wel in kunnen sturen. Maarja het gaat om 0,35, who cares?
Ik heb denk ik inmiddels zo'n 200 bonnetjes ingestuurd denk ik. Toch een leuk bedrag hoor. En ik heb er geen gekke dingen voor gedaan. Gewoon dagelijkse aankopen en nog wat bonnetjes meenemen die bij inpaktafel/kassa lagen.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 17:05 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Nee, het zijn geen RM opdrachten. Die koffie checks zijn alleen in de grote steden en verdwijnen ook steeds uit de app. Je mag van die opdracht er ook maar 5 doen. Misschien kan je die energy vending pas doen vanaf level 3, maar dat weet ik niet.
Nee ik ben level 3 al voorbij en zie ook geen energy vending opdrachten. Koffie checks zijn er ook in kleinere plaatsen, zag een paar dorpen met nog geen 5000 inwoners. Opdracht was hier wel snel weg in de buurt, zie alleen nog wat dingen in de randstad staan
pi_191493143
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 18:46 schreef K44S het volgende:
Valt het alleen mij op dat de vergoedingen een stuk langzamer verhoogd wordt ?
In de decembermaand deed je een artikelcheck bij de AH voor ongeveer 15 euro. Nu is het ongeveer 2 euro.
Klopt inderdaad. Verhogen wordt weinig gedaan momenteel. En omdat het zo rustig in de app, worden vrijwel alle opdrachten gedaan voor lage vergoedingen dus verhoogt Roamler ook niet snel :/
pi_191499828
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 20:12 schreef Sensaa het volgende:

[..]

Ik heb denk ik inmiddels zo'n 200 bonnetjes ingestuurd denk ik. Toch een leuk bedrag hoor. En ik heb er geen gekke dingen voor gedaan. Gewoon dagelijkse aankopen en nog wat bonnetjes meenemen die bij inpaktafel/kassa lagen.
[..]
Dat is een leuk bedragje dan ja. Ik kom misschien 1x per maand bij de action dus dan is het echt de moeite niet waard.
  zondag 16 februari 2020 @ 09:59:13 #134
416020 K44S
The bearded man
pi_191533621
Inmiddels bij level 3 aangekomen,

Zijn die shifts de moeite waard?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_191533629
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 09:59 schreef K44S het volgende:
Inmiddels bij level 3 aangekomen,

Zijn die shifts de moeite waard?
Is voor iedereen verschillend, probeer het gewoon een keertje uit. Je krijgt er vanzelf handigheid in, maar dan nog is de vraag of je het het waard vind.
pi_191533932
De ene vind het verschrikkelijk, de ander juist fijn. Ligt er ook aan wanneer je eraan begint, als de shifts bijna op zijn dan loont het niet, kun je er een paar achter elkaar doen dan is het misschien wel leuk. Is voor iedereen persoonlijk.
pi_191534017
Doen we nog mee met Wie is de Mol? Ik zit er gelukkig nog in.
  zondag 16 februari 2020 @ 10:59:59 #138
416020 K44S
The bearded man
pi_191534108
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 10:37 schreef loezzzje het volgende:
De ene vind het verschrikkelijk, de ander juist fijn. Ligt er ook aan wanneer je eraan begint, als de shifts bijna op zijn dan loont het niet, kun je er een paar achter elkaar doen dan is het misschien wel leuk. Is voor iedereen persoonlijk.
Zojuist een geprobeerd. Op een zondag zoals deze is het wel te doen.
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 10:48 schreef eenjongen... het volgende:
Doen we nog mee met Wie is de Mol? Ik zit er gelukkig nog in.
Yes still in the game terwijl ik het programma niet kijk
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_191535662
[quote]0s.gif Op zondag 16 februari 2020 10:59 schreef K44S het volgende:

[..]

Zojuist een geprobeerd. Op een zondag zoals deze is het wel te doen.
[..]

Welke shifts kon jij vandaag nog doen dan? Ik meende dat ze vrijdagavond allemaal al op waren...
pi_191536297
Ik heb een vraag. Ik ben nu een week werkzaam voor SmartSpotter, ik heb een kleine 63 opdrachten voltooid, daarvan zijn er enkele afgekeurd en heb ik eenmaal 27,25 voor ontvangen en nu staat er nog 13,50 open ter uitbetaling.

Ik maakte diverse opdrachten van 1,75 tot 5 euro.

Het lijkt er dus op dat Smartspotter aan selectieve betaling doet.

Zijn er meer mensen die dit ervaren 0f vermoeden?
pi_191536455
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:26 schreef Vruitvliegje het volgende:
Ik heb een vraag. Ik ben nu een week werkzaam voor SmartSpotter, ik heb een kleine 63 opdrachten voltooid, daarvan zijn er enkele afgekeurd en heb ik eenmaal 27,25 voor ontvangen en nu staat er nog 13,50 open ter uitbetaling.

Ik maakte diverse opdrachten van 1,75 tot 5 euro.

Het lijkt er dus op dat Smartspotter aan selectieve betaling doet.

Zijn er meer mensen die dit ervaren 0f vermoeden?
De opdrachten die je nog niet uitbetaald hebt gekregen zijn dan na donderdagmiddag goedgekeurd. SS betaalt wekelijks op donderdag uit. Bij minimaal 20 euro.
pi_191536488
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:26 schreef Vruitvliegje het volgende:
Ik heb een vraag. Ik ben nu een week werkzaam voor SmartSpotter, ik heb een kleine 63 opdrachten voltooid, daarvan zijn er enkele afgekeurd en heb ik eenmaal 27,25 voor ontvangen en nu staat er nog 13,50 open ter uitbetaling.

Ik maakte diverse opdrachten van 1,75 tot 5 euro.

Het lijkt er dus op dat Smartspotter aan selectieve betaling doet.

Zijn er meer mensen die dit ervaren 0f vermoeden?
Wat bedoel je met selectieve betaling?
Voor zover ik weet, krijg je op donderdag bericht wat ze uit betalen en staat dat vrijdag op de rekening.
Alles wat daarna goedgekeurd wordt, komt de week erna.(als het meer is dan e20).
Of bedoel je dat niet?
pi_191536517
Dat weet ik. Smartspotter zegt dat zij een opdracht binnen 48 uur verwerken. Mijn laatste opdracht was op 13 februari. Er staan opdrachten van de 10e die zijn nog niet betaald en of goed of afgekeurd.

Rutger heeft vorige week enkel screenshots gestuurd die niet overeenkomen met de berichten in het berichtencentrum.
pi_191536533
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:39 schreef Vruitvliegje het volgende:
Dat weet ik. Smartspotter zegt dat zij een opdracht binnen 48 uur verwerken. Mijn laatste opdracht was op 13 februari. Er staan opdrachten van de 10e die zijn nog niet betaald en of goed of afgekeurd.

Rutger heeft vorige week enkel screenshots gestuurd die niet overeenkomen met de berichten in het berichtencentrum.
48 uur is wss het streven. Dat is bij Roamler ook zo. Soms is het nu eenmaal wat drukker dan op andere dagen en bepaalde opdrachten krijgen voorrang bij het nakijken, afhankelijk van de opdrachtgever
pi_191536639
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:37 schreef Beekje.1 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met selectieve betaling?
Voor zover ik weet, krijg je op donderdag bericht wat ze uit betalen en staat dat vrijdag op de rekening.
Alles wat daarna goedgekeurd wordt, komt de week erna.(als het meer is dan e20).
Of bedoel je dat niet?
Rutger stuurde bv een screenshot waarop een aantal afgekeurde opdrachten stonden waarvan in het berichtencentrum van de Android app werd aangegeven dat die goed waren gekeurd.

Selectieve betaling wil zeggen dat ze niet eerlijk alles uitbetalen wat je behoort te krijgen.

Er staan dus in de app goedgekeurde opdrachten die bij Rutger HQ op afgekeurd staan, terwijl die dus goedgekeurd waren.

Ook staan er in de app een heleboel opdrachten op dat ze binnen 48uur zullen worden nagekeken maar die zullen nooit worden uitgekeerd, gezien ze nu al meer dan 5 dagen staan te wachten op goedkeuring.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:57:50 #146
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191536787
Rutger ken ik niet, ik heb altijd contact met Wiigwas. Je kunt toch in het gedeelte 'berichten' zien wat goedgekeurd is en tegen welk bedrag? En bovenaan de opdracht zie je toch wat je krijgt (en je ziet dat het oploopt als je bonusvragen moet doen)?
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat shops niet betaald worden omdat zij laat zijn met nakijken?
pi_191536958
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 10:48 schreef eenjongen... het volgende:
Doen we nog mee met Wie is de Mol? Ik zit er gelukkig nog in.
Jep zit er ook nog steeds in!
pi_191537112
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:57 schreef b-engel het volgende:
Rutger ken ik niet, ik heb altijd contact met Wiigwas. Je kunt toch in het gedeelte 'berichten' zien wat goedgekeurd is en tegen welk bedrag? En bovenaan de opdracht zie je toch wat je krijgt (en je ziet dat het oploopt als je bonusvragen moet doen)?
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat shops niet betaald worden omdat zij laat zijn met nakijken?
Probeer alsjeblieft even te lezen/begrijpen wat ik vraag / zeg.

Je kan in de (Anroid) App zien wanneer een opdracht is goed gekeurd of afgekeurd, maar die informatie is achter de schermen anders. Achter de schermen dus staan er opdrachten die in de app op groen zijn gezet op rood. Dus die groene goedgekeurde opdrachten waar dan bij staat wat je krijgt kloppen niet en krijg je dus niet altijd ook daadwerkelijk uitebtaald.

Dus in je app staan groene goedgekeurde opdrachten die in praktijk niet worden betaald omdat ze achter de schermen op rood staan.

Er staan ook tientallen opdrachten al 5 dagen waar nog bij staat dat ze binnen 48uur zullen worden gekeurd.

Dus wanneer er nog meer mensen berichten in hun app hebben, waarbij staat dat ze nog gekeurd gaan worden , maar de verwerkingstijd al is overschreden kunnen er hoogstwaarschijnlijk vanuit gaan dat ze die niet betaald krijgen.

Er zullen vast meerdere mensen zijn die vermoeden dat ze VEEL meer opdrachten maken dan er betaald worden.

Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat mensen hier niet op letten en er vanuit gaan dat alles eerlijk en transparant verloopt - als er weer geld op je rekening staat ben je immers blij en wie checkt dat nou of het wel klopt?

Als niemand dat checkt hebben ze een makkelijke aan je.

[ Bericht 15% gewijzigd door Vruitvliegje op 16-02-2020 14:43:24 ]
pi_191537806
Soms duurt het nou eenmaal dagen voordat ze goedgekeurd worden. Soms gaan er ineens veel reviewers weg. Verwerkingstijd zegt gewoon niet zoveel, soms doen ze er ruim een week over. We kennen allemaal wel de bezorgingsdiensten die zeggen dat ze in x aantal dagen leveren. Dat betekent ook niet dat je je pakketje niet meer krijgt.
pi_191537991
Nooit problemen gehad met SS en ik doe het toch al jaren. Dus het zal allemaal niet zon vaart lopen. Er zitten daar trouwens maar weinig medewerkers hoor, niet te vergelijken met Roamler. Gewoon als je denkt dat er iets fout is gegaan, contact opnemen via mail met Laurens.
pi_191538269
Ik wacht even af of ze het gaan oplossen.

Blijken ze achteraf inderdaad toch selectief te betalen dan zullen ze weten dat het jammer is dat ze mij aan boord hebben gehad.
  zondag 16 februari 2020 @ 16:03:58 #152
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191538525
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:21 schreef Vruitvliegje het volgende:

[..]

Probeer alsjeblieft even te lezen/begrijpen wat ik vraag / zeg.

Je kan in de (Anroid) App zien wanneer een opdracht is goed gekeurd of afgekeurd, maar die informatie is achter de schermen anders. Achter de schermen dus staan er opdrachten die in de app op groen zijn gezet op rood. Dus die groene goedgekeurde opdrachten waar dan bij staat wat je krijgt kloppen niet en krijg je dus niet altijd ook daadwerkelijk uitebtaald.

Dus in je app staan groene goedgekeurde opdrachten die in praktijk niet worden betaald omdat ze achter de schermen op rood staan.

Er staan ook tientallen opdrachten al 5 dagen waar nog bij staat dat ze binnen 48uur zullen worden gekeurd.

Dus wanneer er nog meer mensen berichten in hun app hebben, waarbij staat dat ze nog gekeurd gaan worden , maar de verwerkingstijd al is overschreden kunnen er hoogstwaarschijnlijk vanuit gaan dat ze die niet betaald krijgen.

Er zullen vast meerdere mensen zijn die vermoeden dat ze VEEL meer opdrachten maken dan er betaald worden.

Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat mensen hier niet op letten en er vanuit gaan dat alles eerlijk en transparant verloopt - als er weer geld op je rekening staat ben je immers blij en wie checkt dat nou of het wel klopt?

Als niemand dat checkt hebben ze een makkelijke aan je.
Aangezien ik als ZZP-er werk, heb ik van alles een eigen log. Ik herken de situatie die jij schetst totaal niet. Ook de discrepantie tussen voor en achter de schermen herken ik niet. Als hij bij mij goedgekeurd is, krijg ik hem vergoed. Ik heb niks heel lang open staan.
En idd, ze halen hun eigen streven vaak niet als het druk is, maar dat is nooit in mijn nadeel geweest.
Ik denk dat ze specifiek jou moeten hebben, ik vermoed een complot.
pi_191538695
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:03 schreef b-engel het volgende:

[..]

Aangezien ik als ZZP-er werk, heb ik van alles een eigen log. Ik herken de situatie die jij schetst totaal niet. Ook de discrepantie tussen voor en achter de schermen herken ik niet. Als hij bij mij goedgekeurd is, krijg ik hem vergoed. Ik heb niks heel lang open staan.
En idd, ze halen hun eigen streven vaak niet als het druk is, maar dat is nooit in mijn nadeel geweest.
Ik denk dat ze specifiek jou moeten hebben, ik vermoed een complot.
Ik heb screenshots gekregen van HQ die niet overeenkomen met de screenshots uit de app.

Wanneer het niet wordt opgelost zal ik die hier ook wel delen.
pi_191539027
Ik snap ook niet helemaal het probleem, heb er ook nooit last van gehad. Als een opdracht groen is dan wordt ie bij het bedrag opgeteld wat je gestort krijgt. Dat bedrag moet kloppen met de aantal opdrachten die je hebt gedaan, goedgekeurd maar dat is makkelijk te checken. Dus ik snap het voor/achter de schermen verhaal ook niet helemaal. Als je bijv. ziet dat er maar 3 opdrachten zijn goedgekeurd van de 5 en die 3 staat bij je saldo dan klopt het toch?
pi_191539536
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:14 schreef Vruitvliegje het volgende:

[..]

Ik heb screenshots gekregen van HQ die niet overeenkomen met de screenshots uit de app.

Wanneer het niet wordt opgelost zal ik die hier ook wel delen.
Nog nooit last van gehad en ik heb al 1000den opdrachten gedaan. Het kan natuurlijk dat er nu toevallig iets mis is gegaan, maar dan moet je dat met hun oplossen. Zolang wij niet kunnen zien wat jij ziet, kunnen wij alleen maar aangeven of we dat wel eens hebben meegemaakt. Ik heb dat in ieder geval niet.
pi_191539556
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:37 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap ook niet helemaal het probleem, heb er ook nooit last van gehad. Als een opdracht groen is dan wordt ie bij het bedrag opgeteld wat je gestort krijgt. Dat bedrag moet kloppen met de aantal opdrachten die je hebt gedaan, goedgekeurd maar dat is makkelijk te checken. Dus ik snap het voor/achter de schermen verhaal ook niet helemaal. Als je bijv. ziet dat er maar 3 opdrachten zijn goedgekeurd van de 5 en die 3 staat bij je saldo dan klopt het toch?
Volgens mij bedoeld hij dat hij een bericht krijgt dat het goedgekeurd is, maar dat het bij Smartspotter zelf op afgekeurd staat. Dan lijkt het voor hem alsof hij geld heeft gekregen, maar dan is er geen bedrag bij zijn saldo opgeteld. Het lijkt mij ook totaal onlogisch, maargoed, er kan natuurlijk iets mis zijn
pi_191541255
Ja ik vind het een vreemd verhaal maar kan natuurlijk idd iets mis zijn. Zou ze gewoon een mail sturen. En dan foto's sturen van waarom je een bericht krijgt dat het goedgekeurd word terwijl er geen saldo bijgeschreven wordt. Lijkt me een vrij duidelijk verhaal voor hun dan en dan kunnen ze aangeven hoe of wat. Ik heb het iig ook nog nooit meegemaakt. Wel dat er nog een aantal opdrachten open stonden om nagekeken te worden en dan werd mijn saldo al uitbetaald, maarja dan komt de rest een week later, das een beetje een nadeel van SS maar dat is nu eenmaal hun werkwijze.
pi_191541436
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:46 schreef loezzzje het volgende:
Ja ik vind het een vreemd verhaal maar kan natuurlijk idd iets mis zijn. Zou ze gewoon een mail sturen. En dan foto's sturen van waarom je een bericht krijgt dat het goedgekeurd word terwijl er geen saldo bijgeschreven wordt. Lijkt me een vrij duidelijk verhaal voor hun dan en dan kunnen ze aangeven hoe of wat. Ik heb het iig ook nog nooit meegemaakt. Wel dat er nog een aantal opdrachten open stonden om nagekeken te worden en dan werd mijn saldo al uitbetaald, maarja dan komt de rest een week later, das een beetje een nadeel van SS maar dat is nu eenmaal hun werkwijze.
Ja dat heb ik ook wel vaker gehad, maar vind dat zelf nooit een probleem. Ik snap SS wel met 1 vaste uitbetaaldatum. Weet eigenlijk niet hoe Roamler dat precies doet. Hun manier is sowieso duurder voor hun zelf dat hoe SS het aanpakt. Banken zijn nooit zo happig op zoveel losse uitbetalingen
pi_191541559
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:59 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook wel vaker gehad, maar vind dat zelf nooit een probleem. Ik snap SS wel met 1 vaste uitbetaaldatum. Weet eigenlijk niet hoe Roamler dat precies doet. Hun manier is sowieso duurder voor hun zelf dat hoe SS het aanpakt. Banken zijn nooit zo happig op zoveel losse uitbetalingen
Ja precies zoals ik zeg, ik vind het een beetje vervelend maar het is hun werkwijze dus dan is het niet anders. Maar ik heb al maanden niks meer bij SS gedaan dus sowieso voor mij niet meer relevant. Bij roamler kun je altijd laten overmaken maar moet wel minimaal 20 euro zijn maar das bij SS ook volgens mij.
pi_191541608
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:07 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja precies zoals ik zeg, ik vind het een beetje vervelend maar het is hun werkwijze dus dan is het niet anders. Maar ik heb al maanden niks meer bij SS gedaan dus sowieso voor mij niet meer relevant. Bij roamler kun je altijd laten overmaken maar moet wel minimaal 20 euro zijn maar das bij SS ook volgens mij.
Ja klopt, dat is hetzelfde. Ik heb in januari ook niks gedaan bij SS, maar ook vrijwel niks bij Roamler. Begin van het jaar is altijd matig
pi_191541847
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:07 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja precies zoals ik zeg, ik vind het een beetje vervelend maar het is hun werkwijze dus dan is het niet anders. Maar ik heb al maanden niks meer bij SS gedaan dus sowieso voor mij niet meer relevant. Bij roamler kun je altijd laten overmaken maar moet wel minimaal 20 euro zijn maar das bij SS ook volgens mij.
Onder de 20 euro kan ook wel bij Roamler maar dan betaal je 25 cent.
pi_191545254
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:30 schreef Sensaa het volgende:

[..]

Onder de 20 euro kan ook wel bij Roamler maar dan betaal je 25 cent.
Ok dat wist ik niet. Nou ja ik wacht altijd gewoon totdat ik ¤20 of meer heb, net zo makkelijk.
pi_191545958
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 22:17 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ok dat wist ik niet. Nou ja ik wacht altijd gewoon totdat ik ¤20 of meer heb, net zo makkelijk.
Ja als je actief bent maakt niet zo uit maar wel handig voor de mensen die het na 2 opdrachtjes het alweer gezien hebben. Druk meestal eens per 2 weken op uitbetalen. Las namelijk dat het bij echt grote bedragen wat langer kan duren voordat het op je rekening staat
  maandag 17 februari 2020 @ 12:25:23 #164
416020 K44S
The bearded man
pi_191550874
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:46 schreef RM94 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 16 februari 2020 10:59 schreef K44S het volgende:

[..]

Zojuist een geprobeerd. Op een zondag zoals deze is het wel te doen.
[..]

Welke shifts kon jij vandaag nog doen dan? Ik meende dat ze vrijdagavond allemaal al op waren...
Aardig wat, van wasmiddel tm frisdrank.

Ik heb het achteraf toch laten varen. Te veel moeite.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 17 februari 2020 @ 13:20:19 #165
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191551357
Ik herken de opmerkingen over SS ook niet. Goedkeuren gaat sneller dan een aantal jaar geleden vind ik, wat goedgekeurd wordt komt bij het saldo. Ik zou er een vriendelijke mail aan wagen.
  maandag 17 februari 2020 @ 15:44:35 #166
488882 JaVe
Roamler professional
pi_191553240
Er kunnen scheerapparaten getest worden maar wie verzendt die scheerapparaten dan?
DHL of PostNLbijv?
Kan ik ook een afhaalpunt opgeven als adres ?

Ik ben zelden thuis en dat is voor mij stukken gemakkelijker. Een afhaalpunt.
Bamm
pi_191553958
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 12:25 schreef K44S het volgende:

[..]

Aardig wat, van wasmiddel tm frisdrank.

Ik heb het achteraf toch laten varen. Te veel moeite.
Wat vreemd, ik had er überhaupt geen wasmiddel en frisdrank shifts tussen staan... Maar een stuk of vier a vijf, waaronder icetea, pastasaus en maaltijdoplossingen.. Maar ook die waren heel snel vol.
pi_191554102
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 15:44 schreef JaVe het volgende:
Er kunnen scheerapparaten getest worden maar wie verzendt die scheerapparaten dan?
DHL of PostNLbijv?
Kan ik ook een afhaalpunt opgeven als adres ?

Ik ben zelden thuis en dat is voor mij stukken gemakkelijker. Een afhaalpunt.
meestal wordt dat spul via dhl verzonden. je kunt het niet naar een afhaalpunt laten sturen dat ik weet, bij mij komt het altijd thuis als ik iets krijg maar je kunt het vragen bij roamler.

quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 16:24 schreef RM94 het volgende:

[..]

Wat vreemd, ik had er überhaupt geen wasmiddel en frisdrank shifts tussen staan... Maar een stuk of vier a vijf, waaronder icetea, pastasaus en maaltijdoplossingen.. Maar ook die waren heel snel vol.
die had ik vrijdag ook erin staan maar waren allemaal redelijk snel vol ja. maaltijdoplossingen stond er later nog wel in maar die was veel te veel werk (vandaar dat ie ook nog open stond denk ik, meerdere zullen dit gedacht hebben)
pi_191555096
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 16:24 schreef RM94 het volgende:

[..]

Wat vreemd, ik had er überhaupt geen wasmiddel en frisdrank shifts tussen staan... Maar een stuk of vier a vijf, waaronder icetea, pastasaus en maaltijdoplossingen.. Maar ook die waren heel snel vol.
Heel vreemd inderdaad. Die shifts stonden bij mij ook niet in de lijst. En degene die je noemt waren allemaal op Vrijdag. Ohwell. 🤔
pi_191556967
Is het erg lastig om merchandiser te worden op Roamler?
pi_191562861
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef BabbelRoam het volgende:
Is het erg lastig om merchandiser te worden op Roamler?
Nee. Als je minimaal level 3 bent kun je onder de experience tab de merchandise opdracht vinden. Als je daarop klikt krijg je meer info over hoe of wat. Inschrijven, skype gesprek en daarna kan je aan de slag.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 09:01:08 #172
416020 K44S
The bearded man
pi_191564329
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 16:24 schreef RM94 het volgende:

[..]

Wat vreemd, ik had er überhaupt geen wasmiddel en frisdrank shifts tussen staan... Maar een stuk of vier a vijf, waaronder icetea, pastasaus en maaltijdoplossingen.. Maar ook die waren heel snel vol.
Inmiddels staan de shifts er ook inderdaad niet meer in.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_191565228
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 09:01 schreef K44S het volgende:

[..]

Inmiddels staan de shifts er ook inderdaad niet meer in.
Nee klopt, maar dat stonden die die jij benoemde afgelopen weekend bij mij ook al niet haha.
pi_191566531
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 10:34 schreef RM94 het volgende:

[..]

Nee klopt, maar dat stonden die die jij benoemde afgelopen weekend bij mij ook al niet haha.
Die shifts waren er ook helemaal niet joh.😂
  dinsdag 18 februari 2020 @ 12:44:15 #175
416020 K44S
The bearded man
pi_191566740
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 12:22 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Die shifts waren er ook helemaal niet joh.😂
Deze waren er wel, anders had ik deze toch niet kunnen accepteren...?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_191567173
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 12:44 schreef K44S het volgende:

[..]

Deze waren er wel, anders had ik deze toch niet kunnen accepteren...?
Er waren shifts ja, maar geen wasmiddel en frisdrank shifts. De shifts die er wel waren; de maaltijdoplossingen, pastasaus, toiletreinigers en icetea waren vóór zaterdag allemaal vol.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 13:50:21 #177
416020 K44S
The bearded man
pi_191567463
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:28 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Er waren shifts ja, maar geen wasmiddel en frisdrank shifts. De shifts die er wel waren; de maaltijdoplossingen, pastasaus, toiletreinigers en icetea waren vóór zaterdag allemaal vol.
Ik bedoelde Toiletreinigers van Witte Reus inderdaad.

Enfin. Wachten op de volgende opdrachten.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_191567690
Wasmiddel shifts zijn er volgens mij al 1,5 jaar niet meer. Frisdrank shifts zie ik ook nooit, alleen ice tea.
pi_191567768
Voor de zoveelste keer een meningsverschil met SmartSpotter:
In de opdracht "Drinken" bij Aldi staat: "Maak nu zoveel mogelijk recht van voren een foto van het gedeelte van het schap waar de houdbare Chocomel en Fristi staat. Zorg ervoor dat we de voorraad kunnen tellen en kunnen zien of er een schapkaartje aanwezig is. Worden deze producten niet verkocht? Maak dan een extra overzichtsfoto van het gehele schap."

Ik maak een foto van de kleine pakjes Fristi en Chocomel, iets anders was er niet. Blijkt dat ze alleen pakken van 1,5l zoeken. Wordt de opdracht afgekeurd. Sorry, maar dat staat echt niet in de vraag vermeld.

Ze zeggen dat had je uit de voorbeeldfoto's en de rest van de vragen af kunnen leiden, want die 1,5l worden daarna gevraagd. Maar de voorbeeldfoto's bevatten niet elk soort Chcomel en Fristi. Er kunnen best meer soorten zijn.

En dat voor een schamele 1,50. Maar het gaat om het principe! Als er in de vraag niet specifiek staat dat ze alleen 1,5l pakken op de foto willen hebben, hoe moet ik dat dan weten?

[ Bericht 9% gewijzigd door crazyboy2309 op 18-02-2020 14:27:00 ]
  dinsdag 18 februari 2020 @ 19:02:21 #180
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_191571503
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 14:15 schreef crazyboy2309 het volgende:
Voor de zoveelste keer een meningsverschil met SmartSpotter:
In de opdracht "Drinken" bij Aldi staat: "Maak nu zoveel mogelijk recht van voren een foto van het gedeelte van het schap waar de houdbare Chocomel en Fristi staat. Zorg ervoor dat we de voorraad kunnen tellen en kunnen zien of er een schapkaartje aanwezig is. Worden deze producten niet verkocht? Maak dan een extra overzichtsfoto van het gehele schap."

Ik maak een foto van de kleine pakjes Fristi en Chocomel, iets anders was er niet. Blijkt dat ze alleen pakken van 1,5l zoeken. Wordt de opdracht afgekeurd. Sorry, maar dat staat echt niet in de vraag vermeld.

Ze zeggen dat had je uit de voorbeeldfoto's en de rest van de vragen af kunnen leiden, want die 1,5l worden daarna gevraagd. Maar de voorbeeldfoto's bevatten niet elk soort Chcomel en Fristi. Er kunnen best meer soorten zijn.

En dat voor een schamele 1,50. Maar het gaat om het principe! Als er in de vraag niet specifiek staat dat ze alleen 1,5l pakken op de foto willen hebben, hoe moet ik dat dan weten?
Gewoon goed lezen alles staat duidelijk in de opdracht omschreven.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 23:42:50 #181
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191577590
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 14:15 schreef crazyboy2309 het volgende:
Voor de zoveelste keer een meningsverschil met SmartSpotter:
In de opdracht "Drinken" bij Aldi staat: "Maak nu zoveel mogelijk recht van voren een foto van het gedeelte van het schap waar de houdbare Chocomel en Fristi staat. Zorg ervoor dat we de voorraad kunnen tellen en kunnen zien of er een schapkaartje aanwezig is. Worden deze producten niet verkocht? Maak dan een extra overzichtsfoto van het gehele schap."

Ik maak een foto van de kleine pakjes Fristi en Chocomel, iets anders was er niet. Blijkt dat ze alleen pakken van 1,5l zoeken. Wordt de opdracht afgekeurd. Sorry, maar dat staat echt niet in de vraag vermeld.

Ze zeggen dat had je uit de voorbeeldfoto's en de rest van de vragen af kunnen leiden, want die 1,5l worden daarna gevraagd. Maar de voorbeeldfoto's bevatten niet elk soort Chcomel en Fristi. Er kunnen best meer soorten zijn.

En dat voor een schamele 1,50. Maar het gaat om het principe! Als er in de vraag niet specifiek staat dat ze alleen 1,5l pakken op de foto willen hebben, hoe moet ik dat dan weten?
Dat gebeurt heel vaak je. Het is op te lossen door onderaan bij de opmerking te zetten dat je alleen kleine pakjes kon vinden. Dan keuren ze het wel goed.
pi_191581086
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:42 schreef b-engel het volgende:

[..]

Dat gebeurt heel vaak je. Het is op te lossen door onderaan bij de opmerking te zetten dat je alleen kleine pakjes kon vinden. Dan keuren ze het wel goed.
Deed ik ook altijd. Anders keuren ze het zeker af omdat het niet is waar ze om vroegen. Doe je het niet keuren ze het ook af omdat ze dan zeggen; ja maar er stonden wel kleine pakjes. Dus gewoon bij opmerkingen vermelden idd.
  woensdag 19 februari 2020 @ 19:52:02 #183
488882 JaVe
Roamler professional
pi_191589490
Deze week al goed verdient.

Krantenverkopers 2x
Coopjes 2x
Duracell
En er staat nog wat in de wachtrij.
Bamm
  † In Memoriam † donderdag 20 februari 2020 @ 00:09:58 #184
21636 Feestkabouter
pi_191593639
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 19:52 schreef JaVe het volgende:
Deze week al goed verdient.

Misschien ook nog even je school afmaken voordat je echt aan het werk gaat.
pi_191594335
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 00:09 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Misschien ook nog even je school afmaken voordat je echt aan het werk gaat.
Damn.
pi_191594732
En feestkabouter is weer back 😂
pi_191597133
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 00:09 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Misschien ook nog even je school afmaken voordat je echt aan het werk gaat.
Wat ben jij geweldig.
  donderdag 20 februari 2020 @ 11:00:18 #188
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191597137
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 05:34 schreef loezzzje het volgende:
En feestkabouter is weer back 😂
Alsof hij het allemaal correct doet 😂
  donderdag 20 februari 2020 @ 11:01:39 #189
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191597160
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:42 schreef b-engel het volgende:

[..]

Dat gebeurt heel vaak je. Het is op te lossen door onderaan bij de opmerking te zetten dat je alleen kleine pakjes kon vinden. Dan keuren ze het wel goed.
Wat B-Engel zegt. Hier wordt nauwelijks iets afgekeurd, dan heb ik echt verkeerd gelezen en fouten gemaakt. Als het me niet duidelijk is zet ik het in de opmerkingen erbij.
  donderdag 20 februari 2020 @ 16:03:29 #190
488882 JaVe
Roamler professional
pi_191600919
Feestkabouter = Grammarnazi 😂

Ik hep mein skool al in 1996 afgumaakt.

Maar bedankt voor die bloemuh
Bamm
pi_191636786
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 16:03 schreef JaVe het volgende:
Feestkabouter = Grammarnazi 😂

Ik hep mein skool al in 1996 afgumaakt.

Maar bedankt voor die bloemuh
Wat klets je nou eigenlijk allemaal joh?
  zondag 23 februari 2020 @ 15:34:39 #192
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191646294
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 21:27 schreef jb88 het volgende:

[..]

Wat klets je nou eigenlijk allemaal joh?
Dat lijkt me niet zo moeilijk om te snappen.
pi_191647943
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:34 schreef ranjazonderrietje het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet zo moeilijk om te snappen.
Niks met 'snappen' te maken. Gewoon totaal niet grappig.
pi_191648171
Hopelijk komen er in Maart weer wat meer opdrachten, het is nu erg mager.
pi_191649326
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:39 schreef jb88 het volgende:

[..]

Niks met 'snappen' te maken. Gewoon totaal niet grappig.
Dat is persoonlijk natuurlijk ;)
  maandag 24 februari 2020 @ 09:51:17 #196
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191659030
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:39 schreef jb88 het volgende:

[..]

Niks met 'snappen' te maken. Gewoon totaal niet grappig.
Leuker dan iemand aanvallen op een spel- of grammaticafout. 🤮 Zegt iets over de sneuheid van een persoon.
  maandag 24 februari 2020 @ 09:52:20 #197
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191659042
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:53 schreef babbelaar92 het volgende:
Hopelijk komen er in Maart weer wat meer opdrachten, het is nu erg mager.
Nou inderdaad. Niets aan zo.

Iemand al aan de Sales training meegedaan? Ik zit erover te denken. Is het de moeite waard?
pi_191682828
Hi allemaal. Sinds vorige week ook Roamler en SmartSpotter. Ervaring tot nu toe is niet helemaal top.

Zondag kreeg ik een berichtje of ik naar AH kon gaan voor Sushi check (zal een algemeen berichtje zijn geweest maar toch). In de stromende regen die kant op, wordt het afgekeurd omdat ik bij het promotiemateriaal de A4 poster niet had aangevinkt. Stond wel op de foto. Slordig, mee eens! Maar hoe moeilijk is het om dat vinkje als nog even aan te vinken en een nieuwe Roamler enthousiast te krijgen?

SmartSpotter 2x een afkeur maar dat kwam door slecht lezen (verkeerde schap op de foto). Tot nu toe wel veel meer opdrachten voor SmartSpotter dan voor Roamler. SS heeft gewoon 3 of 4 checks bij Etos, en daar zitten er twee van naast mijn werk dus kan ik in 20 minuten 6-8 opdrachten doen. Roamler tot nu toe alleen opdrachten met 12-20 foto's voor 3 euro. Daar pas ik voor.

Wel vanmiddag de Kruidvat check gedaan en goedgekeurd (5 euro). Onderweg naar huis fietste ik nog langs een andere Kruidvat maar de opdracht stond helaas niet meer open. Een uur later stond hij wel weer open voor 7,50 euro maar alle 12 Kruidvat filialen in de stad zijn al gesloten :/

Al met al wel zo'n 4x afkeur gehad en dat motiveert niet echt. Opdrachten boven de 2,75 heb ik ook nog niet veel gezien. Maar ik ben benieuwd wat de aankomende maand gaat brengen.

Ik heb wel nog een vraag over de shifts. Hoe bevallen die jullie? Ik hoop snel level 3 te zijn en ook shifts te kunnen doen. Mijn vriendin spreekt redelijk Nederlands en is op zoek naar wat bijverdiensten, maar niet goed genoeg om de hele specifieke vragen in de winkel goed te kunnen interpreteren (veel kans op kleine foutjes). Ik hoop dus dat zij ook zou kunnen helpen met shifts zodat ze zo toch wat kan bijverdienen.
pi_191686066
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 19:16 schreef Kraait het volgende:
Hi allemaal. Sinds vorige week ook Roamler en SmartSpotter. Ervaring tot nu toe is niet helemaal top.

Zondag kreeg ik een berichtje of ik naar AH kon gaan voor Sushi check (zal een algemeen berichtje zijn geweest maar toch). In de stromende regen die kant op, wordt het afgekeurd omdat ik bij het promotiemateriaal de A4 poster niet had aangevinkt. Stond wel op de foto. Slordig, mee eens! Maar hoe moeilijk is het om dat vinkje als nog even aan te vinken en een nieuwe Roamler enthousiast te krijgen?

SmartSpotter 2x een afkeur maar dat kwam door slecht lezen (verkeerde schap op de foto). Tot nu toe wel veel meer opdrachten voor SmartSpotter dan voor Roamler. SS heeft gewoon 3 of 4 checks bij Etos, en daar zitten er twee van naast mijn werk dus kan ik in 20 minuten 6-8 opdrachten doen. Roamler tot nu toe alleen opdrachten met 12-20 foto's voor 3 euro. Daar pas ik voor.

Wel vanmiddag de Kruidvat check gedaan en goedgekeurd (5 euro). Onderweg naar huis fietste ik nog langs een andere Kruidvat maar de opdracht stond helaas niet meer open. Een uur later stond hij wel weer open voor 7,50 euro maar alle 12 Kruidvat filialen in de stad zijn al gesloten :/

Al met al wel zo'n 4x afkeur gehad en dat motiveert niet echt. Opdrachten boven de 2,75 heb ik ook nog niet veel gezien. Maar ik ben benieuwd wat de aankomende maand gaat brengen.

Ik heb wel nog een vraag over de shifts. Hoe bevallen die jullie? Ik hoop snel level 3 te zijn en ook shifts te kunnen doen. Mijn vriendin spreekt redelijk Nederlands en is op zoek naar wat bijverdiensten, maar niet goed genoeg om de hele specifieke vragen in de winkel goed te kunnen interpreteren (veel kans op kleine foutjes). Ik hoop dus dat zij ook zou kunnen helpen met shifts zodat ze zo toch wat kan bijverdienen.
Ja, maar dit is nu net niet hoe het werkt. Dan zijn ze in principe jouw werk aan het doen ;) Ze vragen aan jou om een opdracht in te leveren en daar betalen ze voor. Is de opdracht niet helemaal naar wens ingeleverd dan keuren ze hem af en betalen ze er ook niet voor. Ze betalen niet voor half werk. Is dat flauw van ze? Ja zou je kunnen zeggen maar ook ergens wel logisch.
pi_191687613
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:53 schreef babbelaar92 het volgende:
Hopelijk komen er in Maart weer wat meer opdrachten, het is nu erg mager.
Maar echt
pi_191688622
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 21:29 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja, maar dit is nu net niet hoe het werkt. Dan zijn ze in principe jouw werk aan het doen ;) Ze vragen aan jou om een opdracht in te leveren en daar betalen ze voor. Is de opdracht niet helemaal naar wens ingeleverd dan keuren ze hem af en betalen ze er ook niet voor. Ze betalen niet voor half werk. Is dat flauw van ze? Ja zou je kunnen zeggen maar ook ergens wel logisch.
Ben ik het mee eens, het moet ook niet constant voorkomen. Maar het uitleggen wat er fout is gegaan kost waarschijnlijk meer moeite dan het aanvinken van één vinkje haha. Nu moet er dus wederom iemand naar AH om dezelfde foto's te maken maar één vinkje aan te passen. Sterker nog, die opdracht is er dezelfde avond voor 15 euro uitgegaan.

Enfin, ik hoop dat er leuke opdrachten komen de aankomende weken :) Merchendiser lijtk me ook wel wat, dat is mij op het lijf geschreven. Ben benieuwd wat mijn ervaringen zullen zijn. Tot nu toe is de ervaring met SS in ieder geval beter
pi_191688855
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 23:07 schreef Kraait het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens, het moet ook niet constant voorkomen. Maar het uitleggen wat er fout is gegaan kost waarschijnlijk meer moeite dan het aanvinken van één vinkje haha. Nu moet er dus wederom iemand naar AH om dezelfde foto's te maken maar één vinkje aan te passen. Sterker nog, die opdracht is er dezelfde avond voor 15 euro uitgegaan.

Enfin, ik hoop dat er leuke opdrachten komen de aankomende weken :) Merchendiser lijtk me ook wel wat, dat is mij op het lijf geschreven. Ben benieuwd wat mijn ervaringen zullen zijn. Tot nu toe is de ervaring met SS in ieder geval beter
Ja soms is dat aardig kut bij zo een klein dingetje. Gebeurt gelukkig niet altijd.
  woensdag 26 februari 2020 @ 00:26:03 #203
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191689883
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 19:16 schreef Kraait het volgende:
Hi allemaal. Sinds vorige week ook Roamler en SmartSpotter. Ervaring tot nu toe is niet helemaal top.

Zondag kreeg ik een berichtje of ik naar AH kon gaan voor Sushi check (zal een algemeen berichtje zijn geweest maar toch). In de stromende regen die kant op, wordt het afgekeurd omdat ik bij het promotiemateriaal de A4 poster niet had aangevinkt. Stond wel op de foto. Slordig, mee eens! Maar hoe moeilijk is het om dat vinkje als nog even aan te vinken en een nieuwe Roamler enthousiast te krijgen?

SmartSpotter 2x een afkeur maar dat kwam door slecht lezen (verkeerde schap op de foto). Tot nu toe wel veel meer opdrachten voor SmartSpotter dan voor Roamler. SS heeft gewoon 3 of 4 checks bij Etos, en daar zitten er twee van naast mijn werk dus kan ik in 20 minuten 6-8 opdrachten doen. Roamler tot nu toe alleen opdrachten met 12-20 foto's voor 3 euro. Daar pas ik voor.

Wel vanmiddag de Kruidvat check gedaan en goedgekeurd (5 euro). Onderweg naar huis fietste ik nog langs een andere Kruidvat maar de opdracht stond helaas niet meer open. Een uur later stond hij wel weer open voor 7,50 euro maar alle 12 Kruidvat filialen in de stad zijn al gesloten :/

Al met al wel zo'n 4x afkeur gehad en dat motiveert niet echt. Opdrachten boven de 2,75 heb ik ook nog niet veel gezien. Maar ik ben benieuwd wat de aankomende maand gaat brengen.

Ik heb wel nog een vraag over de shifts. Hoe bevallen die jullie? Ik hoop snel level 3 te zijn en ook shifts te kunnen doen. Mijn vriendin spreekt redelijk Nederlands en is op zoek naar wat bijverdiensten, maar niet goed genoeg om de hele specifieke vragen in de winkel goed te kunnen interpreteren (veel kans op kleine foutjes). Ik hoop dus dat zij ook zou kunnen helpen met shifts zodat ze zo toch wat kan bijverdienen.
Wat mij opvalt is dat ze bij beginners veel strenger zijn dan wanneer je voorbij level 5 ofzo bent.
En dat gejojo met shops open en dicht is zeker irritant. Maar ja, ze moeten zoveel procent hebben.
pi_191690051
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 19:16 schreef Kraait het volgende:
Hi allemaal. Sinds vorige week ook Roamler en SmartSpotter. Ervaring tot nu toe is niet helemaal top.

Zondag kreeg ik een berichtje of ik naar AH kon gaan voor Sushi check (zal een algemeen berichtje zijn geweest maar toch). In de stromende regen die kant op, wordt het afgekeurd omdat ik bij het promotiemateriaal de A4 poster niet had aangevinkt. Stond wel op de foto. Slordig, mee eens! Maar hoe moeilijk is het om dat vinkje als nog even aan te vinken en een nieuwe Roamler enthousiast te krijgen?

SmartSpotter 2x een afkeur maar dat kwam door slecht lezen (verkeerde schap op de foto). Tot nu toe wel veel meer opdrachten voor SmartSpotter dan voor Roamler. SS heeft gewoon 3 of 4 checks bij Etos, en daar zitten er twee van naast mijn werk dus kan ik in 20 minuten 6-8 opdrachten doen. Roamler tot nu toe alleen opdrachten met 12-20 foto's voor 3 euro. Daar pas ik voor.

Wel vanmiddag de Kruidvat check gedaan en goedgekeurd (5 euro). Onderweg naar huis fietste ik nog langs een andere Kruidvat maar de opdracht stond helaas niet meer open. Een uur later stond hij wel weer open voor 7,50 euro maar alle 12 Kruidvat filialen in de stad zijn al gesloten :/

Al met al wel zo'n 4x afkeur gehad en dat motiveert niet echt. Opdrachten boven de 2,75 heb ik ook nog niet veel gezien. Maar ik ben benieuwd wat de aankomende maand gaat brengen.

Ik heb wel nog een vraag over de shifts. Hoe bevallen die jullie? Ik hoop snel level 3 te zijn en ook shifts te kunnen doen. Mijn vriendin spreekt redelijk Nederlands en is op zoek naar wat bijverdiensten, maar niet goed genoeg om de hele specifieke vragen in de winkel goed te kunnen interpreteren (veel kans op kleine foutjes). Ik hoop dus dat zij ook zou kunnen helpen met shifts zodat ze zo toch wat kan bijverdienen.
Bij die Roamler afkeuring heb je gewoon pech gehad met degene die je opdracht heeft nagekeken. 90% van de reviewers zouden hem goedkeuren en je er wel op wijzen.
  woensdag 26 februari 2020 @ 14:35:19 #205
416020 K44S
The bearded man
pi_191696461
Als iemand wil beginnen met Roamler, ik heb nog een invite...
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 26 februari 2020 @ 16:27:52 #206
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191698243
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 21:29 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja, maar dit is nu net niet hoe het werkt. Dan zijn ze in principe jouw werk aan het doen ;) Ze vragen aan jou om een opdracht in te leveren en daar betalen ze voor. Is de opdracht niet helemaal naar wens ingeleverd dan keuren ze hem af en betalen ze er ook niet voor. Ze betalen niet voor half werk. Is dat flauw van ze? Ja zou je kunnen zeggen maar ook ergens wel logisch.
Precies.
  woensdag 26 februari 2020 @ 16:28:38 #207
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191698256
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 14:35 schreef K44S het volgende:
Als iemand wil beginnen met Roamler, ik heb nog een invite...
Wie niet 😂
pi_191717139
Hi,

Weet iemand of er komend weekend weer Live Sport Checks zijn? Meestal staan ze op donderdag al in de app namelijk, maar ik zie ze nog niet.
Makkelijk online geld verdienen, iedereen wilt dat wel! Nu is er eindelijk een site waar dat makkelijk en relatief snel kan. Kijk eens op: http://mytrafficvalue.com/ref/colasander .
pi_191717890
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 18:21 schreef ramosfanforlife het volgende:
Hi,

Weet iemand of er komend weekend weer Live Sport Checks zijn? Meestal staan ze op donderdag al in de app namelijk, maar ik zie ze nog niet.

Dat kan je natuurlijk het beste even aan de medewerkers van Roamler zelf vragen door gebruik te maken van de chatfunctie in de app.
pi_191734448
Wat kansloos. Dan ben je in de winkel bezig met een check en dan is er iets onduidelijk en vraag je in de chat hoe of wat...om 14:17 en ik heb nu nog geen reactie. Sorry maar dit vind ik echt niet kunnen. Zogenaamd 'druk' of niet.
pi_191735803
Dat had ik regelmatig dat ze niet direct reageerden. Daarom probeerde ik dat ook nooit te doen anders sta je in die winkel te wachten tot je een ons weegt.
pi_191738033
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 15:54 schreef loezzzje het volgende:
Dat had ik regelmatig dat ze niet direct reageerden. Daarom probeerde ik dat ook nooit te doen anders sta je in die winkel te wachten tot je een ons weegt.
Ik heb uiteindelijk 42 minuten moeten wachten op een reactie. Je hebt in feite dus niets aan ze als je staat te wachten in een winkel om verder te kunnen met je check. Heb wel aangegeven dat ik 42 minuten niet vind kunnen, maarja dan krijg je dat eeuwige 'het is druk' excuus.
pi_191746235
Jammer dat die gratis pizza allemaal zo ver bij mij uit de buurt is. Ze blijven ook maar open staan.
pi_191748742
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 14:36 schreef babbelaar92 het volgende:
Wat kansloos. Dan ben je in de winkel bezig met een check en dan is er iets onduidelijk en vraag je in de chat hoe of wat...om 14:17 en ik heb nu nog geen reactie. Sorry maar dit vind ik echt niet kunnen. Zogenaamd 'druk' of niet.
Ik weet niet of Roamler er last van heeft gehad maar gister was er een grote storing bij Ziggo. Rond 15:00 was het opgelost
pi_191750366
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 00:01 schreef Sensaa het volgende:
Jammer dat die gratis pizza allemaal zo ver bij mij uit de buurt is. Ze blijven ook maar open staan.
Hier wel 800 meter verderop. Maar met dit weer had ik geen behoefte om voor één pizza door de kou en regen die kant op te gaan haha. Je moet ook daar bestellen en daar dus wachten. Duw ik toch liever zelf een pizza van 3 euro in de oven thuis :D

Wat betreft reactietijd: soms duurt het wat lang inderdaad. Prima als dat zo is, maar dan is het wellicht verstandig als ze de verwachtingen managen. Ik was gister de voorraadsprint aan het doen en wist niet of een "schap" een facing of een meter was. Gister om 18u een bericht gestuurd en kreeg vanmorgen om 09u te horen "ik zie dat je de opdracht al ingestuurd hebt".. Ja logisch, ik heb namelijk maar 90 minuten voor die sprint haha. Gelukkig heb ik goed gegokt door de meter op de foto te zetten, maar zou toch zonde van mijn tijd zijn geweest als ik verkeerd gegokt had.
pi_191750378
Ik heb trouwens nog een vraag voor de mensen met Android. Je kan kiezen uit een foto maken of een foto uit de gallerij/task te kiezen.

Wanneer ik voor dat tweede ga zie ik wel alle foto's en ik kan ze ook aanklikken, maar hij laat alleen deze foto groot in beeld zien. Hoe selecteer ik deze uiteindelijk? Gister stond ik 20 minuten lang steeds foto's van dezelfde meters te maken, best wel awkward haha.
pi_191750543
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:39 schreef Kraait het volgende:

[..]

Hier wel 800 meter verderop. Maar met dit weer had ik geen behoefte om voor één pizza door de kou en regen die kant op te gaan haha. Je moet ook daar bestellen en daar dus wachten. Duw ik toch liever zelf een pizza van 3 euro in de oven thuis :D

Wat betreft reactietijd: soms duurt het wat lang inderdaad. Prima als dat zo is, maar dan is het wellicht verstandig als ze de verwachtingen managen. Ik was gister de voorraadsprint aan het doen en wist niet of een "schap" een facing of een meter was. Gister om 18u een bericht gestuurd en kreeg vanmorgen om 09u te horen "ik zie dat je de opdracht al ingestuurd hebt".. Ja logisch, ik heb namelijk maar 90 minuten voor die sprint haha. Gelukkig heb ik goed gegokt door de meter op de foto te zetten, maar zou toch zonde van mijn tijd zijn geweest als ik verkeerd gegokt had.
Ja ik zie hier regelmatig dat je een gratis pizza krijgt + een bonus van 5 euro. Dat is echt wel chill voor zo makkelijke opdracht
pi_191750564
Oh dat is wel top ja! Nu was het (bij mij in de buurt) een gratis pizza tot maximaal 10 euro. Natuurlijk nog steeds leuk, maar moet wel net uitkomen. Denk dat hij daarom vaak open blijft staan.
pi_191752654
Ik zag een opdracht van thuisbezorgd om pizza te bestellen. Daar hoef je dan niet voor naar Dominos zelf, je moet die op internet bestellen en dan bezorgen ze. Weet niet of dit dezelfde opdracht was? Zie hem er ook niet meer in staan moet ik zeggen.
pi_191753813
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 14:15 schreef loezzzje het volgende:
Ik zag een opdracht van thuisbezorgd om pizza te bestellen. Daar hoef je dan niet voor naar Dominos zelf, je moet die op internet bestellen en dan bezorgen ze. Weet niet of dit dezelfde opdracht was? Zie hem er ook niet meer in staan moet ik zeggen.
Je hebt 2 verschillende. Een thuisbezorgen en eentje is afhaal. Helaas allemaal niet bij mij in de buurt. Anders had ik hem sws gedaan, gratis avondeten is perfect.
pi_191753987
Duurt het nakijken van opdrachten bij jullie ook weer lang? Gister niets nagekeken en vandaag op wat babymelk checks na ook nog niets. Jammer dat ze weer zo langzaam zijn met zowel nakijken als reageren. Qua 'service' zijn ze naar mijn mening flink achteruit gegaan vergeleken met 1-2 jaar geleden.
  zaterdag 29 februari 2020 @ 16:02:38 #222
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191754295
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:56 schreef Kraait het volgende:
Oh dat is wel top ja! Nu was het (bij mij in de buurt) een gratis pizza tot maximaal 10 euro. Natuurlijk nog steeds leuk, maar moet wel net uitkomen. Denk dat hij daarom vaak open blijft staan.
Ik heb die opdracht dus nog nooit gezien... Is die alleen in grote steden?
pi_191755557
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:02 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ik heb die opdracht dus nog nooit gezien... Is die alleen in grote steden?
Nee, door het hele land. Beetje random
pi_191755566
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 15:42 schreef babbelaar92 het volgende:
Duurt het nakijken van opdrachten bij jullie ook weer lang? Gister niets nagekeken en vandaag op wat babymelk checks na ook nog niets. Jammer dat ze weer zo langzaam zijn met zowel nakijken als reageren. Qua 'service' zijn ze naar mijn mening flink achteruit gegaan vergeleken met 1-2 jaar geleden.
Ligt aan de opdracht. Ik heb 2 opdrachten gedaan die binnen een kwartier werden beoordeeld
pi_191756696
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:02 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ik heb die opdracht dus nog nooit gezien... Is die alleen in grote steden?
Juist niet. Allemaal kleinere plekken zoals Raamsdonkveer en Gorinchem. Hij staat trouwens onder experience en niet onder betaald

[ Bericht 4% gewijzigd door Sensaa op 29-02-2020 18:53:32 ]
pi_191760464
Ik lig helaas uit de Wie is de mol opdracht...
pi_191767540
Ik ben tijdelijk in Nijmegen en daar stond ie bij mij open maar nu niet meer dus hij is denk ik gedaan door iemand.

Widm opdracht ben ik nog steeds door 😎
pi_191769784
Heeft er iemand de Live Check opdracht in het "grijs" staan voor het tijdstip 16u30-19u00? Zo ja, welke omgeving is dit?
Makkelijk online geld verdienen, iedereen wilt dat wel! Nu is er eindelijk een site waar dat makkelijk en relatief snel kan. Kijk eens op: http://mytrafficvalue.com/ref/colasander .
pi_191777432
Wat vinden jullie van het feit dat wanneer je een opdracht (om wat voor reden dan ook) laat verlopen hij vervolgens niet terugkomt, maar dat je dan eerst in de app moet vragen of ze hem terug willen zetten?
pi_191778370
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 17:33 schreef jb88 het volgende:
Wat vinden jullie van het feit dat wanneer je een opdracht (om wat voor reden dan ook) laat verlopen hij vervolgens niet terugkomt, maar dat je dan eerst in de app moet vragen of ze hem terug willen zetten?
Zeer irritant
pi_191778388
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 11:54 schreef ramosfanforlife het volgende:
Heeft er iemand de Live Check opdracht in het "grijs" staan voor het tijdstip 16u30-19u00? Zo ja, welke omgeving is dit?
Er is/was geen eredivisie voetbal in die tijdsperiode
pi_191778783
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 18:23 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Zeer irritant
Ja ik dus ook. Na 21:00 zijn ze niet meer te bereiken en kan de opdracht dus niet meer worden teruggezet. Denk aan live checks die vaak na 21:00 nog gedaan kunnen worden of checks bij AH's die tot 22:00 open zijn.
pi_191778800
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 18:45 schreef jb88 het volgende:

[..]

Ja ik dus ook. Na 21:00 zijn ze niet meer te bereiken en kan de opdracht dus niet meer worden teruggezet. Denk aan live checks die vaak na 21:00 nog gedaan kunnen worden of checks bij AH's die tot 22:00 open zijn.
Ja, vaak vraag ik het niet eens en denk ik laat maar. Voor hun ook geen goede situatie denk ik
pi_191778869
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 18:25 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Er is/was geen eredivisie voetbal in die tijdsperiode
Wel waar. Sparta heeft met 5-1 van Emmen gewonnen.
Makkelijk online geld verdienen, iedereen wilt dat wel! Nu is er eindelijk een site waar dat makkelijk en relatief snel kan. Kijk eens op: http://mytrafficvalue.com/ref/colasander .
pi_191778889
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 18:49 schreef ramosfanforlife het volgende:

[..]

Wel waar. Sparta heeft met 5-1 van Emmen gewonnen.
Oohja dat is waar ook, maargoed ik snap wel dat ook zij dat gewoon zien als Keukenkampioenwedstrijd
  maandag 2 maart 2020 @ 00:44:54 #236
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191787073
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 17:33 schreef jb88 het volgende:
Wat vinden jullie van het feit dat wanneer je een opdracht (om wat voor reden dan ook) laat verlopen hij vervolgens niet terugkomt, maar dat je dan eerst in de app moet vragen of ze hem terug willen zetten?
Zeer terecht. Je hebt 4u de tijd, doe het binnen die tijd of reserveer niet. En als je ze dan toch wilt doen: let op je tijd.
pi_191787781
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 00:44 schreef b-engel het volgende:

[..]

Zeer terecht. Je hebt 4u de tijd, doe het binnen die tijd of reserveer niet. En als je ze dan toch wilt doen: let op je tijd.
Dat ie verloopt prima, maar dat je dan eerst moet vragen of ie teruggezet kan worden is wel irritant. En ja je hebt 2-4 uur de tijd, maar bij iedereen verloopt er weleens een opdracht (ook al zullen sommigen dat waarschijnlijk weer gaan ontkennen hier.) bij mij verloopt er weleens een opdracht omdat de app al sinds een paar maanden bij mij veel vastloopt. Ik krijg dan alleen het logo te zien, maar de app zelf gaat niet volledig open, dan verloopt ie dus omdat ik er niet in kom.
  maandag 2 maart 2020 @ 09:39:42 #238
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191789828
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 00:44 schreef b-engel het volgende:

[..]

Zeer terecht. Je hebt 4u de tijd, doe het binnen die tijd of reserveer niet. En als je ze dan toch wilt doen: let op je tijd.
Beetje kort door de bocht. Vier uur is niet de standaard. Als je in een uithoek woont heb je meer tijd nodig, want reizen. En er kan iets gebeuren waardoor de ingeschatte benodigde tijd te krap is.

Ik vind het ook irritant. Vragen om terugplaatsen is gedoe en kost tijd. Soms denk ik ook "laat maar", terwijl als het gewoon terug in de lijst stond ik het wel had gedaan.
pi_191789929
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 03:34 schreef jb88 het volgende:

[..]

Dat ie verloopt prima, maar dat je dan eerst moet vragen of ie teruggezet kan worden is wel irritant. En ja je hebt 2-4 uur de tijd, maar bij iedereen verloopt er weleens een opdracht (ook al zullen sommigen dat waarschijnlijk weer gaan ontkennen hier.) bij mij verloopt er weleens een opdracht omdat de app al sinds een paar maanden bij mij veel vastloopt. Ik krijg dan alleen het logo te zien, maar de app zelf gaat niet volledig open, dan verloopt ie dus omdat ik er niet in kom.
Dat heb ik ook wel eens. Als ik dan de app volledig afsluit en hem weer opstart doet ie het eigenlijk altijd weer. Ik denk dat het vragen om de opdracht terug gezet te krijgen een extra drempel is voor mensen om de opdrachten niet te laten verlopen en dat ze dit daarom zo doen.
pi_191789965
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 09:47 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel eens. Als ik dan de app volledig afsluit en hem weer opstart doet ie het eigenlijk altijd weer. Ik denk dat het vragen om de opdracht terug gezet te krijgen een extra drempel is voor mensen om de opdrachten niet te laten verlopen en dat ze dit daarom zo doen.
Ik moet de app echt een aantal keer per dag verwijderen en opnieuw installeren. Zo erg is het inmiddels. Uiteraard al 'reports' ingezonden enzo, maar er is nog niets veranderd.
pi_191790300
Oh nee dat is bij mij niet. Ik hoef hem niet volledig te verwijderen, afsluiten en opnieuw opstarten is al genoeg bij mij.
pi_191790685
Hier ook, maar dan wel helemaal afsluiten. Dus alle openstaande apps in beeld brengen en Roamler weg swipen.

Bij mij is dit sinds ik een pincode heb. Ik wil geen pincode, maar het lijkt erop dat dit verplicht is sinds ik Roamler Pro ben geworden.
pi_191794676
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:40 schreef Kraait het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraag voor de mensen met Android. Je kan kiezen uit een foto maken of een foto uit de gallerij/task te kiezen.

Wanneer ik voor dat tweede ga zie ik wel alle foto's en ik kan ze ook aanklikken, maar hij laat alleen deze foto groot in beeld zien. Hoe selecteer ik deze uiteindelijk? Gister stond ik 20 minuten lang steeds foto's van dezelfde meters te maken, best wel awkward haha.
Is er iemand die mij hier nog mee zou kunnen helpen? _O_
pi_191800820
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:40 schreef Kraait het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraag voor de mensen met Android. Je kan kiezen uit een foto maken of een foto uit de gallerij/task te kiezen.

Wanneer ik voor dat tweede ga zie ik wel alle foto's en ik kan ze ook aanklikken, maar hij laat alleen deze foto groot in beeld zien. Hoe selecteer ik deze uiteindelijk? Gister stond ik 20 minuten lang steeds foto's van dezelfde meters te maken, best wel awkward haha.
Door op choose te klikken, wanneer je een foto selecteert :)
pi_191802019
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 00:44 schreef b-engel het volgende:

[..]

Zeer terecht. Je hebt 4u de tijd, doe het binnen die tijd of reserveer niet. En als je ze dan toch wilt doen: let op je tijd.
Ja maar het gaat nou eenmaal wel eens mis. Vooral als je dan op de plek staat is dat erg vervelend. Laat hem dan na 5 minuten weer terug komen, dan kan je hem tenminste nog doen en kan je er niet teveel misbruik van maken, want de populaire opdrachten zijn dan alsnog wel weg
pi_191802318
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 20:04 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Door op choose te klikken, wanneer je een foto selecteert :)
Hmm dan zal de app wel een bug hebben want ik zie dat er niet bij staan. Toch bedankt, weet ik in ieder geval dat het aan de app ligt en dat ik niet gek ben haha.
pi_191802461
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 00:44 schreef b-engel het volgende:

[..]

Zeer terecht. Je hebt 4u de tijd, doe het binnen die tijd of reserveer niet. En als je ze dan toch wilt doen: let op je tijd.
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 00:44 schreef b-engel het volgende:

[..]

Zeer terecht. Je hebt 4u de tijd, doe het binnen die tijd of reserveer niet. En als je ze dan toch wilt doen: let op je tijd.
Opzich wel mee eens maar als je als Roamler zijnde weet dat je een storing hebt gehad waardoor mensen niks konden inzenden kunnen ze hem best automatisch weer terugzetten. Ik wist trouwens niet eens dat je dat kon vragen. Weer wat geleerd iig.
pi_191807966
Wees er trouwens bewust van dat als je een opdracht laat verlopen hij ook de volgende keer niet terugkomt. Ik weet dat het in elk geval met shifts zo werkt, maar bij mijn weten is het ook zo dat als je bv actieplekken bij de ah laat verlopen in week 1. Je die locatie ook niet meer ziet als de opdracht terugkomt in week 2,3,4 enz.
pi_191812236
Ook jammer dat wanneer je een opdracht accepteert en de vergoeding ervoor stijgt maar omdat jij hem voor lager hebt geaccepteerd verhoogt die niet. Ook al annuleer je hem even.😩
  dinsdag 3 maart 2020 @ 15:50:25 #250
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191813470
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:23 schreef jb88 het volgende:
Ook jammer dat wanneer je een opdracht accepteert en de vergoeding ervoor stijgt maar omdat jij hem voor lager hebt geaccepteerd verhoogt die niet. Ook al annuleer je hem even.😩
Ook dat vind ik logisch. Er worden al zoveel shops vastgehouden, als hij ook zou verhogen tussendoor wordt dat alleen maar erger.
pi_191813550
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:50 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ook dat vind ik logisch. Er worden al zoveel shops vastgehouden, als hij ook zou verhogen tussendoor wordt dat alleen maar erger.
Ok. Dat mag je vinden.
pi_191813672
Als je het begin van de dag appels op de markt koopt en tegen het eind van de dag worden ze goedkoper, dan ga je ook niet terug om je geld terug te vragen? :)

Ik vind het wel logisch, je gaat gewoon een opdracht aan tegen een bepaalde prijs. Wanneer je als ZZPer een opdracht aanneemt ga je voor die prijs aan de slag en niet tussendoor ineens de prijs veranderen.

Overigens komt het niet vaak voor dat de prijs verlaagd wordt, maar in dat geval krijg je ook gewoon de vergoeding die je overeen bent gekomen.
pi_191813955
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:03 schreef Kraait het volgende:
Als je het begin van de dag appels op de markt koopt en tegen het eind van de dag worden ze goedkoper, dan ga je ook niet terug om je geld terug te vragen? :)

Ik vind het wel logisch, je gaat gewoon een opdracht aan tegen een bepaalde prijs. Wanneer je als ZZPer een opdracht aanneemt ga je voor die prijs aan de slag en niet tussendoor ineens de prijs veranderen.

Overigens komt het niet vaak voor dat de prijs verlaagd wordt, maar in dat geval krijg je ook gewoon de vergoeding die je overeen bent gekomen.
Ik zei volgens mij ook helemaal niet dat het niet fair was ofzo.🤔
pi_191813995
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:22 schreef jb88 het volgende:

[..]

Ik zei volgens mij ook helemaal niet dat het niet fair was ofzo.🤔
Haha dat zei je inderdaad niet. Mensen proberen hier vaak woorden in elkaars mond te leggen. Je zei dat je het 'jammer' vond, en dat is het natuurlijk ook voor degene die hem net heeft geaccepteerd voor misschien wel de helft minder. Win some, lose some.
pi_191814553
Ik zeg toch ook niet dat je zegt dat het niet fair is? Of leg je nu die woorden in mijn mond? ;)

Ik geef alleen aan dat ik het logisch vind dat het zo werkt. Niets meer niets minder. Het idee van een forum is toch om discussies/meningen te delen of zie ik dat verkeerd?

Maar goed, laten we van een mug geen olifant maken want volgens mij is er niets aan de hand ;)

Zie dat de Kruidvat check naar 12 euro is gegaan, maar helaas alleen 15km verderop. De Kruidvat hier staat op 6 euro (ook lekker).
pi_191814819
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:58 schreef Kraait het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat je zegt dat het niet fair is? Of leg je nu die woorden in mijn mond? ;)

Ik geef alleen aan dat ik het logisch vind dat het zo werkt. Niets meer niets minder. Het idee van een forum is toch om discussies/meningen te delen of zie ik dat verkeerd?

Maar goed, laten we van een mug geen olifant maken want volgens mij is er niets aan de hand ;)

Zie dat de Kruidvat check naar 12 euro is gegaan, maar helaas alleen 15km verderop. De Kruidvat hier staat op 6 euro (ook lekker).
Ik zei toch ook nergens dat jij zei dat ik zei dat het niet fair was? Jij komt met 'Als je het begin van de dag appels op de markt koopt en tegen het eind van de dag worden ze goedkoper, dan ga je ook niet terug om je geld terug te vragen'? Alsof ik dat zou gaan doen...vandaar. Volgens mij is er inderdaad niets aan de hand.
pi_191814880
[quote]0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:58 schreef Kraait het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat je zegt dat het niet fair is? Of leg je nu die woorden in mijn mond? ;)

Ik geef alleen aan dat ik het logisch vind dat het zo werkt. Niets meer niets minder. Het idee van een forum is toch om discussies/meningen te delen of zie ik dat verkeerd?

Ik dacht ook dat dat het idee van een forum is. Vandaar dat ik mijn mening erover gaf. Dat ik het dus jammer vond (niet oneerlijk) als ik bijvoorbeeld net een opdracht voor veel minder heb gereserveerd.
pi_191814926
Niemand zei wat verkeerd, iedereen mag hier z'n mening geven..Maargoed. Ik heb gelukkig nog een kruidvat check kunnen pakken voor die ¤12. Hopelijk zijn ze er morgen alsnog, maar dat betwijfel ik.
pi_191816140
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:16 schreef jb88 het volgende:

[..]

Ik zei toch ook nergens dat jij zei dat ik zei dat het niet fair was? Jij komt met 'Als je het begin van de dag appels op de markt koopt en tegen het eind van de dag worden ze goedkoper, dan ga je ook niet terug om je geld terug te vragen'? Alsof ik dat zou gaan doen...vandaar. Volgens mij is er inderdaad niets aan de hand.
Ah zo, nee dat was meer in het algemeen maar je kan het op twee manieren lezen inderdaad ;)

Ik denk ook niet dat Kruidvat morgen terug komt, kreeg zelfs een push notificatie dat hij tot 18.00u open stond. Jullie ook?
pi_191822132
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 18:51 schreef Kraait het volgende:

[..]

Ah zo, nee dat was meer in het algemeen maar je kan het op twee manieren lezen inderdaad ;)

Ik denk ook niet dat Kruidvat morgen terug komt, kreeg zelfs een push notificatie dat hij tot 18.00u open stond. Jullie ook?
Pff Ik hoop het echt wel hoor. Ik vond het echt een fijne check. Ik kreeg ook die notificatie en daarin stond 'Alleen vandaag nog' maargoed, dit zeggen ze wel vaker, en dan komt de opdracht alsnog terug. Ik hoop stiekem dat er gister toch nog teveel niet gedaan zijn, en dat ze hem alsnog even een dagje langer doen.
  woensdag 4 maart 2020 @ 10:13:53 #261
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191825039
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:22 schreef babbelaar92 het volgende:
Niemand zei wat verkeerd, iedereen mag hier z'n mening geven..Maargoed. Ik heb gelukkig nog een kruidvat check kunnen pakken voor die ¤12. Hopelijk zijn ze er morgen alsnog, maar dat betwijfel ik.
Sssst, ik was benieuwd hoe lang ze dat "ik zegt toch niet dat jij hebt gezegd dat ik heb gezegd dat jij zei" konden houden 😂 Ik voel me echt oud als ik dat lees geloof ik.

Wat een dooie bedoening in de apps trouwens 👎
pi_191825540
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:13 schreef ranjazonderrietje het volgende:

[..]

Sssst, ik was benieuwd hoe lang ze dat "ik zegt toch niet dat jij hebt gezegd dat ik heb gezegd dat jij zei" konden houden 😂 Ik voel me echt oud als ik dat lees geloof ik.

Wat een dooie bedoening in de apps trouwens 👎
Er is toch best veel te doen nu? Die gesprek checks, koffiebar checks, actie plekken ah, display, rm perfect schap, 1 product action, lege plekken checks. Toch behoorlijk wat?🤔
  woensdag 4 maart 2020 @ 12:39:38 #263
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191827217
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:49 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Er is toch best veel te doen nu? Die gesprek checks, koffiebar checks, actie plekken ah, display, rm perfect schap, 1 product action, lege plekken checks. Toch behoorlijk wat?🤔
Ik loop niet warm voor een lege plekken check van 5 euro. Hoe krijgen ze het verzonnen 😂 Stond eerst op 3,50 ook. Verder weinig in een straal van 20 km hier, dat is al gedaan 😉
pi_191831045
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 12:39 schreef ranjazonderrietje het volgende:

[..]

Ik loop niet warm voor een lege plekken check van 5 euro. Hoe krijgen ze het verzonnen 😂 Stond eerst op 3,50 ook. Verder weinig in een straal van 20 km hier, dat is al gedaan 😉
Ik doe die checks ook niet voor de bedragen die ze nu zijn. Schiet niet op.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:06:39 #265
416020 K44S
The bearded man
pi_191834279
Het loopt storm....

1,50 voor de actioncheck...
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_191835369
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:06 schreef K44S het volgende:
Het loopt storm....

1,50 voor de actioncheck...
Haha tja, het is een heel snelle opdracht hoor. Uiteraard zou ik niet naar de action gaan voor 1 opdracht van ¤1.5 maar als ik er toch zou zijn...
pi_191837247
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:50 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Haha tja, het is een heel snelle opdracht hoor. Uiteraard zou ik niet naar de action gaan voor 1 opdracht van ¤1.5 maar als ik er toch zou zijn...
Inderdaad, vind 1.50 nog relatief veel. Zeker als je bedenkt dat match checks er voor 1.25 instaan. Die actioncheck had je binnen een minuutje gedaan. Alleen jammer dat ik tot 5 uur moest werken en maar 1 check kon doen. Lagen nog paar actionbonnetjes op inpaktafel, die ook meteen meegepakt
pi_191842983
Het bedrag zegt niet alles inderdaad. Gister moest ik toch naar de AH maar zo'n Actiekoppen check voor ¤4,50 ga ik niet doen. Bij SS stond broodbeleg check open vor ¤2. Die doe ik dan wel weer even tussendoor, is maar 4 meter en 3 lege schappen fotograferen.

Afgelopen weekend nog een aantal live voetbal checks gedaan. Ik rij er eerst heen om te zien of ik er fatsoenlijk foto's kan maken. Ben langs wat klein dorpjes gedaan. Voordeel: ze blijven toch open staan. Nadeel: iedereen kijkt je aan wanneer je als buitenstaander binnen loopt.
  † In Memoriam † donderdag 5 maart 2020 @ 20:11:26 #269
21636 Feestkabouter
pi_191853029
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:22 schreef jb88 het volgende:

[..]

Ik zei volgens mij ook helemaal niet dat het niet fair was ofzo.🤔
dat klopt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:55 schreef jb88 het volgende:

[..]

Ok. Dat mag je vinden.
Maar dit klinkt in mijn beleving een beetje alsof je zelf een andere mening hebt dan wat b-engel schreef.
Als nu blijkt dat je wel dezelfde mening hebt als b-engel, vind ik (laat ik het bij mezelf houden) je 'Dat mag je vinden'-post wat opmerkelijk geformuleerd.
pi_191860810
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:23 schreef Kraait het volgende:
Het bedrag zegt niet alles inderdaad. Gister moest ik toch naar de AH maar zo'n Actiekoppen check voor ¤4,50 ga ik niet doen. Bij SS stond broodbeleg check open vor ¤2. Die doe ik dan wel weer even tussendoor, is maar 4 meter en 3 lege schappen fotograferen.

Afgelopen weekend nog een aantal live voetbal checks gedaan. Ik rij er eerst heen om te zien of ik er fatsoenlijk foto's kan maken. Ben langs wat klein dorpjes gedaan. Voordeel: ze blijven toch open staan. Nadeel: iedereen kijkt je aan wanneer je als buitenstaander binnen loopt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms ook opdrachten niet doe ook al ben ik in die winkel omdat ik de vergoeding gewoon te laag vind. Je noemde de ah actieplekken al, die doe ik ook niet voor ¤4.50. Die live voetbal checks vind ik eigenlijk ook niet echt snel gaan. Lijkt er ook op dat er maar weinig Roamlers zijn die bereid zijn om die te doen.
pi_191861323
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 09:22 schreef jb88 het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms ook opdrachten niet doe ook al ben ik in die winkel omdat ik de vergoeding gewoon te laag vind. Je noemde de ah actieplekken al, die doe ik ook niet voor ¤4.50. Die live voetbal checks vind ik eigenlijk ook niet echt snel gaan. Lijkt er ook op dat er maar weinig Roamlers zijn die bereid zijn om die te doen.
4,50 is toch een prima bedrag? Wel te hopen wat je natuurlijk meerdere ah filialen in jouw dorp hebt.


Gisteren een rondje gedaan. Deze maand toch al dik 600 euro. En de maand is net begonnen!
pi_191862334
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 09:59 schreef boerhoorn het volgende:

[..]

4,50 is toch een prima bedrag? Wel te hopen wat je natuurlijk meerdere ah filialen in jouw dorp hebt.


Gisteren een rondje gedaan. Deze maand toch al dik 600 euro. En de maand is net begonnen!
Als jij ¤4.50 een prima bedrag ervoor vind is dat goed toch? Ik doe hem hier niet in m'n ah xl voor ¤4.50.
pi_191862546
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:07 schreef jb88 het volgende:

[..]

Als jij ¤4.50 een prima bedrag ervoor vind is dat goed toch? Ik doe hem hier niet in m'n ah xl voor ¤4.50.
Nee dat is zeker zo. Xl moeten ze eigenlijk een hoger bedrag van maken.
pi_191900329
Nog steeds door bij widm! :)
pi_191900546
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:06 schreef loezzzje het volgende:
Nog steeds door bij widm! :)
Ik vergeet de opdracht altijd in te sturen. Ik kijk het programma sowieso niet, dus het was bij mij altijd gokken.
pi_191905995
Ik zet het meestal in mijn telefoon bij herinneringen en dan krijg ik een melding om 20:30. Anders zou ik het ook vergeten haha
pi_191906045
2,5 uur op pad geweest, helaas iets mindere ervaring met Roamler ;)

Route uitgestippeld voor een paar dorpen om mijn stad voor de live voetbal check. Eerst 13km daarheen rijden en 'even' de lege schappen check voor dranken doen totdat het tijd was. Nou, dat waren 25 meters en kostte me dus 40 minuten :(

Vervolgens kijk ik naar live voetbal en zijn 6 van de 7 locaties in de dorpen waar ik heen gereden ben al weg. Dus één live voetbal check kunnen doen, vervolgens is hij ook helemaal in zijn geheel weg (filter op maximale afstand gezet).

Resultaat:2,5 uur op pad geweest, bijna 30km gereden en ¤16 euro in de pocket ;) Jammer!
pi_191907280
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 09:59 schreef boerhoorn het volgende:

[..]

4,50 is toch een prima bedrag? Wel te hopen wat je natuurlijk meerdere ah filialen in jouw dorp hebt.

Gisteren een rondje gedaan. Deze maand toch al dik 600 euro. En de maand is net begonnen!
600 euro in 6 dagen? Dan neem ik aan dat je bijna 24/7 bezig bent om alle opdrachten uit de buurt op je te nemen? Bereken je ook wel eens wat je opbrengsten per uur zijn? Dat vind ik eerlijk gezegd een stuk belangrijker / meer zeggen. Ben benieuwd :D
pi_191908199
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 18:13 schreef Kraait het volgende:
2,5 uur op pad geweest, helaas iets mindere ervaring met Roamler ;)

Route uitgestippeld voor een paar dorpen om mijn stad voor de live voetbal check. Eerst 13km daarheen rijden en 'even' de lege schappen check voor dranken doen totdat het tijd was. Nou, dat waren 25 meters en kostte me dus 40 minuten :(

Vervolgens kijk ik naar live voetbal en zijn 6 van de 7 locaties in de dorpen waar ik heen gereden ben al weg. Dus één live voetbal check kunnen doen, vervolgens is hij ook helemaal in zijn geheel weg (filter op maximale afstand gezet).

Resultaat:2,5 uur op pad geweest, bijna 30km gereden en ¤16 euro in de pocket ;) Jammer!
Zuur. Ik probeer altijd te reserveren voordat ik ga, maar ik snap dat als je verder dan 1 uur woont van de locatie je hem een x moet loslaten of pas later terwijl je onderweg bent moet reserveren. Die live checks zijn maar 60 minuten vast te houden. Ze gaan we wanneer ze genoeg inzendingen hebben, ik reserveerde er ééntje en vervolgens gingen alle andere locaties weg. Wanneer je heb dan doet of toch annuleert komen ze weer allemaal terug.
pi_191908328
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 19:12 schreef Kraait het volgende:

[..]

600 euro in 6 dagen? Dan neem ik aan dat je bijna 24/7 bezig bent om alle opdrachten uit de buurt op je te nemen? Bereken je ook wel eens wat je opbrengsten per uur zijn? Dat vind ik eerlijk gezegd een stuk belangrijker / meer zeggen. Ben benieuwd :D
Als je dus die live checks doet van ¤10-¤15 per stuk, energy inventarisatie sportvereniging van ¤20 en die gesprek checks die er de afgelopen weken waren van ¤12.5 en die kruidvat supercheck die vorige week ¤12 waar was dan tikt het allemaal behoorlijk snel aan hoor.
pi_191910524
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 20:01 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Als je dus die live checks doet van ¤10-¤15 per stuk, energy inventarisatie sportvereniging van ¤20 en die gesprek checks die er de afgelopen weken waren van ¤12.5 en die kruidvat supercheck die vorige week ¤12 waar was dan tikt het allemaal behoorlijk snel aan hoor.
Hoe ver reis je zelf voor zo'n opdracht? Ik merk dat er weinig van dat soort opdrachten in de buurt zijn (en ik woon in het centrum can een 300.000 stad). De live sportcheck wel trouwens, maar alleen in shisha lounges en coffeeshops, die sla ik toch liever over ;)

Dan nog moet je trouwens zo'n 50 van dit soort opdrachten doen in 6 dagen, vind ik nog steeds veel dus ben benieuwd hoeveel uur die persoon erin stopt. Kan ik mezelf eens benchmarken haha. Ik kom met moeite aan 10 euro per uur, meestal minder.
pi_191912644
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 21:22 schreef Kraait het volgende:

[..]

Hoe ver reis je zelf voor zo'n opdracht? Ik merk dat er weinig van dat soort opdrachten in de buurt zijn (en ik woon in het centrum can een 300.000 stad). De live sportcheck wel trouwens, maar alleen in shisha lounges en coffeeshops, die sla ik toch liever over ;)

Dan nog moet je trouwens zo'n 50 van dit soort opdrachten doen in 6 dagen, vind ik nog steeds veel dus ben benieuwd hoeveel uur die persoon erin stopt. Kan ik mezelf eens benchmarken haha. Ik kom met moeite aan 10 euro per uur, meestal minder.
Ik zit gemiddeld aan 20-30 euro in het uur. Ik zit in een goed gebied.
pi_191912944
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 22:52 schreef boerhoorn het volgende:

[..]

Ik zit gemiddeld aan 20-30 euro in het uur. Ik zit in een goed gebied.
Doe je goed! ^O^ Nog tips die ik kan meenemen? :)
pi_191916594
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:05 schreef Kraait het volgende:

[..]

Doe je goed! ^O^ Nog tips die ik kan meenemen? :)
Ligt eraan waar je woont.

- pak de fiets als je locaties hebt die dicht op elkaar zitten
- plan aan route van hoge bedragen en pak dan soms wat kleins mee. Maar zeker niet opdrachten welke te lang duren
pi_191920384
Ik moet nog een beetje leren welke opdrachten de moeite zijn, dat sowieso.

Wat voor opdrachten pak je dan vaak? Hier in de buurt zitten ze vaak rond de 3 euro, soms een uitschieter naar 5 euro. Vanmorgen de EcoPlaza check gedaan voor 3,50 euro. Ben ik toch zo'n 10 minuten mee kwijt, dus 21 euro per uur. Echter zit je dan nog met reistijd en aanbod te kijken. In een straal van 5km is er nog één check bij Jumbo en voor de rest enkel Match Check á 1,50.

Overigens ben ik nog level 2, nog 200 xp voor level 3. Wellicht dat er dan ook meer keuze is?

Uiteindelijk moet je natuurlijk geen vetpot verwachten. Als ZZPer vraag ik 65 euro per uur, dat gaat je nooit lukken. Maar het is wel een mooi afwisseling wanneer je wat vrij tijd hebt. Leer graag van jullie! :D
pi_191923731
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 12:46 schreef Kraait het volgende:
Ik moet nog een beetje leren welke opdrachten de moeite zijn, dat sowieso.

Wat voor opdrachten pak je dan vaak? Hier in de buurt zitten ze vaak rond de 3 euro, soms een uitschieter naar 5 euro. Vanmorgen de EcoPlaza check gedaan voor 3,50 euro. Ben ik toch zo'n 10 minuten mee kwijt, dus 21 euro per uur. Echter zit je dan nog met reistijd en aanbod te kijken. In een straal van 5km is er nog één check bij Jumbo en voor de rest enkel Match Check á 1,50.

Overigens ben ik nog level 2, nog 200 xp voor level 3. Wellicht dat er dan ook meer keuze is?

Uiteindelijk moet je natuurlijk geen vetpot verwachten. Als ZZPer vraag ik 65 euro per uur, dat gaat je nooit lukken. Maar het is wel een mooi afwisseling wanneer je wat vrij tijd hebt. Leer graag van jullie! :D
Sommige verdienen behoorlijk met Roamler hoor. ¤1000 per maand of meer hebben sommige wel degelijk. Je moet echt routes uitstippelen, opdrachten reserveren (bij level 2 kan je er maar 2 reserveren dus dat is jammer) en opdrachten die veel betalen kiezen.
pi_191928009
Dat begrijp ik ;) Ik ben alleen op zoek naar tips HOE ik dat doe. De vergoedingen liggen hier meestal op 3 tot 5 euro. Als het meer is, is het meestal maar 1 opdracht die ook snel weg is. Ik kan nu bijvoorbeeld de saus/ijs check doen bij 9 AHs in de stad. Dat is 27 euro, maar met reizen ben ik daar toch al snel 2 uur aan kwijt :)
pi_191928031
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef Kraait het volgende:
Dat begrijp ik ;) Ik ben alleen op zoek naar tips HOE ik dat doe. De vergoedingen liggen hier meestal op 3 tot 5 euro. Als het meer is, is het meestal maar 1 opdracht die ook snel weg is. Ik kan nu bijvoorbeeld de saus/ijs check doen bij 9 AHs in de stad. Dat is 27 euro, maar met reizen ben ik daar toch al snel 2 uur aan kwijt :)
Alle info en tips is overigens welkom hoor! Wil niet ondankbaar overkomen :D
pi_191929561
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:52 schreef Kraait het volgende:

[..]

Alle info en tips is overigens welkom hoor! Wil niet ondankbaar overkomen :D
Wordt zo snel mogelijk RM'er. Zo snel mogelijk hoger qua level zodat je ook meer kan reserveren. Ik ga vaak genoeg ver qua reizen, maar dat vind ik prima als er in die stad 10+ opdrachten zijn van ¤10+ (vaak is dat wel RM)
pi_191938540
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 21:22 schreef Kraait het volgende:

[..]

Hoe ver reis je zelf voor zo'n opdracht? Ik merk dat er weinig van dat soort opdrachten in de buurt zijn (en ik woon in het centrum can een 300.000 stad). De live sportcheck wel trouwens, maar alleen in shisha lounges en coffeeshops, die sla ik toch liever over ;)

Dan nog moet je trouwens zo'n 50 van dit soort opdrachten doen in 6 dagen, vind ik nog steeds veel dus ben benieuwd hoeveel uur die persoon erin stopt. Kan ik mezelf eens benchmarken haha. Ik kom met moeite aan 10 euro per uur, meestal minder.
Vroeger verdiende ik ook zo ¤ 200,- op een dag, zonder daar al te veel tijd in te steken. Tegenwoordig moet je er soms zoveel voor doen dat ik denk laat maar. Gouden tijden zijn wat dat betreft voorbij. Roamler verhoogt ook niet snel meer, maar dat komt omdat er genoeg Roamlers zijn die voor ¤1,50 op de fiets stappen :/
  dinsdag 10 maart 2020 @ 13:39:33 #291
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191939551
Zo, over prijsstijgingen! Om 10u ging Broodbeleg naar 6 euro en nu al naar 15! (SS)
pi_191941553
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 13:39 schreef b-engel het volgende:
Zo, over prijsstijgingen! Om 10u ging Broodbeleg naar 6 euro en nu al naar 15! (SS)
Ik zag het inderdaad, wel alleen bij de AH XL en meteen weg hierzo. Gister heb ik Intertoys Lego check gedaan (SS) voor 8 euro.
Roamler op dit moment enkel Actieplekken AH (3,50) en één schap check (3 euro). Ik ben pas een week of 3 bezig, maar tot nu toe wel meer SS opdrachten dan Roamler opdrachten gedaan.

@babbelaar92 bedoel je met RM'er Roamler Merchendiser? Daar heb ik ook wel interesse in.
pi_191944955
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 15:37 schreef Kraait het volgende:

[..]

Ik zag het inderdaad, wel alleen bij de AH XL en meteen weg hierzo. Gister heb ik Intertoys Lego check gedaan (SS) voor 8 euro.
Roamler op dit moment enkel Actieplekken AH (3,50) en één schap check (3 euro). Ik ben pas een week of 3 bezig, maar tot nu toe wel meer SS opdrachten dan Roamler opdrachten gedaan.

@:babbelaar92 bedoel je met RM'er Roamler Merchendiser? Daar heb ik ook wel interesse in.
Dat bedoel ik zeker. Die opdrachten beginnen vaak vanaf ¤10 dus dat schiet wat meer op dan 20/30 foto's maken voor ¤2 voor een gezichtverzorging check bij de kruidvat
pi_191946940
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 12:31 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Vroeger verdiende ik ook zo ¤ 200,- op een dag, zonder daar al te veel tijd in te steken. Tegenwoordig moet je er soms zoveel voor doen dat ik denk laat maar. Gouden tijden zijn wat dat betreft voorbij. Roamler verhoogt ook niet snel meer, maar dat komt omdat er genoeg Roamlers zijn die voor ¤1,50 op de fiets stappen :/
Voor 1,50 stap ik de fiets niet op, Heb voor me zelf ik doe het pas wanneer er meerdere opdrachten voor leuk bedrag er staan.

Vandaag 2 gesprek checks gedaan voor 15 euro
  woensdag 11 maart 2020 @ 12:45:06 #295
416020 K44S
The bearded man
pi_191957706
Ik vind het de laatste tijd ook drama.
Wellicht ben ik dan zo gierig dat er dan wel weer een leuke actie mag komen zoals die top 2000 check.
Ik ben niet van plan om voor een "magere" 4,50 de AH check te gaan doen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_191961036
Ik was van plan om vandaag 9 'schap checks' te doen (sauzen en ijs). Hele route uitgestippeld gisteravond, vanmorgen stonden ze er nog dus vol goede moed wou ik beginnen. Met name voor de XP om level 3 te worden. Ik accepteer één Albert Heijn en vrijwel alle andere locaties verdwijnen. Aaaargh! haha

Uiteindelijk toch 8 opdrachten gedaan. Twee keer schap check en één keer Ekoplaza check, de rest allemaal Merken Check (level 2 only). Levert vrijwel niets op maar wel 50 XP per stuk. Als alles goedgekeurd wordt ben ik level 3, maar ik betwijfel het haha.

Bij SS is 'blokjes' (lego) zojuist omhoog gegaan. Heb er maandag al een gedaan, ga er zo 15km verderop een doen. Moest toch die kant op en is verhoogd naar 17 euro!
  woensdag 11 maart 2020 @ 21:57:32 #297
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191968671
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:52 schreef Kraait het volgende:
Ik was van plan om vandaag 9 'schap checks' te doen (sauzen en ijs). Hele route uitgestippeld gisteravond, vanmorgen stonden ze er nog dus vol goede moed wou ik beginnen. Met name voor de XP om level 3 te worden. Ik accepteer één Albert Heijn en vrijwel alle andere locaties verdwijnen. Aaaargh! haha

Uiteindelijk toch 8 opdrachten gedaan. Twee keer schap check en één keer Ekoplaza check, de rest allemaal Merken Check (level 2 only). Levert vrijwel niets op maar wel 50 XP per stuk. Als alles goedgekeurd wordt ben ik level 3, maar ik betwijfel het haha.

Bij SS is 'blokjes' (lego) zojuist omhoog gegaan. Heb er maandag al een gedaan, ga er zo 15km verderop een doen. Moest toch die kant op en is verhoogd naar 17 euro!
Het kan zijn dat die schapchecks een quotum had, of dat er maar 1 per gebied nodig was. In het begin is het heel lastig de logica te begrijpen
pi_191999645
Net mijn eerste shift gedaan. Was de maaltijdoplossingen en ging om Good Noodles en Good Pasta. Wat een draak van een opdracht zeg! Heb er 45 minuten over gedaan. Volgensmij had ik hier al eens gelezen dat maaltijdoplossingen niet in trek was (daarom zal hij ook nog wel open staan).

Merchandiser lijkt me wel wat, maar gezien de ontwikkelingen rondom Corona zal dat er verlopig even niet in zitten denk ik. Ben sowieso wel benieuwd of er nog veel opdrachten gaan komen én of mensen nog op pad gaan. Voor mijn werk zit ik in ieder geval 3 weken thuis :(
pi_192004810
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:00 schreef Kraait het volgende:
Net mijn eerste shift gedaan. Was de maaltijdoplossingen en ging om Good Noodles en Good Pasta. Wat een draak van een opdracht zeg! Heb er 45 minuten over gedaan. Volgensmij had ik hier al eens gelezen dat maaltijdoplossingen niet in trek was (daarom zal hij ook nog wel open staan).

Merchandiser lijkt me wel wat, maar gezien de ontwikkelingen rondom Corona zal dat er verlopig even niet in zitten denk ik. Ben sowieso wel benieuwd of er nog veel opdrachten gaan komen én of mensen nog op pad gaan. Voor mijn werk zit ik in ieder geval 3 weken thuis :(
Ik doe vaak wat shifts, maar die 'maaltijdoplossingen shift' is echt vreselijk! Daar blijf ik echt van weg. Zwaar onderbetaald. Die hoort in dezelfde categorie als die online opdrachten waar je voor ¤2 euro 6 matchende producten moet vinden op een website.
pi_192019904
Nog veel checks gedaan?
pi_192019906
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:00 schreef Kraait het volgende:
Net mijn eerste shift gedaan. Was de maaltijdoplossingen en ging om Good Noodles en Good Pasta. Wat een draak van een opdracht zeg! Heb er 45 minuten over gedaan. Volgensmij had ik hier al eens gelezen dat maaltijdoplossingen niet in trek was (daarom zal hij ook nog wel open staan).

Merchandiser lijkt me wel wat, maar gezien de ontwikkelingen rondom Corona zal dat er verlopig even niet in zitten denk ik. Ben sowieso wel benieuwd of er nog veel opdrachten gaan komen én of mensen nog op pad gaan. Voor mijn werk zit ik in ieder geval 3 weken thuis :(
Hoezo niet? Genoeg te doen aankomende tijd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')